| BMW E30 M-tech II | |
|
+80villle TMA jallu81 Juhi Masander puerco 426Hemi m81t82 ee-2 Peke78 PHJS tumperto Olavi Osmis Komulainen jonte Sawo Vellulollero go_gale sensei Challenger-70 comep samuxd Koomik vaginaattori biglimited sam[_] kiMMMe juh-o mosse wiiksi Ass0 mamu Pellikka TeNu Coupe| namniki toni toad apuapina Jallmari ChilileipÄ e30tic Aaperi csharp jiri OspreY ripa MAKELA samulis Pastrana Nikkis dyyz Taza- jjuuuso Ipe niko MSUK McBeast DeeJii Kimel JPKH N|ba Sami J4TOG miqzu smpovers vildur Eerikki Kipe Paltsu epk pazi88 micke_ Madmax88 sasu juudas Mmasa CDLC.CO antizero 84 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Osmis
Viestien lukumäärä : 287 Paikkakunta : Lieksa Muut : BMW E39 528i M-Sport -99
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 20 Toukokuu 2012 - 14:56 | |
| Näytti sairaan maukkaalta koko auto, kun nyt pääsi livenä näkemään. Varsinkin toi sisusta | |
|
| |
jonte
Viestien lukumäärä : 83 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 20 Toukokuu 2012 - 22:16 | |
| Tää kuva kertoo kaiken, kun näin tän auton livenä. | |
|
| |
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 27 Kesä 2012 - 22:05 | |
| Juhi on kyllä jalostanu tästä aikalailla omaa makua kutittelevan ekolmekympin. Jyväscruisingissa tuli pyörittyä auton ympärillä hetki jos toinenkin.. yritin vaan vähän salaa ihastella etteivät VAG-miehet luule että tykkään bemareista Omasta mielestä yksi tämän foorumin siisteimpiä kokonaisuuksia. Taas hyvä osoitus siitä että vaikka tässä ei ole pinkkejä vanteiden keskiöitä ja liian matalaa alustaa se jollain tavalla vaan on saatanan hieno. Hieno auto, hieno mies! | |
|
| |
Olavi
Viestien lukumäärä : 109 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 27 Kesä 2012 - 22:38 | |
| Ootko tulossa bimmerpartyille? | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II To 28 Kesä 2012 - 21:12 | |
| Elikkäs... Oot sinä ripa hieno mies! Kiitos siitä. Jäänee bimmerpartyt väliin tällä kertaa. Niin joo. Avt0mat raapusti tuning.fi:hin kivan jutun. Vähän kuva-aineistoa tapahtuneesta: http://juhi.kuvat.fi/kuvat/BMW+e30+M-tech+II/Tuning.fi/Tutulla kaavalla on menty tämäkin kesä, ei ole tarvinnut säätää/rakentaa ylimääräistä. Polttoainetta tankkiin ja säännöllistä pesua, ei sen kummempaa. Ratti ja soitin pääsee ennen lumen tulemista vaihtoon. Ensi talveksi tehdään to do -listaa. | |
|
| |
antizero
Viestien lukumäärä : 1571 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II To 28 Kesä 2012 - 21:32 | |
| Huhhuh, aika sanaton on meikäpoika. Eipä tosta mitään muuttais, toi helmojen alareunan "epätasaisuus" pistää silmään varsinkin sivukuvissa, mut aika pieni seikka. ii-kirjaimen puolikasta pistettä vaille täydellinen kokonaisuus. | |
|
| |
tumperto
Viestien lukumäärä : 18
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 29 Kesä 2012 - 0:38 | |
| Ooooh ei tee kyllä yhtään hyvää tälläset kuvat eekolkyt kuumeelle Pakollinen kritiikki; Muhun ei iske oikeen noi vanteet, jotain Bbs vannetta tilalle niin täydellinen paketti Huge rispekt! | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 29 Kesä 2012 - 0:42 | |
| Niin nättiä, varmalla otteella taas rakennettu. Mä näkisin jotkut tosihaaleet kalvot ikkunis? | |
|
| |
PHJS
Viestien lukumäärä : 62
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 29 Kesä 2012 - 2:16 | |
| Sanattomaksi vetää on kyllä lehti pakko ostos tän auton takia! | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 29 Kesä 2012 - 16:09 | |
| - antizero kirjoitti:
- Huhhuh, aika sanaton on meikäpoika. Eipä tosta mitään muuttais, toi helmojen alareunan "epätasaisuus" pistää silmään varsinkin sivukuvissa, mut aika pieni seikka. ii-kirjaimen puolikasta pistettä vaille täydellinen kokonaisuus.
Se on saksalainen jättäny lovet tunkkaamista ja kiinnikkeitä varten. Sattuu autokin olemaan noin korkea, niin näkyy ominaisuus sivuprofiilissa tumperto: BBS on hyvä. OZ myös. Vaihdetaan toisiin kun kyllästytään. Eeki oot tainnu jo aikaisemminkin mainostaa mun laitoksien kalvojen puutetta. Edelleenkin mä tykkään kirkkaista laseista, ne on niin freshit - varsinkin näissä ehanissa kasari-kantti-autoissa. | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 29 Kesä 2012 - 17:43 | |
| - Juhi kirjoitti:
Eeki oot tainnu jo aikaisemminkin mainostaa mun laitoksien kalvojen puutetta. Edelleenkin mä tykkään kirkkaista laseista, ne on niin freshit - varsinkin näissä ehanissa kasari-kantti-autoissa.
Samaa mieltä, eli ei mitään amiskalvoja laseihin yököti yök! Nythän tuo on tollasenaan ihan vitun jepa. Jospa se joskus minäkin saan e30:n hommattua... | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 29 Kesä 2012 - 18:36 | |
| - pazi88 kirjoitti:
- Juhi kirjoitti:
Eeki oot tainnu jo aikaisemminkin mainostaa mun laitoksien kalvojen puutetta. Edelleenkin mä tykkään kirkkaista laseista, ne on niin freshit - varsinkin näissä ehanissa kasari-kantti-autoissa.
Samaa mieltä, eli ei mitään amiskalvoja laseihin yököti yök! Nythän tuo on tollasenaan ihan vitun jepa. Jospa se joskus minäkin saan e30:n hommattua... Nohnoh, mä just nimeomaan tarkoitin jotain tosi haaleeta, mallia sävylasit. Kyl mä tiiän mitä juhi tarkoitat<3 | |
|
| |
Peke78
Viestien lukumäärä : 83 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 1 Heinä 2012 - 6:23 | |
| On kyl pirun siisti E30 kaikinpuolin, tällänen sen pitää olla! Ite ehkä muuttasin korkeintaan just pienen sävyn laseihin ja ratin... Upea laite joka tapaukses. Paljonko tos on nyt camberia edessä/takana? | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 1 Heinä 2012 - 10:58 | |
| Edessä 3,4 ja takana 2,3.
Etupäähän tulee muutama muutos, jolla saa camberin/istuvuuden inhimillisemmäksi.
| |
|
| |
Peke78
Viestien lukumäärä : 83 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 1 Heinä 2012 - 11:12 | |
| Millaseks etucamberit pitäs saada? 2.5 vai peräti samaan perän kans? | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 1 Heinä 2012 - 11:39 | |
| - Peke78 kirjoitti:
- Millaseks etucamberit pitäs saada? 2.5 vai peräti samaan perän kans?
Ainakin 1 aste plussan suuntaan, samaan kuin takapää tai vähän suorempaan. Ohjearvot on kuitenkin takana 1.4-2.4 ja edessä 0.4-1.4. | |
|
| |
toad
Viestien lukumäärä : 144 Muut : Kaalimato xl
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 2 Heinä 2012 - 19:56 | |
| - Juhi kirjoitti:
- Edessä 3,4 ja takana 2,3.
Etupäähän tulee muutama muutos, jolla saa camberin/istuvuuden inhimillisemmäksi.
kerro lisää | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 2 Heinä 2012 - 20:18 | |
| - toad kirjoitti:
- Juhi kirjoitti:
- Edessä 3,4 ja takana 2,3.
kerro lisää Adapterit pois ja jakoa napaan ym. Vähän vielä kahden vaiheilla, että nyhrätäänkö noita Futuroita leveämmäksi + spaceri, vai tuleeko tilalle suoraan istuva vannesarja. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 2 Heinä 2012 - 20:35 | |
| - Juhi kirjoitti:
- vai tuleeko tilalle suoraan istuva vannesarja.
Mä rakastan futuroita, mutta mutta ootkos Juhi miettinyt että tuo e30 mahtaisi toimia 16":lla vielä maukkaammin?! | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 2 Heinä 2012 - 21:20 | |
| - ee-2 kirjoitti:
- Mä rakastan futuroita, mutta mutta ootkos Juhi miettinyt että tuo e30 mahtaisi toimia 16":lla vielä maukkaammin?!
Joo, ehkä. Mutta tulevien jarrujen kanssa 16" on ahdas, varsinkin kun puhutaan moniosaisista sellaisista. Eteen 312mm, taakse 294mm 740:n satuloilla. Vielä kun tietäis mitä tekee noiden vanteiden kanssa, niin pääsis toteuttamaan muutoksia. Vois sinne ehkä just oikean muotoinen 16" mennä kun .001 tarkkuudella sovittaa. | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 10 Elo 2012 - 22:02 | |
| Suuria päivityksiä. Painelaakeri alkoi rohisemaan. Samalla kun aski kävi lattialla, vaihdoin vaihteensiirtäjän kaikki puslat ja Z3 1.9 kepin. Sisälle OEM ZHP -nuppi ja topgaitersilta uusi pussi. Laatikkoon Red Linen MT-90:t ja tuntuma on aivan kuin eri autosta. Nardi lähti myyntiin ja alkuperäinen ruori napottaa paikallaan. | |
|
| |
m81t82
Viestien lukumäärä : 301 Paikkakunta : ihanasti espoolainen Muut : jopoja..
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Pe 10 Elo 2012 - 22:28 | |
| nardi tänne! oon valmiiks täällä kuopiossa, ei tarvihe lähetellä!
e: ärsyttävän nätti auto lähietäisyydeltä, ei toi ratti sopinutkaan siihen oem:ään vai mitä se nyt on. | |
|
| |
426Hemi
Viestien lukumäärä : 3 Paikkakunta : Pirkkala
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 21 Loka 2012 - 19:53 | |
| Uskomattoman hieno E30 | |
|
| |
puerco
Viestien lukumäärä : 1381 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 21 Loka 2012 - 20:32 | |
| Tää on kyllä hemmetin komea E30.. | |
|
| |
Masander
Viestien lukumäärä : 10 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 21 Loka 2012 - 20:51 | |
| Yleensä pahemmin kolmikybäsest perusta mut tää on mahtava | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 22 Loka 2012 - 17:23 | |
| Kiihtos kiitos.
Tämäkin laitos on talviunilla. Uuden työpaikan myötä vaihtui asuinkunta, talli ei. Talven aikana ei siis aikaisemmin suunniteltuja muutoksia olekaan luvassa, ainakaan niitä isoimpia. | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 6 Toukokuu 2013 - 17:47 | |
| Futurat myytiin ja 215/40 @ Kerscher Carmona 16x9 et15 tilalle. Asento on sinne päin, katsotaan tarkemmin ennen kuin käydään näyttäytymässä jossain. | |
|
| |
puerco
Viestien lukumäärä : 1381 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 6 Toukokuu 2013 - 19:28 | |
| Mun mielestä nyt meni metsään. Oliko rahapula vai miksi ihmeessä vaihdoit vanteet | |
|
| |
Juhi
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 6 Toukokuu 2013 - 19:41 | |
| - puerco kirjoitti:
- Mun mielestä nyt meni metsään. Oliko rahapula vai miksi ihmeessä vaihdoit vanteet
Olihan ne Futurat ihan jees, mutta tuumaa liian isot (kuitenkin) ja ne myin jo syksyllä pois. Noi Kärsserit on vahvasti mielipiteitä jakavat kiekot. Eihän ne näyttävyydeltään voita aikaisempia, mutta sopivan simppelit aiheeseen. | |
|
| |
juudas
Viestien lukumäärä : 781 Paikkakunta : Kuopijoo
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 6 Toukokuu 2013 - 22:02 | |
| Juho hei, sun puskuri on vinossa Ootko tulossa bwc? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II | |
| |
|