| Xantia Turbo CT | |
|
+29Mai- mvo Alpha Hanska TIKU jussih4nk pera187 Jouns JiiWee turhake GrapL CDLC.CO kuppe- BlueLion mustonenj micke_ Ipe J4TOG andy nakke Ro||e Juhi comep toni Sergey TomVi Green redi Jeth 33 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jeth
Viestien lukumäärä : 756 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT Ke 16 Joulu 2009 - 21:53 | |
| | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT Ke 16 Joulu 2009 - 22:03 | |
| Kunhan sävy meni nappiin, eiköhän tuosta hyvä tule kun vaan roskat ja valumat pois hivasee ja vähän myllyttää. Mielenkiintoinen maalauspaikka muute, etenkin tuo puskurin teline näyttää aika hazardilta. | |
|
| |
Jeth
| |
| |
Jeth
| |
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT To 17 Joulu 2009 - 19:43 | |
| Voi jösses miten paljon parempi tuli mustalla välijäähyllä ja letkuilla!
Jännä ku nuo ajovalo umpiot on tollaset tummemmat ku vilkut? Pystyisköhä niitä sävyttää samanlaisiksi? | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT To 17 Joulu 2009 - 19:45 | |
| - GrapL kirjoitti:
- Voi jösses miten paljon parempi tuli mustalla välijäähyllä ja letkuilla!
Jännä ku nuo ajovalo umpiot on tollaset tummemmat ku vilkut? Pystyisköhä niitä sävyttää samanlaisiksi? Sieltä on lisäheijastin osa pois, eli sillä se vähän tummensi. Muuten olisi aavistuksen vaaleampi. | |
|
| |
turhake
Viestien lukumäärä : 298 Paikkakunta : Tarvasjoki Muut : DR-Z, Tracker, Hiace
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT To 17 Joulu 2009 - 20:32 | |
| pyöriikö mulla kupolissa vai roikkuuko toi puskurin etuosa pikkasen?(vai onko lokasuojasta noussut liian ylös?) JA paaljon parempi nykyisellä välärin värillä! | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT To 17 Joulu 2009 - 20:50 | |
| Mun mielestä toi vanha maski on kaamea verrattuna uudempaan (mun mielipide) .. | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT To 17 Joulu 2009 - 21:00 | |
| - J4TOG kirjoitti:
- Mun mielestä toi vanha maski on kaamea verrattuna uudempaan (mun mielipide) ..
Jos olisi faceliftin tehnyt, olisi tarvinnut konepellin, lokasuojat, etulamput ja puskurin... Siihen en taida ruveta.. Näitä vanhan tyylisiä maskeja on kahta erilaista, uudemmassa (v. 95-98) on isompi aukko kuin tuossa mun omassa, eli tuo mun maski on v. 93-94 mallisesta, vanha 97 vuoden maski on työstettävänä, ehkä joskus laitan kiinni. | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 2:14 | |
| Olisiko teillä tänne ideoita? Vai pidetäänkö noin.. Minä en ainakaan keksi mitään, ehkä ahtomittarin siirtäminen? | |
|
| |
JiiWee
Viestien lukumäärä : 570 Paikkakunta : Muumimaailma Muut : tennarit
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 6:09 | |
| no ton ahtomittarin vois ehkä sijotta jotenki siistimmin ja joku oldschoolimpi ratti vois olla jees mut taitaa olla vaikee vaihtaa ku näyttää olevan tommonen ns. "monitoimiratti" | |
|
| |
Jouns
Viestien lukumäärä : 418 Paikkakunta : Toijala/Alastaro
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 10:31 | |
| Ostappa nyt alkuun alpinen soitin mistä saat värit täsmäämään mittariston värejä ja ahtomittariksi kans sellanen mihin saa ite vaihdettua polttimon ja värit täsmäämään. Niija jotku siistit kangasmatot laittasin kans. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 13:16 | |
| Vähän parani tuolla mustalla jäähyllä, nuo putket/lähdöt vaan tulee turhaan esille, ite jäähyhän ei enää häiritse. Mut parempi! Tosiaan, pikkusen ehkä kiinnikekikkailua vielä, näyttää et roikkuu tuo puskin ? Ja sisustaan jalopuut mustaks tai tummanharmaaks, (ei korin hopealla!) ? Ja kuten mainittua, soittimen ja painemittarin värit täsmäämään ! ...ja sit tarkkana sen soittimen kanssa.. ite kävin vaihtamaan näytöllistä pätevää dvd.soitinta toiseen juurikin värinvaihdon vuoksi, tuli maksamaan 500€ viellä vanhan myynnin jälkeenkin Ei siis kannata käydä (ehkä) intoilemaan Paremmalta se kyllä alkaa näyttää, tosin ite harkitsisin oikeesti sitä faceliftiä viellä vahvasti.. | |
|
| |
pera187
Viestien lukumäärä : 677
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 13:22 | |
| LISÄÄ FEIKKIJALOPUUTA VAAN SAATANA, HYVÄ TULEE. | |
|
| |
Ro||e
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Helsinki Muut : Kona
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 13:25 | |
| rattivaihtoon, penkin vaihtoon, matot vaihtoon, mittarien värien matchaaminen on aivan turhaa | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 15:14 | |
| - comep kirjoitti:
- Tosiaan, pikkusen ehkä kiinnikekikkailua vielä, näyttää et roikkuu tuo puskin ?
Kiinnikkeetkän on korjattu jo, mutta en lievässä humalatilassa huomannut laittaa uutta kuvaa Ahtoputkisto tulee vielä mustaksi! Kiitokset sisusta vinkeistä, otetaan harkintaan. Tuo ratin vaihto ei sinänsä ole ongelma, kun tuota on saanut ilman bägejä ja ratin nappulat ei toimi | |
|
| |
jussih4nk
Viestien lukumäärä : 22 Paikkakunta : sievi Muut : vahtikoira "turre"
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 18:42 | |
| mut eiks se oo lain mukaan et jos bägi on niin sitä ei saa ottaa pois ja se pitää toimia?? voin olla väärässäkin, mut mulla on semmonen käsitys onko konetta käytetty penkissä? on ihan fiksu vehe, vaik en citkoista yleensä niin pidäkkään | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 18:45 | |
| Jos kyseistä automallia on valmistettu ja myyty ilman bägiä saa sen lainmukaan poistaa. Näin muistan lukeneeni jostain. | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 19:38 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Jos kyseistä automallia on valmistettu ja myyty ilman bägiä saa sen lainmukaan poistaa. Näin muistan lukeneeni jostain.
Näinhän se on. Mutta mikä sitten olisi sopivan tyylikäs ratti? yks 4-puolainen puuratti löytyys En taida kuiteskaa laittaa... Nuo tuninki ratit mitä itse oon nähnyt eivät oikein ole miellyttänyt silmää.. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 19:41 | |
| Raid:lta löytyy 3-puolanen nahkaratti jota sää myös bägillä. Mielestäni ihan tyylikkään näkönen, hinnasta ja siitä mistä saa ei oo hajuakaan. Edit: löysin jopa kuvanki ko. ratista | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 19:46 | |
| | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT La 19 Joulu 2009 - 20:59 | |
| Ei tuo bagiratista paha hinta ole. Jos Xantiaa on tehty ilman bagia, niin sit ratin etsinä hieman helpottuu. | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT Ke 30 Joulu 2009 - 0:29 | |
| Nonniin, otin nuo kesävanteet ja puhaltelen ne tämän viikon aikana, mutta millä värillä ne viimeistelisi? Mustaa tai jotain muuta tummaa sävyä ajattelin, mutta mitä raati sanoo? Tehomittaukseen mennään tammikuun alkupuolella | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT Ke 30 Joulu 2009 - 15:05 | |
| Rakastan omien vanteiden gunmetallicia, mut en haluu sitä kyllä massaväriks ..Aiemmin oli joku mersun grafiitin harmaa niissä "lippavanteissa", ilman kiiltäviä huulia vanteita ei kauempaa ois ees erottanu, elikkäs tummat vanteet katoo melkein aina kaariin. Pinkki? Valkonen? Korinväri? Toiset vanteet ja valkosena ? | |
|
| |
Jeth
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT Pe 16 Huhti 2010 - 18:05 | |
| Tulipas tehotkin mitattua Elikkäs 266hv & 421nm | |
|
| |
TIKU Wingman
Viestien lukumäärä : 1482 Paikkakunta : Tku Muut : M-B S205
| Aihe: Vs: Xantia Turbo CT Pe 16 Huhti 2010 - 18:06 | |
| ei mitkää hassummat lukemat | |