| Ilmajousitus | |
|
+164Ceisari samsa jjjkkk john_gleasy kikarikoiso anttil juh-o rbu E90 vildur Jompppaa Scaleo1 Volver SJJ m4kk3 OziBo_ makenbaa Olse Tonza^_^ Mro AS13 Kfunk kmo Ventti-Ville Jannuz Tommms Meikko MixuJoo Vietsu jiri jmo _paffa ^^pazi^^ pellepoliisi PHJS Suutarinen_ Juhiziquita Mopsi andre_ atte.P Teemued Qille karsU jjml astars Jebe sam[_] Henkka Lasse heigo mato Myssymasa Lapex eros jyril FWD topppsu elias miika80 Mkko_ kgg Ino advin Jurz4 Ro||e johannaa kop-O-nen FenixOmena ode Mik4-- Makkeli Flaka inno mikkop JH-Sound Mikko S. Hemu__ jusni MaRsY biblo ee-2 allu_ pazi88 Ligettah TIKU McBeast mf-690 zami88 IL3 hanss Jussii SaKmund Anagonda Garash Tikkku_ Duk3 topi matti.l JuhiZZ TeNu Kipe Ian13 PIFu Sami J. niko Chagi wilsson Hallunisation mustonenj Pyrde Jouns J.K Ani csharp jukkapoika tompsako pineman Gride TMA Bäkström jeQQ mapa Jonas_ jallu81 Meikkis01 niklas89 pottifemma Aaperi mvo JTG Down Thompson partsu viva Jimi Ipe t.terror Lahtis CDLC.CO J4TOG Laatueine Kopy Karvanoppa oli vector Neuni salkku mosse renox AtAi ripa balloon Juhi epk nakke TomVi sensei ch3oh sasu Sergey Green BlueLion old school toni 168 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sami J.
Viestien lukumäärä : 357 Paikkakunta : Hyvinkää
| Aihe: Vs: Ilmajousitus To 10 Tammi 2013 - 22:29 | |
| En usko, oli about nollakelit kun alko. Täytyy kyl yrittää viel lämmitellä. | |
|
| |
Ani
Viestien lukumäärä : 837 Paikkakunta : Rusutjärvi
| Aihe: Vs: Ilmajousitus To 10 Tammi 2013 - 22:59 | |
| Noiden lapaventtiilien kanssa ainakin tuli pariinkin otteeseen vastaan et perse nous itsestään ylös välillä. Ei mitään syytä oikeastaan koskaan tullut vastaan ja ei kelillä eikä kellonajalla mitään väliä.
| |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: Ilmajousitus To 17 Tammi 2013 - 21:36 | |
| Onko kellään hajua valmistaako kukaan muu, tai onko joku rakennellut budjettiversiota tosta Roberutan Lifter Cup Kitistä tai vastaavasta systeemistä..? http://www.roberuta.com/domestic/index.htmlKyseessähän on siis pienet ilmapalkeet jotka pistetään coilialustaan jousen ja jousilautasen väliin jolla saadaan muutama sentti säätövaraa ilmalla..? Tommonen systeemi kiinnostas omaan autoon, mutta toi Roberutan setti maksaa halvimmillaan n.4000€ ennen veroja.. Japanissa noita aika yleisesti käytetään, ja himottais kyllä vastaava systeemi itseäkin. Mites tommosten universaalipalkeiden vaihto jousien tilalle, onko kellään kokemusta toimiiko ne kovassa ajossa tai radalla mitenkään, vai kannattaako unohtaa heti kättelyssä..? Paljonkohan jäisi tommoselle universal setille tarvittavilla osilla n. hintaa. Sitäkin tässä mietin että kannattaisko ilmoihin päätyessä alkaa rakentamaan nykyisestä alustasta, vai myydä nykyinen coilisetti tollasenaan pois, ja hankkia sitten bolt-on satsi jostain D2.lta tai BC.ltä. Työskentelen raskaan kaluston parissa, joten putket, liittimet, säiliön yms. rakennustarvikkeet saisin työpaikalta huokeasti, mutta kompura, venttiilit (Vissiin niille joku ohjainlaitekkin tarvitaan) yms. pitäis sit hankkia muualta. Jos ostaa valmiin setin niin ei vois hyödyntää tuota etua hinnan suhteen. Sori, oon laiska enkä jaksa alkaa lukemaan koko topikkia läpi ja opiskelemaan just nyt, älkää liekittäkö kovin pahasti. Aina oon kyllä huudellu että pussit on ostoksia varten, ja tiedän että troo Hondahomot heittais sen jälkeen ihan hurjasti, mutta toisaalta olis vaan kiva vähän härnätä niitä. Kiitos! :cheers:
Viimeinen muokkaaja, kop-O-nen pvm To 17 Tammi 2013 - 21:40, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Ilmajousitus To 17 Tammi 2013 - 21:39 | |
| Tässä toiset samanlaiset. E: Jossakin aiempana jo noistakin jotain juttua olikin. Jännä tuo hinnottelu vähän tuolla postage valikossa. UK £375, US £405 ja euro £999, voi tietty olla että kysymällä selkiäis vähä.
Viimeinen muokkaaja, mosse pvm To 17 Tammi 2013 - 21:50, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: Ilmajousitus To 17 Tammi 2013 - 21:42 | |
| - mosse kirjoitti:
- Tässä toiset samanlaiset.
Teihin voi aina luottaa jätkät, melkein liikutuin. Huikeen nopeeta ja täsmällistä. Kiitos + Kumarrus, ei olis enää läheskään niin pahasti hinnan kiroissa, jos ymmärsin että tuo 375gbp in per pari. Mutta lisäkeskustelu aiheesta ei ole pahitteeksi jos jollain on tietoa, tai mielipiteitä (Niitä varmaan löytyy..). Ymmärsinkö nyt oikein että iskarin männänvarren paksuus pitäis olla 20 tai 22mm tota settiä varten, muuten eio mitoilla väliä kunhan löytyy tilaa ympäriltä.. Tuohonhan periaatteessa riittäs vaan säiliö, jonka voi täyttää vaikka huoltoasemalla tai irrallisella kompuralla hätätilanteessa, ja venttiili millä ohjataan ilma noille palkeille.. Jos esim. painosyistä haluaa jättää oman kompuran pois..? Ens kerralla hallilla mitattava heti ekana iskareiden männänvarsien paksuus.. E: - mosse kirjoitti:
E: Jossakin aiempana jo noistakin jotain juttua olikin. Jännä tuo hinnottelu vähän tuolla postage valikossa. UK £375, US £405 ja euro £999, voi tietty olla että kysymällä selkiäis vähä. - Stance solutions kirjoitti:
- Please Read:
blah blah.. blah.. european orders please e-mail for postage quote. | |
|
| |
JH-Sound Yhteistyökumppani
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Riihimäki
| Aihe: Vs: Ilmajousitus To 17 Tammi 2013 - 22:07 | |
| Onko kukaan saanut jollain ilveellä tai jollain leimattua pusseja ilman tuvia? Air liftin sarja himottais, mutta jousien vaihtorumpa ennen katsastusta ei lämmitä. Neuvot niksit olisi tarpeen. Kiitos | |
|
| |
Mik4--
Viestien lukumäärä : 50 Paikkakunta : Oulu Muut : S124
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Pe 18 Tammi 2013 - 23:28 | |
| - kop-O-nen kirjoitti:
- Työskentelen raskaan kaluston parissa, joten putket, liittimet, säiliön yms. rakennustarvikkeet saisin työpaikalta huokeasti, mutta kompura, venttiilit (Vissiin niille joku ohjainlaitekkin tarvitaan) yms. pitäis sit hankkia muualta. Jos ostaa valmiin setin niin ei vois hyödyntää tuota etua hinnan suhteen.
Kyllä saat myös perus venttiileitä työpaikkasi kautta. Eikä maksa paljon. | |
|
| |
Hallunisation
Viestien lukumäärä : 362 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Ilmajousitus La 19 Tammi 2013 - 20:10 | |
| Itsehän käytän kiinalaisia 8e/kpl hintaisia venttiileitä ja hyvin pelaa, että en suosittele maksamaan erikseen ilmajousiventtiileistä | |
|
| |
Pyrde
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Pirkkala Muut : Suzuki PV -85
KTM 990 Adv Dakar -11
Harley FXBB -18
Harley FXR -94
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Su 20 Tammi 2013 - 19:52 | |
| Kopone, KW:n HLS on vähä samanlaisella periaatteella toimiva.. | |
|
| |
johannaa
Viestien lukumäärä : 77 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Pe 25 Tammi 2013 - 18:26 | |
| Kumpi noista tolpista tulee kummalle puolelle? Tolpassa ei ole mitään merkintää eikä ohjeissa mainintaa. Ei ole vielä päässyt autoon sovittamaan että mitenpäin järkevämmältä tuntuisi. | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Pe 25 Tammi 2013 - 18:51 | |
| Eipä tuolla suurta merkitystä ole. Riippuu kuitenkin vähän siitä kuinka olet linjat/letkut aatellut vetää? Jos ne tulee niin kuin jarruletkut ja jää "u-muotoon", niin ei ole väliä puolella | |
|
| |
Ro||e
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Helsinki Muut : Kona
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Pe 25 Tammi 2013 - 19:09 | |
| - kop-O-nen kirjoitti:
Kiitos + Kumarrus, ei olis enää läheskään niin pahasti hinnan kiroissa, jos ymmärsin että tuo 375gbp in per pari. Mutta lisäkeskustelu aiheesta ei ole pahitteeksi jos jollain on tietoa, tai mielipiteitä (Niitä varmaan löytyy..). ] Olen kyllä tiennyt että uusissa Lamboissa ja vastaavissa on näitä, mutta se että vastaavan systeemin saa melko helposti? mihin tahansa autoon tuli yllärinä. Me want! E: Ja sitten tajusin että koko systeemi toimii fiksusti vain coileissa jossa korkeuden säätö tapahtuu jousen esijännitystä muuttamalla, ulosjoustoa täytyy löytyä tarpeeksi että jotain eroa auton korkuuteen edes tulee? | |
|
| |
Jurz4
Viestien lukumäärä : 7 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 29 Tammi 2013 - 7:00 | |
| Kompuraa ei ilmeisesti sovi asentaa kyljelleen?
Mistä Espoo/Pks alueella kannattaa noita paineilmaliittimiä käydä kyselemässä. Suositteleeko joku jotain paikkaa?
Viimeinen muokkaaja, Jurz4 pvm Ti 29 Tammi 2013 - 21:35, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 29 Tammi 2013 - 8:34 | |
| Jos on kuivavoideltu eli lähes kaikki ilmajousi kompurat nykyään, voi asentaa vaikka ylösalaisin. | |
|
| |
Hallunisation
Viestien lukumäärä : 362 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ke 30 Tammi 2013 - 14:33 | |
| Nyt kun toiseen kertaan ilmajousitusta rakennan kasiin niin tuli mieleen että miten nuo leader line tyyliset teräspunosletkut oikein voi toimia mcphersonissa? Teräspunoshan ei kierry pituusakselinsa ympäri lainkaan joten tolpan kääntyessähän se joko vääntää itseään jomman kumman pään kierteistä auki tai sitten letku vääntää itseään mutkalle? Periaatteessa jommassa kummassa päässä on pakko olla vapaasti pyörivä liitin että kiertyminen toimisi? | |
|
| |
Hemu__
Viestien lukumäärä : 101
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Pe 1 Helmi 2013 - 13:53 | |
| Kysytään nyt vielä täältä yhtä juttua jos joku osaisi auttaa... Elikkä nyt on asennettu kaikki osat ja muut paikoilleen, auto siis e36 touring ja settinä toimii GAS v2 sarja + accuair e-level. Ongelma on nyt se että kun olen saanut kaikki nippuun niin tuohon e-leveliin pitää ajaa tuo ohjelmointi, jossa se säätelee tuota alustaa itsekseen ja tallentaa ne tiettyihin korkeuksiin. Manuaalisesti kaikki säädöt toimivat siis juuri niinkuin pitää. Kaikkien antureiden liikeradat ovat tarpeeksi pitkiä, 7cm Kun tuota ohjelmointi ohjelmaa alkaa ajamaan tuohon purkkiin sisään niin hetken säädeltyään ja heiluttuaan, valittaa että oikeaan takasensoriin ei saa yhteyttä, yritetään ohjelmoida useaan kertaan tuolla automaatti ohjelmoinnilla, (suositus) mutta aina valittaa tuosta oikeasta taka anturista. Anutureiden johtosarjaa ei lyhennetty, eli on orkkismitoissaan ilman mitään apico patentteja! Tämän vian jälkeen mittasimme virtamittarilla piipillä että onko kaikki anturille tulevat johdot ehjät, ja etteivät ole ristissä toistensa kanssa, ja kunnossahan ne olivat. Sitten päätin vaihtaa taka antureiden ohjausjohdot ja letkut toisinpäin, niin silloin vika vaihtoi puolta, joten anturissa vika ainakaan ei ole! Vaihdoin myös antureja päittäin edestä taakse ja sitä rataa, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta, vika oli ja pysyi edelleen oikealla takana. Tämän jälkeen tahtoi oma usko loppua niin päätin ottaa yhteyttä Tomi Olliin ja hän sanoikin testaavansa omassa autossaan tuon mun ecun. Hänellä sama homma että pari kertaa valitti että ei saa yhteyttä johonkin anturiin, mutta kolmannella tai neljännellä kerralla sai kuulemma ajettua ohjelmoinnin loppuun ja homma toimi niinkuin piti. Hän sanoi että kokelisin nyt ecua, kun siihen on ajettu ohjelma sisään, jos se toimisi nyt oikein omassa autossa ilman ohjelmointia, vaan ei, heti kun purkin tyrkkäs kiinni ja anto virtaa niin valitti että ei saa yhteyttä sensoriin. Tämän jälkeen ajoin automaatti kalibroinnin pariin otteeseen, kun ajattelin että ehkä se päästää sen ohjelmoinnin läpi kun pari kertaa yrittää, vaan ei! Ohjelmointi manuaalissa on ohjeet, jossa on nuo ohjelmointi ohjeet automaattinen/manuaalinen. Tässä linkki OHJELMOINTIOPPAASEENTämän jälkeen ajattelin sitten kokeilla tuota manuaali ohjelmointia, ekalla kerralla sama homma, auto hetken heiluttuaan valittaa ettei saa yhteyttä oikeaan taka sensoriin. No ei siinä mitään yritetään ohjelmoida taas uudelleen alusta, nooh hetken heiluttuaan ei valitakkaan enään oikean puolen yhteyttä vaan sanookin vian olevan vasemmalla takana?! Ohjelmoinnin kun aloittaa aina alusta manuaali-ohjelmoinnilla niin tuntuu, että "vika" vaihtaa puolta joka ohjelmoinnilla, vaikka mihinkään laitteeseen ei ole tehty mitään muutoksia. Voiko vika olla enään missään muualla kuin itse ecussa? Alustan toimittajalle pistin viestiä, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut... Oisko kellään mitään ideaa, mistä tota ongelmaa lähtis seuraavaksi ratkomaan? Löytyskö keltään lainaan tollasta ecua, niin voisin kokeilla ohjelmoida ton oman katiskan jonkun toisen eculla että lähteekö pelittään. Kiitos ja anteeksi | |
|
| |
Hemu__
Viestien lukumäärä : 101
| Aihe: Vs: Ilmajousitus La 2 Helmi 2013 - 8:45 | |
| Löytyykö kellään ecua lainaksi tästä pk-seudulta tai muualta? Maksan tietysti hieman sille kuka raaskii auttaa! EDIT Nyt sain kun sainkin jotenkin ajamaan tuon manuaalikalibroinnin loppuun asti ja tallennettua korkeuksia eri muistipaikoille, mutta edelleenkin kun säätää muistiin asetettuja korkeuksia niin oikea takapyörä ei säädy niinkuin pitäisi, eli jos säätää ylimpään muistissa olevaan asentoon niin oikee takapyörä ei tuu mukana. Ei tosin valita enään että "ei saa yhteyttä" koska ohjelmointivaihe on ainoa missä se kyseisestä viasta ilmoittaa. Ohjelmoinnin päätteeksi auto vielä sääteli itseään miten sattuu, vaikka ohjelmointi olikin jo loppunut (ohjelmoinnin aikana muistipaikkojen valot vilkkuu, ja kun ohjelmointi on valmis niin 2 muistipaikka eli ajokorkeuden nappula jää palamaan ainoastaan, joka ilmoittaa ohjelmoinnin päättyneen). Mitähän vittua tässä tekis? | |
|
| |
advin
Viestien lukumäärä : 77 Paikkakunta : JNS
| Aihe: Vs: Ilmajousitus La 2 Helmi 2013 - 18:07 | |
| - Hemu__ kirjoitti:
Mitähän vittua tässä tekis? Yritä saada se myyjä vaan kiinni.. ja laita toki jo accuairille sähköpostia että mitä ne on asiasta mieltä. Siellä ne ainakin tietää. Mutta ei tuossa varmaan mikään muu auta kuin uus ecu. Itsellä kärähti digital controlleri heti ekan käynnistyksen jälkeen vitutus oli suunnaton..Ja myyjältä ei enää löytynyt varalle uutta, onneksi sain joltain yksityiseltä jenkiltä ostettua uuden ja muutamassa päivässä olikin jo sitten uus ohjainlaite kotona Suuri kiitos sille herralle. | |
|
| |
Hemu__
Viestien lukumäärä : 101
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Su 3 Helmi 2013 - 0:32 | |
| Myyjä ei osannu sanoa mitään muuta ku että tarkista anturi, eikä se paljoo auta ku anturissa ei mitään vikaa ole...
Accuairillekkin pistetty mailia, josko sieltä jotakin selviäis. | |
|
| |
Sami J.
Viestien lukumäärä : 357 Paikkakunta : Hyvinkää
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ma 4 Helmi 2013 - 21:21 | |
| Oonko mä oikeesti ainoa jolla ongelmia jäätymisen kanssa vai ettekö muut vaan tunnusta? Nyt olis tän hetken vika jäätyvä vedenerotin, taas. Tämä on nyt uusi erotin, SMC:n lasinen. Sama homma, jäätää siitä kannesta jotenkin, kun käden laittoi hetkeks päälle kuulu pamahdus kun lähti ilma liikkumaan. Muut jäätyvät kohdat nyt saanut eliminoitua mut toi jäi, viikonloppuna vaihtelin ja tänään oli eka kerta pakkasta (-8astetta aamulla) ja yön seisomisen jälkeen ei toiminu. Mitäs sitten koittais? | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ma 4 Helmi 2013 - 21:38 | |
| Mulla ei ole jäätyny kun takaiskuventtiili kerran, sekin pitäis korjaantua kun vaihtais tuon Viairin oman SMC:n vastaavaan. Ei oo vaan Tomi saanu niitä vieläkään vaikka on monesti tilattu. | |
|
| |
Mikko S.
Viestien lukumäärä : 268 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 5 Helmi 2013 - 10:51 | |
| - Sami J. kirjoitti:
- Oonko mä oikeesti ainoa jolla ongelmia jäätymisen kanssa vai ettekö muut vaan tunnusta?
Nyt olis tän hetken vika jäätyvä vedenerotin, taas. Tämä on nyt uusi erotin, SMC:n lasinen. Sama homma, jäätää siitä kannesta jotenkin, kun käden laittoi hetkeks päälle kuulu pamahdus kun lähti ilma liikkumaan.
Muut jäätyvät kohdat nyt saanut eliminoitua mut toi jäi, viikonloppuna vaihtelin ja tänään oli eka kerta pakkasta (-8astetta aamulla) ja yön seisomisen jälkeen ei toiminu.
Mitäs sitten koittais? Mulla on nyt pari kertaa kovemmilla pakkasilla kadonnut 2 baria yössä, mutta heti kun keli lauhtui, niin taas pitää. Eikä ole tietoa, mistä vuotaa, epäilen pikaliittimiä... e: ilman lämpötilan muutoskin toki tekee jotain, mutta kun 6bar katosi viikonlopun aikana, niin ei taida ihan sekään niin paljoa tehdä. e: ja tämä siis säiliön puolella, korkeus ei ole koskaan muuttunut vaikka on miten pitkään seissyt. | |
|
| |
Duk3
Viestien lukumäärä : 341 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 5 Helmi 2013 - 12:05 | |
| Mulla ei oo jäätymisen kanssa ollut kyllä mitään ongelmia, tyhjään vedenerottimen kerran viikossa. Sen sijaan pidätys ongelmia on. Jostakin se vuotaa kontinpuolella, ei niin paljon että aistisi. Saippuaveden kans olen joka liitoksen lätrännyt ja mikään ei kupli. Voisiko kompuroiden takaiskuventtiilit päästää läpi? Aamulla on auto aina lintassa ja tankki lähes tyhjä. Kompuroitten ääni ei kuulusta kovin kivalta 20 asteen pakkasessa kun tarvii jauhaa koko tankki täyteen... | |
|
| |
anttil
Viestien lukumäärä : 79 Paikkakunta : Lieto
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 5 Helmi 2013 - 18:37 | |
| Jos on analoginen mittari niin helposti alkoi vuotaa sieltä takaa. Mun alkaa keula olla lintassa tallissa 3kk ollut käyttämättä. Taka isku mulla ollut muutaman kerran jäässä talvella kun autoo käytti ja siirsi. | |
|
| |
Ino
Viestien lukumäärä : 263 Paikkakunta : Kirkkonummi
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 26 Helmi 2013 - 18:51 | |
| Onks noi K-Sportin ilmajousisarjat mistään kotosin? Pro-setti maksais 2999€ ja Pro Plus-setti 3499€ ja jos haluu varman muutoskatsastuksen niin noihin hintoihin tonni lisää niin maahantuoja hommaa vakioalustan avulla VTT:n hyväksynnän. Toinen vaihtoehto ois hankkia UAS:in FBSS-setti jenkeistä, tai Lowtoysin kautta tilata sopiva setti, mutta noita ei todennäkösesti saa mitenkään muutoskatsastettua. Ei kauheesti nappaa alustan vaihto pihalla aina maaliskuussa katsastusta varten. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 26 Helmi 2013 - 19:17 | |
| Jos se siitä pihalla olosta on kiinni niin luulis joku TI-halli löytyvän minne pääsee parilla lantilla vaihtamaan. E: - Ceisari kirjoitti:
Ei se nyt iha muutaman tunnin homma ole.. Niin oon kuullu ettei se aina ole ihan nopea prosessi.. Tietenkinhän se riippuu pitkälti paljonko osia on vaihdettu/muokattu sellaisiin jotka ei kestä katsastusmiehen silmää. Jos vaan tolpat on lyötävä paikalleen niin ei siinä kovin montaa tuntia pitäis mennä jos yhtään tietää mitä tekee. Jos on tukivarsia tai muita vaihdettava niin siinäkai ne samalla vaihtaa kun vaan on vakiot säilyttäny myös. Käsittääkseni tässä kuitenkin puhuttiin valmissarjasta. Ja jos sitä inssiä niin kovasti pelkää niin konttiinkin kannattanee kaikki kamat asentaa niin että kaikki lähtee yhtenä pakettina nostamalla sieltä pois. Johdot ja ilmalinjat kun tyrkkää lattiamaton alle niin eipä ne siellä luulis häiritsevän.
Viimeinen muokkaaja, mosse pvm Ti 26 Helmi 2013 - 20:51, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 26 Helmi 2013 - 19:37 | |
| - mosse kirjoitti:
- Jos se siitä pihalla olosta on kiinni niin luulis joku TI-halli löytyvän minne pääsee parilla lantilla vaihtamaan.
Ei se nyt iha muutaman tunnin homma ole.. | |
|
| |
Mik4--
Viestien lukumäärä : 50 Paikkakunta : Oulu Muut : S124
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 26 Helmi 2013 - 20:35 | |
| Riippuu paljolti autosta ja tekijästä kauanko menee.
Muutoskatsastukseen, jos ei vaadita tuv hyväksyntää niin asiallisesti rakennetun sarjan voisi kuulemma saada leimattua ihan vain kantavuustodistuksilla. | |
|
| |
Ani
Viestien lukumäärä : 837 Paikkakunta : Rusutjärvi
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Ti 26 Helmi 2013 - 21:51 | |
| Oma golf meni k-sportin setillä vantaalla leimasta läpi. Ei ainakaan siellä kyselty mitään vtt lappuja vaan Suikkiksen kirjoittama lappu riitti.
Aikaa meni härmälämiittiä edeltäneenä päivänä 26h + miitti aamuna joku 4-5h säätöä.
Eniten tais mennä aikaa ton alkuperäisen alustan irroittamiseen + ilmalinjojen vetelyyn tai reittien suunnitteluun. | |
|
| |
kgg
Viestien lukumäärä : 17 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Ilmajousitus Pe 1 Maalis 2013 - 18:01 | |
| Minkäslainen paketti tuo G.A.Sn v1 alusta on tuolta ilmajouset.fi mk5 gti golffiin olis tarkoitus ilma alusta laittaa kellään kokemuksia saako sillä oikeesti kenttään? Tai mitä pakettia suosittelisitte? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ilmajousitus | |
| |
|
| |
| Ilmajousitus | |
|