| Jacobin Sunny coupe b12 | |
|
+16hanss jusssi Gazzu eros pera187 Makkeli villeep topppsu vaginaattori kop-O-nen tomes antizero Naapuri Pekko Down jacob 20 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
jusssi
Viestien lukumäärä : 516 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 La 30 Kesä 2012 - 0:31 | |
| - jacob kirjoitti:
- Tuli meinaan parikin punaista mx:ää nähtyä
Tuupakka/Viinikkala liittymän kohdilta tulin perään ajelee ja punasella korkeella mx:llä. | |
|
| |
jacob
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : Lohja Muut : -Bmw e46
-Ford Mondeo stw
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 8 Heinä 2012 - 19:48 | |
| Nonnii , pistetään nyt näistä punasista rimseistä tuoretta kuvaa. Kusiaiset on lähteneet keulilta(todennäkösesti pysyvästi). Coupen älytön myynti idea ei tehnyt autolle hyvää , oli ostaja kerenny kk rääkkäämään autoa aika pahasti.. no rupee olemaan taas iskussaan. Oon myös ruvennut miettimään joskos ottais stickerbombit pois..katotaan. Coileja oon ruvennut metästämään urakalla kun tallipaikkalle tulee edesmenneen frendin s13 onevia rb20det prokkis , niin tämä täytyy saada aikasemmin tehdyksi jotta voi rullaa talvellakin tyylillä. Mutta eipä ole vielä päässyt ittensä kanssa sopuun coileista..ideoita asiallisesta satsista sopuhinnalla? Prkl kesä ja aktiviteetit meinaan tuntuu lompakossa.. Btw tuli laitettua "hämmennys" pullo luukkuun | |
|
| |
hanss
Viestien lukumäärä : 617 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 8 Heinä 2012 - 19:57 | |
| Ei omasta mielestä sovi nää tarrajutut ollenkaa tällaseen, eli pommitukset ja takalasin sekamelska. Ei vaatis ku sen reippaan madalluksen. | |
|
| |
jacob
-Ford Mondeo stw
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 8 Heinä 2012 - 20:17 | |
| - hanss kirjoitti:
- Ei omasta mielestä sovi nää tarrajutut ollenkaa tällaseen, eli pommitukset ja takalasin sekamelska. Ei vaatis ku sen reippaan madalluksen.
sama mitä ite oon kelannu eestaas , kliinimpihän se ois ilman niitä.. | |
|
| |
lGtC
Viestien lukumäärä : 65
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 8 Heinä 2012 - 22:45 | |
| - jacob kirjoitti:
- hanss kirjoitti:
- Ei omasta mielestä sovi nää tarrajutut ollenkaa tällaseen, eli pommitukset ja takalasin sekamelska. Ei vaatis ku sen reippaan madalluksen.
sama mitä ite oon kelannu eestaas , kliinimpihän se ois ilman niitä.. Jos pois revit, niin jätä toi konepellin built, not bought paikoillee se sopii ku nenä päähän. Ainaki omasta mielestä, muuten näyttää erittäin makosalta! | |
|
| |
jacob
-Ford Mondeo stw
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 8 Heinä 2012 - 23:26 | |
| - lGtC kirjoitti:
- jacob kirjoitti:
- hanss kirjoitti:
sama mitä ite oon kelannu eestaas , kliinimpihän se ois ilman niitä..
Jos pois revit, niin jätä toi konepellin built, not bought paikoillee se sopii ku nenä päähän. Ainaki omasta mielestä, muuten näyttää erittäin makosalta! Juu en tod. revi jos otan jtn pois niin bombit ja takalasista.. | |
|
| |
runq
Viestien lukumäärä : 414 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Ma 9 Heinä 2012 - 6:18 | |
| Nuo tarrat on kyllä iha vitu törkeet. Varsinki ku niit o ympäri autoo.. Otat nyt vaa vittuu tosta konepellistä, sivupeilistä, taustapeilistä ja takalasista. Ainoo mitkä ite jättäsin niin toi valon vieres oleva piristys. | |
|
| |
jacob
-Ford Mondeo stw
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 15 Heinä 2012 - 17:55 | |
| Eipä tässä auta..Surun murtamana pitää laittaa Coupe uudelleen kiertoon Ei vaan yksinkertaisesti tila riitä edes kakkosauton virkaa toimittamaan.. Tässä nettiauton linkki.. http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/4937792 Jos joku innostuu niin laittaa vaan rohkeesti mulle viestiä tänne ja soittaa/tekstaa saa aina.. | |
|
| |
Blind
Viestien lukumäärä : 406
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 15 Heinä 2012 - 22:54 | |
| Parempi vaan kun laitat sanin odottamaan aurinkoisempia päiviä, näithän ton miten tuossa viimeksikin kävi | |
|
| |
alpinestars
Viestien lukumäärä : 154 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Su 15 Heinä 2012 - 23:42 | |
| Perkele älä myy.. | |
|
| |
jacob
-Ford Mondeo stw
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Ma 16 Heinä 2012 - 8:07 | |
| - alpinestars kirjoitti:
- Perkele älä myy..
No ei sitten saatana.. Ostetaan 3 auto jos/kun tulee ongelmia Nevermind , mä poistan myynti ilmotuksen ja deal with it Huomenna sitten putki korjaten ja lyöden lisää laikkaa että sais taas alemmas joka nurkasta. | |
|
| |
lGtC
Viestien lukumäärä : 65
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Ma 16 Heinä 2012 - 8:18 | |
| | |
|
| |
alpinestars
Viestien lukumäärä : 154 Paikkakunta : Lohja
| |
| |
jacob
-Ford Mondeo stw
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 Ma 23 Heinä 2012 - 8:59 | |
| Nonnii , Laikattu on ja edestä pystyi vielä kikkailemaan pois vähän yli 2cm. takaata lähti pois 2 kierrosta vaikkakin vielä voisi tiputtaa yhden lisää mutta tällä mennään. Putkistokin on brandnew , ei pidä enään sitä hermoja lennättävää pörinää.. Tuli pyörähdettyä lähitienoon kruisingeissa(Knc 21.7-12) frendien kanssa ja sieltä tuli Coupelle mukavan positiivista palautetta | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jacobin Sunny coupe b12 | |
| |
|
| |
| Jacobin Sunny coupe b12 | |
|