test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Warro: Ford Sierra -87 2.0tic

Siirry alas 
+33
oogoo
HAGE
note
Akssuu_
juudas
Ic3man
Reteks
VonPat
zmuli
tuomos
Jeth
Nicepro
allu_
Buuhiz
Zamppe
kgg
Jasai
_paffa
pellepoliisi
Unto
JuhiZZ
TomVi
IL3
topppsu
-eetzi
antizero
Koomik
Jombe
kop-O-nen
zozua
J`ni
Nightshot
Warro
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyPe 3 Toukokuu 2013 - 17:43

Laitetaas vähän edistymistietoja tännekkin.

Eli auto saatiin tossa viikko-pari taaksepäin käyntiin holsetin kera. Ensitesti osotti, että tehoa on _vähän_ reilummin ku viimekesänä vaparina, ja yllättäen sassin asetelma ja levy löi tyhjää ilosesti. Onneks on hyviä fordisti tuttuja, joten uusi kytkin löytyi nopeasti vanhan tilalle ja nykynen setti on ainakin toistaseksi riittäny tehon pyörille välittämiseen.

No auto saatiin otettua ajoon näillä muutoksilla, mutta parinpäivän jälkeen kun autoa oltiin säädättämässä kohdattiin lisää ongelmia. Lähdettiin säätäjän kanssa ajamaan ja otettiin pari täyskaasukiihdytystä, jotta saatiin tietoa ennakon kestosta ja bensakartasta. Kolmannella vedolla ahdoilla hirveä rötääminen ja paukkuminen. Tultiin takas tallille ja tutkittiin vähän:
uudet motonetin tulpanjohdot näytti kaikki tältä
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 559016_592184400793571_456730121_n_zps34d85d57
Älkää missään nimessä ostako noita motonetin sinisiä johtoja ainakaan mihinkään viritetympään peliin, ei niissä kipinä kulje muualle ku pakosarjaan ja ympäri konehuonetta.

Tällähetkellä on hartolasta tulossa koskiselta Msd:n valmistamat 8.8mm teräslanka johdot. Ensviikolla viellä tarkoituksena laittaa kuulajousi ahdonsäädin kiinni, jotta saadaan ahdot nostettua tavoiteltuun 1.5bar.

Tänään tuli hirveä päähänpisto kalvottaa lasit edestä, ja kyllähän se ihan kivasti toi näköä ku ei lopu kesken. Saa nähä kuin nopeesti noista tulee sanomista, mutta revitään sitte pois jos joku niin käskee.

Loppuun muutamat pokkarilla näpsästyt kuvat tältäpäivältä:
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 P1014287_zps162fb634
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 P1014309_zps91d6c7c4
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 P1014301_zps097a3812
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 P1014291_zpsb6513b0e
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 P1014306_zps87cd657e
Vanteethan se tarvii jossainvaiheessa alle kyllä, mutta kitkutellaan noilla nyt viellä tääkesä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeth

Jeth


Viestien lukumäärä : 756
Paikkakunta : Seinäjoki

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyPe 3 Toukokuu 2013 - 19:01

Meilläkin oli eräs asiakkaan Peugeotti joskus pari vuotta sitten josta ei löytynyt vikaa aluksi.. "on uudet tulpanjohdot laitettu just jne jne "

Noh niinhän siinä kävi et motonetin sinisillä johdolla olevat saivat väistyä alkuperäisten bougicordien tieltä ja tuli kuntoon Rolling Eyes

Itse autoon, niin on kyllä pirusti on tehty hommaa, kun katsoo lähtökohtaa. Tykkään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.automeca.fi
tuomos




Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : Joensuu

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyPe 3 Toukokuu 2013 - 19:21

Jeth kirjoitti:
Meilläkin oli eräs asiakkaan Peugeotti joskus pari vuotta sitten josta ei löytynyt vikaa aluksi.. "on uudet tulpanjohdot laitettu just jne jne "

Noh niinhän siinä kävi et motonetin sinisillä johdolla olevat saivat väistyä alkuperäisten bougicordien tieltä ja tuli kuntoon Rolling Eyes

Itse autoon, niin on kyllä pirusti on tehty hommaa, kun katsoo lähtökohtaa. Tykkään Smile

Ite ihmettelin pitkään audissa ollutta pientä nykimistä. Tulpanjohot olin vaihtanu pari kuukautta aiemmi, just noi motonetin siniset. Aikani ajelin ja vaihdoin paremmat johdot ni vika hävis sen siliän tien.
Takaisin alkuun Siirry alas
zmuli

zmuli


Viestien lukumäärä : 758
Paikkakunta : Pori

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyPe 3 Toukokuu 2013 - 22:13

Oliko sulla tässä joku lukko vai avonaisellako sudittelet.. ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu 2013 - 2:33

Kahta rantua jättää tottakai, tiuha viskoperä tosiaan kiinni ja on viellä hyvällä pidolla ollut nii tikissäänkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
VonPat

VonPat


Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Jyväskylä

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu 2013 - 8:29

Kyllä sierra on aina sierra, etulasien kalvotukset natsaa aika hyvin ja muutenkin kokonaisuus omasta mielestä aivan mahtava! Vielä noihi tulpanjohtoihin niin itselläni oli samanmoista ongelmaa pari vuotta takaperin, ei käyny kone mitenkään päin oikein aina kahdella tai kolmella pytyllä noilla motonetin johdoilla, vanhoilla pas..illa johdoillakin kävi paremmin, eli eipä näytä laatu muuttuneen Very Happy Ei muutakuin hyviä asennus hetkiä fordin kanssa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Reteks

Reteks


Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : Seinäjoki

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu 2013 - 11:40

öööhh,niin onko noi jotain 20% kalvoo ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ic3man

Ic3man


Viestien lukumäärä : 845
Paikkakunta : Lahti
Muut : Insta @tonile88

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu 2013 - 11:50

Reteks kirjoitti:
öööhh,niin onko noi jotain 20% kalvoo ?

toisesta paikkaa luettuna: kaikki etulasitkin 35% kalvolla
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu 2013 - 19:01

Joo kuten iceman sanoikin niin kaikki on 35%. Ei näytä luonnossa kovinkaan härskin tummalta, mutta katotaan mitä virkavalta tykkää.

Asiaan. Tänään tuli uudet tulpanjohdot mallia koosta itse. Parin tunnin kikkailun ja kiroilun jälkeen sain päät tehtyä ja silikoonit päälle (oli muuten ihan annelista saada ne silikoonitulpat siihen johon päälle.)

Nyt vehkeet rokkaa nätisti aina niin pitkälle kunnes rajottaja katkasee laulun 7000 jälkeen. :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
Zamppe

Zamppe


Viestien lukumäärä : 501
Paikkakunta : Pori
Muut : Ex:C124, S124, W202

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu 2013 - 19:21

Videota odotellessa.? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyTo 16 Toukokuu 2013 - 21:20

Laitetaan jotain tännekkin:

Eli tänään oltiin dynolla pyörittelemässä rullia sierralla. No eihän siellä kaikki menny ihan niiku strömsössä, vaan jouduttiin tyytymään 5900rpm kierroslukuihin. Eli kipinä häviää mystisesti jälleen aivan yläreservissä, eikä kellään oo mitään hajua mihin ja miks.

No ongelmaa koitetaan selvittään, mutta siihenasti on tyytyminen näihin tuloksiin.

330hv @ 5900rpm 1.4bar
~400nm @5900rpm 1.4bar
(Ja jos joku ei tiedä niin vakionahan tuolta löytyy sen 112hp kammelta jos kaikki tikissä.)

Kadulla tosiaan ahtaa sen 1.6bar ja kiertääkin melko puhtaasti sinne 7000 asti, mutta penkissä ongelma huomattavasti pahempi. Jos jollain lojuu nurkassa ylimääräsenä boschin hukkakipinäpuolaa, niin otan mieluusti sellasen vastaan/testiin että auttaako ongelmaan.

Jokatapauksessa ihan tyytyväinen voi olla ensimmäiseen täysin alusta alkaen itse rakentamaan koneeseen.

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 922879_650741934941157_699283396_n_zps815f24fd
Takaisin alkuun Siirry alas
juudas

juudas


Viestien lukumäärä : 781
Paikkakunta : Kuopijoo

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyTo 16 Toukokuu 2013 - 21:49

Tuloksethan kuulostaa ihan hyvältä, eikä tää nyt rumakaan ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.öljypiste.fi
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 18 Toukokuu 2013 - 18:00

Joo-o...

Tänään purin sierraa taas vähän reilummin ku alko tossa just ennen dynoa vähän rätkättää pakosarja, aatelin tietysti että tiiviste vaan vähän alkannu falskata.

No äsken otin sitte turbon ja pakosarjan ja kaiken tarvittavan irti, ja aikomuksena oli samalla säätää pakoventtiilit mikäli niissä välykset heittää.

Yllätys oli suuri kun pakosarja otettiin käteen. 3kohtaa halki ihan reippaasti koko sarja, neljä neljästä pakosarjan tiivisteestä oli päästänny sen massan sieltä peltien välistä pois, että oli pelkät pellit siellä välissä ja kaikenkukkuraks pakoventtiileihin mahtu just ja just täysin kylmällä koneella 0.15mm liuska väliin.
Pitäs siis olla minimissään .30 kylmällä koneella välys ettei vedä kiinni lämpösenä.

Ei varmaan noilla oo ollu minkäänlaista vaikutusta tehokäyrään sillon dynossa? Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ




Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 18 Toukokuu 2013 - 21:40

Kyllä niillä pieni mahdollisuus saattaa olla lopputulokseen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 1 Kesä 2013 - 16:22

Auto tuli tossa edellisviikolla pajotettua nippuun. Aluksi pätki ihan samalla tavalla kuin ennenkin. No ajattelin jo hetken että eipä ollu siitäkään apua ja aloin metsästämään uutta puolaa. No onneks uutta puolaa ei löytynyt. Eilen nimittäin tuli ajettua vähän reilummin pitkästä aikaa, ja yllätys oli suuri kun auto ei enään pätkinytkään. Piti viellä oikeen tänään käydä testaamassa että pysty uskomaan itseään, kyllä se on korjannut itse ittensä.

Tosiaa, pakoventtiilit kantoi senverta reilusti jokainen, että oli ilmeisesti päässyt vähän jo "palamaan" ja karstoittumaan. Nyt kun venttiilit tuli säädettyä ja autolla ajettua niin ne on putsannut itsensä.

Nyt on ilo ajella, kun tietää että enään ei ole mitään lastentauteja vaivaamassa. Vaikka niitä nyt ei normaaliajossa tuntenutkaan.

Mukavaa kesää kaikille tasapuolisesti, itellä ainakin alko eilen loma. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Akssuu_

Akssuu_


Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Kouvostoliitto

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyLa 1 Kesä 2013 - 18:48

Tyylikäs kulkine!!! Tuli eileen vastaan Lahden linkkuaseman kohil Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
note

note


Viestien lukumäärä : 339
Paikkakunta : Pori

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptySu 2 Kesä 2013 - 13:21

Tää on kyl tyylikäs vehje. Täältä nousee iso käsi kokonaisuudelle. ☀
Takaisin alkuun Siirry alas
HAGE

HAGE


Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : turq
Muut : HD sportster 1200cc

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptySu 9 Kesä 2013 - 22:09

Tämä on kyllä siisti, mut huutaa kul jotain toisia vanteita Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyMa 10 Kesä 2013 - 14:41

Kiitosta vaan. Ja vanteisiin liittyen: niihin tulossa kyllä muutosta, enstalvena mitäluultavammin vaihtuu navoissa jako ni eipä noita sit enää alle laiteta.

Mitä tossa kerran mittailin tota takapäätä, niin se imis oikeella eeteellä 10" silleen että tulis tismalleen samaan kohtaan ulkoreunasta kun noilla nykysillä 8.5"
Edessä joku 9" ois varmaan aika passeli, pysyis myös samalla kohilla ulostulon puolesta.
Tuli oltua vähän tyhmä aikanaan kun pohjatöitä tein ku en noita kantteja tehny mitenkä järkevämmin.

Vehkeelle annettu happea kunnolla nyt about 5000km verran, eikä moitteita toiminnassa. Tollain halppis megaruuttaki toimii todella paljon paremmin kun mitä itellä oli odotukset siitä. Massakytkimellä tää olis jopa kaupungissa ihan hyvä ajettava, mutta toi sintteri vähän vie fiilistä siitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
oogoo




Viestien lukumäärä : 324

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyMa 10 Kesä 2013 - 16:18

Jotain kunnon videoo nyt vaa mistä sais vähän selkoa äänimaailmasta ja lisempää kuvia ! Twisted Evil ennenki oon kehunu, mut oha tää ny makia. Mitkäs nuitten vanteitten ja kumien speksit olikaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Demon

Demon


Viestien lukumäärä : 342
Paikkakunta : Lahti city

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyMa 10 Kesä 2013 - 18:01

Vanteet
Lainaus :
kaposat dbv:eet koossa 17x8,5" et edessä 20 ja takana -10
Takaisin alkuun Siirry alas
kikarikoiso

kikarikoiso


Viestien lukumäärä : 388
Paikkakunta : Hämeenkyrö
Muut : Ig @sakariv

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyTi 11 Kesä 2013 - 0:10

Hei osta multa bbs rm004 vakiokoos et kehät tarvii mut ovat foorttin jaolla Razz
En itte oo voorttimiehii mut ainoona omana pikkuperversiona on ollu nää viistoperäset ku muijalla on tollane ollu harjottelu autona ja siel se odottaa parempaa aikaa ja visiot pyöriny päässä mut sä oot toteuttanu ne! Livenä varmasti vieläkin upeempi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyTo 13 Kesä 2013 - 1:35

Katotaan josko gatebill reissun jälkeen on viellä vehkeet ehjänä, niin voishan sitä yhet takarenkaat taas teurastaa ni otetaan sitte kunnon videokameralla vähän koostetta.

Huomenna siis tämä auto kööreineen suuntaa kohti helsingin satamaa, josta matka jatkuu viikonlopun viettoon mantorppiin. Katotaan millä tullaan pois, ambulanssi ja traileri ihan varteenotettavia vaihtoehtoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bamppa




Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : Kajaani

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyPe 14 Kesä 2013 - 21:32

Sen enempää tietämättä voisin sanoa että rikkerin anturi ei lue nuin kovilla kierroksilla lukua kampuralta..? Varsinkin jos on tiheähampainen ja honeywellin anturi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyTi 18 Kesä 2013 - 17:18

Ei ainakaan megatunessa näy kierrostiedossa mitään notkahduksia isoillakaan kierroksilla. Eikä auto nyt ole enää pätkinyt venttiilien säätöjen jälkeen kertaakaan.

Gatebil oli ja meni. Sierralla oli tarkotus lähteä matkaan mutta bensapumppu laukes jo menomatkalla joten jätettiin auto suomeen. Menoa ja melskettä ruotsissa tosiaankin riitti, ja tulihan siella sasun kanssa jutusteltua ja ihmeteltyä miatan lohkonpalasia. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptySu 23 Helmi 2014 - 21:10

Täälläkin ollaan elossa, vaikka on vähän hiljasta ollukkin. Mies tällähetkellä intissä, joten aikaa auton laittoon ei kauheesti tällähetkellä riitä, ja kaiken kruunaa sekin että auto on kaverin tallilla talvisäilössä.

Uusia hankintoja on kuitenkin tullut tehtyä pitkin talvea, joista isoimpana lienee mainittakoon vanteet. Niitähän ei pitäny alkaa vaihtamaan mihkään, mutta kerta tyrkylle tuli sopivasti niin pakkohan se oli tarttua tilaisuuteen.

Eli kyseessähän on 2os Rial F1 mallinimeä kantavat tuotokset, koossa 17x8,5" ET 22 ja 17x9,5" ET 10
Ostokuntonnossaan:
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 001_zps7bd58576
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 002_zps33b608dd
Onhan noissa rutosti hinkattavaa, mutta eiköhän niistä ihan asialliset saada.
Yhtä tuli pikasesti vähän hinkkailtua malliksi:
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 1937846_757572167588126_1428941328_n_zps7dd166fa

Tästä on lienee hyvä jatkaa enskesää kohti. Kiirettäkin on jo havaittavissa, jotta auto saadaan välittömästi ajoon kun kelit sen sallivat. Mikäli hyvin menee niin josko tällä pääsis taas tuulokseenkin poikkeamaan.

EDIT: Huono kännykkäkuva vanteesta kun tänään sattu toi aurinkokin hetken paistelemaan:
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 1948241_758062424205767_1809220044_n_zps91212161


Viimeinen muokkaaja, Warro pvm Ma 24 Helmi 2014 - 11:49, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
oogoo




Viestien lukumäärä : 324

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptySu 23 Helmi 2014 - 21:37

Ostit sitte nää rialit, itekki oisin ostanu mut takavanteitten speksit oli liian kriittiset focukseen. Ei siinä komiat vanteet ja sierra tulee näyttää varmasti paljon paremmalta. Oisko jotain sovituskuvaa vielä Wink

E: Niin ja kesäksi sierra oikeesti katuun ni seo siinä.  :cheers: 
Takaisin alkuun Siirry alas
FlorianGeyer

FlorianGeyer


Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : Jyväskylä

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyMa 24 Helmi 2014 - 19:50

:cheers: Mielenkiinnolla odotan sovituskuvia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Warro

Warro


Viestien lukumäärä : 256
Paikkakunta : Lahti

Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 EmptyKe 17 Syys 2014 - 19:28

Päivitellääs vähän tännekkin kuulumisia, kun on näköjään jäänny melko vähille tänäkesänä. Itsehän olen vietenyt tämän kesän tuolla armeijan vihreissä, joten vapaat ja rahat ollut vähissä. Kuitenkin noin 9000km autolla tullut rullattua.

Elikkäs:
Vanteet saatiin hierottua kuntoon ja alle ennen ajokautta, ja nightshotin kanssa vähän myllyteltiin maalipintaa.
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 IMG_6038_zpse4f1e4ff
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 IMG_6027_zps727d04e7

No kauaa ei päästy kesää nauttimaan, kun rupesi tapahtumaan. Ensin vaihdettiin kaverin kanssa vanha uliseva vaihdelaatikko uuteen erittäin hyväkuntoiseen.
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 1610067_799147986763877_164902928666504185_n_zps5ea7145f

Ja sehän pelitti oikeen nätisti.
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 1609944_799916703353672_1604351300819626418_n_zps1f59f6b5

Mutta sitä juhlaa ei sitten kauaa kestänyt. Noin viikko lootanvaihdon jälkeen olin menossa lahteen, kunnes eräästä risteyksestä normaalin kiihdytysen jälkeen pamaus ja takapyörät lukkoon.

Lopputuloksena oli että perästä karkasi ristitappi, löi rattaat jumiin, takapyörät lukkoon, lootasta pääakseli 30asteen mutkalle ja kaikki laakerit ja rattaat sileeksi. Tästä harmistuneena auto seisoikin noin 3 viikkoa, kunnes motivaatiota purkamiseen löytyi. Loppupelissä räjähdykselle ei tullut hintaa kuin 250e, mutta kyllä vit*tti repiä 2 viikkoa vanhaa lootaa irti.

Loppukesä menikin moottoria hapettaessa, ja siinä ei vieläkään mitään vikaa. Patarauta ohc on nyt saanut ahdistettua polkemista noin 35 000km ajan, eikä mikään paikka moottorissa oireile.

Loppuun muutamat youtube linkit, mistä kiinnostuneet voi käydä vakoilemassa auton toimintaa elävän kuvan muodossa.

https://www.youtube.com/watch?v=CeINFtzTGts&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=qBfytzvp7hM&list=UUv0QKJfJzEkXrvrIZcj2MRQ

https://www.youtube.com/watch?v=Mupk5LLJjsU&index=2&list=UUv0QKJfJzEkXrvrIZcj2MRQ

https://www.youtube.com/watch?v=iSCxeLz4KKc&list=UUv0QKJfJzEkXrvrIZcj2MRQ&index=1

Kiitokset kaikille ketkä tätä touhua on taas kesänverran jaksannu kattella ja tukea. Talven aikana tiedossa päivityksiä ainakin alustan ja moottorin puolelle, ja kentietää mitä sitä ulkokuorelle taas keksitään.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warro: Ford Sierra -87 2.0tic   Warro: Ford Sierra -87 2.0tic - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Warro: Ford Sierra -87 2.0tic
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Landio: Sierra Cosworth
» aakki: ikuisuus sierra
» 1986 iS Sierra -Ikuisuus liikenteeseen
» Nipski:n ja Jarm0:n paja...Sierra is & Jetta Syncro
» Ford Escort

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: