| m4kk3: E92 Coupe -08 | |
|
+153m4kk3 Jesimiri temeee. LarryL mazz t0nikristian aajii Penaali J4TOG Mualari Juhiziquita Jok3la TIKU cGv Mikkehe kri5u MirozGa ^Rikke Jandu Zoml AST1 john_gleasy HH -92- Akssuu_ Coupe92 Henkkuli Doughnut stimby TeNu TomVi rautio- Ju$e Sammyboi sam[_] atte.P tonde SamiM E90 Ipe EeKi toad Stepa' niklas89 Härkönen Suutarinen_ Peke78 Hannnu EmH Mkko_ allu_ Nikke Demon r0nx teilor Myssymasa biglimited Sami J. Jugitsu-kun b230power Epi Pekko Qille Ro||e Mechanical arttup Vellulollero t0nza Lasse MixuJoo jiri oli Meikkis01 j0ukkis Erkhart mato MiQ juh-o Willeeeh masu Joma N|ba JAP3 Ceisari juudas JTG kop-O-nen TAJN GrapL ee-2 zozua numberi Challenger-70 santtud3 Miksutus Nilla uniitti Timba tuomos Makkeli _--Ville--_ Tiliote RonKihara Vauhko inno Kaxxu lokitekki Green t3mu G.T.S eros ElektrikMekanik /Wille/ Raab Nightshot McBeast puerco kiMMMe kgg Koomik Duk3 CDLC.CO Mazuuu samuxd Furia_88 vanhazz tgen Enriquez vvuori Stailer sepi zmuli jjuuuso JiriT emsii HAGE TMA duuk niksude` toni Loistava Myllis juucee Wobbler pazi88 Tikki- antizero IL3 jusni hintti epk Villeee PHJS Zamppe 157 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
niksude`
Viestien lukumäärä : 188 Paikkakunta : Imatra Muut : Stunt Zx-6r
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ti 23 Huhti 2013 - 8:13 | |
| On kyllä hieno ei voi kun kehua! Japen kanssa oisin ite samaa mieltä, kokeilisin kilpeä tuolla teipillä keskelle puskuria. Mutta ittelle näit tehää, ja turha kuunnella muiden marinoita Kyllä vaan nousee itelläkin kuume E92 koria kohtaan, eikä tää ainakaan yhtään helpota tilannetta... | |
|
| |
m4kk3
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : Turku/Kaarina
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ma 29 Huhti 2013 - 1:25 | |
| nonii tuuloksesta selvitty ja suuret kiitokset paikalla olleille, fiilis oli lepposaa ja paljon oli hyvän näköstä kalustoa! Tosiaan kerkes just enne tuulosta nuo kaposemmat renkaat tulemaan ja päästiin tiputtelemaan perää, keulan kanssa kauheita ongelmia talven jäljiltä... vasemman puolen korkeussäätö ei tahdo liikkua mihinkään suuntaan tosin täysin omaa tyhmyyttä kun ei tullut laitettua tahnoja väliin ennen talvea. Toivottavasti saadaan liikkeelle. Takapuskuri ja helmat lähtee varmaan huomenna tilaukseen. Niin ja kertokaas nyt mielipiteitänne pitäiskö toi katto vetästä mustaks tai hiilikuitu lookilla vai annetaanko olla hopee? Loppuun vielä jotai kuvia mitä löysin omasta laitoksesta john_gleasy Mule Ic3man E: omaa sekoilua korjailtu
Viimeinen muokkaaja, m4kk3 pvm Su 5 Toukokuu 2013 - 10:49, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ma 29 Huhti 2013 - 1:39 | |
| Olihan tämä näpsäkkä peli. Itse tosin näin tämän vain n. kymmenen metrin päästä parkissa ja ohi menevän = olin suustani kiinni. Nätisti tuo takapää kyllä istuu ihan vaikka näin kuvienkin perusteella! Keulan lötköttämisellä alkaa oleen paketti turhankin kasassa. Hyvä.
Katto voisi mennä mustana. Onhan tuolla jo luukkukin sekoittamassa pakkaa. Teippauttaa mustaksi ja jos ei maita niin pois. Oli tilanne elämässäsi mikä tahansa niin älä ikinä teippauta autoosi hiilikuitu teippiä. Sisustan osat vielä katsoin villasukat käsissä ja pehmeästi mutta katon vetäminen kyseisellä tuotteella saa kirjaimellisesti kehoni tärisemään kauhusta. Älä tee sitä.
Ilo kuulla korin päivityksistä! Niitä onkin jo odoteltu.
PS: Ihan sama mihin sen kilven e90 korin keulalla laittaa niin se on ruma. | |
|
| |
m4kk3
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ma 29 Huhti 2013 - 1:47 | |
| - TMA kirjoitti:
- Katto voisi mennä mustana. Onhan tuolla jo luukkukin sekoittamassa pakkaa. Teippauttaa mustaksi ja jos ei maita niin pois. Oli tilanne elämässäsi mikä tahansa niin älä ikinä teippauta autoosi hiilikuitu teippiä. Sisustan osat vielä katsoin villasukat käsissä ja pehmeästi mutta katon vetäminen kyseisellä tuotteella saa kirjaimellisesti kehoni tärisemään kauhusta. Älä tee sitä.
Ilo kuulla korin päivityksistä! Niitä onkin jo odoteltu.
PS: Ihan sama mihin sen kilven e90 korin keulalla laittaa niin se on ruma. Juu ja nyt kun miettii niin eihän toi hiiliikuitu istuis millään tapaa ton kattoluukun ympärille :lol!: Täysin samaa mieltä tuosta kilpi asiasta | |
|
| |
HAGE
Viestien lukumäärä : 137 Paikkakunta : turq Muut : HD sportster 1200cc
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ma 29 Huhti 2013 - 7:41 | |
| anna mennä mustaksi katto vaan itel ainakin muuttui omast mielest peremman näköseks kun lasikatto ei erotu sieltä enää niin voimakkaasti | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ma 29 Huhti 2013 - 10:22 | |
| Tost kilpi asiasta, laita se samoin tavoin kuin siinä mun kaverin e46 coupessa on eli tonne puskurin keskimmäisen ritilökön taakse? | |
|
| |
Joma
Viestien lukumäärä : 3 Muut : Pieni muna, bcs BMW
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ti 30 Huhti 2013 - 12:05 | |
| Tämäpä kilpi ritilän taakse "piiloon" ei poliisitkaan ole valittaneet. Tarvii vaan esittää vissii tyhmää jos sattuu kiinnostamaan. | |
|
| |
m4kk3
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 5 Toukokuu 2013 - 10:54 | |
| nonii nyt on alustan parissa jumppailtu eikä tuo vasen puoli suostu liikahtamaan milliäkää, kierteet hitsaantuneet No ei muutakun mamasanille takuu kyselyä ja katotaa miten homma lähtee liikkeelle! yks kuva vielä miltä toi oikea puoli täl hetkel näyttää, nyt ei pitäis olla enää nii taka painonen
Viimeinen muokkaaja, m4kk3 pvm Ti 24 Syys 2013 - 15:35, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 5 Toukokuu 2013 - 10:55 | |
| Pakko hypettää et näyttää livenä ihan vitusti kyrväkkäämmältä kun kuvissa Olin ihan otettu eilen shellillä | |
|
| |
masu
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 5 Toukokuu 2013 - 14:51 | |
| wow, tämä näyttää hyvältä, todella hyvältä. Tuohon kilpeen mulla ainakin silmä tökkää, mutta senhän kuuluu olla siinä, kun itse tykkäät siitä. | |
|
| |
Willeeeh
Viestien lukumäärä : 133 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ti 7 Toukokuu 2013 - 18:30 | |
| Taisit istuskella WP:llä siinä tovin samaan aikaan pöydän ääressä? Saitko BC:t papereihin ilman näyttämistä, vai olik siinä joku hämminki ku ei tarvinnu autoa edes parkkiruudusta liikutella? T: Pösöön vikalistan hakenut | |
|
| |
m4kk3
| |
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ti 7 Toukokuu 2013 - 22:10 | |
| - m4kk3 kirjoitti:
Leiman kävin vaan ottamassa vakioalustalla xD sain 1kk aikaa hankkia mallikohtasen tyyppihyväksynnän tolle alustalle ja sitä kun BC:ltä ei saan niin aattelin et otan nyt leiman vakioalustalla ja käydää sit jossai muualla koittamassa tota muutoskatsastusta D2:sta riitti kun oli maahantuojan kirjoittama todistus, että alusta on juuri kyseiseen autoon tarkotettu. | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ti 7 Toukokuu 2013 - 22:22 | |
| ootko mamasanilta kysyny ? | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ti 7 Toukokuu 2013 - 22:40 | |
| - juh-o kirjoitti:
- ootko mamasanilta kysyny ?
Ei niiltä saa sitä oikeesti tarpeellista paperia, koska sellasta ei ole. WP:llä nimenomaan ei edes maahantuojan todistus riitä yksinään vaan piti olla kunnon laput. Edes se materiaalien Tuv lappu ei riittänyt vaikka oli kuittia ja maahantuojan todistusta myöten kaikki mukana. | |
|
| |
m4kk3
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ti 7 Toukokuu 2013 - 23:58 | |
| - JTG kirjoitti:
- Ei niiltä saa sitä oikeesti tarpeellista paperia, koska sellasta ei ole. WP:llä nimenomaan ei edes maahantuojan todistus riitä yksinään vaan piti olla kunnon laput. Edes se materiaalien Tuv lappu ei riittänyt vaikka oli kuittia ja maahantuojan todistusta myöten kaikki mukana.
Juu sama homma, muuten tuntuu kyllä auto kuin auto menevän tuolla läpi mutta kun kyseeseen tulee alustan muutoskatsastus niin ollaa kyllä kohtuullisen nipoja... | |
|
| |
TAJN
Viestien lukumäärä : 504 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Pe 10 Toukokuu 2013 - 13:08 | |
| Oli kyl jäädyttävä kokemus nähdä tuo livenä, sitä vaan jää tuijottaa ku ohi menee ei kyl kuvista saa sitä käsitystä miltä tuo oikeasti näyttää, pirun komia | |
|
| |
MiQ
Viestien lukumäärä : 51 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 La 11 Toukokuu 2013 - 23:22 | |
| Onhan tämä kyllä mahtava näky livenä, mitä nähnyt muutamia kertoja | |
|
| |
HAGE
Viestien lukumäärä : 137 Paikkakunta : turq Muut : HD sportster 1200cc
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 La 11 Toukokuu 2013 - 23:47 | |
| Tää oli kyl livenä vielä maagisemman näköinen kapistus kun kuvissa | |
|
| |
mato
Viestien lukumäärä : 104 Paikkakunta : Åbo Muut : 996 + kasa volkkareita
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 0:06 | |
| Tuli tänään vastaan manhattanin kohdalla. Näyttää se E92 mukavalta vattallaan Itellä on katastusmiehet aina osannu lukea TÜV-lapusta kelpoisuuden alustan osalta, mut käytän vaan autoja pääasiallisesti valtion A-katastuskonttorilla. Varmaan aika paljon kiinni insinööristä ja päivästä. | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 0:13 | |
| ^ Varmasti sen osaavat joka konttorilla lukea, mutta bc:lle ei moista hyväksyntää ole. E: tuleehan siinä lappu joo, millä todennäköisesti ei tee yhtään mitään. Todistus materiaaleista ei oikein kelpaa sille insille. Ja haluan tietää missä nämä kaikki monet katsurit on joille se kelpaa. Harvassa taitaa olla.
Viimeinen muokkaaja, jusni pvm Su 12 Toukokuu 2013 - 0:37, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 0:30 | |
| Jusni kyllä BC alustan mukana TUV paperia tulee.. Mutta eivät vaan ole tyyppihyväksyntä papereita BC Racing -alustat eivät ole mallikohtaisesti tyyppihyväksyttyjä. Toimitamme jokaisen alustan mukana kuitenkin valmistusprosessit ja -materiaalit hyväksyvän yleisen TÜV -todistuksen sekä maahantuojan todistuksen siitä, että sarja on tarkoitettu kyseiseen automerkkiin ja malliin asennettavaksi. Emme voi kuitenkaan luvata hyväksyttyä muutoskatsastusta autoihin joihin mallikohtainen tyyppihyväksyntä vaaditaan.Ja tosiaan monelle katsurille kelpaa tuo bc alustan mukana tullut paperi.. Muttamutta, itse tämä auto olisi kiva nähdä livenä.. kohtuu matalalla näyttää kulkevan. | |
|
| |
m4kk3
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 13:10 | |
| kiitoksia taas kaikille positiivisista sanoista! Tosiaan saa nyt nähdä miten ton alustan kanssa toimitaan, jos sattuis jollai kaveril olemaan jotai katsuri tuttuja niin sillä lailla hoituis varmaa kohtuu helposti - Ceisari kirjoitti:
- Muttamutta, itse tämä auto olisi kiva nähdä livenä.. kohtuu matalalla näyttää kulkevan.
Eiköhän tää jossain tuu nähtyä, kuitenkin tarkotus kierrellä jos jonkun näköstä tapahtumaa kesän aikana. Ja sitten takaisin itse autoon, mitäs on kanssa ajattelevat mieltä oikea vai vasen puoli? | |
|
| |
Vauhko
Viestien lukumäärä : 142 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 13:26 | |
| Ehdottomasti vasen, mutta voi kalvoja vähän aikaa pitää vaihtelun vuoksi. Pese konehuonees | |
|
| |
niksude`
Viestien lukumäärä : 188 Paikkakunta : Imatra Muut : Stunt Zx-6r
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 14:15 | |
| Vasen, koska oikea hyppää liikaa silmille. | |
|
| |
juucee
Viestien lukumäärä : 487 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 14:30 | |
| | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 17:11 | |
| - Ceisari kirjoitti:
- Ja tosiaan monelle katsurille kelpaa tuo bc alustan mukana tullut paperi..
Konttorilta menee lapuista kopio trafille ja trafille bc:n laput on pelkkää paskapaperia. Katsuri ei siis oikeesti voi niitä hyväksyä jos ei halua paskaa niskaansa. Jotakuinkin näin mulle kerrottiin konttorilla. Onneks nyt on eibachit alla ja niihin löytyy ihan nettisivulta tarvittavat laput, jos ei alustan mukana sattunu tulee jostain syystä :p | |
|
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Su 12 Toukokuu 2013 - 20:39 | |
| Oikeeki vois toimia. Paha sanoa vielä ton kuvan perusteella. | |
|
| |
Erkhart
Viestien lukumäärä : 38
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ma 13 Toukokuu 2013 - 0:47 | |
| Mä oon taas väärällä foorumilla huutelemassa, MUTTA mun mielestä toi sais olla inan korkeempi, jotenki tosta kopasta tulee semmonen sämpylä kun on "liian" alhaalla... Lyökää mua naamaan tavattaessa. | |
|
| |
m4kk3
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 Ma 13 Toukokuu 2013 - 0:50 | |
| - Erkhart kirjoitti:
- Mä oon taas väärällä foorumilla huutelemassa, MUTTA mun mielestä toi sais olla inan korkeempi, jotenki tosta kopasta tulee semmonen sämpylä kun on "liian" alhaalla... Lyökää mua naamaan tavattaessa.
no comments, muuta ku että ite haluisin vielä alemmas ja tarkotus ois mennäki | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: m4kk3: E92 Coupe -08 | |
| |
|
| |
| m4kk3: E92 Coupe -08 | |
|