| Halli: Bagged A4 B7 Avant | |
|
+5Halli t0nikristian Jannuz Jok3la juh-o 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 11 Heinä 2016 - 21:21 | |
| Kaipa tästä kehtaa jo jonkunlaisen topiicin tänne tehdä monen vuoden seurannan jälkeen, jos ei ole hyvä niin kertokaa. Tuli tuossa puolitoista vuotta (11/2014) sitten ostettua A4 B7 1.8T koneella ja 5- vaihteisella manuaali laatikolla. Kuva osto tilanteesta: Tosiaan, eihän millään vakiokorkuisella autolla voinut ajaa kun 2-3vko ja siitä alkoi sitten loputon madalluskierre. Olin siis luvannut kotona etten tee tälle autolle mitään kun edellisellä Volvolla ei juuri paikkoihin päässyt. Tässä on asennettuna H&R -35 jouset jotka toivoin riittävän RS4 vanteiden kanssa. No eipä se sitten riittänytkään.. RS4 vanteilla mentiin puolikesää 2015 ja loppupuoliskoon tuli sitten LM replicat. Jotka ei kyllä sitten ollutkaan yhtään kivat vaan lähtivät 3kk jälkeen myyntiin, koska tilalle löytyi sitten paljon paremmat eli Rotiform Nuet koossa 18x9,5 Et 35 allaround kesälle 2016. Samaan aikaan suunnilleen sitten ostettiinkin tähän D2 alusta joka osoittautui omaan makuun hukkaostokseksi koska en saanut alustalta mitä toivoin. [ Talvella 2016 tuli asennettua myös autoon RNS-E oem navimankka joka on osoittanut itsensä hyväksi orkkis mankaksi. Tämä korjautui sitten helposti. Hukkaostos siis. AudiClubilta löytyi kaveri kenellä oli BC;n takapää myynnissä joten pitihän se poistaa kun D2 ei saanut tarpeeksi jäykkiä ja lyhyitä toimitettua. No enhän tietenkään voinut sitten hyväksyä sitä että edessä on D2 alustasarja ja takana taas BC. Eli Mamasanilta tilasin BC BR etupään koska korkeuden säätö on sivussa mikä on mielestäni aivan mahtava keksintö! Tässä kuvassa sitten on BC;n säädöt tapissa. Eli matalemmaksi ei saanut edestä eikä takaa. Kuvassa ollaankin matkalla ilmojen asennukseen. Sitten homma tosiaan lähti lapasesta niinkun jotkut voisi sanoa. Eli kesä 2016 puolessa välissä laitettiin autoon Airlift Performance full kit Autopilot V2 ohjauksella jotta autoon saataisiin samalla ulkonäköä ja käytännöllisyyttä. Kontin asennuksista tuli vähintäänkin yksinkertainen. Todettiin helpommaksi tehdä ns. ilmaliittimet huoltoluukku ja hyvä niin. On joutunut jo kummatkin kerran avaamaan. Tietenkin se vaadittiin, eli kaikki säädöt rullattiin samantien tappiin ja katsotaan sitten mitä tehdään myöhemmin. Takapää sukelsi vähintäänkin täydellisesti kun otti spacerit pois takaa ja tietenkin samalla kun oli nosturilla ja kolme äijää tekemässä niin vaihdettiin Simonsin äänenvaimentajat taakse rikkomaan orkkis lookki takapäästä. Ilmajousien asennukseen yllytyksestä ja asennusavusta saan kiittää Volver nimimerkin takana toimivaa henkilöä Kuva vielä takavanteen istuvuudesta. Omasta mielestä meni aika hyvin. Surukseni olin jo tietoinen tulevasta ongelmasta. Pussit ollessa tyhjänä niin etuylätukivarret ottavat pyöränkaareen kiinni ja jäävät kantamaan inhottavasti koria jolloin ei tietenkään päästä maahan asti. Seuraavaksi siis tullaan laittamaan otteeseen paketti ja leimata auto. Sen jälkeen aletaan leikkaamaan lisää tilaa konehuoneeseen että saadaan tukivarret ylemmäs ja auto alemmaksi. Eli kiteytettynä jälkiasennukset ja tietoja autosta: AlustaAirlift Performance V2 ohjauksella. Audi Speedline 19x9 Et33 215/35R19 Kumho renkailla. Audi Rotor 19x9 Et33 215/35R19 Nangkangeilla. ( Välikelit ) Audi TTS Speedline 18x9 Et52 KoriRNS-E navigaattori BlackLine maski Tekniikka1.8T (BFB) NotQ Erikoismoottorin Custom softa +240hp K04 hydriditurbo (Finturbo) Valeo 4P kytkin kiinteällä vauhtipyörällä Paljon on puoleentoista vuoteen mahtunut vanteita ja alustaa. Seuraavaksi sitten aletaan miettimään vannestusta. Tarjolla olisi mahdollisesti yhdet R8 Winterit koossa 18x10,5 kierros. Ekaa kertaa foorumin tapahtumaan osallistumassa, eli tämä on myös Meet-puolella nähtävissä. Antakaa palautetta, yritän saada tästä luettavaksi kelpaavaa!
Viimeinen muokkaaja, Halli pvm Ti 14 Maalis 2017 - 8:36, muokattu 8 kertaa | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ke 10 Elo 2016 - 23:04 | |
| Tuli käytyä myös CDLC;n tapahtumassa ensimmäistä kertaa ja oli kyllä sen arvoinen tapahtuma että Tuulokseenkin on päästävä. Tältä sitten näytettiin FittedFestillä vaikkakin kärsittiin ilmavuodoista. Tasaisesti koko tapahtuman ajan vuoti oikea takasäkki ilmaa ulos ja säiliö tietenkin myös samaan syssyyn jostain kohtaa. Välillä siis joutui autolla käydä käyttämässä virtoja, että nostaa paineet palkeeseen. Nikolle kiitos kuvasta. Takapalkeen vuodosta päästiin eroon kohtuu helposti verrattuna siihen mitä kuvittelin, vedin vaan uuden linjan Pilotilta palkeelle. Säiliön vuoto sitten osoittautuikin vaikeammaksi löytää. Vaihdoin säiliöltä kuivaimelle menevän letkun uuteen, ei vaikutusta. Vaihdoin samalla myös Airliftin kuivaimen SMC:hen ja yksi vuoto kohta saatiin suljettua pois. Säiliöstä häviää kuitenkin paineet vaikka saippuavedellä kaikki paikat käyny läpi. Otin Ylipaine venttiilinkin pois jos siitä vuotaisi niin ei. Jatketaan tutkimista. Tärkeämpää kuitenkin on tapahtunut myös. Rotiformit saivat lähteä pois alta kun alkoi kyllästyttämään ja hyviksi "välikeleiksi" foorumilla todetut Speedline 19x9 tuli laitettua alle 215/35 renkailla. Omaan silmään tuli aika hyvä. Rotiformit jatkavat kyllä tästä taloudesta jo ensi viikolla matkaa, tilalle sitten tulee vähän leveämpää lippavannetta. Katsotaan mitä niistä tulee vai meneekö sitten eteenpäin jatko jalostukseen halukkaille. Talvivanteet tarttui matkaan maalauksesta Festien jälkeen Lahdesta ja ellei nyt mene kaupaksi niin menee täksi talveksi alle. Maalattiin värillä MB9206 ja kyseessä on MB ML;n oem vanteet koossa 18x9 Et52 ja kumeiksi Continental 225/40. Seuraavaksi pitäisikin lähteä vähän tekemään samaa kun Zolm, eli leikkelemään tukivarsille tilaa niin saisi tuon auton joskus keulasta vähän alemmaksi. Vannekaupoista kiitos aajiii:lle.
Viimeinen muokkaaja, Halli pvm To 27 Loka 2016 - 21:35, muokattu 3 kertaa | |
|
| |
niko CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 1528 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 11 Elo 2016 - 1:34 | |
| Huh miten parani Speedlineilla. Keulaa vielä suunnitelmien mukaisesti tonttiin, ni saadaan tuota ikävää keulimistakin kuriin. Seurantaan. | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 11 Elo 2016 - 10:09 | |
| Ite kans tässä taistellu ilmavuodon kanssa,löyty syyllinen vedenerotin vuotaa sieltä rungon ja sen vesikupin välistä. Sitä ei nää jos on erotin oikeassa asennossa, mut jos sen ottaa kätee tai kääntää ylösalasin ni sit huomaa mistä se vuotaa. | |
|
| |
Zoml
Viestien lukumäärä : 478 Paikkakunta : Tampere Muut : VW Santana -83
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 11 Elo 2016 - 10:34 | |
| Mites, falskaisko sulla Mika takaisku? Jos ei kerta saippuan kanssa vuotoja löydy. Speedlinet sopii todella hyvin, nyt vaan madallat sen keulan! | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 11 Elo 2016 - 10:47 | |
| Hyvä tietää, täytyy tuossa tutkia kohde tarkemmin. Onko sulla myös tuo SMC:n kuivain vai jokin toinen? Itsellä vuosi myös liitin jostain syystä sen vanhan kuivaimen päässä olevasta lähdöstä, niin näin järkeväksi hakea uudet liittimet ja kuivaimen samantien. Täytyykin hakea saippuavettä taas autoon Meinasin tuossa vaihtaa sen takaiskun myös siihen SMC tuotteeseen mutta on vähän prkleesti kiinni tuo oma takaisku niin jäi tekemättä Mitä keulan madaltamiseen, lauantai aamupäivä näyttää siltä että ecu on irti ja rälläkkä kädessä Samantien otetaan sillee reilusti pois | |
|
| |
Jok3la
Viestien lukumäärä : 828 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 11 Elo 2016 - 17:26 | |
| Sopii kyllä speedlinet hyvin tähän. Itse topikkia on raskas lukea kun kuvat on niin pieniä, että joutuu avata erikseen jokaisen. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 11 Elo 2016 - 17:55 | |
| Kiitos palautteesta! En näy kyllä estettä miksi en voisi perjaatteessa vaihtaa kuvia isommaksi jos se helpottaa lukemista. Onko muuten teksti kovin raskasta? Yritän saada mahdollisimman kevyeksi luoettavaksi kaiken, mutta se ei olekkaan niin helppoa Speedit sopii kyllä omaan makuun kasn todella hyvin, olen rehellisesti aina halunnut tälläiset. Ei vaan ole tullut heti vastaan sellaisia mitkä iskivät, nämä sen tekivät E; kuvat isonnettu ja vähän siivottu kirjoitusvirheitä. Kiitos kärsivällisyydestänne. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant La 13 Elo 2016 - 19:38 | |
| Tänään laitettu vähän keulintaa kuriin. Yhdeltä tämänkin foorumin henkilöltä saatiin hyvät kuvat ja siitä oli helppo lähteä työstämään. Tällä pienellä modilla saatiin aikaiseksi sitten vähän keulintaa pois. Huomasin että aikaisemmissa kuvissa olin päästänyt takapalkeet tyhjäksi, jota en tee kyllä kun vahingossa juuri tuon keulinnan takia Tässä myös kuvia itse modin jälkeen kun saatiin auto pihalle ja tasaiselle maalle. Tuosta alemmaksi ei 19" vanteilla pääse. Pääasiana on kuitenkin turvallisuus eikä ulkonäkö, eli joutuisi leikkaamaan n.13cm matkalta peltiä pois jos haluaisi auton maahan näillä vanteilla ja se taas olisi heikentänyt iskareiden ylätuennan kiinnitystä ratkaisevasti omasta mielestä. Hakattiin sitten paineilmavasaralla se mikä saatiin niin lisää tilaa sille 13cm matkalle. Kyseisellä toimenpiteellä saimme kuitenkin auton keulaa n.3,5cm alemmaksi. Aikaisemman sijasta etuvanteen "lippa" sukeltaa kaareen. Pitäisi nyt saada yhet vanteet kotio niin saisi testattua miten istuu 18x10 ja kuinka lähellä silloin ollaan maata.
Viimeinen muokkaaja, Halli pvm To 27 Loka 2016 - 21:38, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Jannuz
Viestien lukumäärä : 78 Paikkakunta : jyväskylä Muut : Kupla
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ke 17 Elo 2016 - 23:54 | |
| Itsellä apurunko maassa 19" ja siellä alkaa jo moni muukin ahdistamaan viimeisillä senteillä hyvin passaa kyllä speedlinet farkkuun! | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| |
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Pe 30 Syys 2016 - 10:15 | |
| Tällä suunnalla on ollut vaan kovaa ajoa ja vähän ajokorkeuden hipostelua. Eli kokoajan vaan alemmaksi ollaan yritetty päästä tavan mukaan ja ajossa oikeastaan jousto varaa ei näillä 19":lla vanteilla kun sentin verran, joten ilmoista tulikin aika jämäkät pehmeuden sijaan. Alku kuusta alettiin sitten hieromaan etupään "fitmenttiä" kuntoon. Ensin käytiin kääntämässä pokkauksen pystyyn perinteisesti niin mahtuu vähän renkaatkin kääntymään. Ajokorkeuskin tipahti vähän tuolla mankeloinnilla. Seuraavana vkonloppuna pidettiinkin pienellä porukalla Photoshootti Vuosaaren satamassa. (c) Niko Heikkinen (c) Teemu Kuparinen Seuraavaksi sitten alkoikin lähestymään Seasonend ja sinne piti sitten kiireellä saada vanteet edestä kaarelle. Ostin ensins 10mm spacerin joka osoittautui liian paksuksi ja mitään keskittämätöntä en sinne kehdannut laittaa. Siitä soitto Autotekkiin ja siellä sorvattiin sitten 10>8mm spacer jolloin vanne tuli omasta mielestä aika hyvin kaaren tuntumaan. Pari kuvaa myös tarttunut joudenkin kennolla Tuuloksesta. (c) @tonile88 (c) Roope Haapalainen Seuraavaksi ajovalot vaihtoon ja mahdollisesti tummennuksien poisto. Cupran lipan otin pois ja ostin uuden koska nykyinen oli vähän raavittu ja kieroksi mennyt. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant La 5 Marras 2016 - 11:26 | |
| Oho, täähän on vaihtanukki puolta, hetki meni löytää. Kiitos tästä Eli tosiaan lyhyt päivitys vähän tähän hetkiseen tilanteeseen. Wintermode tuli omalle kohdalle monta viikkoa suunniteltua aikaisemmin kun Hermaala tuli MLV:miittiä ennen hakemaan Speedlinet koneistettavaksi. Eli toinen tälläinen koneistettu setti on sitten tulossa liikenteeseen ja tämä sorvaus on herättänyt eräillä foorumeilla kestävyys kysymyksiä ja itse en epäile etteikö kestäisi. Vanteethan koneistuksen jälkeen lähti samantien Saastamalan suuntaan Rimfixille värin vaihtoon ja kiilloitukseen. Väri pysyköön vielä salassa Wintermodeksihan joutui laittamaan tietenkin nämä Mersun 18x9 225/40 kumilla kun ei ollut muutakaan enään kasassa varastossa. Hetken tätä settiä katsellessani ja yrittäessäni elää sen kanssa niin päätin alkaa metsästämään talvivanteita mitä halusin jo viime vuonna, mutta budjetit ei antanut periksi enään. Sattui sitten äärimäisen sopivasti että tuossa yhden foorumilaisen kanssa kohtasi tarjonta ja kysyntä. Eli nämä mersut jatkoivat matkaa eteenpäin minulta ja sain sitten haettua vanteet talveksi. Harmi vaan heti renkaiden myynnin jälkeen alkoikin tulemaan lunta ja piti kietaista kaverilta lainarenkaat alle jotta autoa voi seisottaa pihallakin.. Torstaina 3/11 vihdoinkin saapui renkaat ruotsinmaalta ja ne ovat tosiaan Michelin X-Ice XI3 kitkarenkaat luonnollisesti samassa koossa kun aikaisemmilla mersun vanteilla, tällä kertaa vaan vähän lähdetään venyttelemään rengasta sen sijaan 18x10,5 kierrokselle. Asennustöistä ISO KIITOS Vianor Suutarila. Tietenkin sitten pienessä flunssassa alettiin painamaan renkaita alle niin saa vihdoinkin auton liikenteeseen sellaisena kun sen itsekkin haluaa. Tässä kävikin vähän istuvuuden kanssa oudosti, eli takapaa istuu täydellisesti kun etunen sukeltaa. Itse ajatuksissani pelkäsin että se olisi toisinpäin. Takana joutuu vähän säätelemään Camberia kuntoon ja eteen joutuu valitettavasti laittamaan vielä 5mm spacerin jos haluaa vanteen kaarelle ja sehän on suunnitelma. Kuvat on nyt valitettavasti vain likaisesta autosta ja kännykällä otettuja, kun pesu kiinnostus on aika nollassa noilla Suolakyllästetyillä teillä. Sanoisin itse näin että talvifitmentti tarvitsee vielä säätöä, mutta alkaa näyttää hyvältä. Sosiaalisessamediassa tätä onkin puitu jo että kesällä sukeltaa ja talvella fitment. Miksi? En tiedä on vastaus, speedit kesäks ja tehdään näistä keväällä sitten välikelin vanteet vaikka kun näille leveyksille löytyy myös kesärenkaat jo varastossa. Tästä on hyvä jatkaa kevättä kohti, paremmat kuvat ja lisää tietoa myöhemmin jos hommat vain etenevät | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant La 14 Tammi 2017 - 14:08 | |
| Pikkunen update. R8:n vanteet on palvellut hyvin, mutta ehkä vähän turhan leveät talven ajoon kun ajokorkeuskin on aivan hirvittävä. Kaaret on pilalla tämä talven jäljiltä kun kumit on vähän haukkaillut maaleja pois, maalaus siis kutsuu keväällä. Tänä talvena on oikeastaan perehdytty lähinnä tekniikan päivitykseen, talven aikana on nyt vaihdettu K04 ahdin ja Bosch 550cc suuttimet myös tuli ostettua. Edessä on vielä matka Erikoismoottori.fi moottorinsoftaukseen niin pistäisi tästäkin 1.8T:stä olla heposet lähellä 250hp. Speedien kohdalla enään on renkaiden hankinta ja Volverilta tulee vielä muutamat keskimerkit kun jaksaa tehdä. Vanhoissa renkaissa kudosvauria yhdessä niin oikein hyvä syy päivittää uuteen ettei vaan nyt sattuis mitään. Väriksi tosiaan Speedeihin valikoituis Rimfixillä sekoitettu erikosväri. Toisia samanlaisia ei heti pitäisi tulla vastaan, lipatkin on kiillotettu Rimfixin toimesta ja niissä kuulemma riitti hommaa todella paljon Jukan sanojen mukaan Enään pitäisi vahat vetää vanteisiin ja ajattelin toiseen pariin laittaa Carbon Collectiven ja vertailla toimivuutta ja kestävyyttä. Vanteiden väri on herättänyt todella paljon mielipiteen vaihtelua, moni tykkää ja useampi ilmeisesti ei. Itse vielä totuttelen väriin. Ilmajousitukseen palaten, äärimäisen mukavat ajaa myös talvella. Itse taistelen kylmiä vastaan ja jäätymisiä, kellään muulla ei taida ollakkaan ongelmia. Aluksi aloin rakentamaan vastuksella varustettua jalkaa Autopilotille, mutta sitten omien ideoiden ja motivaation loputtua sijoituksen ja virranoton kannalta, päätin laittaa homman jäihin ja nostin venttiiliblokin sitten vähän korkeammalle auton sisätilaan. Eihän se sitten näyttänyt kovin hyvältä, että letkut tulee vaan lattian välistä suoraan blokille. Pitihän se alkaa heti vähän siistimään letkujen menoreittiä ja vielä vähän parantelemaan kontin asettelua, kunhan saan vaan lisää 3/8 linjaa niin rakennetaan vähän lisää. Show konttia ei tule ainakaan vielä kun ei tässä mihinkään näyttelyyn olla menossakaan. Tästä on hyvä jatkaa, Tuuloksen Season openiin pitäis kaikki saada valmiin, eihän siihen ole kun muutama kuukauskaan enään. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 9 Maalis 2017 - 18:36 | |
| Noniin, tätä on vähän taas laitettu kesäkuosiin. Vihdoinkin sain tekniikka puolen pelaamaan niinkuin pitää ja sieltä nyt pitäisi löytyä heposia 240+ paikkeilla. Ongelmaksi osoittautui nopeasti nousevat imulämmöt ja siihen sain ohjeen että keulacooleri olisi syytä laittaa. Eikai siinä sitten, tuumasta toimeen. Cooleri tuli kammottavasti sinisillä letkuilla ja siihenhän ei voinut tilatessa tietenkään vaikuttaa, olisin siis halunnut suoraan mustat. Siniset letkut aiheutti aika paljon keskustelua ja amisteluksi sanomista, joten kävin sitten illalla vielä maalaamassa putket mustiksi. Cooleri pitäisi vielä jollain vähän tummentaa niin ei näy kamalasti läpi maskin takaa. Sain hommattua massa "välikelivanteet" ja näyttää siltä että näistä tuleekin oikeasti ajovanteet koko kesälle. Eli moni varmaan huomannutkin tuolta sosiaalisesta mediasta niin tuli tuossa ostettua vihdoinkin Rotorit koossa 19x9 et33. Tosiaan, tämän foorumin kautta myyjä sai numeroni ja päätti sitten laittaa viestiä ja tarjota näitä minulle. Vanteet on tosiaan ajettu 3 vuotta ja n.18tkm ja seisseet kaksi vuotta varastossa ja kunnoltaan voisin sanoa 6/5. Tosiaan, vanteet hain ja samantien mentiin sitten iltavuorossa seuraavana päivänä vanteita pesemään ja pinnoittamaan CarbonCollectivella mikä Rimfixiltä syksyllä tarttui mukaan. Vanteisiin tosiaan päätettiin laittaa hyvät ja laadukkaan Nangkang 215/35. Mielestäni venystä tuli aika hyvä, vaikka nämä leima vanteiksi ostettiinkin, Tottakai piti samantien lähteä koettamaan alle kun sain renkaineen pois. Monen mielipide on että Rotorit sopii vielä paremmin kun Speedit tähän ja alan vähän itsekkin valitettavasti taipumaan siihen suuntaan. Kuvat vähän huonoja kun puhelin, sää ja kaikki muukin taisteli vastaan To do: Rotorit kun tosiaan on aika "paljastavat" vanteet niin tuli tuossa vähän hankittua sinne täytetä. Eli S4 etujarrut (345mm) ja 3.0tdi takajarrut(288mm) pitäisi vaihdella. Maalauskin lähestyy kovaa vauhtia kun joku päätti tölvästä takapuskuriin ja luukkuun kivat jäljet. Eli maalattaviksi osiksi tulee puskurit, luukku, kaikki kaaret. Tietenkin lähemmäs maata. Kesää odotellessa | |
|
| |
t0nikristian
Viestien lukumäärä : 43
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant To 9 Maalis 2017 - 21:51 | |
| Ehdottomasti Rotorit! Jarrut saat vielä niin mielestäni siitä ei puutu kesäksi enää mitään | |
|
| |
epe94
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Savonlinna
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Pe 17 Maalis 2017 - 12:39 | |
| Jarrut tekee auton | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Pe 17 Maalis 2017 - 14:43 | |
| | |
|
| |
epe94
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Savonlinna
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Pe 17 Maalis 2017 - 17:39 | |
| Ite tartteisin hommata takajarrut , eteen tulossa Audi TT Rs jarrua | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 17 Huhti 2017 - 0:16 | |
| Noniin, pikkunen nosto ennen tuulosta vielä mihin aletaankin valmistautumaan. Eli siis, auto haettu maalarilta ja myllytyksestä takaisin ja jälki on kyllä mahtava. Maalauksen kohteiksi jäi nyt tosiaan puskurit, luukku ja kaaret, loppuauto on myllytetty. Alku viikosta pitäisi viedä vielä pdr korjaukseen niin saa yhden häiritsevän painauman poistettua. Maskiin tosiaan vaihdettiin nyt "kilventelineen" tilalle tuo Usa versio minkä Jukalta ostin tuossa syksyllä. Vanneasiat: Vanteiksi nyt jäi tosiaan Rotorit ja muut vanne setit lähtikin eteenpäin, omaan silmään rotorit vaan sopii niinkuin täydellisesti. Katsotaan tuleeko lisäksi jotain jos kohdalle osuvat täydelliset. Laadukkaat kuvat istuvuudesta.. Tässä viikko ennen maalausta kävi sitten idea mielessä, mitä jos tehtäis sitten putkistokin tähän samaan vauhdiin kun tosiaan tekniikkaakin päivitelty. Putkisto tosiaan on mallia omavalmiste (ei suinkaan mun valmiste) ja tässä tapauksessa päädyttiin että jätetään keskimäinen vaimennin kokonaan pois ja tuodaan ulommas suoraan äänenvaimentajia jotka jäivät rajoittamaan vähän meteliä. Kuvaa rakennelmasta nyt ei ole Seuraavaksi pitäisi taakse tehdä se jarruupdate, enään puuttuu vaan jarrukilvet mitkä näyttää vakavasti siltä etteivät ehdi vielä tuulokseen, joten pitääpä mustata nykyiset pikkujarrusatulat ettei paista niin pahasi läpi sellainen kauniin harmaa.. Ei kai tässä, laitetaan vielä yksi ajokorkeudesta kuva ja kovaa valmistelua vaan kehiin, pitää saada vaan joku ottamaan kunnon kuvat tästä kun itsellä kuvaustaidot pääsi vähän ruosteeseen kun ei jaksanut vaan kaivaa kameraa kaapista Tuuloksessa tavataan ja Samulin sanoin, haukkumaankin saa tulla | |
|
| |
Zoml
Viestien lukumäärä : 478 Paikkakunta : Tampere Muut : VW Santana -83
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 17 Huhti 2017 - 10:00 | |
| Tykkään sun ajokorkeudesta. Rotoritkin on hyvät. | |
|
| |
niko CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 1528 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 17 Huhti 2017 - 18:58 | |
| On ihan hyvästä, että pitää oikeen miettiä missä kuvassa on se ajokorkeus. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 17 Huhti 2017 - 19:21 | |
| Joo siis alimmassa on ajokorkeus kun oon yksin autossa Kylhän tuo peukaloita on kerännyt tuolla liikenteessä ihan kiitettävästi | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 1 Toukokuu 2017 - 22:09 | |
| Vapunkunniaks myös vähän lisätään pikku uppaus. Eli tässähän on tullut käytyä nyt kauden avajaisissa jos toisissakin. Kummassakin vähintään yhtä mielenkiintoinen sää, mutta tunnelma kuitenkin on ollut varsin poikkeuksellinen. Kuvat onkin kaikki niiltä reissuilta. Etuvannetta miettinyt että voisi tuoda ulospäin, mutta koska B7 audin alustarakenne on suorastaan paska, se tarkoittaa sitä että pitäisi ajaa korkeammalla ja sehän ei ole teknisesti mitenkään mahdollista. takana parkki korossa ottaa kiinni jo kaareen. Vähän myös tulevasta tarinointia. - Uudet ajovalot odottelevat hallilla että saadaan motivaatio repiä taas puskuri pois, mutta eo jostain syystä napostele kun ei ole kovinkaan mukava laittaa takaisin, tietäjät tietää.. - Takajarru osat pitäisi saapua nyt tässä ensiviikolla ja update tehdään välittämömästi niin saadaan takavanteisiin täytettä - Takavaloille pitäisi keksiä jokin pieni piristys. Ledejä olen miettinyt, mutta sitten muistan kuinka ihana auto mulla onkin. Joten kaikki ledit tuottaa ongelmaa tuossa autossa, joten pysytään halogeeneissä, mutta jotain pitää keksiä Loppuun vielä poistuminen MLV;n seasonopenista ajokorkeudessa E; Lisätään tänne perään vielä että kyllä tässä kommelluksiakin riitti, eli siis tuuloksen jälkeen hallille pesemään auto ja sieltä sitten kotio. Nooh, koti matkalla sitten sattuikin silleen että joku oli heittänyt hydrauliöljyt Kehä3:selle ja kuinkas siinä kävikään. No tietenkin sitten päätin kurvata siihen ajokorossa ja humps. Siitä sitten pesulle uudestaan ja seuraavana päivänä kunnon vahan poistot ja uudelleen vahaus maalaamattomille pinnoille. Pesuaineita kului ja tietenkin poliisin ohjeen mukaan tehty Rikosilmoitus asiasta jos sieltä sain pesuaine kuluja taisinpäin. Epäilen kyllä.. Seuraavaan. Jollakin ollut paha mieli tällee Vappuna ja päättänyt sitten kohdistaa sen autooni, onneksi vain 50€ tappiolla mennään tällä ilkivallalla. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Su 2 Heinä 2017 - 12:20 | |
| Kerrotaas kuulumisia. Eli valot vaihdettu nyt tosiaan kirkaskupuisiin ja oikeastaan ajeltu vaan. Hauskana juttuna, alkoi menemään vetarin suojakumeja kun leipää ja niitä ollaan vaihdeltu tasasin aika välein aina uusiin, jos vaikka lopettais matalalla ajamisen. Nooot, mennään vielä alemmaksi, koska vanteet vaihtui vähän pienempiin. Eli rotorit vaihtui nyt sitten BBS LM128 18x9,5 Et32 jotka on ilmeisesti lähtenyt aikoinaan ainakin Dukelta ja on kokonaan tärykiillotetut jossain kohtaan. Käytiin tuossa Nikon kanssa ottamaan kuvat jotka on huimasti paremmat kun kännykällä. Kuvat.fiSe siitä sitten, fittedeillä tavataan 5/8. | |
|
| |
Zoml
Viestien lukumäärä : 478 Paikkakunta : Tampere Muut : VW Santana -83
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Su 2 Heinä 2017 - 12:41 | |
| Kyllä säkin tähän ne helmat tarttet. LM on kyllä 6/5. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Su 2 Heinä 2017 - 14:06 | |
| Kyllä, nyt vaan tässä punnitsen kovasti että menenkö fitmentillä vai sitten sukelluksella myös takana. Saisi rungon maahan koko pituudelta jo tällä muutoksella. | |
|
| |
Volver
Viestien lukumäärä : 451
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 3 Heinä 2017 - 7:51 | |
| Sukellus, runko maahan, matala ajokorkeus ja lisää suojakumeja. | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 3 Heinä 2017 - 10:22 | |
| Ajokorkeus on jo aika alhaalla, ainakin kyydissä istujien mukaan :s Katsotaan, onhan tässä aikaa vielä kuunvaihteeseen | |
|
| |
Halli
Viestien lukumäärä : 224 Paikkakunta : Heinola/Vantaa
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant Ma 5 Maalis 2018 - 20:49 | |
| Pitkän päivitysvälin päätteeksi. Tämä auto on siirtynyt rautajousille ja seuraavaksi paremmalle puoliskolle ajoon. Itse haen diiseliä tilalle pidemmäm työmatkan takia ja siihen sitten tulee tästö ylijääneet ilmajouset ja tähän B7 tuskin tullaan tekemään enempää päivityksiä kun kesävanteet | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Halli: Bagged A4 B7 Avant | |
| |
|
| |
| Halli: Bagged A4 B7 Avant | |
|