"Pienen" hiljaiselon jälkeen vehkeet rokkaa taas.
Talvella piti vaan hipostella pieniä asioita ja karsia noita sähköongelmia. Eli pieni kertomus talvelta tähän.
Etummaisen ahtimen imuputken irrotettuani totesin, että taas mennään
Osa ahtimien imusiivistä löyty välijäähdyttimestä ja useempi desi öljyä..
Ainut vaihtoehto tässäkohtaa oli korvata ahtimet yhdellä vähän isommalla.
Työmaan kautta pakosarjanlaippoja leikkaukseen ja kotimatkalta tuubiputkee.
Master Powerin R6164 #17 vaikutti hyvältä vaihtoehdolta.
Laturistaki löyty viallinen diodisilta ja uus osa löyty ruottista, ku jakso useemman päivän mettästää osanumeroita. Ihania nää tojotan uniikkilaturit.
Plus sata ja miljoona pikkujuttua jotai ei nyt vaan voi muistaa enää.
Tällähetkellä runnaillaan 0,3bar ahdoilla, ku ahtopaineensädin ei oo vielä saapunu, mut ero vakioahtimiin on silti melkonen.
Eli talvella tuli tekniikan puolelle,
MPR6164 #17
6-2 pakosarja
2x 38mm tialin kopiohukkista screamerilla (läpikäyty, siistitty, putsattu ja tiivisteet vaihdettu, toimii)
3,5" DP 3" loppuputkella
PCV poisto ja huohotukset uusiksi
MAF.n siirto ahtopuolelle coolerin ja kaasuläpän suoralle osuudelle
Johtosarjasta siistitty pois kaikki orkkisahtimiin liittyvät liittimet
Walbro gss342 255lph & 12v modi pumpun eculle
Laatikolle 30rivinen jäähy 7" flektillä ja suorasyötöllä
Piggybackia pitäs vielä ecun rinnalle niin sais suuttimet päivittää ja suunnitella viinajuttuja.
Kesälomalla pitäs hieroo ulkopuolelle uutta ilmettä maalin muodossa
Siitä sitten luultvasti tietoa myöhemmin