Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 24 Joulu 2010 - 11:26
joo..saahan tuon hitsattua ei siinä mitään ja se on yksi vaihtoehto,mutta pitäs taas purkaa ja kasata tuo koko kone ...jos nyt joku kone löytyy niin katsoo sitten mikä tuon koneen kohtalo on..94-lt1 corveten kone olisi tiedossa ..mutta liikaa piuhoja ja bokseja=turhia ..olisihan se "erikoisempi" kuin perus 350cid.
Huiske
Viestien lukumäärä : 322 Paikkakunta : Mikkeli Muut : Opel Kadett C -79 Turbo projäct, Subaru Leone 1.8 Turbo coupe 4x4, Ford Escort mk5 4x4.
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 24 Joulu 2010 - 12:09
Yeah, Boksit on just kivoja , mullekki tuli se tci:n lootan ohjaus ni saa nähä saanko ikinä 1 vaihetta isompaa päälle Lootaki ois nyt jossain luxemburgin ja suomen välillä.
Niin ja jouluja
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 24 Joulu 2010 - 12:28
jouluja sinnekin ja kohtahan vissiin pääset leikkimään sotaa?siellä on aikaa miettiä miten saat rojut toimimaan ...
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 31 Joulu 2010 - 17:54
jotain kerenny taas tehdäkkin,lähinnä osien etsimistä tuohon challeen.mutta ajattelin tuota konehuonetta ruveta ehostamaan pikkasen noin ihanalta sekin näyttää ..mutta eikun purkamaan turhaa rojua tipahteli helposti pois ja tuon akku telineen takaa pelkäsin että miten iso reikä sieltä oikein löytyy mutta ihan ehjä se sieltäkin oli. toinen puoli jo aika tyhjän olonen,ja tulipellistä ecut irrotettu ja pyyhkijänmoottorin irrotin kanssa.sitten saikin heittää painia tuon ohjaussimpukan kanssa rattiakseli on lukittu vain pienellä holkilla mikä irtosi pienellä taputtelulla,simpukka taas oli kolmella pultilla kiinni k-memberissä.tuon simpukan ja ohjausakselin välisen akselin irrotin nivelestään pienellä muksautuksella ja sen jälkeen jo luulin olevani voiton puolella mutta eihän se mahtunu taittumaan mitenkään tuolta kolostaan pois ja rattiakseliakin pitää siirtää kabiinia kohti jotta nuo akselit irtoisivat toisistaan. tuosta sitten nuo kaksi mutteria löysäsin ensin mutta ei riittäny sekään,sitten välähti löysätä nuo neljä pulttia mitkä lukitsee tuon rattiputken tuohon kannakkeelle ni johan rupesi liikkumaan ja irtosihan se mutta aika ahdasta oli. tuossa tuo valkoinen läntti on missä akkuteline sijaitsee ja yleensä pahin ruoste paikka mutta ihan suht tuore vielä on. koko konehuoneen pesin astianpesuaineella jo eilen ja puhaltelin isompia paskoja pois mutta vielä pitää tuo jarrutehostin ja sylinteri irrottaa ja sitten armotonta hinkkausta ja pesua ja jopa ehkä maalaustakin. kampiakselin pukkeihin vaihdoin jo nuo liuskatkin,vaikka ihan ehjät ja hyvät nuo edellisetkin olivat mutta yläpuoliset liuskat ovat kadoksissa ni samalla kaikki uusii. tosiaan tuossa välähti että tuon koneen mukana tuli ARP-kannen,kankien ja runkopukkien pultit ja noissahan on eri kiristys momentit kuin vakio pulteissa ja myös momentti vaihtelee jos käyttää arp-moly rasvaa tai ihan öljyä.joten eikun ARP-nettisivuja selaamaan ja siellä noin miljoona eri vaihtoehtoa noissa pulteissa ja jotta tietäisin mitä pultteja mulla nyt on niin minulla pitäisi olla noitten pulttien mukana tulleet tuotenumerot onneksi pulttien ostajalla sattu olemaan vielä summitin kuitti tallessa mistä nuo näki joten kaikki OK. akselissa makaavan jarrublokin sain etsittyä ihan suomen puolelta ja vielä pitäs tulla BigBlockin stepped mallinen öljy pumpun imuputki jotta saan joskus tuon moroso öljypohjan käymään. ja myös tuon "takapään stefan pukin"sain metsästettyä koneen alakertaan. tuossa tuo jarrubloki asennettuna.mikään näistä osista ei löytyny suomen vauhtikaupoista ainoastaan laakeriliuskat löytyi..
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 31 Joulu 2010 - 17:58
sl tuli talvehtimaan hallille kanssa ja tuossa muutama kuva sedän stressilelusta
tosi hiano
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 15 Tammi 2011 - 17:16
tuossa maalatusta konehuoneesta kuva. pyyhkijän moottorin olen jo kuvasta poiketen pultannu paikalleen putsauksen jälkeen.muutakin pientä tullu tehtyä,mutta pitäs ruveta brockeille tekemään pikku hiljaa jotain kun eukko tilsasi yhden etuvanteen kanttariin ja tulos on tuommoinen paikallinen pulju suoristaa tuon kyllä muutamalla kympillä mutta tuo korea cromi kyllä on entinen ja tuohon ei taida olla muuta lääkettä kuin maalaus? mutta millä nämä feikki pultit saa pois?kuusiokololla noita saa pyöriteltyä mutta ei ne tuolta kolostaan pois lähe
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 15 Tammi 2011 - 18:44
Ei taida olla kierrettä ollekaan, sopivilla pihdeillä nilkutat ne pois.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 15 Tammi 2011 - 18:59
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 23 Tammi 2011 - 17:41
purkuhommia tullu taas tehtyä ja nyt oli vuorossa tuon dödgen kojelauta
tarkoituksena olisi putsata ja maalailla nuo mittariston osat ja sähköliitokset käydä vähän samalla läpi.
tuossa jo suurin osa osasista jo irti furykin kurkistaa tulipellin reijästä aika homma irrotella kaikki varoen ja vielä samalla merkata mikä piuha on mikäkin,noin 8h tuossakin hurahti. korroosioita ei oikein löytyny mistään,tuulilasin alareunakin ihan vielä maalissaan. tuo dash padi varmaan pitää käyttää verhoiltavana ei taida mikään maali oikein pysyä tuossa?tosin saahan noita uutenakin mutta sopivuus on niin ja näin. tämä oikeistaan ainoa vika mitä päältä päin havaitsin purkaessani,eli tuon latauksen mittarin piuhat katkaistu jostain syystä ja joku sitten laittanut kojelaudan alle hienon aftermarket mittarin.mittarien viisareissa varmaan tuommoinen pienoismalli maali pysyy? yksi konttikin on saapunut suomeen ja varmaan ensi viikolla haettava omat osaset talteen...sittenhän sitä puuhaa taas riittää.
Challenger-70
Viestien lukumäärä : 478 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 24 Tammi 2011 - 18:54
Hienoa! itsellä on ainakin pysynyt pienoismallimaalit viisareissa...
korde
Viestien lukumäärä : 308 Paikkakunta : mikkeli
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ti 25 Tammi 2011 - 23:24
Ja nuo rallye mittaristot oli halpoja? Ja tais olla hieman isotöisempi purkaa ku kakkiksen kojelauta jonka purin ulkona pakkasessa varttiin?
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 26 Tammi 2011 - 0:11
kyllähän tuon mittariston purki nopeesti,mutta sitten tuon kojelaudan irrotus vähän kinkkisempi juttu.. ja vielä tuossa on putsaamista ja maalaamista ja irrottamistakin.. huomenna jatkamaan mikäli töistä selviää hengissä ..
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 30 Tammi 2011 - 0:10
tänään taas tullu oltua romun haussa ja hyvinkäältä löyty muutama pahvilaatikko tuohon dödgeen. haku paikalla oli työn alla tämä= http://vimeo.com/11006885 en muista nyt kuka tuota ajaa sarjassa,mutta hiton komea rifteri ratti oli vaihdettu jo "oikealle"puolelle mitä se tuossa videossa ei ole ja muutakin pientä.mutta ei siitä sen enempää. tuossa kuvia romusista:
tuli sitten tosiaan koko etupään jousitus.mutta ylätukivarret hommaan vielä putkimalliset/säädettävät ja jos budjetti riittää niin hammastanko ohjaus kanssa..mutta huomenna ruvettava ihmettelemään tuon vanhan etupään purkua pikku hiljaa ja se mittaristokin pitäisi koota ja kone pitäisi kasata...ja muuten camarokin on vielä pukkien päällä ..
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 5 Helmi 2011 - 22:26
vanha k-member/etujousitus irrotettu ja suht kivuttomasti tuo irtosikin.vääntösauvoja sai hakata irti muutaman tunnin tai kuskinpuolen sauva irtosi hetkessä kun taas apurin puoli oli jonnin verran jumissa ..
samalla massaa ruiskin vähän sisälokareihin ja joka paikkaan mihin vaan pystyi vääntösauvat olivat ainakin minun motonet digityöntömitan mukaan tuo 0.900" liekkö joskus vaihettu koska paksuus vastaa 440cid/hemi sauvoja tai sitten rallye packagessa tullu paksummat mukana jo tehtaalta.tulevat sauvat ovat saman paksuiset mutta varmasti suorat. vähän random kuvia
MJF
Viestien lukumäärä : 24 Paikkakunta : Oulainen
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 6 Helmi 2011 - 0:07
HD-alustoissa on nuo .90" sauvat. Omassa Belvederessä on samat, vaikka moottorina on 318. Suomi-autot on tilattu paremmalla alustalla ja jarruilla, mitään muuta niihin ei ole ruksattukaan
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 6 Helmi 2011 - 0:35
MJF kirjoitti:
HD-alustoissa on nuo .90" sauvat. Omassa Belvederessä on samat, vaikka moottorina on 318. Suomi-autot on tilattu paremmalla alustalla ja jarruilla, mitään muuta niihin ei ole ruksattukaan
joo..saa nähä minkälainen setti tuosta etupäästä sitten tulee noil sauvoilla,iskareilla ja vakaajalla..kunhan ei samanlaista vesisänkyä ku tuosta furysta .. tiedätkö voiko noita vääntösauvoja laittaa väärinpäin?eli right ja left nois on ja tajuan ne mutta onko front ja rearia noissa ?? overdrivelta kolusin ja ei siellä ainakaan ollu mitään juttua/selvennystä..
MJF
Viestien lukumäärä : 24 Paikkakunta : Oulainen
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 6 Helmi 2011 - 0:55
Eipä sanonu service manualikaan siitä mitään. Mitkään jäykäthän nuo sauvat ei kyllä ole. Satellitessa mulla on nyt .92 sauvat paikallaan ja pikkulohko keulalla. Ei mitenkään jäykän oloista kyytiä ole niilläkään, vaikka nuo on samat kuin R/T 440 Chargerissa. Kaverilla on Challengerissa 1" sauvat ja 1 1/8 vakaaja ja 440 keulalla, siinä rupiaa oleen jo jämäkämmät kyydit
Heti kuukle löysi kun painoin lähetä-nappia. Eli numerot on takapäässä.
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Eastside Muut : H-D
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 28 Marras 2011 - 17:48
JEEEEAAAA!!!! AAAAAUUUUUTOOOOJAAAA!!!!!
Eiku vaan tarinaa reilusti tötsin etenemisestä ja muiden nykytilasta. Nam.
Ois muuten ens kesänä mahdollisesti ´65 Galaxie myynnissä...
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 28 Marras 2011 - 23:21
ja homma jatkukoon. aloitetaan vaikka tuon 1975vmallin camaron päivityksestä. eli tästä hajosi reilu vuosi sitten th-350 automaattilaatikko ja veimme sen korjautettavaksi ja samalla uusittiin turbiini (näistä löytyy tarkempaa tietoa edellisiltä sivuilta ).
myös samalla veimme tuon camaron vakion n.150hv 350cid koneen myös kyseiselle korjaajalle ja saimme vaihdossa rempatun koneen tilalle minkä asensimme camaron keulille viime talvena. starttia asentaessani huomasin lohkon kyljestä tiputtavan vettä hieman,rupesin tutkimaan mistä tuo vesi on peräisin ja tietystihän se lohko oli haljennut vesiropusta vesiroppuun joten se siitä motista sitten.
lievä vitutus tuosta iski koska omaa hölmöyttä tuo oli ettei lorautettu nestettä koneeseen kun se puolikylmässä tallissa majaili ja koneen tekijä oli ajanu nokan sisään pelkillä vesillä. tarkoitus oli etsiä valmis kone taas mikä oltais vaan pultattu paikalleen mutta ei oikein mitään hyvää tai varmaa konetta ollu saatavissa sillä hetkellä. camaro sitten lojui tallissaan koko viime kesän kunnes tuossa syksyllä löysin valmiiksi tehdyn alakerran mikä on porattu 030"ylikokoon ja tasapää hyperteutic männät laitettu ja tottakai uudet laakerit,renkaat jne. itse sitten kokosin tuon yläkerran.
ja tuossa speksit koneesta: -350cid 2-bolt lohko -flattop männät 030"ylikoko -E-Street edelbrock alumiinikannet 64cc palotiloilla -xe274 comp cams hydraulinokka+nostajat+jakopää -torker II alumiininen yksitasoimari -peltisarjat -holley 650dp kaasari -vakio HEI-jakaja -puristukset n.9.5 ja tuossa muutama foto:
ja tuossa jo kyseinen motti on jo paikallaan:
koneen sisäänajo jäi vähän lyhyeksi ja samoin testaaminen koska ei tuota saa katsastuksesta läpi kun vakio konepelti ei mahdu enää mitenkään kiinni. yksi lasikuituinen cowl hood olisi tiedossa mikäli henkilö suostuu sen minulle myymään. ja nytten kun kone ei enää ole se 150hp tehohirviö niin tuota ulkonäköäkin voisi muuttaa hieman "rohkeammaksi" tuosta kebukeskin cruisailulookista ja tarkoitus olisi vanteet vaihtaa hieman toisenlaisiin mutta 18" pysytään. myös tuota etupuskuria ajattelin modata lähemmäksi koria ja samalla repiä turhat raudat sieltä pois.
tuossa olisi muutama säälittävä videon pätkä kun testasin tuota uutta halpaa kameraa:
jos kelit sallii ja löytää kuvaajan niin pitää vielä tehdä tuossa hallin pihalla muutama revittely pätkä mutta kaikkiaan koneesta tuli ihan kiva mieto virityksinen pikkulohko ja on se huutia jo saanu tuossa hallin pihalla monesti saa vaan nähä kuinka pitkää tuo roskismotti kestää tuota huudattamista,pitää koittaa tehdä toinen motti varalle kun tallissa olisi valmiit alakerran osat odottamassa,vain lohko tällä hetkellä uupuu.
NO H2O
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : St. Michel Muut : Born in the S.A.V.O
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ti 29 Marras 2011 - 8:26
Hyvä juttu että tämä threadi saa jatkoa... Juuri tämän takia joskus palstalle löysinkin...
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 30 Marras 2011 - 23:43
Fury on toiminut kuin kello,viime kesänä lootaan vaihdoin syvemmän öljypohjan mikä on valmistettu täällä suomessa ja lisää n.2L tilavuutta ja on kyllä laadultaan hyvä. setissä oli kaikki tarvittavat tiivisteet,droppipala suodattimelle ja jopa pultitkin.
eläkejuhla/hääautona tuo fury on lähinnä toiminu kun on juuri sopivan sivistynyt semmoiseen touhuun välillä tuolla tulee leikittyä ja löysin yhdet hienot sudittelu töppöset hallilta ja kivaa riitti mutta lähtivät repeilee pahasti ja viimeseltä sitten poksahtivat
tuossa muutamia n.10vuotta vanhoja kuvia furyn maalausurakasta:
pientä päivitystä tosin tämä furykin jo vaatis alusta on tällä hetkellä kulahtanut vakio pikkulohkolle tarkoitettu ja tuota 440cid voisi myös hieman piristää ja olisihan nuo challengerin orkkis erillispenkitkin tuolla tallissa ylimääräisenä. kiva olisi väsätä omanmielen mukaan toteutettu Sport fury-clone. mutta pitää katsoa miten tuo challenstein ja camaro valmistuu ensi kesäksi niin joko c123 tai fury lähtee työn alle.
onhan se sitten ensi kesänä käytävä kumminkin koittaa että vieläkö pikkulohko camaro jää vakiolle isolohko moparille pari kesää sitte jäi pahasti tuossa todiste:
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 4 Joulu 2011 - 20:12
vähäsen jotain pientä tullu taas räpellettyä. furyyn vaihdoin öljyt ja suodattimen sekä camarosta modasin etupuskuria lähemmäs koria ja samalla kevensin sitä. kas noin:
pikkasen on amerikan pojat tuota rautaa tuonne puskuriin mättäny
tuon verran puskurista irtosi "turhaa" romua:
varmaan n.10-15kg keveni puskuri. puskuriin jätin vain nuo kaksi putkikannaketta mitkä hitsasin sitten kiinni toisiinsa kunhan ensin mallailin puskurin sopivalle etäisyydelle. tuossa kuva kannakkeista kun ovat vielä irti:
n.5cm sisemmäksi laitoin tuon puskurin ja ehkä sentin verran nostatin ylöspäin.
keulasta alahelma pitää fixata vielä camarosta jotenkin kun se on tällä hetkellä palasina hallin lattialla,mutta siitä juttua joskus myöhemmin.
välillä olen hieronu itselleni uutta olohuoneen pöytää tuosta jäätyneestä 350cid lohkosta vähän vielä hiontaa ja maalit niskaan sekä lasi sitten tasoksi tuohon:
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 4 Joulu 2011 - 20:28
Ootkos mitenkään vahvistanu tota motonetin moottoripukkia? Mulla tuntuu että juuri ja juuri kestää koneen painoa, vaikka alumiinilohko on kyseessä. Mut näyttäshän tuo sulla kannattelevan tollasta malmikasaakin.
Mää en näistä jenkeistä tiiä mitään muuta ku että näyttävät ja kuulostavat hyvältä, mutta mukava näitä on lueskella. Jatka samaan malliin ja kuvat on kivoja, niin niitä ei kannata säästellä.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 4 Joulu 2011 - 20:41
en ole vahvistellu yhtään noita pukkeja,440cid roikkuu bilteman pukissa ja ei ole ainakaan vielä tömähtäny lattialle . toi punainen teline on säästötalosta ja on kestäny hyvin pikkulohon painon. kyllähän nuo paljon notkuu ja kannen/runkopukkin pultteja kun kiristelee niin välillä vähän hirvittää,mutta jos pitkää roikutan konetta pukissa niin laitan jonkin pönkän alle varmuuden vuoksi. hienoa jälkeä väsäät muuten pazi88 tuossa sinun bemmi rojektissasi,jatka samaan malliin :cheers: .
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 5 Joulu 2011 - 20:56
laitetaas nyt sitten tuosta challengerista pientä päivitystä missä mennään. eli koneen kasasin tämmöisillä osilla: -440cid 030"ylikoko -cleviten laakerit -keithblack takomännät,joista laesta otettu siivu pois optimaalista "quenchiä" hakien. -452 kannet 2.14/1.81 rosterivenoilla ja kanavia kairattu/siistitty. -nokka lunati bracket master II 292+nostajat -edelbrock TM7 imari josta kanavat siistitty ja kohdistettu kansille. -highvolume öljypumppu ja n.litran tilavampi öljypohja loiskelevyillä. -ARP-kannen,veivien ja runkopukkien pultit. -FelPro 1105 kannen tiivisteet -rutut n.10:5 hujakoilla.
imukannen kanavia:
öljypaineiden pumppausta "alakertaan" ja kyllä sieltä se 5bar painetta kerkes löytyä ennen kun Deuzerin porakone pölläytti savut :
koneesta en ole vielä venttiilikoneistoa pultannu lopullisesti kiinni koska jos nyt tyrkkään nokkaan sisäänajo rasvat niin vähintään viikon päästä ne löytyy öljypohjasta ja siellähän niistä ei hirveesti hyötyä ole. kaasari,jakaja,tulpanjohdot ja muuta pientä uupuu vielä.
itse koriin turasin tämmöset vahvikkeet mitkä jäykentää koria hieman:
etupuskurista revin kaikki turhat myös pois ja kikkailin sitä koria kohti,myös nuo TA-mallin viikset koitin sovitella paikalleen:
tuossa kuvassa näyttää ihan retardille kun etuhiekkapellin pultit sain käymään vääriin reikiin joten tuo apparinpuoli roikkuu hieman,mutta homma on jo korjattu. ihan hyvin tuo puskuri istuu ja samalla tuo vähän näköä tuohon surusilmä keulaan .70-71 maski olisi nätimpi mutta en kehtaa raiskata enempään tätä jos joskus vaikka innostuu pussihousuilee
takapäähän hommasin Caltracsit ja 1.5" siirtosarjan jotta tuonne mahtuis vähän leveempikin töppönen. setin mukana saapui myös vakio takavakaaja mikä on bendattu tuolle siirtosarjalle sopivaksi jotta kiinnitykset sattuis kohilleen. mutta ajattelin jättää tuon hyllyyn talteen ja etsiä vähän jämäkämmän tilalle:
kuvassa 10" vanne,aika ujon olonen mutta kunnon läskitöppösellä tuon saa jollekkin vielä näyttämään.ehkä.
eteen koitin kanssa noita 10" et22 ja ainakin pari senttiä nuo sais levitä ulospäin enempi.
tuon verran heittää orggis akselin kannakkeet noitten siirtosarjojen jälkeen joten niitten modaus on vielä edessä
penkitkin fidlailin paikalleen ja melkein kävivät vanhoihin reikiin. lähinnä tällä hetkellä aika mene koria kittailessa ja osien sovittelussa ja vielä se kuskinpuolen takaloksu lojuu jossain jenkeissä ja ehkä jouluna saan sen hitsailtua paikalleen jos vaikka sattuis olemaan hieman lomaa silloin. paljon on muutakin tullu tehtyä tälle mutta tuossa nyt lyhyesti ja muutamia kuviakin.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 5 Joulu 2011 - 21:02
tuossa vähän jonneilin ja compin desktop dynolla sain hienot ESSO-hevoset tuolle 440cid ja camaron 350cid. 440cid
ja 350cid
ja nämä on aika mainoshevosia ja paljon tippuu noista pois ennenkuin ne tielle asti löytää mutta kiva ohjelma tuo CAMQUEST silti on
Kimel
Viestien lukumäärä : 264 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 5 Joulu 2011 - 21:04
Hienot projektit, hyvät kuvat ja tarinat, mielellään näitä lukee vaikka ei osaiskaan mitään kommentoida.
korde
Viestien lukumäärä : 308 Paikkakunta : mikkeli
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 9 Joulu 2011 - 0:06
Harri hei mulla oli painavampaa porukkaa kyydis ja sä otit pieksamäeltä asti vauhtia et pääsit tuulennopeasta gaymarosta ohi
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 9 Joulu 2011 - 16:18
korde kirjoitti:
Harri hei mulla oli painavampaa porukkaa kyydis ja sä otit pieksamäeltä asti vauhtia et pääsit tuulennopeasta gaymarosta ohi
ja pölläytin lootaöljyt vielä teidän silmille ens kesänä sitte kunnon Head to Head lähtö.
korde
Viestien lukumäärä : 308 Paikkakunta : mikkeli
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 9 Joulu 2011 - 18:15
ill Beat yooo!
Sponsored content
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects...