| Golf IV/Bora | |
|
+138-ville- IP Suutarinen_ janipoi note tombbis Juueli Jakw pyhäpietari Jeth opa suff3li Tiliote kuusto go_gale Jecce123 Isokangas jori Jok3la _paffa tolppa inno Wobbler Ani m-tuninki Spex pellepoliisi hanhii Sami J. lewe sampeli Toni K Vietsu arevaan Quorro pomppa JuhiZZ Raaka-Arska Mugen xite santtud3 Meikkis01 jab MiKqsu ezpej Ede Karpaasi Acerbis römpsy Stepa' jusni regal Micsu wilzu Ruusenvisti balloon Cona- keula pasisto Lainetti Koomik TIKU TMA m.h Juba polarice jeQQ janpertti wiiksi Basu Eagle IL3 MaRsY GrapL Ate Hanska juudas Elementti temee toni stidi Ceisari Pyrde /Wille/ Jakke hirvonen Drunkenmunky Temeko Pekkiis namniki NO H2O topi Rixaa Nextr Jellona91 tomì Makkeli mlou mustonenj Skrapa J.K juh-o Ipe viva tonikki Tonise Pazihi MixuJoo WeirdDude Ligettah Ino savela JTG t0mpp4 Kipe Neuni Wald -Micco- Masq renox uttrep Jupe© eros masaa Enriquez Blind Antto- Mro kaleiv lusikka Green mosse Juzzis redlane Grontti ee-2 Juhi TomVi 142 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 10 Heinä 2012 - 21:25 | |
| En tiiä pitäskö huolestua vai mitä, mutta tuntuu että tuo oma klonkswaagen on ruennu lipittää öljyä.. Kun ostin auton, oli siihen just vaihettu öljyt. Tarkistelin öljyjä säännöllisesti ja nyt 9000km kohdilla oli vajunu öljypinta n. puoleenväliin mittatikkua. Ennen sitä aina ylämerkissä. Noh, vaihettiin öljyt sitten ja seuraamaan, että jatkuuko ja kyllä. Nyt ajettu uusilla öljyillä vasta n. 500km ja öljy on nyt kolmanneksen vajunut siitä mittatikun merkkiasteikosta katottuna. Ei tiputtele, en ainakaan oo koskaan löytäny läikkiä auton alta. Ei savuta, vetää oikein pirteesti, joten mitä vit? Ideoita?? Tuntuu taas, että perse repee näitten vehkeitten kanssa... :bom: Edit. Kone siis 1.8T AGU
Viimeinen muokkaaja, Koomik pvm Ti 10 Heinä 2012 - 21:39, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 10 Heinä 2012 - 21:29 | |
| Joskus kuullut sellaista huhua että öljy merkeillä on jotain tekemistä katoilun kanssa. Eli toisella merkillä katoilee öljyt ja toisella ei, en sit tiedä onko kuinka paikkaansa pitävä huhu. | |
|
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 10 Heinä 2012 - 21:35 | |
| - Pazihi kirjoitti:
- Joskus kuullut sellaista huhua että öljy merkeillä on jotain tekemistä katoilun kanssa. Eli toisella merkillä katoilee öljyt ja toisella ei, en sit tiedä onko kuinka paikkaansa pitävä huhu.
Jaah. Mitäs porukka käyttäny 1.8T:ssa? Ite laitoin nyt Castrol edge 0w40 öljyt. Luulis tuo ihan hyvää kamaa olevan.. | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 10 Heinä 2012 - 21:41 | |
| - Pazihi kirjoitti:
- Joskus kuullut sellaista huhua että öljy merkeillä on jotain tekemistä katoilun kanssa. Eli toisella merkillä katoilee öljyt ja toisella ei, en sit tiedä onko kuinka paikkaansa pitävä huhu.
Itellä ei ainakaan omassa vee vitosessa kestäny shellin öljyt yhtään. Tämän jälkeen vaihdoin gulfin tuotteisiin ja ne ei vaju käytännössä yhtään vaihtovälillä (10 000km). Tämän jälkeen gulfia ollu sekä siinä v5:sessa, 1.9tdi:ssä ja 1.6 8v:ssa. Ja kaikissa kestänyt. E: Voisiko nollaöljyt olla liian ohuet? Moottoriin kehityksestä aikaa kuitenkin yli kymmenen vuotta? Mutua, oikaiskaa jos on tarvetta. | |
|
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 10 Heinä 2012 - 21:49 | |
| - Ate kirjoitti:
Voisiko nollaöljyt olla liian ohuet? Moottoriin kehityksestä aikaa kuitenkin yli kymmenen vuotta? Mutua, oikaiskaa jos on tarvetta. No en tiiä oikein. Ainakin tuo mitä laitettiin kuului VW 502.00 luokkaan, joka on tarkoitettu 1.8T koneelle. | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 10 Heinä 2012 - 21:59 | |
| - Ceisari kirjoitti:
- Tuli ostettua tuo ffp foorumilla kaupan ollu hammastanko.
ETKAn mukaan pitäs käydä mullekkin.. Täytyy ilmotella ensviikolla että menikö se sinne paikalleen vaiko ei.. Hyvä että oli vielä kaupan. Toivottavasti natsaa myös paikalleen. | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 10 Heinä 2012 - 23:52 | |
| Ite laittaisin kesäks jäykemmät öljyt kun 0w.. joku 10w vois olla jepa kesällä.. talveks sit 5w30 tjsp, omassa autossa ainakin huomaa eron öljynkulutuksessa vuodenaikojen välillä.. | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 11 Heinä 2012 - 1:18 | |
| noniiin.. arveluita sellaseen vikaan, mikä tässä kk verran kohta on ollu golffissa.
moottorijarrulla ku menee tai kiihdyttää ja antaa vauhdin kuolla ja polkaisee vähänki kaasua nii lojahtaa putkessa, sekä paikallaan "pumppaillessa" saa auton haiskahtamaan rikkaalla käyväksi.
Piuhassa kävi ja ei antanu mitään vikoja.
Sit arveltiin et 70tkm ajetut tulpat ois ollu vikana, no vitut (yksi tulppa ehkä hieman tummemman sävyinen kuin muut, mutta kahvin värisiä, koneen oikeassa päässä).
Sekä kaasu on vähä tyhjäkäynnille mentäessä sekä tyhjäkäynnillä hummaileva etenkin jos sattuu olemaan ilmastointi päällä.
Lamda arvot hieman hyppi tai niin ainakin mulle sanottiin, et oisko se sit menossa sököks?
ei muuta, mut kulutus tuntuis 1.5-2litraa nouseen.. ja aika härskisti paukkuu :joker:
ja sellasta tietona, et lastutettu on, muuta muutoksia ei ole niin ja se 1.8t AGU | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 11 Heinä 2012 - 12:35 | |
| Lambda vois olla vikakohde nro 1 Muttamutta mites jos MAF alkaa kusemaan? Toinen olis joku lämpötila-anturi > luulee moottoria kylmemmäks kun on > laittaa ryyppyä päälle? 1.8T koneissa on puolavikoja ja vahvistin vikojakin ollu, mutta aiheuttaisko se sitte jälkipolttoa > sytkä myöhäsellä?
Tosin noista tulis vikakoodia melkolailla varmasti.. Toi ohjelma on tehty koska, ettei sen jälkee ole tullu? | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 11 Heinä 2012 - 13:44 | |
| - Mro kirjoitti:
- Lambda vois olla vikakohde nro 1
Muttamutta mites jos MAF alkaa kusemaan? Toinen olis joku lämpötila-anturi > luulee moottoria kylmemmäks kun on > laittaa ryyppyä päälle? 1.8T koneissa on puolavikoja ja vahvistin vikojakin ollu, mutta aiheuttaisko se sitte jälkipolttoa > sytkä myöhäsellä?
Tosin noista tulis vikakoodia melkolailla varmasti.. Toi ohjelma on tehty koska, ettei sen jälkee ole tullu? ohjelma on tehty maaliskuussa ja käytin piuhassa samaisessa puodissa. Ja käytännössä heti pois suljettiin mahdollisuus et se ohjelma ois vituillaan.. mistä sitä sit oikein tietää? pitänee palata viellä sinne liikkeeseen ihmettelee, mut joka tapauksessa todennäköisemmin se oikein laitimmainen sylinteri on joka poksaa.. Ihmetyttää vaan ku ei mitään vikoja anna. Ja puolia tutkaillessa huomasin et toinen oikealta on vaihdettu joskus (stanssaukset samat kuin muissa mut erivärinen stanssi). mitä tollanen lambda anturi maksaa marmorilla? leimaki tuli tuossa 1,5kk takaperin heittämällä, sillo ei kyl päästöissä ollu sanottavaa. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 11 Heinä 2012 - 14:03 | |
| Mun Golffiin (1.6 16V AUS) etummainen lambda ois ollu slamitillä joku 250€ ja eikös toi slamit pitäis olla vähän marmoria halvempi?
ebaysta briteistä ois ollu joku 120€ +toimituskulut, mutta olikohan AD-varaosaliikkeestä kun tilasin niin 163€ tuli maksamaan. Niitä tarvikelambdoja saa varmaan muutamalla kympillä, mutta niistä olen lukenu ja kuullu pelkästään huonoja kokemuksia ja siks itsekkin päädyin alkuperäiseen. | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 11 Heinä 2012 - 23:27 | |
| Itellä meni pari tarvike anturia ennenku uskoin ja menin marmorille.. 174e maksoi mutta on kestänytkin..
Koita vaihtaa puolien paikkaa niin saat tiedon onko puolavika.. | |
|
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 12 Heinä 2012 - 21:26 | |
| Kertokaas nyt viisaat mk4 touhuujat. Tuli toi boratin hankittua, niin vikoja (vai oliks ne ominaisuuksia), alkaa löytyy ja niihin sit vinkkejä yms keinoja millä kuntoon.
-ikkunanostimet kuskinpuolelta edestä ja takaa huonoja (eteen tulikin joku välivaijeri, eli kui karmee homma vaihtaa)? -keskuslukko pelaa muuten kontista ja apparin ovesta, mutta kuskinovi on mykkänä ei reagoi mitenkään. -peilit ei liiku vaikka kui koittaa käännellä namiskaa (säätönuppi tuli vaihdettua kun vanhasta oli koko nuppi kateissa. -takakontin valo ei toimi (mistäpä saa tietoa millon pitäs syttyä)?
Noihin jotain vinkkejä onko ollu muilla moisia ja sitten se tärkein kui iso homma on alkaa vääntää esim ovipahveja irti jos noita ikkunanostimia uusii ja/tai remppaa? Ohjeita missään olemassa kuvien kera?.
Ainiin toi takaoven ikkunanostin on muuten semmonen että tuntuu toppavan ainakin toiseen suuntaan, eikä rutise tai mitään mutta silti lasi on yhteistyöhaluton (pysyy ylhääl, mutta ajaessa pukkaa alkaa laskeutuun itestään).
edittiä. siis ikkunat on ihan karvalakkiset kampivoimaa tottelevat. | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 12 Heinä 2012 - 21:54 | |
| - Pazihi kirjoitti:
- Kertokaas nyt viisaat mk4 touhuujat. Tuli toi boratin hankittua, niin vikoja (vai oliks ne ominaisuuksia), alkaa löytyy ja niihin sit vinkkejä yms keinoja millä kuntoon.
-ikkunanostimet kuskinpuolelta edestä ja takaa huonoja (eteen tulikin joku välivaijeri, eli kui karmee homma vaihtaa)? -keskuslukko pelaa muuten kontista ja apparin ovesta, mutta kuskinovi on mykkänä ei reagoi mitenkään. -peilit ei liiku vaikka kui koittaa käännellä namiskaa (säätönuppi tuli vaihdettua kun vanhasta oli koko nuppi kateissa. -takakontin valo ei toimi (mistäpä saa tietoa millon pitäs syttyä)?
Noihin jotain vinkkejä onko ollu muilla moisia ja sitten se tärkein kui iso homma on alkaa vääntää esim ovipahveja irti jos noita ikkunanostimia uusii ja/tai remppaa? Ohjeita missään olemassa kuvien kera?.
Ainiin toi takaoven ikkunanostin on muuten semmonen että tuntuu toppavan ainakin toiseen suuntaan, eikä rutise tai mitään mutta silti lasi on yhteistyöhaluton (pysyy ylhääl, mutta ajaessa pukkaa alkaa laskeutuun itestään).
edittiä. siis ikkunat on ihan karvalakkiset kampivoimaa tottelevat. - Todennäköisesti rikki sieltä se muovinen lasin kiinnike. Se koko vaijerin vaihtaminen taitaa vaatia aikaa ja tupakkaa, itsellä ei kokemusta, kuullut vain. -Kuskinoven mikrokytkin rikki. -Ei mitään tietoa -Joko poltin palanut, tai kontaktihäiriö. Pitäisi palaa kun takaluukku on auki. Kuvalliset ohjeet löytyy VWvortexilta, mutta helpoiten vinkkejä löytyy FFP:n haun kautta. Ps. Lue auton vikakoodit. Kertoo parhaiten noista sähkövioista. Edit: Takaikkunat eivät nelosissa aukea alas asti. Ainakaan muistaakseni, ollu nyt vain näitä kolmeovisia. | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 12 Heinä 2012 - 22:06 | |
| Ikkunan nostimiin uudet nostinsarjat, ei oo paha vaihtaa.. ovipahvi irti > lasi kiinnikkeistä irti ja yläkautta pois> välipelti irti ja vaijeri vaihtoon.. (näin siis sähkölaseissa)
Keskuslukkoon ja peliin sanon että voisko saranan johtosarja olla poikki? Mikrokytkin vika on myös keskuslukkoon mahdollinen (slamitilta ~150e uus, voi koittaa vielä entrata vanhaakin, ohjeita löytyy esim ffp)
Takakontin valoon sanon että tutki onko johdot ehjiä ja poltin ehjä.. jos on niin kytkimessä vikaa.. | |
|
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 12 Heinä 2012 - 22:10 | |
| Siis toi kuskinovenlukko ei pelaa edes avaimella kääntämällä, eikä myöskään avain pyöri ympyrää ku mummo kalsarikaupassa, joten siksi vähän itselle mystinen vika.
Poltin näytti ainakin päällsin puolin ehjältä mitä sitä vilkuilin. missäs kytkin sijaitsee? Huomenissa tarkistella tuleeko edes mitään virtasen tai muun vastaavanlaisen olosta lampulle. Toi peili ropleema, mikä on peilien sulake? | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 13 Heinä 2012 - 0:33 | |
| Sulla on siis lukkopesä jumissa? Irrota se ja liota paskat pois ja voitele.. Lukon (oven "kyljessä") yläpuoella on tulppa jonka irroittamalla näet ruuvin joka pitää lukkopesää kiinni, sen löysentämällä(ei tarvi irroittaa kokonaan) lukkopesä irtoaa.. sen jälkeen irrotat sen korinvärisen osan siitä ja purat lukon takapuolelta Tästä apua? Peräkontin valokatkasin siaitsee itse peräkontin lukossa, mutta peräkontin johtosarja siinä saranan kohdalla on melkovarma vikakohde, jos sulake ja lamppu on ehjiä.. sulakkeen numeroo en ny näin ulkoo muista, mut sulakepesä siaitsee siinä kojetaulun kuskinpuolen päädyssä.. | |
|
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 13 Heinä 2012 - 20:09 | |
| Avainhan menee lukkoon ja lukkokin kääntyy, mutta mitään ei tapahdu itse lukkolaitteessa. Mutta avainhan ei pyöri hullunlailla, joten käyttötako tai mikä onkaan on kai ehjä. Pitänee purkailla kahva ja lopulta koko ovi kun joutuu kuiteski ikkunanostimen remppailee. | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 13 Heinä 2012 - 20:13 | |
| Joo mikrokytkimessä sitten varmaan vika, ihmisen tekemiä laitteita voi hyvin purkaa.. | |
|
| |
J.K
Viestien lukumäärä : 281 Paikkakunta : Naantali
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 22 Heinä 2012 - 16:49 | |
| Eikös se takapyyhkimen reikään tuleva lasinappi ole tällänen? | |
|
| |
Pyrde
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Pirkkala Muut : Suzuki PV -85
KTM 990 Adv Dakar -11
Harley FXBB -18
Harley FXR -94
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 22 Heinä 2012 - 19:22 | |
| Malleja on monia, toi on yksi niistä | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 22 Heinä 2012 - 20:16 | |
| - J.K kirjoitti:
- Eikös se takapyyhkimen reikään tuleva lasinappi ole tällänen?
jos oot tilaamassa voisin ottaa yhden ? pistä YV:tä | |
|
| |
Grontti
Viestien lukumäärä : 871 Paikkakunta : Turku/Salo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 22 Heinä 2012 - 22:51 | |
| Noniin, kellään ideoita millä tuon golffin lattiamaton voi pestä? Saan mutsilta sellasen märkäpesurin tai mikä se on, mikä kastelee ja samantien imee sen veden pois. Siihen tarttis keksii joku hyvä pesuaine.
Ja lattiamatto on pestävä siksi että on jostain syystä mennyt homeeseen. Parhaillaan aika tuskallista ajella tolla autolla kun ottaa hengen päälle aika kovin tuo home.
Sitten tarvis selvitellä että mistä sinne pääsee vettä. Sekä hanttimiehen etu että takaoven välistä jostain tulee. Sateisena aamuna kun autoon menee niin huomaa siinä ovenreiässä, sen koristelistan päällä noron vettä. Mistähän tuo mahtais tulla autoon sisäpuolelle? | |
|
| |
pomppa
Viestien lukumäärä : 2
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 24 Heinä 2012 - 15:55 | |
| Miten noiden sisävalojen pitäs pelata? Kun avaimet on lukossa ja ovi auki niin palavat, ovi kiinni niin sammuvat. Mutta miksipä syttyvät palamaan kun ottaa avaimet virtalukosta, eikä laita ovia lukkoon? Vasta kun ovet on lukossa sammuvat. Taitaa olla ominaisuus eikä vika? Täällä maalla kun ei liiemmin tarvi ovia lukotella niin turhaan loistavat. Ja sisävalokytkin on tottakai oviasennossa.
EDIT: Olimpa kärsimätön, sammuvat näimmä ihtestään ajan kuluessa. | |
|
| |
Quorro
Viestien lukumäärä : 456 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 24 Heinä 2012 - 19:04 | |
| - Grontti kirjoitti:
- Noniin, kellään ideoita millä tuon golffin lattiamaton voi pestä? Saan mutsilta sellasen märkäpesurin tai mikä se on, mikä kastelee ja samantien imee sen veden pois. Siihen tarttis keksii joku hyvä pesuaine.
Ja lattiamatto on pestävä siksi että on jostain syystä mennyt homeeseen. Parhaillaan aika tuskallista ajella tolla autolla kun ottaa hengen päälle aika kovin tuo home. Mä varmaan tekisin niin, että pesisin sen lattian ihan kunnolla perus pinelineseoksella pariin kertaan, ja vasta lopuks sillä märkäimurilla. Tietty pinelinen jälkeen voi vielä vetää semmosen homepesuaineen, mitä myydään ainakin huonekaluliikkeissä kesäkalusteille jotka on talvella päässy säilytyksessä homehtumaan, miksei sopeis tommoseenkin. | |
|
| |
Blind
Viestien lukumäärä : 406
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 24 Heinä 2012 - 22:36 | |
| - pomppa kirjoitti:
- Miten noiden sisävalojen pitäs pelata? Kun avaimet on lukossa ja ovi auki niin palavat, ovi kiinni niin sammuvat. Mutta miksipä syttyvät palamaan kun ottaa avaimet virtalukosta, eikä laita ovia lukkoon? Vasta kun ovet on lukossa sammuvat. Taitaa olla ominaisuus eikä vika? Täällä maalla kun ei liiemmin tarvi ovia lukotella niin turhaan loistavat. Ja sisävalokytkin on tottakai oviasennossa.
EDIT: Olimpa kärsimätön, sammuvat näimmä ihtestään ajan kuluessa. Aivan normaalia toimintaa, kuten huomasitkin ne sammuu itsekseen. | |
|
| |
J.K
Viestien lukumäärä : 281 Paikkakunta : Naantali
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 28 Heinä 2012 - 12:24 | |
| Tänään olis tarkotus laittaa ensimmäistä kertaa ikinä JOM:eja Golffiin (tai oikestaan mitään alustasarjaa ikinä mihinkään ). Olisiko jotain vinkkejä alottelijalle ? Kaikki perus työkalut löytyy + tunkki ja pukit eli niiden puolesta pitäisi onnistua. Mutta lähinnä jotain käytännön vinkkejä haluaisin niiltä ketä näitä jo "ammattilaisten" tavoin vaihtelee. Onko väliä kumman vaihtaa ensin etu- vai takapään? Vinkkejä, anything? Kaikki on plussaa. Eteen on myös uudet koiranluut ja toinen pyöränlaakerikin olisi tarkotus vaihtaa samalla, mutta siihen löytykin Vortexilta hyvät ohjeet. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 28 Heinä 2012 - 12:36 | |
| Yläpäät auki renkaat maassa ja pulttipyssyllä. Muuten pyörii. Taitaa niissä olla joku kuusiokolo, millä saa pidettyy vastaan, mut vaikeempaa niin. Pätee ainaki etupäähän, en muista minkälaiset tolpat takana on, jos etuveto kyseessä. | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 28 Heinä 2012 - 13:30 | |
| Takapää on älyttömän helppo, Renkaat pois, iskari alapäästä irti ja sitten yläpäästä, jousi tulee ihan käsin pois välistä.. Kannttaa tehdä toinen puoli kerrallaan..
Etupäässä juuri toi mitä toni sano, ja sitte se kannattaa ottaa huomioon että vakio tolppa saattaa olla melko juntturassa alapäästään, mutta rauhassa ja miettien ku levittää sitä hahloa siinä ja vaikka pienellä pullotunkilla nostaa tolppaa alapäästä niin helpottaa jo varmaan..
Muista käyttää uusien tolppien kanssa niitä vakio tolpan yläpään muttereita, koska ne uusien tolppien mukana tulevat luultavasti ei sovi siihen iskarin yläpäänkumiin. | |
|
| |
pomppa
Viestien lukumäärä : 2
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 2 Elo 2012 - 21:37 | |
| Mitäs nää on? Löytyy rekkarikilvenvalojen johdoista. Pystyyköhän nuo vaan näppäseen suoraan pois, että toimii vielä polttimot. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora | |
| |
|
| |
| Golf IV/Bora | |
|