| niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) | |
|
+130Peke78 allu_ Cyklowni kastemato Järilä john_gleasy samsa MixuJoo Tommms Antzee joumään jouni.325 G.T.S niko weicco mctikku Insa tonkpa KjMM Matson^ Japrnoo Jesimiri ville126 MirozGa Mavkus sensei Kjimi Ian13 HgE Pannu Makke Mro |777| Antto- Challenger-70 Rixaa Lasse aajii miika80 jjjesse Mazuuu m4kk3 Jone jugurtti Sumiloff Mikko S. salmine Koomik jjjkkk HAGE astars Ate janipoi Jurz4 Juhi vvuori Ipe pazi88 TIKU Ani Jelpert olbe Jeppedaa jusni toni Kipe stimby mtsi samuxd -mane- Vauhko Paltsu Pasi Stepa' balloon regal IL3 andre_ Jube666 ArtoE oli _paffa juudas antizero Nilla hanss S`ebu Tume Makkeli jeQQ sasu JTG vildur hanhii ilezh ee-2 Ic3man turhake Jebbunen Masq SamiM apuapina Aatsipoppa eros Madmax88 Alpha comep puerco jusssi Mendez Neuni Yali sajoo JiiWee Bones TMA TomVi Laatueine PIFu SuBer_Joni emsii Green mosse Vääni TeNu Hanska Green_ x-arttu-x Pastrana ]usbe 134 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ke 20 Elo 2014 - 22:12 | |
| Tuli pyörähdettyä viikonloppuna Boxer Speed Daysssa ja mukaan tarttui ffp top3 -pysti Ja vannetilaus jenkeissä on edennyt siihen pisteeseen että vanteet on nyt peruttu. Ei tuntunut homma oikein toimivan ja piirrustuksissa oli kaikki mitat päin metsää... Ehkä samalta firmalta tulee yksosasta tilalle, kattoo nyt Ja Honda projekti on edennyt hieman, kaikki ilmaromut on kasassa ja linjat vedetty. Eteen joutuu hieman teettämään osaa, joka taas hidastaa hommia. Mutta kyllä se tälle syksylle pitää saada maahan Vanteetkin tuli huudettua briteistä Sensein ystävällisellä avustuksella. Nyt odotellaan vanteita maahan. Kriittiset mitat on 7x15" ET12... | |
|
| |
niko CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 1528 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) To 21 Elo 2014 - 5:27 | |
| Tuntuu olevan vähän kaikilla ongelmaa noiden erinäisten jenkki vannetoimittajien kanssa. Toivottavasti sieltä tulee lopulta edes jotakin vastinetta. Golffin voisin nähdä mieluusti räsäsillä vielä tänä kesänä, kenties syksyn Tuuloksessa? Ja sitten tää Honda projekti on päässyt menemään multa ihan ohi, innolla kyllä odottaa mitä siitä saadaan aikaan. Jokos sekin tulee Tuulokseen siihen golffin vierelle? Tai joko siitä saisi edes hiukan enemmän tiiseriä? Mielellään näin viimeisteltyjä projekteja seuraa ja katselee. | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 25 Elo 2014 - 17:24 | |
| No toivotaan tosiaan että tulis jotkut vanteet tai edes rahat sais takaisin Räsät ei tuu tänä vuonna alle, ne on näillä näkymin ens vuonna alla. Täytyy niihin keksiä jotain uutta talven aikana. En yhtään tiedä milloin Tuulos on, mutta siihen mennessä yritetään saada Civic pusseille ja vanteet alle. Tällä hetkellä pussitusprojektia hidastaa etuhaarukat. Eteen tehdään uudet lyhyemmät haarukat, joissa tolpan kiinnitysholkki on suurempi Chapmanin tolpalle. Muuten Chapmanit näyttäisivät menevän melko helposti Civiciin. Kaveri myllytti Civicin reilu viikko sitten ja nyt maalipinta on taas yhtä punainen kuin 24 vuotta sitten Auton maalipinta on todella hyvässä kunnossa, eikä ruostetta ole löytynyt mistään... Loppuun vielä yleisön (Nikon) pyynnöstä muutama kuva Civicistä. Kyseessä siis vuoden 1990 Civic hb 1.5 16v 155 tkm rullattuna ja täysin alkuperäisessä asussaan: | |
|
| |
tonkpa
Viestien lukumäärä : 8 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 30 Elo 2014 - 13:04 | |
| Ruosteeton civikki kuulostaa uskomattomalle | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ke 8 Loka 2014 - 11:53 | |
| Civicin tarinaa voisi ehkä hieman päivitellä, kun jotain on saatu aikaiseksi Eli viime viikolla saatiin ilmajouset paikalleen ja auto ajoon. Hommaa hidasti custom-osien tekeminen. Eteen jouduttiin tekemään uudet alahaarukat, joihin tolppa tulee kiinni, sillä vakio-osilla ei pääse riittävän alas. Uudet haarukat ovat 5 senttiä lyhyemmät ja niissä on suurempi reikä tolpalle, jotta tolpan saa syvemmälle haarukkaan. Voin sanoa, että milliäkään matalammat haarukat eivät sovi, sillä kuskinpuolen vetariin muodostui ura, kun tolpan alapää otti kiinni käännöksissä... Takana homma oli paljon helpompi, alakiinnikkeen hitsaus tolppaan ja tolppa heittämällä paikalleen. Tähän hätään ei ole kuvia asennuksista, mutta yritän lisäillä jossain vaiheessa. Kontti toteutettiin niin, että kaikki muu on piilossa paitsi säiliö. Alustaa ohjataan kahdella manuaaliventtiilillä. Tässä muutama kuva millainen siitä nyt tuli. Muistutan vielä että auto EI ole läheskään valmis ja korkeudesta ei tarvitse huudella, kyllä sitä vielä madalletaan reilusti Tällä hetkellä ylitukivarret ottavat edessä koriin kiinni, eli niille pitää tehdä tilaa konehuoneen puolelle. Takana taas kaari lepää kumin päällä, mutta se ongelma on helposti ratkaistavissa camber-varsilla, jotka odottavatkin jo asennusta. Pienen (suuren) takaiskun takia korin muokkaaminen on vielä vaiheessa ja esimerkiksi tukivarsille tullaan tekemään lisää tilaa talven aikana. Tarkkasilmäiset varmaankin huomasivat kuvista, että Civiciin on saatu myös vanteet alle. Kyseessä on OZ valmistamat 80-luvun MSW Mesh vanteet kiillotettuina. Mitat: 7x15" ET12 ja renkaina Nankang NS-II 165/50 R15. Vanteet tulevat myyntiin lähiaikoina, sillä tarvitsen ensi vuodelle BBS:n RS:t tai RM:t Vanteiden lisäksi vaihdoin eteen oranssit parkit sekä vilkut ja poistin kilventaustan puskurista. Muilta osin kori on täysin vakiokunnossa. Niin ja tosiaan mainitsin aikaisemmin pienestä takaiskusta, joka sattui viime perjantaina. Auto ehti olla ajossa reilun vuorokauden ja se oli tarkoitus viedä Lahteen X-tremeen näytille, kun matka tyssäsi Keravan kohdalla vasemman etusäkin hajottua. Säkki pääsi todennäköisesti osumaan olkavarteen ja puhkesi. Vielä en ole päässyt tarkastelemaan vaurioita tai syytä, miksi pussi hajosi, mutta uusi etutolppa on jo tilauksessa ja yritetään saada auto kuntoon mahdollisimman nopeasti... PS. Vaihdetaan vanteet RM:iin tai RS:iin | |
|
| |
Insa
Viestien lukumäärä : 98 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ke 8 Loka 2014 - 14:55 | |
| Meinasin kirjotella jo noista olkavarsista ennen kun luin edes loppuun Tosiaan älä suotta tee reikiä konehuoneeseen, lyhennät vaan olkavarsiakin, pysyy "alustageometriakin" samana. Ongelmanahan on että ylöspäin noustessaan yläpallon kiinnitys vetää olkavartta väkisin iskariin päin, ja tarpeeksi madaltaessa myös itse ylätukivarsi alkaa paukkua tolppaan/iskarin yläpäähän. Cambersäädettävillä ylätukivarsilla tämä vielä korostuu entisestään. Suosittelen lämpimästi siis leikkaa-liimaa tekniikkaa tähän, ei tarvitse pelätä tuota pussin rikkoutumista, muuten tuo on lähes väistämätöntä noilla maavaroilla.. | |
|
| |
mctikku
Viestien lukumäärä : 160
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) To 9 Loka 2014 - 5:02 | |
| - Insa kirjoitti:
- Meinasin kirjotella jo noista olkavarsista ennen kun luin edes loppuun Tosiaan älä suotta tee reikiä konehuoneeseen, lyhennät vaan olkavarsiakin, pysyy "alustageometriakin" samana. Ongelmanahan on että ylöspäin noustessaan yläpallon kiinnitys vetää olkavartta väkisin iskariin päin, ja tarpeeksi madaltaessa myös itse ylätukivarsi alkaa paukkua tolppaan/iskarin yläpäähän. Cambersäädettävillä ylätukivarsilla tämä vielä korostuu entisestään. Suosittelen lämpimästi siis leikkaa-liimaa tekniikkaa tähän, ei tarvitse pelätä tuota pussin rikkoutumista, muuten tuo on lähes väistämätöntä noilla maavaroilla..
Itellä tehty niin paljon lisä tilaa ku pystyy koskematta konepeltiin. On camber säädettävät ylätukivarret ja en muista että olisi ylätukivarsi alkanu paukkua tolppaan/ iskarin yläpäähän. | |
|
| |
weicco
Viestien lukumäärä : 449 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) To 9 Loka 2014 - 5:43 | |
| - mctikku kirjoitti:
- Insa kirjoitti:
- Meinasin kirjotella jo noista olkavarsista ennen kun luin edes loppuun Tosiaan älä suotta tee reikiä konehuoneeseen, lyhennät vaan olkavarsiakin, pysyy "alustageometriakin" samana. Ongelmanahan on että ylöspäin noustessaan yläpallon kiinnitys vetää olkavartta väkisin iskariin päin, ja tarpeeksi madaltaessa myös itse ylätukivarsi alkaa paukkua tolppaan/iskarin yläpäähän. Cambersäädettävillä ylätukivarsilla tämä vielä korostuu entisestään. Suosittelen lämpimästi siis leikkaa-liimaa tekniikkaa tähän, ei tarvitse pelätä tuota pussin rikkoutumista, muuten tuo on lähes väistämätöntä noilla maavaroilla..
Itellä tehty niin paljon lisä tilaa ku pystyy koskematta konepeltiin. On camber säädettävät ylätukivarret ja en muista että olisi ylätukivarsi alkanu paukkua tolppaan/ iskarin yläpäähän. Näissä on tää etupää tosiaan aika haastava, mulla alkoi ottamaan tukivarsi siihen yläjousilautaseenkin kiinni. Mut kaikkein järkevin on lyhentää tosiaan niitä olkavarsia niinkuin Insa sanoikin, silloin sun on ne camber säädettävät ylätukivarret pakko laittaa, muuten sulla on camberit plussan puolella, mutta sen jälkeen sulla on se ongelma että olkavarsi on kiinni siinä ilmapalkeessa kun auto on alhaalla, joten laitat vielä säädettävät yläpäät iskareihin niin saat niitä siirrettyä kauemmas olkavarresta. Ongelma korjattu. | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) To 9 Loka 2014 - 14:09 | |
| Vähän pelottaa mennä olkavarsia lyhentämään, koska ovat valua. Kestävyys arveluttaa... Jos olisivat helpomman muotoiset, niin vois tehä kokonaan uudet... Oon vähän pohtinut, jos siirtäis ylätukivarren kiinnityspisteitä korissa ulospäin, niin sais vähän lisää tilaa olkavarren ja säkin väliin. Kun ylätukivarsihan on vaan kahdella pultilla kiinni. Toki siinäkin on omat ongelmansa. Esim. camber muuttuu positiiviseen suuntaan ja tilaakaan ei ihan hirveästi ole, mutta sitä vaihtoehtoa ajattelin tutkia kun saan auton talliin työnalle. Vähän haastavaahan näiden vehkeiden madaltaminen on, mutta ainakaan vielä ei heitetä kirvestä kaivoon | |
|
| |
Insa
Viestien lukumäärä : 98 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 10 Loka 2014 - 9:43 | |
| Nikon lexuksessa oli olkavarret ihan leikkaa-liimaa tyylillä pätkitty ja ne kuulemma ainakin kestivät ihan ongelmitta. Itse ajattelin ainakin omaan kyseisen tempun tehdä, voin kertoa lisää kokemuksia keväämmällä Ainakaan cambersäädettävillä ylätukivarsilla ei ole oikeastaan lainkaan tilaa siirtää ylätukivarren kiinnityspistettä ulospäin ennen kuin nuo ovat jo kiinni tuossa "runkoaisassa", vai mikä helvetti onkaan, eli sekin kaatuu aika nopeesti siihen.. :/ | |
|
| |
niko CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 1528 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 10 Loka 2014 - 13:04 | |
| Eipä meillä Lexuksen kanssa tosiaan ongelmia ollut. Induktiolämmittimellä ensin molemmat leikatut osat punahehkulle, sitten migillä isolla virralla läpipolttamalla osat kiinni toisiinsa. Lopuksi vaan varmistus ettei sauma jäänyt huokoiseksi ja hiljalleen jäähtymään kuumailmapuhaltimen eteen reilu tunniksi. Toki uunikin tossa jälkijäähdyttelyssä olisi ihan omiaan. Eka vaan korkea lämpötila ja hiljalleen tiputtelee. Ja kannattaahan noita vähän katsoa vielä jälkeenpäin, etteivät ole lähteneet lohkeilemaan mistään. Täysin tehtävissä, mut ei kannata lähteä leikkimään, vaan tekee kunnolla. Sitä en kyllä Niklaksesta epäilisikään. Voitaisiin myös katkaista tähän keskustelu noista valuosien hitsailuista. Lisää > https://cdlcforum.palstani.com/t13816-valuosien-hitsaaminen#282340 | |
|
| |
jouni.325
Viestien lukumäärä : 187
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 11 Loka 2014 - 11:57 | |
| Nyt on tehty paljon työtä civicille arvostan:) eikö tässä lyhyt peräisessä ota renkas kiinni sisäkaareen kun madaltaa? Sedanissa ainakin tosi vähän tilaa. Ootko konetta nostanut? Vetari vain ottaa helposti laturin hihnaan kiinni ? Kuinkas raidetankojen modaus? Varmaan aika jäätävässä kulmassa nyt?
| |
|
| |
G.T.S
Viestien lukumäärä : 213 Paikkakunta : Helsinki Muut : Pari pösön fixiä kesärullailuun
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 11 Loka 2014 - 12:46 | |
| Koneen nostoa tähän niklakselle suosittelin kun jouduin tuon palkeen räjähdettua autoa siirtelemään hoitaan takas tallille ja kateltiin niin matalin osa ois kone ja kuitenkin etupää tyhjänä autoa pystyi vielä liikuttaan et renkaat ei ollut kaarissa kiinni tai estänyt kääntämistä. Et koneen nostolla ajoasennon sais melko matalaksikin. Oli kyllä veikee fiilis kun koko etupää tyhjeni 120km/h vauhdissa, tuli nopeet kaistan vaihdot et pääse tien sivuun. | |
|
| |
jouni.325
Viestien lukumäärä : 187
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 11 Loka 2014 - 13:16 | |
| Öljypohja on aavistuksen matalemmalla kuin etu palkki. 2-5 cm nostais. | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 11 Loka 2014 - 16:39 | |
| Täytyy tuota koneen nostoa suunnittella, kunhan saadaan ensin alusta kuntoon. Ei ota rengas sisäkaareen ainakaan vielä. Eikä taida vetarikaan ottaa mihinkään kiinni. Paljon on kyllä vielä hommaa että saadaan alustasta hyvä, onneksi on talvi aikaa harrastaa | |
|
| |
joumään
Viestien lukumäärä : 129
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 11 Loka 2014 - 16:50 | |
| Itselläni kun oli 17" tollasessa civicissä alla ja piti madaltaa 15" ajokorkeudesta, että sai vanteet sukeltamaan, niin rupesi edessä ottamaan kuskin puolen vetari sen laturin kiinnikkeen lisäksi kiinni runkoonkin. Siihenkin olisi tarvinnut jonkinsortin notchi tehdä kaiketi. Raidetangot otti myös koriin kiinni täydessä käännöksessä. Notchi niillekin tai saisi ne kai jotenkin flipattua sinne olkavarren kiinnikkeen alapuolellekin. Takana rupesi sitten (trailing arm, mikä ton suomenkielinen nimi sitten onkaan) kolisemaan runkoon kiinni. Itse meinasin sipaista palan noista pois (helpompaa kun korin muokkaaminen, kai), mutta ei onneks tarvinnut jaksaa vaivautua kun lähti honda autojen hautausmaalle. | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 13 Loka 2014 - 11:02 | |
| Tässä yksi huonolaatuinen kuva Civicin kontista: Varmaan ensiviikolla pääsee pajoittamaan Civicciä ja tutkimaan kuinka palkeelle saadaan lisää tilaa. Uudet etutolpat on tilauksessa. Samanlaiset Chapmanit tulossa eteen, kun ei kapeampia tolppia löydy... Ja Civicin vanteiden myynti-ilmoitus löytyy täältä: Myyntipuolelle | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Su 7 Joulu 2014 - 20:54 | |
| Hirveästi ei ole Civicille tai Golfille tapahtunut, mutta jotain kuitenkin. Golfiin tosiaan on "välikelivanteet" tulossa jenkeistä, pitäisi olla kuulemma kohta lähdössä kohti Suomea. Vanteista lisää kun saapuvat. Myös konehuoneeseen tulee pieniä muutoksia talven aikana... Civiciin tuli vaihdettua molemmat etutolpat, kun kuljettajan puolelta puhkesi säkki 100 km ajon jälkeen. Oli ottanut olkavarteen kiinni. Olkavarresta hiottiin jonkin verran tavaraa pois, mutta ei riitä, ottaa vieläkin tietyillä paineilla säkki kiinni. Ratkaisuksi tilattiin säädettävät ylätukivarret, joilla olkavartta saa ulommas. Toivotaan että ongelma ratkeaa uusilla ylätukivarsilla. Keulaa tullaan madaltamaan talven aikana, todennäköisesti tehdään reiät konehuoneen puolelle ylätukivarsille. Myös vanteet vaihtuivat, MSW:t menivät vaihdossa ja tilalle tuli legendaariset BBS RS:t tältäkin foorumilta tutusta rotta-civicistä. Speksit siis ovat 8x15" ET12 ja 9x15" ET3. Yksi kuva: Ei kai tässä tällä erää muuta, seuraavaksi pitäisi ylätukivarret vaihtaa civiciin ja madaltaa keulaa Onneksi on talvi edessä, niin ehtii toivottavasti tehdäkin autoille jotain | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 8 Joulu 2014 - 9:39 | |
| En nyt tiedä mitään civicin alustageometriasta, mutta eikös camber käänny plussalle jos säädät olkavartta ulommaksi? | |
|
| |
jouni.325
Viestien lukumäärä : 187
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 8 Joulu 2014 - 12:31 | |
| Kääntyy mut ei kai muukaan auta jos ottaa pussiin kii. | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 8 Joulu 2014 - 12:53 | |
| Samalla kun avaa sen iskaritornin niin säädettävät yläpäät kiinni, saa itse tolppaa siirrettyä kauemmaksi? Eikös sensein civicissä tälläinen modi tehty, vaikka nyt eri koppaa olikin. | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 8 Joulu 2014 - 13:32 | |
| Tarkoitus olis suoristaa camberia nykyisestä, ei kuitenkaan muuttaa sitä positiiviseksi. Tällä hetkellä kuitenki jonkin verran pakkasella camber, joten tuskin pienellä siirrolla vielä plussalle menee.
Tolppaa ei voi siirtää yhtään sisemmäksi, joska nyt jo muutaman millin päässä korista... | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ti 30 Joulu 2014 - 22:14 | |
| Pukki tuli tänä vuonna hieman myöhässä, sillä tänään saapuivat välikelivanteet golfiin. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Eli kyseessä Watercooled Ind:n uutuusvanne MT10, koossa 8,5 & 9,5x18". Nämä ovat ns. directional eli erilaiset eri puolella autoa. Ja tällä viikolla olisi tarkoitus alkaa pajoittamaan civiciä. Tehtävänä siis ylätukivarsien vaihto ja niille tilan tekeminen konehuoneen puolelle, mutta siitä lisää lähiaikoina. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ke 31 Joulu 2014 - 11:34 | |
| Sovituskuvia odotellessa | |
|
| |
Antzee
Viestien lukumäärä : 54 Paikkakunta : Ikaalinen Muut : BMW e39 toukka
FB: Kurkela Motorsport
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ti 13 Tammi 2015 - 22:28 | |
| Luulin jo ettei juuri kukaan rakenna näitä civikkejä! Innolla seurataa civicin rakennust itellä samanlaine prokkis menos mut tarkotus mennä staticcina | |
|
| |
puerco
Viestien lukumäärä : 1381 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ti 13 Tammi 2015 - 22:32 | |
| Ai saakeli, nyt on hienot välikelin vanteet! | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 14 Helmi 2015 - 23:02 | |
| Civic on vähän edennyt talven aikana mutta vielä on paljon hommaa jäljellä. Konehuoneeseen tuli tehtyä korotukset ylätukivarsille, samalla ylätukivarret vaihtui skunk2:n säädettäviin. Konehuoneen korotukset on niin suuret kuin vaan pystyi tekemään ilman konepellin korottamista, nyt pelti menee just ja just kiinni vähän painamalla... Keula ei korotuksista huolimatta tipahtannut vielä oikeastaan ollenkaan, koska uudet ylätukivarret on paksummat, mutta niitä pitää vähän modata, joka on onneksi helppo homma. Sitten pitää vielä tarkistaa ettei vetarit ota mihinkään kiinni jne. Kuvia myöhemmin. Civicin räsät pitäisi kunnostaa vielä ennen kevättä ja lukuisia pikku muutoksia toteuttaa... Golfin "välikeli" vanteille tuli renkaat hommattua, mutta vielä ei oo päästy sovittamaan vanteita auton alle, toivottavasti lähiaikoina pääsisi. Sen sijaan tuli hommattua heräteostoksena oem puuratti golfiin, kun halvalla sai. Nyt on ratti ja sisälistat samaa sarjaa Golfiin on tulossa vanteiden lisäksi joitakin pieniä muutoksia, mutta niistä lisää myöhemmin | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) To 26 Helmi 2015 - 9:54 | |
| Civicin pajoitus jatkuu toivottavasti tänäviikonloppuna. Civicin vanteet on sentään saatu purettua ja lippoja alettu kiillottamaan. Lipan saa kätevästi pyörimään, joka helpottaa huomattavasti kiillotusta. Keskiöt ja takakannut olisi menossa puhallukseen ja pulveriin. Golfiin oli tarkoitus sovitella tulevia "välikelin" vanteita jo pari viikkoa sitten, mutta akku oli sanonut sopimuksena irti parin kuukauden seisomisen jälkeen ja vasta eilen sain uuden akun asennettua ja pääsi käymään tallilla sovittamassa vanteita. Tai alkuun tarkoituksena oli vain sovittaa niitä, mutta kaveri ehdotti, että miksi et jätä niitä jo nyt alle. Eli tuli siis vaihdettua kesärenkaat jo pysyvästi alle. Ainakin täällä etelässä on jo ihan kesärengaskelit ja golfilla ei tule paljoa ajettua. Ainakin yksi homma vähemmän ennen pääsiäistä Tässä pari pikaista räpsyä, pitää ottaa parempia kuvia myöhemmin: | |
|
| |
puerco
Viestien lukumäärä : 1381 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) To 26 Helmi 2015 - 21:26 | |
| | |
|
| |
Suutarinen_
Viestien lukumäärä : 176 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 27 Helmi 2015 - 8:01 | |
| Saisitko eteen vähän taiottua lisää camberia? Muuten on kyllä erittäin asiallinen kampe. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) | |
| |
|
| |
| niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) | |
|