| Golf IV/Bora | |
|
+113elias Ju$e PELTSiii Grontti BadBrains samza Isokangas Koomik juh-o Rister Specs Jok3la kommandant Pannu Tapsu tombbis Nollie Garash stompe WILU TIKU vildur Jone epk JomBaH zozua buubaa pyöveli tSiäni make_1986 any1 polarice OJ MirozGa OziBo_ lewe kastemato wiiksi vokhelo sampppa- Dickkis Heku Ruusenvisti Tume -eetzi Ville500 Jeth Jomppad Repolainen Demon Äpsä tuomos -ville- Basu Bessi Ani t-t inno nani marko586 wahoo Expertti note -zamppa- Killer93yo Spex jab Quorro JayDee Br0klyn dumppi^^ xite Diitti Jupe© Henbi Jesimiri santtud3 Juhi jjjesse redlane Pyrde Suutarinen_ Ipe Jarzzapp Turbo X Ate Juueli jusni Toni K Spl_xtr Wald Micsu -Joonas GrapL Vietsu Ede Kipe kimPe Ceisari Topsuu MixuJoo ezpej Raabjorn Makkeli Green Pazihi ee-2 toni VAGat Hexä _paffa J.K IL3 117 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 24 Syys 2013 - 22:11 | |
| Eli jos kiinnikkeet natsaa, niin vähän jäykkyyttä sais lisää. Pitääkin tutkia tarkemmin, kun ilmaiseksi olisi tarjolla. | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 25 Syys 2013 - 13:27 | |
| Kyllä se käy sinne vakiopaikalle, kunhan ostat ko. vakaajalle käypäset kiinnikekumit ja -raudat. Jos on liian pienet esim. alkuperäiset, niin haastavaa on väkisin vääntää. | |
|
| |
Jupe©
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Halikko Muut : Helkama
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 26 Syys 2013 - 16:32 | |
| Nelos koppasessa r32 golffissa on näköjään 23mm vakaajaa, mutta s3 mallissa on näköjään aika usein 19mm vakaajaa. Joten ei varmaan hirvittävää eroa saa kun vakaajan vaihtaa. | |
|
| |
jab
Viestien lukumäärä : 8
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 27 Syys 2013 - 13:39 | |
| Osaisko joku mikä borassa mahtaa olla vikana. Auto on -05 ja koneena 1.8T. Kaasua painettaessa kiihtyy ensin, mutta sitten kaasu "häviää". Kun polkimen nostaa pari kertaa niin auto vastaa taas kaasuun. Tät jatkuu jatkuvasti. | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 27 Syys 2013 - 15:40 | |
| Kaasuläppä on tod. näk. karstanen. Otappa irti ja putsaa niin luulis auttavan. | |
|
| |
jab
Viestien lukumäärä : 8
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 30 Syys 2013 - 13:01 | |
| Maffin putsauksella tuosta selvisi. | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 30 Syys 2013 - 22:19 | |
| Mites noi alipaineletkut pitäisi kytkeä, jotta toi N239 ja alipainekello toimisi oikein, kun EGR on tulpattu ja EGR:n letku katkaistu/tulpattu? Edellinen omistaja myös katkaissut tuohon N239:lle menevän letkun sekä jonkun muun myös. hmmm... EDIT: nyt siis ongelmana todella karkea sammutus, kun tuo "sammutusläppä" (joksi sitä olen kuullut kutsuttavan) ei toimi ollenkaan. Onko tuohon jotain tehtävissä? | |
|
| |
Spex
Viestien lukumäärä : 74
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 1 Loka 2013 - 9:15 | |
| Kannattaa suosiolla alkaa vetämään uusia letkuja, mikäli vanhoissa epäselvyyksiä. Jos EGR:n suljet pois käytöstä, niin älä vedä sille ollenkaan letkuja. | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 1 Loka 2013 - 13:23 | |
| Mutta miksi tuo N239 on otettu alipainelinjasta pois kun egr on tulpattu? Mitä muuta hyötyä siitä on kuin että sen läppä on koko ajan auki. Egr:lle en vedä letkua kyllä. | |
|
| |
Spex
Viestien lukumäärä : 74
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 2 Loka 2013 - 15:19 | |
| Eipä tuu muuta mieleen,että jos se N239 ei oo toiminu kunnolla ja vedelly itekseen läppää kiinni..
Tai sitten irrottelija on ollu täys käsi, eikä oo tienny mitä irrotellu..
Eipä se N239 ole mitenkään tarpeellinen.. Ainoostaan, jos kone alkaa käymään öljyllä, niin saa vielä auton sammumaan.. Niin ja tasaa hieman sammutusta..
Tosimiehethän repii EGR- ja sammutusläpän alipainelinjat pois ja pistää pelkästään n75 ohjaukselle letkut "jotta olisi parempi alipaine" ja "jotta mahdollisia vuotokohtia olisi vähemmän" | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 2 Loka 2013 - 20:10 | |
| Kiitos vastauksesta. Kytkin tuon N239:n toimimaan ja sammu ainakin paljon nätimmin. En ole testannut vielä ajossa, koska molemmat etunavat ovat laakerinvaihdossa | |
|
| |
Suutarinen_
Viestien lukumäärä : 176 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 3 Loka 2013 - 15:09 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Eikös se niin ollut, että golffin etupuskurin alalippa ei käy boraan? Kuinkakohan paljon niissä on eroa?
Onko ne kiinnikkeet miten paljon erilaiset? Lähinnä, että saisko tuon lipan millasella muokkauksella kiinni? | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 3 Loka 2013 - 15:59 | |
| Kiinnitys on samanlainen mutta lippa erimallinen, ainakin mun käsityksen mukaan.. | |
|
| |
Suutarinen_
Viestien lukumäärä : 176 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 3 Loka 2013 - 16:08 | |
| Hitsi, minkäköhän lipan sitten kehittelis tohon Boraan, kun tais mennä suunnitelmat uusiks.. | |
|
| |
Spl_xtr
Viestien lukumäärä : 81 Paikkakunta : Haapavesi Muut : Kakspööräsiä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 5 Loka 2013 - 11:32 | |
| Mikähän on väljänä ko tärisee ihan homona ko kääntää oikealle? vasemmalle kaartaessa ei täristä ollenkaan | |
|
| |
xite Wingman
Viestien lukumäärä : 1640 Paikkakunta : Åbo Muut : Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air, Polo 9N, GTI MKIV, Bora V5, Leon FR -05 , Polo6R
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 5 Loka 2013 - 11:39 | |
| - Suutarinen_ kirjoitti:
- Hitsi, minkäköhän lipan sitten kehittelis tohon Boraan, kun tais mennä suunnitelmat uusiks..
Lyö v5/6 boran lippa? | |
|
| |
Spl_xtr
Viestien lukumäärä : 81 Paikkakunta : Haapavesi Muut : Kakspööräsiä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 8 Loka 2013 - 15:16 | |
| Pitääkö purkaa kontista verhoilut pois ko vaihtaa takaiskarit? onko siellä mutterit läpi siis? | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 8 Loka 2013 - 16:31 | |
| ^Ei tarvi.. Otat renkaan pois ja laitat pään sinne kaaren sisälle ja katso ylöspäin iskarin yläpäähän ja näät kaksi pulttia jotka avaamalla lähtee iskarin yläpää irti autosta. | |
|
| |
Suutarinen_
Viestien lukumäärä : 176 Paikkakunta : Joensuu
| |
| |
J.K
Viestien lukumäärä : 281 Paikkakunta : Naantali
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 11 Loka 2013 - 20:54 | |
| Tarvis Golffiin vaihtaa eturenkaan laakeri katsastusta varten ja tuli pikku ongelma raidetankoo irrottaessa. Millä ootte saanu sen raidetangon mutterin kätevästi irti? Mulla pomppas se "kartio" ulos sieltä kuopastaan ja nyt kun koittaa kiristää tai löystää sitä mutteria niin koko setti pyörii vaan ympyrää. | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 12 Loka 2013 - 0:09 | |
| Raidetangon mutteri kun kiristetään siihen päähän, niin siinä päässä on päällä kuusiokololle paikka (varmasti täynnä paskaa, putsaa se!), josta pidetään kiinni vaikka räikkä+kuusiokolopala sekä kiintolenkillä kiristellään sitten mutteri. Idea kuten tuossa kuvassa: | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 12 Loka 2013 - 1:14 | |
| Ite oon ihmetelly et miksei tohon kierteen kartion alaosaan vois tehtaalla tehdä avainväliä? Jotenki tuo kuusiokolo on heikko esitys..
Viimeinen muokkaaja, Mro pvm La 12 Loka 2013 - 10:04, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Spl_xtr
Viestien lukumäärä : 81 Paikkakunta : Haapavesi Muut : Kakspööräsiä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 12 Loka 2013 - 9:10 | |
| Joo niin on, itellä katkes kuusiokolo tonne sisään. Ei auttanu ko laittaa rälläkkä heilumaan | |
|
| |
Killer93yo
Viestien lukumäärä : 23 Paikkakunta : Porvoo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 18 Loka 2013 - 15:46 | |
| mistä sais audi TT mk1 etu vakaajaa? luin että se on Plug-n-play jos vaihdan pois golf mk4 gti vanha vakaajaa. että sais nokka alaspäin ennenmän, ettei vetarit ottavat kiin. | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 18 Loka 2013 - 17:14 | |
| Ebay.de. Sieltä oman r32 vakaajan löysin. Ja pystytankojen kiinnitys pitää suunnitella kunnolla ellei ole valmiita kiinnityskohtia iskareissa, kun olet etuvetoon nelivedon tankoa laittamassa. Tämä siksi koska vakaajien leveys on eri etuveto vrt. neliveto. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 20 Loka 2013 - 3:00 | |
| Onko olemassakaan mustia sisävaloja neloseen? Ja miksei muitakin niitä hilppeitä joita kattoon tulee. Melko perseestä maalata osaa niistä, varsinkin noi kaikki valot. En osaa purkaa niitä rikkomatta perkele.
Ja sit joku vois kertoo taustapelin johtojen järjestyksen. Siis valkonen liitin, joka on siellä peilin sisällä. Johtoja tais olla 6kpl ja se ite liitin ehkä irtos vähän johdoista ku tempasin peilin varren irti kuoresta. Liittimessä on numerointi. | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 20 Loka 2013 - 3:08 | |
| | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 20 Loka 2013 - 3:21 | |
| Kiitos, tiesin et ainakin sä tiedät, ja melkeinpä osasin arvata et niitä ei ihan jokasessa neekerimallissa ole. Täytyy alkaa haalimaan. | |
|
| |
Suutarinen_
Viestien lukumäärä : 176 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 21 Loka 2013 - 19:57 | |
| Miten tuon Boran hansikaslokeron saa oikein paikalleen? Itse en saa sitä mitenkään kunnolla, aina jää alareunaan jäätävä rako. Miten sen keskikonsolin puolen saa sinne paikoilleen? Samaan syyssyyn vielä toinen, missä menee kondensiovesi putki tuossa lintassa, kun en ole sitäkään löytänyt? | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 22 Loka 2013 - 0:17 | |
| Keskikonsolin puoli menee ihan napsauttamalla se paikoilleen oikeessa asennossa.. Tänää viimeks otin lokeron pois ja laitoin paikoilleen, eikä siinä mitää ihmeellistä pitäs kyllä olla ettei menis paikoilleen | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora | |
| |
|
| |
| Golf IV/Bora | |
|