test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Pikakyssärit

Siirry alas 
+245
Dawntracker
latemies
massix
JKP
polarice
tonikki
juudas
Lasse
Strapi
ilezh
tuomos
emsii
daAmigo
superjuh0
Micsu
IL3
Overdoze
Buuhiz
regal
spor
vaginaattori
]usbe
madmese
Vääni
battery
Ani
Furia_88
pera187
karsU
kimmog
Piiskis
eRRo
Sami J.
J.K
m.h
note
Beris
tompsako
Wald
Simooo
Jeppe.
Joker
vikkeli92
mlou
Romppanen
jusni
miqzu
/Wille/
matti.l
ilartse
Petep
VWluv
Kasberti
Jellona91
Make.
_laatikko_
xite
andy
Fendel
j0ukkis
Alpha
jjml
viva
Ipetzo
pahe
Temeko
Thompson
pazi88
sam[_]
m81t82
Mmasa
Juhuts
arppa87
wunderbaumi
Jimi
temee
miguliolio
coro
Jakke
korde
tuppuri_
Karvanoppa
jjakes
Teme
WILU
LMakke
Kingston
mf-690
Tume
niko-
Vauhko
Ceisari
Forsmanni
Egiz
sakerlun
Avt0mat
Raaka-Arska
henkkasavosta
_sapa_
biblo
_paffa
nakke
N|ba
Juba
turhake
miikam
llattee
sajoo
wiiksi
nomoi
Bronn
JesseK
apuapina
penigue
wilzu
mapa
jusssi
TeeVee
JoniP
MiiG
ramiok
jäse
Moksu
Makkeli
MixuJoo
smpovers
juupeee
tomì
Grontti
CDLC.CO
r0nx
Tikki-
Blind
retrobiscuit
PIFu
aan
Masq
Mikael
pineman
zimi
wimmu
zippaaja
Garash
antti_aamunen
Firefly
Komulainen
onee
Aleksii
Mai-
Unto
ArtoE
dumppi^^
janipoi
Kipe
teermu
mmake^
mctikku
hirvonen
blummi
Jebe
Hanska
Fullflavor
jallu81
Eagle
partsu
micke_
GrapL
teemu
kiMMMe
sasu
vildur
TMA
mulletti
P.lehto
Enriquez
csharp
Tikkku_
mosse
joumään
jeQQ
jazi
V.A.G.
Down
Keppis-
savela
Reserva
toni
pekka007
Kääntä
Pazihi
Bäkström
i0ni
variant R
seba
Ipe
Jonas_
Junde
Drunkenmunky
qsti
tSiäni
antizero
Elementti
mnky
JuusoJuuso
Ruusenvisti
tikitaka
Green
Petterii
ee-2
Sawo
-mane-
Ian13
Mro
Mazuuu
bobo
Juhi
Juzzis
TomVi
Kimel
pottifemma
JTG
any1
Timzy187
Limee
JiiWee
ripuli
Pekkiis
salkku
oli
TIKU
wsq
Ino
mkl
mustonenj
epk
Quasimodo
`villle
Ligettah
Basu
-dtk-
john_gleasy
jukkapoika
ElektrikMekanik
Neuni
NisseR
249 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Seuraava
KirjoittajaViesti
epk
Wingman
epk


Viestien lukumäärä : 3568
Paikkakunta : 02

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTi 9 Elo 2011 - 17:18

jees, etujousen yläkuppi voi mädäntyä irti.

Noin vähän ajetussa ei pitäis olla mitään erikoisia paikkoja mistä pettää, jos kaikenlisäksi ruosteeton peli. Enempi ajetuista ja ruosteisista voi pettää takakelkan etukumit/kiinnikkeet ruostua sisemmälle. Taka-alatukivarren ulompi hela, siitä voi pultti syödä itsensä puslan läpi jne. Näin siis niissä "vain 500tkm" ajetuissa pommeissa.

Takajousetkin toki voi olla alapäästän poikki, sitä ei edes kovin helpolla välttämättä näe.
Takaisin alkuun Siirry alas
TeeVee

TeeVee


Viestien lukumäärä : 75

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTi 9 Elo 2011 - 17:27

no mulla oli ventossa 1.8 -96 silleen että kun kone lämpeni niin tyhjäkäynti alkoi veivaamaan ylös - alas. siis että itsekseen kirrokset tippui ja auto melkein sammui ja sitten taas nousi. näin teki kokoajan ja ajossa nyki ja sammuili.

syyski osoittautui tyhjäkäynnin säätömoottori/ hammasrattaat.
Takaisin alkuun Siirry alas
sajoo

sajoo


Viestien lukumäärä : 236
Paikkakunta : tre/tku

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTi 9 Elo 2011 - 17:52

epk kirjoitti:
jees, etujousen yläkuppi voi mädäntyä irti.

Noin vähän ajetussa ei pitäis olla mitään erikoisia paikkoja mistä pettää, jos kaikenlisäksi ruosteeton peli. Enempi ajetuista ja ruosteisista voi pettää takakelkan etukumit/kiinnikkeet ruostua sisemmälle. Taka-alatukivarren ulompi hela, siitä voi pultti syödä itsensä puslan läpi jne. Näin siis niissä "vain 500tkm" ajetuissa pommeissa.

Takajousetkin toki voi olla alapäästän poikki, sitä ei edes kovin helpolla välttämättä näe.

Kiitos vinkeistä.

Pitääpi ottaa auto jokupäivä tarkempaan syyniin. Ruostetta kyllä on vähän..
Takajouset oli ehjät, vaihdoin taaksekkin H&R:ät.
Takaisin alkuun Siirry alas
jallu81

jallu81


Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTi 9 Elo 2011 - 19:46

Bäkström kirjoitti:
Mitä tein turvavöille kun jumittavat kokoajan? Olivat siis irti muttei enää irrota eli lukittaa, avasin sen verran että otin sen kuulahärdellin irti ja sain vyön pitkäksi, mutta kun kasasin ei toimi enää....

taitaa olla se koko rulla vääräs asennos..ni jumittaa se kuula, kun sen rullan tarttis olla just oikees asennos..löysäät sitä pulttia ja kääntelet sitä...?
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 1:13

Siinä rullassa on reikä pultille ja tappi joka menee kopin seinään. Ei siis saane väärään asentoon, ellei tappi ole poikki. Oikeessa asennossa toimii, mikäli et oo hajottanu oikeesti.

Omassa lämmöt nousee siihen merkkivalon tienoille, viisarin verran yli tai alle. Se ainaki riittää jotta talvellakin tulee lämpöä sisään.

Lediongelma tuli taas tänä aamuna mullekin. Kerran korjaantu lisäämällä vettä, kaks kertaa on korjaantunu nitkuttelemalla paisarin päällä olevia johtoja eestaas. crc ei myöskään haittaa.

Vaihdekepin osista en tiiä, mut joku vois mulleki kertoa, kun keppi pyörii reilun 10cm ympyrää vaihde silmässä. Tuo kyllä jonkinlaista tunnelmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 8:01

Bäkström kirjoitti:

Ei mut on mul omiiki kysymyksii, ostin siis 1.6d käddyn ja siin on pari pikku vikaa..

-Onko normaalia ettei lämmöt meinaa normi ajossa nousta, rankemmalla kaasujalalla ja 100km vauhis nousee..

-Miksi lämpömittarin takana oleva ledi vilkkuu kokoajan?

-Mitä tein turvavöille kun jumittavat kokoajan? Olivat siis irti muttei enää irrota eli lukittaa, avasin sen verran että otin sen kuulahärdellin irti ja sain vyön pitkäksi, mutta kun kasasin ei toimi enää..

-Vaihdekeppi on ihan horo mut löyän varmaan täst topicist tjsp vastauksen mitä kaikkee pitää vaihtaa..

Olihan mul muutakin mut ei niit tietenkää tuu nyt mielee..

Vaihoitko sen anturin?

Siellä vyön sisässä oleva kuula on jumissa, avaappa ja kato että toimii, lyöt sitten vasta paikoilleen.

Vaihdekeppi pyörii kuin soppakauha? veikkaan että se holkki, joka on sen pitkän tangon keskellä, alias kepiltä vivustoille, on väljä. Näin ainakin mun volkkareissa on ollut. Samalla vaihtaa kaikki vivut, yms. Hinnat ei päätä huimaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bäkström

Bäkström


Viestien lukumäärä : 1097
Paikkakunta : Kouvola

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 8:32

Joo en vielä ehtiny vaihtamaan anturia, ja nyt mulla on vyöstä se kuula motikka kokonaan irti, pitää vielä tutkia sitä..

Sitte puhaltimessa toimii vain kakkos nopeus, lieneekö vika siinä nappulassa vai jossain muualla? Liittykö etuvastus tjsp jotenkin tähän?

Niin ja mistä pidemmät U-pultit?

Mulla pysyy tuossa normaalissa ajossa lämmöt sielä vasemmassa laidassa, pienen neliön sisällä =E
Takaisin alkuun Siirry alas
jeQQ

jeQQ


Viestien lukumäärä : 1241
Paikkakunta : Hki

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 9:38

Yleensä etuvastuksen ollessa rikki pelittää vaan 0 ja 3 eli toimii on-offina. Voi toki silti olla, että etuvastusvika on kyseessä.

U-Pultteja saa ainakin ulkomailta ja Suomestakin noita sai jostain erikoisemmasta liikkeestä, en vaan muista mistä. Ainakin rallyracefin.fi mainostelee U-pultteja.

Eikös näissä ny ollu samanlainen lämpömittari ku kakkasessa? Lämpöjen pitäis nousta siihen puoleen väliin mittaria ja kiikkua siinä sitten baldiarallaa. Jos pysyvät siinä ensimmäisessä valkoisessa näpykässä lienee jokin anturi tai sitten termostaatti rikki.

http://www.rallyracefin.fi/

E: Enään en kyllä löytänyt sivuilta, mutta enpä kerkeä nyt kummoisemmin selaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy


Viestien lukumäärä : 4014
Paikkakunta : Turku

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 10:04

Noh nih, postataan tänne sama stoori jonka heitin ÄfÄfPeelle.

Vaihdoin Caddyyn uudet etujarrulevyt, jonka jälkeen jarruista hävisi tehot. Perinteinen ilmausmenetelmä ei tuntunut auttavan, tuntui kuin toinen piiri (etuoikea-takavasen) olisi ollut kokonaan häviksissä. Toiseen piiriin kuitenkin löytyi jonkinlainen tuntuma, joten päättelin vian löytyvän pääsylinteristä. Pääsylinteri vaihtui uuteen, kuten myös takajarrujen sylinterit. Jarruputket päällepäin ehjät, ei vuotoja.

Jarruja ilmatessa olen kaverini kanssa väkisin kiinnitetty huomiota seuraavaan seikkaan. Etuvasen-takaoikeaa piiriä ilmatessa tulee jonkinlaista tuntumaa, huomaa selkeästi polkimen pohjaavan johonkin. Kun edestä tai takaa päästää ilmausruuvista paineet veks, systeemistä tulee pelkkää nestettä ja jarrupoljin painautuu vielä noin 5 senttiä alemmas. Mutta toistettaessa toisen piirin jarruihin, jarrupoljin jää paikalleen, ei laske alemmas ilmausruuvia avatessa. Onko tämä normaalia ? Näinkö sen pitäisikin toimia ?

Epäilimme ensiksi tosiaan jarrupääsylinteriä jarrujen tehottomuuteen, sekä toisen piirin toimimattomuuteen. Osan vaihdon sekä tuhannen turhautumisen jälkeen haimme Bilteman paineilmakäyttöisen ilmaussetin, joka imee ilmausruuvista tavaraa ulos. Ilmeisesti ilmaa oli jonkinverran systeemissä. Tuntuma parani jonkinverran, mutta ilmaa taitaa olla putkissa/sylintereissä reilusti. Hommat jatkuvat tänään Bilteman pötikän kanssa, mutta enemmän ihmetyttää se jarrupolkimen toiminta.

Eli vielä kertaus, ilmatessa piiriä (jarrupääsylinterissä tehostimesta kauempi piiri) jarrupoljin jää 5 senttiä liikeradan pohjasta, ilmaruuvia avatessa painautuu täysin pohjaan. Toista piiriä ilmatessa jarrupoljin jää 5 senttiä pohjasta, ilmaruuvia avatessa mitään ei tapahdu, mutta nestettä tulee kuitenkin ulos. Kuuluuko jarrupolkimen/tehostimen/pääsylinterin toimia näin ? Apua tarvittaisiin, kesä loppuu ja auto vaan seisoo katoksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
joumään

joumään


Viestien lukumäärä : 129

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 18:31

Löytyiskö Turun seudulta halukkaita kaarien mankeloitsijoita? Pitäisi yhdet micran takakaaret mankeloida. Jos kiinnostaa niin YV:llä yhteyttä, tai jos joku tietää jonkun keneltä kysellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
sasu

sasu


Viestien lukumäärä : 1712
Paikkakunta : Tuusula
Muut : e30 m50
e36 328

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 18:32

En nyt hirveen tarkkaan lukenut, mutta tuntuu että sulla on toisessa piirissä vielä reilusti ilmaa. Toinen ook.
Takaisin alkuun Siirry alas
turhake

turhake


Viestien lukumäärä : 298
Paikkakunta : Tarvasjoki
Muut : DR-Z, Tracker, Hiace

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 19:53

Tarvetta olisi parille epäkeskopuslalle. Ideana olisi poistaa alkuperäisistä symmetrisistä puslista kumi veks, jonka jälkeen valaa keskitappi hieman toiseen syrjään.

Mistä valettavaa kumia? Melko jäykkää saisi olla. Ideoita, neuvoja, persettä?

Etualatukivarren sisemmät puslat siis kyseessä. Liikettä ei paljoa ole. Cambersäädöt loppu yläpäästä, yläpallonivel kotelossa kiinni jos tuo tukivartta ulospäin, + vetarin pituus kasvaa entisestään.
Takaisin alkuun Siirry alas
epk
Wingman
epk


Viestien lukumäärä : 3568
Paikkakunta : 02

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 20:00

sika. Eikö korista saa pultireikiä tehtyä "ovaaliksi" , jos saa niin tekee niin ja epäkeskoprikat lisäksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
turhake

turhake


Viestien lukumäärä : 298
Paikkakunta : Tarvasjoki
Muut : DR-Z, Tracker, Hiace

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 20:16

Sika tuli itelläkin ekana mieleen, mutta vähän pehmoselta vaikuttaa. Reikiä voi venyttää jotain millin kaks, yhtä tyhjän kanssa. Jos jollain tulee jotain muuta ratkasua mieleen niin kertoo toki.

E: Juba, kaskas, ei jostain syystä tullut mieleenkään. 252:lla kokkeillaan.


Viimeinen muokkaaja, turhake pvm Ke 10 Elo 2011 - 21:57, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Juba




Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : Pori/Marttila

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 20:34

Sikaa löytyy sellasta jäykempääki mallia nykyään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyKe 10 Elo 2011 - 22:20

Bäkström kirjoitti:
Joo en vielä ehtiny vaihtamaan anturia, ja nyt mulla on vyöstä se kuula motikka kokonaan irti, pitää vielä tutkia sitä..

Sitte puhaltimessa toimii vain kakkos nopeus, lieneekö vika siinä nappulassa vai jossain muualla? Liittykö etuvastus tjsp jotenkin tähän?

Niin ja mistä pidemmät U-pultit?

Mulla pysyy tuossa normaalissa ajossa lämmöt sielä vasemmassa laidassa, pienen neliön sisällä =E
Rupes näköjään omassakin taas toi vitun valo vilkkuu. Noh, pitää paneutua sihenkin joku päivä.
Puhaltimessakin samaa vikaa. Kokeiles painella sitä nuppia sisäänpäin niissä asennoissa joissa ei toimi. Siinä se vika luultavimmin on.
US-partsilta joku kehu saaneensa pidempiä pultteja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
Bäkström

Bäkström


Viestien lukumäärä : 1097
Paikkakunta : Kouvola

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTo 11 Elo 2011 - 7:06

toni kirjoitti:
Bäkström kirjoitti:
Joo en vielä ehtiny vaihtamaan anturia, ja nyt mulla on vyöstä se kuula motikka kokonaan irti, pitää vielä tutkia sitä..

Sitte puhaltimessa toimii vain kakkos nopeus, lieneekö vika siinä nappulassa vai jossain muualla? Liittykö etuvastus tjsp jotenkin tähän?

Niin ja mistä pidemmät U-pultit?

Mulla pysyy tuossa normaalissa ajossa lämmöt sielä vasemmassa laidassa, pienen neliön sisällä =E
Rupes näköjään omassakin taas toi vitun valo vilkkuu. Noh, pitää paneutua sihenkin joku päivä.
Puhaltimessakin samaa vikaa. Kokeiles painella sitä nuppia sisäänpäin niissä asennoissa joissa ei toimi. Siinä se vika luultavimmin on.
US-partsilta joku kehu saaneensa pidempiä pultteja.

Kävin eilen hakemassa motonetistä vedenmäärän anturin ja termostaatin, katsotaan helpottaako mikään.

Nettitiedon mukaan jotkut laittaneet latan akselin päälle ja korvannut u-pultit pinnapulteilla eli kierretangolla? Kuullostaa mun ratkaisulta =D mutta uskaltaako kukaan suositella?

Uutena juttuna vilkut ei toimi, kun laittaa vilkun päälle niin mittariston taustavalot himmenee, varmaan vaan joku johto maissa tai rele jumissa..
Edit. Vilkku ei aikaisemmin palautunut mutta en usko että liittyy tähän..
Takaisin alkuun Siirry alas
jeQQ

jeQQ


Viestien lukumäärä : 1241
Paikkakunta : Hki

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTo 11 Elo 2011 - 12:04

Oli muistaakseni myös tällä foorumilla kierretangolla joku tehnyt. Itse laittaisin ehkä väliaikaiseksi ratkaisuksi ja vaikka tupla nyloceilla.

Vilkkujen kanssa on aika paljon ongelmia 1 ja 2 kopassa. Itse viikset käsitykseni mukaan kuluvat pashaksi ja rupeavat tekemään erilaisia kosketushäiriöitä. Releet nyt toki on varmasti helpointa tsekata ensiksi ja polttimot.
Takaisin alkuun Siirry alas
r0nx




Viestien lukumäärä : 197
Paikkakunta : Kokkola

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTo 11 Elo 2011 - 12:20

jeQQ kirjoitti:
Itse viikset käsitykseni mukaan kuluvat pashaksi ja rupeavat tekemään erilaisia kosketushäiriöitä.
Joo itelläki teki pitkien valojen viiksi temput ja on nyt kokoajan pitkät päällä, myöskään lasinpyyhkijöiden viiksi ei toimi missään asennossa. Mad Pitääpi käyä tilailemassa uudet..
Takaisin alkuun Siirry alas
seba

seba


Viestien lukumäärä : 253
Muut : Ykkönen

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTo 11 Elo 2011 - 15:05

Toni, mulla vispas se vaihdekeppi kans ihan helvatisti, mut laakkoselta kun tilaa uudet puslat ni tuli hyvän tuntunen. Elikkäs tuossa kuvassa numero 16 puslat, tais yhteensä olla 6 €, mut samalla uusin itelle myös muutaman muun puslan vaihteiston vipuihin ja sen kuulan sinne vipujen päähän. Mut toi numero 16 puslat vaikuttaa eniten kepin heilumiseenm, kunhan vaan muistaa maltilla kiristää, ettei mee keppi juntturaan. Kokeilemalla sekin selviää. Ari Toivasen kanssa hoitanu varaosatilauksia kun tuolta oon tilaillu jotain, eikä ainakaan mulle ei kertaakaan postikuluja tullu, vaikka pikkuosia tilannu, nuo tulee kyllä varmaan ihan kirjeessäkin mutmut...
Takaisin alkuun Siirry alas
sasu

sasu


Viestien lukumäärä : 1712
Paikkakunta : Tuusula
Muut : e30 m50
e36 328

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyTo 11 Elo 2011 - 18:38

Ja Jani, meikä tekis vielä mielellään kovasta kierretangosta. Muistaakseni kaverin aspenissa oli jotain ongelmia sen normikierretangon kanssa, vaikka olikin kympin kierteellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
N|ba

N|ba


Viestien lukumäärä : 1449
Paikkakunta : Rusko

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyPe 12 Elo 2011 - 12:09

hox, tuli tyhmä fiilis jos on remmi ahdin pineillä painella 0,2 - 0,4max, niin millaset ennakot tarvii olla. kun remmi kuitenkin pyörii koko ajan puhaltaen ilmaa koneeseen, niin jos jakajan alipaine kellon muuttaa paineen alaiseksi tallahakien sitä että startaessa ennakot pysyis normaalissa ja heti kun remmi lähtis puhaltan niin työntäis kello ennakkoja oikeeseen suuntaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
nakke




Viestien lukumäärä : 324
Paikkakunta : lappeen Ranta

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyPe 12 Elo 2011 - 13:12

Tästä on joskus jossain ollu keskustelua, mutta en ainakaan haulla äkkiseltään löytänyt, eli millä helpoiten sais irroitettua mallimerkinnät ym. kontinluukusta? Tarralla ovat näköjään kiinni. Onko siima + kuumailmapuhallin hyvä, vai?
Takaisin alkuun Siirry alas
_paffa

_paffa


Viestien lukumäärä : 770
Paikkakunta : Kuopio

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyPe 12 Elo 2011 - 15:07

nakke kirjoitti:
Tästä on joskus jossain ollu keskustelua, mutta en ainakaan haulla äkkiseltään löytänyt, eli millä helpoiten sais irroitettua mallimerkinnät ym. kontinluukusta? Tarralla ovat näköjään kiinni. Onko siima + kuumailmapuhallin hyvä, vai?

Kumi/muovilasta, alle mikrokuituliina tai tuo siimatekniikka, Hiustenkuivain riittää lämmittää tarpeeks. Tarran jämät tinnerillä tai ksyleenillä puhtaaks ja mielellään vaha pintaan asap.

Tarra-/liimajämiin suosittelisin edelleen lämpimästi sitä toffeelaikkaa. T: Green
Takaisin alkuun Siirry alas
seba

seba


Viestien lukumäärä : 253
Muut : Ykkönen

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyPe 12 Elo 2011 - 23:19

Millanen 1.6 td Caddyn vauhtipyörän ajotusmerkki on? Varmistan vaan, että on oikeeseen merkkiin kohdistettu. Surprised Sellaseen hahloon kohdistin.
Takaisin alkuun Siirry alas
V.A.G.

V.A.G.


Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : Kauhajoki
Muut : Pari ykkös passatin raatoa (sais joku hakea varaosia tai kokonaan pois puoli ilman)
3b passat 4motion 2.8l farmari (osia ois tarjolla)


Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyLa 13 Elo 2011 - 11:48

Itse ainakin kun joskus ajoitusta tein(GTi 8v mk2) niin juurikin sellaseen hahloon koitin kohdistaa ja hyvähän siitä tuli kun vain vaihtoi sytysjärjestyksen päinvastaisesta oikein päin vanhan omistajan jäljiltä johan tuli huomattavasti ripeämpi Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ian13

Ian13


Viestien lukumäärä : 1238
Paikkakunta : MASALA
Muut : EX. Chopperi Fillari

Mönkkäri

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyLa 13 Elo 2011 - 14:40

seba kirjoitti:
Millanen 1.6 td Caddyn vauhtipyörän ajotusmerkki on? Varmistan vaan, että on oikeeseen merkkiin kohdistettu. Surprised Sellaseen hahloon kohdistin.
Helpoin saada alakerta kohdalleen on ottaa ykkösestä suutin irti ja vaikka jarruputkella tai jollain muulla ohuella tangolla tunnustella männän päältä yläkuolo kohtaa kun pyörittelee moottoria kampuran päästä. Mutta tosiaan se vauhtipyörän merkki on semmonen "puukolla" kaiverrettu viiva.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lowcars.pictures.fi/kuvat/
r0nx




Viestien lukumäärä : 197
Paikkakunta : Kokkola

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyLa 13 Elo 2011 - 19:17

Kuinka korkeella teillä on yleensä lämmöt Mk1 golffissa/caddyssä? Mittariston puolivälissä vai toisiks viimeisen viivan lähettyvillä? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Green
Wingman
Green


Viestien lukumäärä : 4698
Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyLa 13 Elo 2011 - 19:25

Hmm eikös niiden siinä puolenvälin tienoilla pitäis useimmiten olla? Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Pekkiis




Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Kuivaniemi

Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 EmptyLa 13 Elo 2011 - 20:01

Mulla ainakin caddyssä heiluu siinä toiseksi viimeisen viivan korvilla. Eipä ainakaan vielä ole tullut mitään ongelmia vaikka niin korkealla onkin. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pikakyssärit - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Pikakyssärit   Pikakyssärit - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pikakyssärit
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 34Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Seuraava
 Similar topics
-
» Pikakyssärit
» Pikakyssärit
» Pikakyssärit
» Pikakyssärit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Tech talk-
Siirry: