| Pikakyssärit | |
|
+245Dawntracker latemies massix JKP polarice tonikki juudas Lasse Strapi ilezh tuomos emsii daAmigo superjuh0 Micsu IL3 Overdoze Buuhiz regal spor vaginaattori ]usbe madmese Vääni battery Ani Furia_88 pera187 karsU kimmog Piiskis eRRo Sami J. J.K m.h note Beris tompsako Wald Simooo Jeppe. Joker vikkeli92 mlou Romppanen jusni miqzu /Wille/ matti.l ilartse Petep VWluv Kasberti Jellona91 Make. _laatikko_ xite andy Fendel j0ukkis Alpha jjml viva Ipetzo pahe Temeko Thompson pazi88 sam[_] m81t82 Mmasa Juhuts arppa87 wunderbaumi Jimi temee miguliolio coro Jakke korde tuppuri_ Karvanoppa jjakes Teme WILU LMakke Kingston mf-690 Tume niko- Vauhko Ceisari Forsmanni Egiz sakerlun Avt0mat Raaka-Arska henkkasavosta _sapa_ biblo _paffa nakke N|ba Juba turhake miikam llattee sajoo wiiksi nomoi Bronn JesseK apuapina penigue wilzu mapa jusssi TeeVee JoniP MiiG ramiok jäse Moksu Makkeli MixuJoo smpovers juupeee tomì Grontti CDLC.CO r0nx Tikki- Blind retrobiscuit PIFu aan Masq Mikael pineman zimi wimmu zippaaja Garash antti_aamunen Firefly Komulainen onee Aleksii Mai- Unto ArtoE dumppi^^ janipoi Kipe teermu mmake^ mctikku hirvonen blummi Jebe Hanska Fullflavor jallu81 Eagle partsu micke_ GrapL teemu kiMMMe sasu vildur TMA mulletti P.lehto Enriquez csharp Tikkku_ mosse joumään jeQQ jazi V.A.G. Down Keppis- savela Reserva toni pekka007 Kääntä Pazihi Bäkström i0ni variant R seba Ipe Jonas_ Junde Drunkenmunky qsti tSiäni antizero Elementti mnky JuusoJuuso Ruusenvisti tikitaka Green Petterii ee-2 Sawo -mane- Ian13 Mro Mazuuu bobo Juhi Juzzis TomVi Kimel pottifemma JTG any1 Timzy187 Limee JiiWee ripuli Pekkiis salkku oli TIKU wsq Ino mkl mustonenj epk Quasimodo `villle Ligettah Basu -dtk- john_gleasy jukkapoika ElektrikMekanik Neuni NisseR 249 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ti 9 Elo 2011 - 17:18 | |
| jees, etujousen yläkuppi voi mädäntyä irti.
Noin vähän ajetussa ei pitäis olla mitään erikoisia paikkoja mistä pettää, jos kaikenlisäksi ruosteeton peli. Enempi ajetuista ja ruosteisista voi pettää takakelkan etukumit/kiinnikkeet ruostua sisemmälle. Taka-alatukivarren ulompi hela, siitä voi pultti syödä itsensä puslan läpi jne. Näin siis niissä "vain 500tkm" ajetuissa pommeissa.
Takajousetkin toki voi olla alapäästän poikki, sitä ei edes kovin helpolla välttämättä näe. | |
|
| |
TeeVee
Viestien lukumäärä : 75
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ti 9 Elo 2011 - 17:27 | |
| no mulla oli ventossa 1.8 -96 silleen että kun kone lämpeni niin tyhjäkäynti alkoi veivaamaan ylös - alas. siis että itsekseen kirrokset tippui ja auto melkein sammui ja sitten taas nousi. näin teki kokoajan ja ajossa nyki ja sammuili.
syyski osoittautui tyhjäkäynnin säätömoottori/ hammasrattaat. | |
|
| |
sajoo
Viestien lukumäärä : 236 Paikkakunta : tre/tku
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ti 9 Elo 2011 - 17:52 | |
| - epk kirjoitti:
- jees, etujousen yläkuppi voi mädäntyä irti.
Noin vähän ajetussa ei pitäis olla mitään erikoisia paikkoja mistä pettää, jos kaikenlisäksi ruosteeton peli. Enempi ajetuista ja ruosteisista voi pettää takakelkan etukumit/kiinnikkeet ruostua sisemmälle. Taka-alatukivarren ulompi hela, siitä voi pultti syödä itsensä puslan läpi jne. Näin siis niissä "vain 500tkm" ajetuissa pommeissa.
Takajousetkin toki voi olla alapäästän poikki, sitä ei edes kovin helpolla välttämättä näe. Kiitos vinkeistä. Pitääpi ottaa auto jokupäivä tarkempaan syyniin. Ruostetta kyllä on vähän.. Takajouset oli ehjät, vaihdoin taaksekkin H&R:ät. | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ti 9 Elo 2011 - 19:46 | |
| - Bäkström kirjoitti:
- Mitä tein turvavöille kun jumittavat kokoajan? Olivat siis irti muttei enää irrota eli lukittaa, avasin sen verran että otin sen kuulahärdellin irti ja sain vyön pitkäksi, mutta kun kasasin ei toimi enää....
taitaa olla se koko rulla vääräs asennos..ni jumittaa se kuula, kun sen rullan tarttis olla just oikees asennos..löysäät sitä pulttia ja kääntelet sitä...? | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 1:13 | |
| Siinä rullassa on reikä pultille ja tappi joka menee kopin seinään. Ei siis saane väärään asentoon, ellei tappi ole poikki. Oikeessa asennossa toimii, mikäli et oo hajottanu oikeesti.
Omassa lämmöt nousee siihen merkkivalon tienoille, viisarin verran yli tai alle. Se ainaki riittää jotta talvellakin tulee lämpöä sisään.
Lediongelma tuli taas tänä aamuna mullekin. Kerran korjaantu lisäämällä vettä, kaks kertaa on korjaantunu nitkuttelemalla paisarin päällä olevia johtoja eestaas. crc ei myöskään haittaa.
Vaihdekepin osista en tiiä, mut joku vois mulleki kertoa, kun keppi pyörii reilun 10cm ympyrää vaihde silmässä. Tuo kyllä jonkinlaista tunnelmaa. | |
|
| |
miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 8:01 | |
| - Bäkström kirjoitti:
Ei mut on mul omiiki kysymyksii, ostin siis 1.6d käddyn ja siin on pari pikku vikaa..
-Onko normaalia ettei lämmöt meinaa normi ajossa nousta, rankemmalla kaasujalalla ja 100km vauhis nousee..
-Miksi lämpömittarin takana oleva ledi vilkkuu kokoajan?
-Mitä tein turvavöille kun jumittavat kokoajan? Olivat siis irti muttei enää irrota eli lukittaa, avasin sen verran että otin sen kuulahärdellin irti ja sain vyön pitkäksi, mutta kun kasasin ei toimi enää..
-Vaihdekeppi on ihan horo mut löyän varmaan täst topicist tjsp vastauksen mitä kaikkee pitää vaihtaa..
Olihan mul muutakin mut ei niit tietenkää tuu nyt mielee.. Vaihoitko sen anturin? Siellä vyön sisässä oleva kuula on jumissa, avaappa ja kato että toimii, lyöt sitten vasta paikoilleen. Vaihdekeppi pyörii kuin soppakauha? veikkaan että se holkki, joka on sen pitkän tangon keskellä, alias kepiltä vivustoille, on väljä. Näin ainakin mun volkkareissa on ollut. Samalla vaihtaa kaikki vivut, yms. Hinnat ei päätä huimaa. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 8:32 | |
| Joo en vielä ehtiny vaihtamaan anturia, ja nyt mulla on vyöstä se kuula motikka kokonaan irti, pitää vielä tutkia sitä..
Sitte puhaltimessa toimii vain kakkos nopeus, lieneekö vika siinä nappulassa vai jossain muualla? Liittykö etuvastus tjsp jotenkin tähän?
Niin ja mistä pidemmät U-pultit?
Mulla pysyy tuossa normaalissa ajossa lämmöt sielä vasemmassa laidassa, pienen neliön sisällä =E
| |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 9:38 | |
| Yleensä etuvastuksen ollessa rikki pelittää vaan 0 ja 3 eli toimii on-offina. Voi toki silti olla, että etuvastusvika on kyseessä. U-Pultteja saa ainakin ulkomailta ja Suomestakin noita sai jostain erikoisemmasta liikkeestä, en vaan muista mistä. Ainakin rallyracefin.fi mainostelee U-pultteja. Eikös näissä ny ollu samanlainen lämpömittari ku kakkasessa? Lämpöjen pitäis nousta siihen puoleen väliin mittaria ja kiikkua siinä sitten baldiarallaa. Jos pysyvät siinä ensimmäisessä valkoisessa näpykässä lienee jokin anturi tai sitten termostaatti rikki. http://www.rallyracefin.fi/E: Enään en kyllä löytänyt sivuilta, mutta enpä kerkeä nyt kummoisemmin selaamaan. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 10:04 | |
| Noh nih, postataan tänne sama stoori jonka heitin ÄfÄfPeelle.
Vaihdoin Caddyyn uudet etujarrulevyt, jonka jälkeen jarruista hävisi tehot. Perinteinen ilmausmenetelmä ei tuntunut auttavan, tuntui kuin toinen piiri (etuoikea-takavasen) olisi ollut kokonaan häviksissä. Toiseen piiriin kuitenkin löytyi jonkinlainen tuntuma, joten päättelin vian löytyvän pääsylinteristä. Pääsylinteri vaihtui uuteen, kuten myös takajarrujen sylinterit. Jarruputket päällepäin ehjät, ei vuotoja.
Jarruja ilmatessa olen kaverini kanssa väkisin kiinnitetty huomiota seuraavaan seikkaan. Etuvasen-takaoikeaa piiriä ilmatessa tulee jonkinlaista tuntumaa, huomaa selkeästi polkimen pohjaavan johonkin. Kun edestä tai takaa päästää ilmausruuvista paineet veks, systeemistä tulee pelkkää nestettä ja jarrupoljin painautuu vielä noin 5 senttiä alemmas. Mutta toistettaessa toisen piirin jarruihin, jarrupoljin jää paikalleen, ei laske alemmas ilmausruuvia avatessa. Onko tämä normaalia ? Näinkö sen pitäisikin toimia ?
Epäilimme ensiksi tosiaan jarrupääsylinteriä jarrujen tehottomuuteen, sekä toisen piirin toimimattomuuteen. Osan vaihdon sekä tuhannen turhautumisen jälkeen haimme Bilteman paineilmakäyttöisen ilmaussetin, joka imee ilmausruuvista tavaraa ulos. Ilmeisesti ilmaa oli jonkinverran systeemissä. Tuntuma parani jonkinverran, mutta ilmaa taitaa olla putkissa/sylintereissä reilusti. Hommat jatkuvat tänään Bilteman pötikän kanssa, mutta enemmän ihmetyttää se jarrupolkimen toiminta.
Eli vielä kertaus, ilmatessa piiriä (jarrupääsylinterissä tehostimesta kauempi piiri) jarrupoljin jää 5 senttiä liikeradan pohjasta, ilmaruuvia avatessa painautuu täysin pohjaan. Toista piiriä ilmatessa jarrupoljin jää 5 senttiä pohjasta, ilmaruuvia avatessa mitään ei tapahdu, mutta nestettä tulee kuitenkin ulos. Kuuluuko jarrupolkimen/tehostimen/pääsylinterin toimia näin ? Apua tarvittaisiin, kesä loppuu ja auto vaan seisoo katoksessa. | |
|
| |
joumään
Viestien lukumäärä : 129
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 18:31 | |
| Löytyiskö Turun seudulta halukkaita kaarien mankeloitsijoita? Pitäisi yhdet micran takakaaret mankeloida. Jos kiinnostaa niin YV:llä yhteyttä, tai jos joku tietää jonkun keneltä kysellä. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 18:32 | |
| En nyt hirveen tarkkaan lukenut, mutta tuntuu että sulla on toisessa piirissä vielä reilusti ilmaa. Toinen ook. | |
|
| |
turhake
Viestien lukumäärä : 298 Paikkakunta : Tarvasjoki Muut : DR-Z, Tracker, Hiace
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 19:53 | |
| Tarvetta olisi parille epäkeskopuslalle. Ideana olisi poistaa alkuperäisistä symmetrisistä puslista kumi veks, jonka jälkeen valaa keskitappi hieman toiseen syrjään.
Mistä valettavaa kumia? Melko jäykkää saisi olla. Ideoita, neuvoja, persettä?
Etualatukivarren sisemmät puslat siis kyseessä. Liikettä ei paljoa ole. Cambersäädöt loppu yläpäästä, yläpallonivel kotelossa kiinni jos tuo tukivartta ulospäin, + vetarin pituus kasvaa entisestään. | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 20:00 | |
| sika. Eikö korista saa pultireikiä tehtyä "ovaaliksi" , jos saa niin tekee niin ja epäkeskoprikat lisäksi. | |
|
| |
turhake
Viestien lukumäärä : 298 Paikkakunta : Tarvasjoki Muut : DR-Z, Tracker, Hiace
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 20:16 | |
| Sika tuli itelläkin ekana mieleen, mutta vähän pehmoselta vaikuttaa. Reikiä voi venyttää jotain millin kaks, yhtä tyhjän kanssa. Jos jollain tulee jotain muuta ratkasua mieleen niin kertoo toki.
E: Juba, kaskas, ei jostain syystä tullut mieleenkään. 252:lla kokkeillaan.
Viimeinen muokkaaja, turhake pvm Ke 10 Elo 2011 - 21:57, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Juba
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Pori/Marttila
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 20:34 | |
| Sikaa löytyy sellasta jäykempääki mallia nykyään | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ke 10 Elo 2011 - 22:20 | |
| - Bäkström kirjoitti:
- Joo en vielä ehtiny vaihtamaan anturia, ja nyt mulla on vyöstä se kuula motikka kokonaan irti, pitää vielä tutkia sitä..
Sitte puhaltimessa toimii vain kakkos nopeus, lieneekö vika siinä nappulassa vai jossain muualla? Liittykö etuvastus tjsp jotenkin tähän?
Niin ja mistä pidemmät U-pultit?
Mulla pysyy tuossa normaalissa ajossa lämmöt sielä vasemmassa laidassa, pienen neliön sisällä =E
Rupes näköjään omassakin taas toi vitun valo vilkkuu. Noh, pitää paneutua sihenkin joku päivä. Puhaltimessakin samaa vikaa. Kokeiles painella sitä nuppia sisäänpäin niissä asennoissa joissa ei toimi. Siinä se vika luultavimmin on. US-partsilta joku kehu saaneensa pidempiä pultteja. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 11 Elo 2011 - 7:06 | |
| - toni kirjoitti:
- Bäkström kirjoitti:
- Joo en vielä ehtiny vaihtamaan anturia, ja nyt mulla on vyöstä se kuula motikka kokonaan irti, pitää vielä tutkia sitä..
Sitte puhaltimessa toimii vain kakkos nopeus, lieneekö vika siinä nappulassa vai jossain muualla? Liittykö etuvastus tjsp jotenkin tähän?
Niin ja mistä pidemmät U-pultit?
Mulla pysyy tuossa normaalissa ajossa lämmöt sielä vasemmassa laidassa, pienen neliön sisällä =E
Rupes näköjään omassakin taas toi vitun valo vilkkuu. Noh, pitää paneutua sihenkin joku päivä. Puhaltimessakin samaa vikaa. Kokeiles painella sitä nuppia sisäänpäin niissä asennoissa joissa ei toimi. Siinä se vika luultavimmin on. US-partsilta joku kehu saaneensa pidempiä pultteja. Kävin eilen hakemassa motonetistä vedenmäärän anturin ja termostaatin, katsotaan helpottaako mikään. Nettitiedon mukaan jotkut laittaneet latan akselin päälle ja korvannut u-pultit pinnapulteilla eli kierretangolla? Kuullostaa mun ratkaisulta =D mutta uskaltaako kukaan suositella? Uutena juttuna vilkut ei toimi, kun laittaa vilkun päälle niin mittariston taustavalot himmenee, varmaan vaan joku johto maissa tai rele jumissa.. Edit. Vilkku ei aikaisemmin palautunut mutta en usko että liittyy tähän.. | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 11 Elo 2011 - 12:04 | |
| Oli muistaakseni myös tällä foorumilla kierretangolla joku tehnyt. Itse laittaisin ehkä väliaikaiseksi ratkaisuksi ja vaikka tupla nyloceilla.
Vilkkujen kanssa on aika paljon ongelmia 1 ja 2 kopassa. Itse viikset käsitykseni mukaan kuluvat pashaksi ja rupeavat tekemään erilaisia kosketushäiriöitä. Releet nyt toki on varmasti helpointa tsekata ensiksi ja polttimot. | |
|
| |
r0nx
Viestien lukumäärä : 197 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 11 Elo 2011 - 12:20 | |
| - jeQQ kirjoitti:
- Itse viikset käsitykseni mukaan kuluvat pashaksi ja rupeavat tekemään erilaisia kosketushäiriöitä.
Joo itelläki teki pitkien valojen viiksi temput ja on nyt kokoajan pitkät päällä, myöskään lasinpyyhkijöiden viiksi ei toimi missään asennossa. Pitääpi käyä tilailemassa uudet.. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 11 Elo 2011 - 15:05 | |
| Toni, mulla vispas se vaihdekeppi kans ihan helvatisti, mut laakkoselta kun tilaa uudet puslat ni tuli hyvän tuntunen. Elikkäs tuossa kuvassa numero 16 puslat, tais yhteensä olla 6 €, mut samalla uusin itelle myös muutaman muun puslan vaihteiston vipuihin ja sen kuulan sinne vipujen päähän. Mut toi numero 16 puslat vaikuttaa eniten kepin heilumiseenm, kunhan vaan muistaa maltilla kiristää, ettei mee keppi juntturaan. Kokeilemalla sekin selviää. Ari Toivasen kanssa hoitanu varaosatilauksia kun tuolta oon tilaillu jotain, eikä ainakaan mulle ei kertaakaan postikuluja tullu, vaikka pikkuosia tilannu, nuo tulee kyllä varmaan ihan kirjeessäkin mutmut... | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 11 Elo 2011 - 18:38 | |
| Ja Jani, meikä tekis vielä mielellään kovasta kierretangosta. Muistaakseni kaverin aspenissa oli jotain ongelmia sen normikierretangon kanssa, vaikka olikin kympin kierteellä. | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 12 Elo 2011 - 12:09 | |
| hox, tuli tyhmä fiilis jos on remmi ahdin pineillä painella 0,2 - 0,4max, niin millaset ennakot tarvii olla. kun remmi kuitenkin pyörii koko ajan puhaltaen ilmaa koneeseen, niin jos jakajan alipaine kellon muuttaa paineen alaiseksi tallahakien sitä että startaessa ennakot pysyis normaalissa ja heti kun remmi lähtis puhaltan niin työntäis kello ennakkoja oikeeseen suuntaan? | |
|
| |
nakke
Viestien lukumäärä : 324 Paikkakunta : lappeen Ranta
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 12 Elo 2011 - 13:12 | |
| Tästä on joskus jossain ollu keskustelua, mutta en ainakaan haulla äkkiseltään löytänyt, eli millä helpoiten sais irroitettua mallimerkinnät ym. kontinluukusta? Tarralla ovat näköjään kiinni. Onko siima + kuumailmapuhallin hyvä, vai? | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 12 Elo 2011 - 15:07 | |
| - nakke kirjoitti:
- Tästä on joskus jossain ollu keskustelua, mutta en ainakaan haulla äkkiseltään löytänyt, eli millä helpoiten sais irroitettua mallimerkinnät ym. kontinluukusta? Tarralla ovat näköjään kiinni. Onko siima + kuumailmapuhallin hyvä, vai?
Kumi/muovilasta, alle mikrokuituliina tai tuo siimatekniikka, Hiustenkuivain riittää lämmittää tarpeeks. Tarran jämät tinnerillä tai ksyleenillä puhtaaks ja mielellään vaha pintaan asap. Tarra-/liimajämiin suosittelisin edelleen lämpimästi sitä toffeelaikkaa. T: Green | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 12 Elo 2011 - 23:19 | |
| Millanen 1.6 td Caddyn vauhtipyörän ajotusmerkki on? Varmistan vaan, että on oikeeseen merkkiin kohdistettu. Sellaseen hahloon kohdistin. | |
|
| |
V.A.G.
Viestien lukumäärä : 72 Paikkakunta : Kauhajoki Muut : Pari ykkös passatin raatoa (sais joku hakea varaosia tai kokonaan pois puoli ilman)
3b passat 4motion 2.8l farmari (osia ois tarjolla)
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 13 Elo 2011 - 11:48 | |
| Itse ainakin kun joskus ajoitusta tein(GTi 8v mk2) niin juurikin sellaseen hahloon koitin kohdistaa ja hyvähän siitä tuli kun vain vaihtoi sytysjärjestyksen päinvastaisesta oikein päin vanhan omistajan jäljiltä johan tuli huomattavasti ripeämpi | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 13 Elo 2011 - 14:40 | |
| - seba kirjoitti:
- Millanen 1.6 td Caddyn vauhtipyörän ajotusmerkki on? Varmistan vaan, että on oikeeseen merkkiin kohdistettu. Sellaseen hahloon kohdistin.
Helpoin saada alakerta kohdalleen on ottaa ykkösestä suutin irti ja vaikka jarruputkella tai jollain muulla ohuella tangolla tunnustella männän päältä yläkuolo kohtaa kun pyörittelee moottoria kampuran päästä. Mutta tosiaan se vauhtipyörän merkki on semmonen "puukolla" kaiverrettu viiva. | |
|
| |
r0nx
Viestien lukumäärä : 197 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 13 Elo 2011 - 19:17 | |
| Kuinka korkeella teillä on yleensä lämmöt Mk1 golffissa/caddyssä? Mittariston puolivälissä vai toisiks viimeisen viivan lähettyvillä? | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 13 Elo 2011 - 19:25 | |
| Hmm eikös niiden siinä puolenvälin tienoilla pitäis useimmiten olla? | |
|
| |
Pekkiis
Viestien lukumäärä : 296 Paikkakunta : Kuivaniemi
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 13 Elo 2011 - 20:01 | |
| Mulla ainakin caddyssä heiluu siinä toiseksi viimeisen viivan korvilla. Eipä ainakaan vielä ole tullut mitään ongelmia vaikka niin korkealla onkin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pikakyssärit | |
| |
|
| |
| Pikakyssärit | |
|