| Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged | |
|
+139tombbis Quorro Coupe92 tapza_s Mikkehe Ju$e Lyr3 TMA anttil Jandu m.h _paffa Ani puerco ilezh Makkeli ee-2 MixuJoo eros Lasse JTG TomVi elias vilperj Japrnoo Hannnu Clayman Antto- temeee. Peke78 |777| PELTSiii Zamppe kimPe Aaperi niklas89 Jeppedaa J`ni nani HAGE OziBo_ Olavi pimpikka -eetzi toni Sami J. sanappa Cyklowni Jonee^^^^ joppe Miksu MB Rimpula EmH jhakala Volver Tume m81t82 miroslaw Jesimiri -Kapsu- oogoo JooNat villle Suutarinen_ jjjkkk redi atte.P TAJN m4kk3 oli Tukeri Topsuu Juueli samuxd Mro Ic3man Vaikku Makeke pasisto Säm jjml jusni pellepoliisi Jomppa vvuori Acerbis WathPl0x J.K dyyz runq _--Ville--_ note chq- Hallunisation samza Mirza pazi88 -zamppa- Pyrde Ceisari Janskude makeasd jjjesse jonttuuu topppsu polarice Koooo wiiksi Vellulollero mirkojokinen Wamma hanss Juhuts Pannu buubaa Green hintti Rixaa Petterii Chagi balloon Koomik IL3 GrapL juudas Hanska go_gale regal allu_ Kipe Ipe Elementti savela teilor CDLC.CO PIFu JesseK csharp nakke 143 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ma 5 Marras 2012 - 17:03 | |
| mitäs kaikkee moottorille on tehty? Kiinnostais nimittäin itekki piristää lisää, ku ohjelmointi ei riitä ja mistä "race" venttiilin hommasit? Saavutetut teholukemat myös kiinnostaa! | |
|
| |
Pyrde
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Pirkkala Muut : Suzuki PV -85
KTM 990 Adv Dakar -11
Harley FXBB -18
Harley FXR -94
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ma 5 Marras 2012 - 17:44 | |
| Jos lisäheppoja kaipaat, nii multa s3-kitti myyntipuolel ilmo | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ma 5 Marras 2012 - 17:54 | |
| - GrapL kirjoitti:
- mitäs kaikkee moottorille on tehty?
Kiinnostais nimittäin itekki piristää lisää, ku ohjelmointi ei riitä ja mistä "race" venttiilin hommasit? Saavutetut teholukemat myös 034906283J <- tuolla varaosanumerolla tilasin, vwvortexilta tuosta luin. Siellä oli aika ristiriitaista tietoo, auttaako vai ei. J-venttiiliä suosittelivat, mutta jotain luin myös H-venttiilistä. Käsittääkseni tuo J-venttiili on TT audista(?). Koneessa ei ihmeitä ole, K&N vaparia jne. Mielenkiinnolla ootan vakiotehoja, ollaanko menty perse edellä puuhun.. Pyrde: laitas mulle hintaa tuosta s3-kitistä yv:llä. | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ma 5 Marras 2012 - 18:00 | |
| Venttiilillä tuskin tehollista hyötyä saa. Ainoastaan toiminnallista. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ma 5 Marras 2012 - 18:46 | |
| - -zamppa- kirjoitti:
- Venttiilillä tuskin tehollista hyötyä saa. Ainoastaan toiminnallista.
Näin mäkin oletan. Mutta huomattavasti tasasemmin ahtaa kuin ennen, sen nyt huomaa persdynossa. (Näin myös tuon venttiilin luvattiin tekevän) | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ti 6 Marras 2012 - 18:14 | |
| - MixuJoo kirjoitti:
034906283J <- tuolla varaosanumerolla tilasin, vwvortexilta tuosta luin. Siellä oli aika ristiriitaista tietoo, auttaako vai ei. J-venttiiliä suosittelivat, mutta jotain luin myös H-venttiilistä. Käsittääkseni tuo J-venttiili on TT audista(?).
034906283J ei ole TT:stä, TT:ssä on vakiona täysin sama venttiili (058906283C muistaakseni), kuin esim. AGU:ssa. Nimimerkillä kumpaakin roplannut. Toi "J" vena on 2.2 20V Turbo Audista, eli esim. 200 20V / S2 jne. AGU-koneisessa Golfissa tolla venttiilin vaihdolla oli aivan käsittämättömän suuri vaikutus käyttöalueeseen ja voiman tuntuun, kun taas APX-moottorinen TT tuntui toimivan paremmin vakiolla N75:llä. VWVortexilta tuota juttua ekaa kertaa tuossa 4-5 vuotta sitten tavatessani luinkin, että vaijerikaasullisissa tuo J tai H loppuinen Audin venttiili toimii huomattavasti paremmin, kuin DBW-koneisissa. Oli siellä juttua myös maagisesta "N75K":sta ja vaikka mistä, nykyään noita juttuja on foorumit pullollaan. Joissain tapauksissa parhaiten toimii 1.8T:n eri version venttiili, eli 058906283- tai 06A906283-numerosarjalla varustettu. Noissakin on sitten eri versioita, eli ainakin C-, E- ja F-loppuiset. Että ei muuta kuin valkkaamaan. Eli yhteenvetona: Venttiilin vaihdolla voit saavuttaa paljonkin iloa, tai sitten vain rahanmenoa. Jos jollain noita venttiileitä on autossa/hyllyssä/missä vaan, niin kannattaa kokeilla ennen ostamista. Ei noi kuitenkaan mitään ilmaisia ole... | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ti 6 Marras 2012 - 18:32 | |
| Ootteko varmoja että ne paikallaan olleet venttiilin on ollu ehjiä? Noissa moottoreissa kummiskin Moottorinohjaus pyytää tiettyä ilmamäärää ja n75 säätää ahtoa sen mukaan mitä maf mittaa ilmamääräksi. VAG-com:lla näkee käyrinä pyydetyn ilmamäärän vs. saadun ilmamäärän ja jos nämä käyrät täsmää, niin n75 toimii kuten pitääkin. Jos venttiili jostain syystä ei toimi oikein (toki tähän vaikuttaa muutkin osat), niin moottorinohjaus pikkuhiljaa oppii siihen miten venttiiliä käytetään jotta saavutettu ilmamäärä on oikea. Eli jos venttiili vaihdetaan erilaiseen, niin aluksi eroa voi olla, mutta moottorinohjauksen pitäs pikkuhiljaa oppia käyttämään sitäkin oikein. Toki jos venttiili on rikki/jumissa/vuotaa, niin oikeeta ilmamäärää ei saavuteta ja uudella venttiilillä saadaan tehoja/toimivuutta takas.
Mutta joo. Jos n75 on kunnossa -> moottori saa oikean määrän ilmaa = vakiotehot. Jos halutaan lisää tehoa -> tarvitaan lisää ilmaa = moottorinohjaukseen uutta softaa (isompaa turboa jne). Turhaa ehjää venttilä vaihdella.
EDIT mut ompahan taas vähän väärä topic jorista näistä. | |
|
| |
Mirza
Viestien lukumäärä : 118
| Aihe: Mixun GTI Golf mk4 Ti 6 Marras 2012 - 19:06 | |
| Noihi vanteisii nii miltä näyttäis se perus beige , gunmetal tai sitten korinväri Tai kokeile oranssia | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ti 6 Marras 2012 - 22:46 | |
| - Makkeli kirjoitti:
- MixuJoo kirjoitti:
034906283J <- tuolla varaosanumerolla tilasin, vwvortexilta tuosta luin. Siellä oli aika ristiriitaista tietoo, auttaako vai ei. J-venttiiliä suosittelivat, mutta jotain luin myös H-venttiilistä. Käsittääkseni tuo J-venttiili on TT audista(?).
034906283J ei ole TT:stä, TT:ssä on vakiona täysin sama venttiili (058906283C muistaakseni), kuin esim. AGU:ssa. Nimimerkillä kumpaakin roplannut. Toi "J" vena on 2.2 20V Turbo Audista, eli esim. 200 20V / S2 jne.
AGU-koneisessa Golfissa tolla venttiilin vaihdolla oli aivan käsittämättömän suuri vaikutus käyttöalueeseen ja voiman tuntuun, kun taas APX-moottorinen TT tuntui toimivan paremmin vakiolla N75:llä.
VWVortexilta tuota juttua ekaa kertaa tuossa 4-5 vuotta sitten tavatessani luinkin, että vaijerikaasullisissa tuo J tai H loppuinen Audin venttiili toimii huomattavasti paremmin, kuin DBW-koneisissa. Oli siellä juttua myös maagisesta "N75K":sta ja vaikka mistä, nykyään noita juttuja on foorumit pullollaan. Joissain tapauksissa parhaiten toimii 1.8T:n eri version venttiili, eli 058906283- tai 06A906283-numerosarjalla varustettu. Noissakin on sitten eri versioita, eli ainakin C-, E- ja F-loppuiset. Että ei muuta kuin valkkaamaan.
Eli yhteenvetona: Venttiilin vaihdolla voit saavuttaa paljonkin iloa, tai sitten vain rahanmenoa. Jos jollain noita venttiileitä on autossa/hyllyssä/missä vaan, niin kannattaa kokeilla ennen ostamista. Ei noi kuitenkaan mitään ilmaisia ole... Pikaisella googlettelulla juuri näin! Ei mennyt ihan niinku elokuvissa. Aamulla starttaamaan autoa -> pitkä starttaus kunnes tärähti tulille. Hetken aikaa mietin, että "ei pliis tänään". Auto lämpimäks ja kohti Jyväskylää. Heikkilän risteyksen se sit alkoi, pröööt tsup tsup. Auto levikkeelle, mitä tapahtu. Ei näkyviä vikoja, auto taas käynnissä ja toimi paikallaan kierrättäessä ihan oikein. No okei, säikähdyksellä selvittii, jatketaan. Veto päällä prötäys tai pikemminkin nykiminen jatkui. Perkele tais tulla muutamaan kertaan, hengissä kuitenkin perille asti. Mahdollisuuksia oli monia ja niitä karsittiin vähitellen pois. (MAF, tulpat, puolat, n75 jne.) Maf oli ok, hyvät arvot antoi. Katotaas tulpat, hei mitä ttua! Yksi tulpista päässyt löystymään ja oli melkein kokonaan irti. Vika löydetty. Vaihtoon meni kaikki tulpat varmuuden vuoksi. Prötäyksen saattelemana antoi teholukemat 134hp ???nm. Tulppien vaihdon jälkeen ei tehoa mitattu (en ymmärrä miksi ei), vaan suoraan lastu kiinni ja sen kimppuun. 180hp ???nm (newtoneita en muista) ja hukkaportin kello on liian löysä tms. Leikki loppui siihen. Vähä harmittaa, mut tästä ei voi kuin parantaa taas! Edit: Auto toimi muuten hienosti, lukuunottamatta tuota hukkaportin kelloa! Vanteiden väristä, että oranssi käynyt mielessä. Mietitää sitä vielä.. | |
|
| |
samza
Viestien lukumäärä : 319 Paikkakunta : Sumatra
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ti 6 Marras 2012 - 23:12 | |
| no eiköhän tuo tehonlisä ollu ihan normi oletettaen että ehjässä vakiossa on se mitä tehdas ilmoittaa, tai hiukka vähempi. väännöt varmaan jossain 270-280? kun et vissiinkään siellä harisen taikadynossa piipahtanu.. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ti 6 Marras 2012 - 23:19 | |
| - samza kirjoitti:
- no eiköhän tuo tehonlisä ollu ihan normi oletettaen että ehjässä vakiossa on se mitä tehdas ilmoittaa, tai hiukka vähempi. väännöt varmaan jossain 270-280?
kun et vissiinkään siellä harisen taikadynossa piipahtanu.. Ei oltu harisella. Oikarinen harmitteli itsekkin, et jäi noin vaisuks tuo teholukema. Mutta näillä mennään. Newtonit voin tsekata huomenna. Mutta kyllä piristyi kulkupuoli huomattavasti! Edit: doc-powerilla säädettävä Forgen hukkaportin kello, eli sellaista sit seuraavaks tilalle. Ellei tässä intouduta johonki suurempaan.. (lue Pyrden viesti) | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ke 7 Marras 2012 - 3:40 | |
| Millä moottorikoodilla tää on? Jos AGU, niin ei sieltä paljoa tuon enempiä normi virisoftalla saakaan, 190 hummaa alkaa olemaan siellä maksimilukemissa. Noissa uudemmissa on sitten erilaisia nokkia ja isompia suuttimia jne, joten voi tehoakin irrota hieman enempi. Ja tosiaan, ne kaikki N75-venttiilit, mitä itse olen testannut on ollut joko uusia tai toimivaksi todettuja. Kaikki ohjelmat ja ohjainlaitteet eivät vain toimi samalla tavalla tuon änseiskavitosen suhteen. Hukkaportin "löysyys"voi johtua myös viallisesta N75:sta... Ihan noin btw, kun tätä aihetta tässä sivutaan. Oliko imuilman lämmöt millä tasalla? Se 1.8t:n vakiocooleri on aika säälittävä ja etenkin penkissä (kun ei ole oikeaa ajoviimaa) nousee lämmöt helposti rajuiksi -> tehoa irtoaa huomattavasti vähemmän, kuin viileämmällä imuilmalla. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ke 7 Marras 2012 - 11:53 | |
| - Makkeli kirjoitti:
- Millä moottorikoodilla tää on? Jos AGU, niin ei sieltä paljoa tuon enempiä normi virisoftalla saakaan, 190 hummaa alkaa olemaan siellä maksimilukemissa. Noissa uudemmissa on sitten erilaisia nokkia ja isompia suuttimia jne, joten voi tehoakin irrota hieman enempi.
Ja tosiaan, ne kaikki N75-venttiilit, mitä itse olen testannut on ollut joko uusia tai toimivaksi todettuja. Kaikki ohjelmat ja ohjainlaitteet eivät vain toimi samalla tavalla tuon änseiskavitosen suhteen.
Hukkaportin "löysyys"voi johtua myös viallisesta N75:sta... Ihan noin btw, kun tätä aihetta tässä sivutaan. Oliko imuilman lämmöt millä tasalla? Se 1.8t:n vakiocooleri on aika säälittävä ja etenkin penkissä (kun ei ole oikeaa ajoviimaa) nousee lämmöt helposti rajuiksi -> tehoa irtoaa huomattavasti vähemmän, kuin viileämmällä imuilmalla. Joo AGU:lla on. 190hp se oikarinenki puhui, mut sanoi että harmi ku ei siihen päästy. Tänää ajattelin kokeilla eri N75 mitä tapahtuu. Lämmöistä en tiedä, mut saattoi käydä normaalia lämpimämpänä. Ulos -1 pakkaseen kun ajoin oli auto huomattavasti pirteämpi. | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ke 7 Marras 2012 - 20:17 | |
| Puhallin oli syylärin kohdalla keulassa kiinni? Silloinhan välijäähdyttimelle ei juuri viima käy, joten ahtolämmöt olleet mellevät, joka suoraan vaikuttaa tehoihin. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ke 7 Marras 2012 - 22:43 | |
| - -zamppa- kirjoitti:
- Puhallin oli syylärin kohdalla keulassa kiinni? Silloinhan välijäähdyttimelle ei juuri viima käy, joten ahtolämmöt olleet mellevät, joka suoraan vaikuttaa tehoihin.
Siihen ne sitä ekaks mallas, mutta käskin laittaa puhaltamaan hieman viistoon, jotta ilmaa menisi myös jäähdyttimelle. Tosiaan penkityksessä oli vakio n75 paikallaan, joten nyt vaihdettu J-venttiili ja homma skulaa. Kiitos neuvoista ja selvennyksistä pazi ja makkeli! | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Ke 14 Marras 2012 - 19:59 | |
| No problemo. Eikö olekin aika iso ero vakion ja J-venttiilin välillä? Itsellä ainakin valahti leuka lattiaan, kun hieman epäilevin mielin tuota omaan AGUun aikoinaan kokeilin... | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| |
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged To 22 Marras 2012 - 22:52 | |
| Värikokeilu numero 88.. Kokeillaan huomenna miten istuu auton alle.! | |
|
| |
Hallunisation
Viestien lukumäärä : 362 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged To 22 Marras 2012 - 23:01 | |
| IMO keskiön musta rinkula näyttää jokseenkin hölmöltä.. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged To 22 Marras 2012 - 23:34 | |
| - Hallunisation kirjoitti:
- IMO keskiön musta rinkula näyttää jokseenkin hölmöltä..
Kokeilumielessä tein, näytti jotenki dipatulta ilman.. E: Mitenkähä jos toho mallais jotain keskimerkkiä, miettinyt sitäki. Mut seuraava ongelma, että minkälainen ja mistähä semmosia vois ruveta metsästää?! | |
|
| |
chq-
Viestien lukumäärä : 28 Paikkakunta : jyväskylä
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 15:31 | |
| mites ois keskiön "kolot" mustiks ja lärvipinta kiiltoon? | |
|
| |
Vellulollero
Viestien lukumäärä : 880 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 16:19 | |
| Tohon joku musta logo keskiöön? Ja niitä sovituskuvia perhana > | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 17:14 | |
| - chq- kirjoitti:
- mites ois keskiön "kolot" mustiks ja lärvipinta kiiltoon?
Arghh, älkää painostako kiillotushommii Jos joku muu sen haluaa rahaa vastaa tehdä, niin YV. - Lainaus :
- Tohon joku musta logo keskiöön?
Ja niitä sovituskuvia perhana Juuri näin suunnittelin itsekkin, JAP3:lla näytti olevan audifoorumilla myynti-ilmo keskiötarroista, mustapohjasena ym. Mut mikä niistä?! Itelle uppos se DC:n mustapohjanen ehkä parhaiten. Kuvia tulee heti huomenna, vituttaa tuolla vesisateessa ruveta mallailee..!! Ylläripyllärinä löyty tuommosta maalia hiukan, miltä näyttää? Hätäsesti vedetty mut kuitenki! Tätä testataan myös auton alle.. (kännykuvii..) Mielipiteitä jakoon, nyt saa puhua! Kumpi vai ei kumpaakaan? | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 17:19 | |
| Toi harmaa on nätti, sitähän voi sitten hieman piristää vaikka tuolla toisesta vanteesta lainatulla oranssilla, mikäli on liian tylsä (pienet yksityiskohdat). | |
|
| |
note
Viestien lukumäärä : 339 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 17:23 | |
| - MixuJoo kirjoitti:
- Mielipiteitä jakoon, nyt saa puhua! Kumpi vai ei kumpaakaan?
Teeksä tätä autoo itelles vai foorumin käyttäjille? | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 17:25 | |
| - note kirjoitti:
- MixuJoo kirjoitti:
- Mielipiteitä jakoon, nyt saa puhua! Kumpi vai ei kumpaakaan?
Teeksä tätä autoo itelles vai foorumin käyttäjille? Arvasin että tähän joku tarttuu, ''itelle näit tehää''. Hohhoijjaa.. Lähinnä tätä hain, kuten Green kirjoitti, antaa oman näkemyksensä asiasta. Auttaa miettimään asioita taas ihan uudelta kantilta, kun joku kommentoi näin. | |
|
| |
Mirza
Viestien lukumäärä : 118
| Aihe: Mixun GTI Golf mk4 Pe 23 Marras 2012 - 17:26 | |
| Nyt äkkiä sovitus kuvaa kehii | |
|
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 17:28 | |
| Samoilla linjoilla Greenin kanssa! Omaan silmään tuo kokonaan oranssi on vaan liian räikee.. | |
|
| |
_--Ville--_
Viestien lukumäärä : 81 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 17:32 | |
| Kokonaan oranssi taitaa olla hiukan liian erottuva tohon melko tummaan siniseen verrattuna. Harmaa voisi näyttää aika hyvältä, jos siihen vielä vaikka jotain yksityiskohtia hieman saisi | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged Pe 23 Marras 2012 - 17:33 | |
| - Green kirjoitti:
- Toi harmaa on nätti, sitähän voi sitten hieman piristää vaikka tuolla toisesta vanteesta lainatulla oranssilla, mikäli on liian tylsä (pienet yksityiskohdat).
- Koomik kirjoitti:
- Samoilla linjoilla Greenin kanssa! Omaan silmään tuo kokonaan oranssi on vaan liian räikee..
Tuossa ei oikein muuta mahollisuutta ole oranssia sotkea sekaan, kuin tuo keskikupin pieni ura. Oransseihin vanteisiin ajattelin sapluunalla sutaista DC:n logon yhteen puolista, yks monista ideoista mitä oon miettinyt.. E: Miksei tietysti tuohon harmaaseen voisi tehdä saman tuolla oranssilla | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged | |
| |
|
| |
| Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged | |
|