| joppe: MK1 Gti ,Päiv. | |
|
+65Taza- TPP pikachu kartza Arttemi Repolainen Volver RapSu villeple Bassreflex oli jortsa henkkasavosta vildur Juhuts ändi Jarde Ligettah PIFu Huiske Down Paltsu TomVi apuapina redi jeQQ jallu81 Bäkström Jimi TMA tuputin GrapL mapa N|ba Drunkenmunky toni Mazuuu UITTO- jontte -dtk- mosse john_gleasy buske Makkeli Avaruusheppa niko semppu Mmasa xite Jombe Rixaa micke_ Aaperi Bete^ mikuli-- Elementti partsu TIKU Ic3man Neuni Coupe| Laatueine 60lf eros Juhi 69 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 11 Maalis 2010 - 15:49 | |
| Yks volkkari muitten joukkoon lisää, ffp:l onkin jo projekti juttua varmaan joku sielä jo törmännykki mutta aattelinpa tännekkin laittaa kun ei tunnu tuo ffp:n puoli enään niin olevan enään oma juttu. Tätä nykyä auto on edenny jo sopivan paljon, pientä alkupään kuvia ja juttua alkuun. Tälläseen vaiheeseen auto jäi hurjan teini tuunaus pistoksen alla, ei pelkoo auto ei tule saamaan mitään tuollaisia kusilaitu levikkeitä mitä on, konepelti sun muut muuttuu. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=golpero2.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=golpero1.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=golpero.jpg Auton purkua ja konehuoneen alottelua. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=turhiareikihitsailtu.jpghttps://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pientyllri.jpg -------------------------------------------------------------------------------- Noniin tänään hommat jatkuivat. hierottiin apurunko puhtaaks ruosteesta ja muusta ylimääräsestä, pestiin ja nytten odottaisi epoksia pintaan. Oli se muutamaan otteeseen ottanu asvaltti kontaktia. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=apurunko.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=apurunko1.jpg Olkavarret myös putsailtiin ja niihin vedettiin muutamat kerrokset epoksia. Olipahan nekin päässyt aika huolella ruostumaan ajan saatossa, nytten jo mukavaa katseltavaa pikku hiljaa. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=tukivarret.jpg Konehuoneen riekien kimpussa oltiin, vähän suurenneltiin eka reikiä kun oli sen verran hapristunu ympäriltä ja toinen paikka hitsailtiin umpeen. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=lokarii.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=reik.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=reikummessa.jpg konehuone hitsattua loppuun ja saumat aika pitkälte hiottua. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=toinenreikummessa.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=viimesivaille.jpg Konehuoonessa ensimmäiset kerrokset epoksia. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=konehuonetta1.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=konehuonetta.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=konehuoneepoksissa.jpg Auto grillissä kiinni. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=sielo.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=siello.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=sielkilluu.jpg Tossa vielä muutamia kuvia pohjasta: https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pohjaa2.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pohjaa.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pohjaa1.jpg Kuvia pohjasta kun massoja poistettu, saanut jo pienen pinta ruosteen päälle muutamassa päivässä. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pohjoo1.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pohjoo.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pohjaa3.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=massatjahitsattu1.jpg Siitä sitten takalokarin kimppuun ja sitä puhdistamaan, senkin piti olla omien muisti kuvien mukaan ihan ookoo kunnnossa mutta ei ihan niin ollutkaan. niinhän siinä sitten kävi että koko vanha sisälokari rälläköitiin irti ja pistettiin uutta tilalle. vanhalokari: https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=vanhaasislokarii.jpg Tollanen aukko täytettäväks: https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=siihensittenuuttasislokarii.jpg Uutta palikkaa hepattuna: https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=sislokarihepattuna.jpg Hitsattuna kiinni ja hiottuna: https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=sislokarihitsattunajahiottuna.jpg Pieni yleiskuva: https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=yleiskuvaa.jpg -------------------------------------------------------------------------------- edistyttiin taas vähäsen, pohja sai kolme kerrosta temacoat spa primeria "Kaksikomponenttinen hartsimodifioitu ruosteenestopigmentoitu epoksimaali. Hyvä tarttuvuus teräs-, sinkki- ja alumiinipinnoille. Käytetään pohja- ja välimaalina ilmastorasituksen sekä mekaanisen ja kemiallisen rasituksen alaisissa kohteissa. Pigmentoitu sinkki fosfaatilla. Suositellaan esim. hallien runkojen, putkisiltojen, kuljettimien ym. teräsrakenteiden ja laitteiden maalaukseen." Hyvän tuoksuista tavaraa kyllä oli, hetken kun kerkes ilman naamaria vetää meinas olla nuppi aika sekasi. Tästä vielä muutamat kuvat: https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=maalattu.jpg https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=maalattu1.jpg Vielä vedetään kerros pohja maalia jonka jälkeen sitten saumat vedetään jollain korikitillä läpi. Toisen puolen sisälokarikin sai vähän työtä osakseen ja se todettiin yhtä lahoks kun toinenkin puoli joten sai poistua uuden tieltä. https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=takalokaripehmeen.jpg Loppuun vielä pieni kinderi pohjan väristä, se ei ole normi musta, taikkapa valkoinen........ se on punainen! https://s618.photobucket.com/albums/tt267/joppe91/?action=view¤t=pohjanvri.jpg Elikkä akselisto, lokarin sisäpinnat ja pohja tulee olemaan tuon väriset. Nämä siis otettu Ffp:ltä projekti topikistani, juttua tulee enemmän kun projektia jatketaan taas. Sen verran on uusimmista kuvista edennyt että etukaari putsattu kokonaan ja vedetty epoksit päälle, sekä apurunko, olkavarret sekä taka-akseli. Tänään taas jatketaan autoa ja koitetaan illan päälle saada kuvia ja juttua mitä saatu aikaseks. E: Miten noi kuva linkit saisi pienennettyä ja vaikkapa tekstillä "pohja" niin aukeisi kyseinen kuva.
Viimeinen muokkaaja, joppe pvm Ti 4 Huhti 2017 - 8:24, muokattu 40 kertaa | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 11 Maalis 2010 - 16:14 | |
| Pisteet huolellisesta pohjan hellimisestä! Nuo alun DTM-kuvat kyllä säikäytti aika pahasti, ilmeisesti nyt pysyttäneen hillitymmässä ulkokuoressa?
Linkit saa tekstin taakse näin : [url= nettiosoite ] teksti [/url] ja kaikki yhteen kirjoitettuna. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 11 Maalis 2010 - 16:21 | |
| Noi sun ekat kuvat oli meikäläisen ""FFP:n hirveimmät" top 10:ssä.... | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 11 Maalis 2010 - 16:29 | |
| Joo tiedetään, hirveetä paskaa. oikeen kaduttaa että miks sitä on tollasia tullu tehtyä, hillittyä tulossa, vakio kaaret joita vähän levitetään taikka rullataan se vielä auki. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| |
| |
60lf
Viestien lukumäärä : 133 Paikkakunta : JoenZOO
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 11 Maalis 2010 - 19:24 | |
| Hyvältä näyttää! :afro:
Itellä oli omassa kakkos pallossa sama homma viime talvena tosin ei ei ruosteen hitsailua mutta massojen poistoa, korin vahvistehitsauksia ja maalaus.
Tsemppiä jatkoon! :cheers: | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 11 Maalis 2010 - 20:52 | |
| Tänään jatkettiin auton kimpussa paskartelua ja saatiinhan sitä sattumalta jotain aikaseksikin. Oikee etu "sisä" lokari saatiin putsattua massoista, on muuten perseestä runkkia noita iskari tornin yläpäitä puhtaaks noista massoista, akku koneella ja pienellä teräsharja mekanismillä sitten saatiin, jonkun aikaa sai hinkata. sisälokari pohjamaalissaTänään vedettiin myös ensimmäiset kerrokset pinta väriä, pohjaan, apurunkoon ja olkavarsiin. Taka-akseli sai pohjamaalin niskaan. "Kaksikomponenttinen, puolikiiltävä ja korkea kuiva-aineinen akryylipolyuretaanimaali, jonka kovettaja on alifaattinen isosyanaatti. Suositellaan epoksiyhdistelmien puolikiiltäväksi pintamaaliksi säärasituksen alaisille pinnoille. Soveltuu säiliöiden ulkopintojen, teräsrunkojen ym. teräsrakenteiden maalaukseen." Tollasella tökötillä, temathane 50. Pohja värissäPohjaaOlkavarsi, josta toinen puoli maalattuPohjaa, takaa"etulokarii"ApurunkoVielä olis vähän hitsattavaa, toinen taka sisälokari ja helmaa pitäisi myös vielä vähän jatkaa, hommaa vaan ei oo nyt voinu tehä kun kaasu loppu, sitä odotellessa tehtiin sitten muuta, tossa kuva vielä mitä helman osalle tulee. Siihen viel pieni jatkoMistä sais noita uretaani puslia sopuhinnalla, jonkun verran ettiny niitä ja lähemmäs 300e sarja mitä löytäny, joku jossain vaiheessa foorumillakin taisi niitä kaupitella mutta en pikasella etsiskelyllä löytäny, jollain muistikuvaa asiasta?
Viimeinen muokkaaja, joppe pvm Pe 12 Maalis 2010 - 9:58, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Pe 12 Maalis 2010 - 8:47 | |
| Sopiiko normi mk3 takapuslat VR6 sen taka-akseliin vai onko niillä jotain eroja, entäs miten etupää, kai olkavarteen muut puslat sopii paitsi kallistuksen vakaajan? | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 28 Maalis 2010 - 15:08 | |
| Ja nyt tapahtuuu sitä mitä on kauan odotettu tapahtuvan. Eilen päästiin tuohon moottorin lisäpotentiaaliin josta tuolla alusta jotain mainittiinkin. Se alkaa tapahtua, moottori ahdetaan. Eilen käytiin jubailemassa paikallisen lahjakkuuden kanssa osista mitä mylly tulee saamaan kylkeen.
Listaa jota jäi päähän. -carrilon h-profiili veivit kestää tonne 500hp nurkille -wisecon, je taikka wössnerin takomännät, saatavuuden mukaan 22mm tapilla ratkasee -punametalli laakerit alakertaan -kampiakselin painotukset, vauhtipyörästä vähän siivua pois -portattu kansi ja kanavat runkittu, isommat venat -holset hx35 ahdin näillä näkymin -perfect powerin ohjauslaitteet jossa itessään kaikki tarvittava -denson 650cc suuttimet -kanteen vaihtuu mekaaniset nostajat ja paljon muuta, tänään mennään käymään pajalla lohkon ja kannen kanssa että saadaan mitattua iskun pituudet sun muut tarvittavat tiedot jotta saahaan rahan kuluminen alkamaan. | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 28 Maalis 2010 - 17:31 | |
| Sopii puslat, ei oo eroja. Milläs koneella tää oli? Miten ajattelit leimalle saada? Kovat nostajat kieliii että nokkakin tulee olemaan jotain ei-niin-päästöystävällistä | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 28 Maalis 2010 - 19:50 | |
| - Laatueine kirjoitti:
- Sopii puslat, ei oo eroja.
Milläs koneella tää oli? Miten ajattelit leimalle saada? Kovat nostajat kieliii että nokkakin tulee olemaan jotain ei-niin-päästöystävällistä 1,8 ykspiste ruisku. Nokka tulee olemaan catcamssi katalogista joku, ei vielä lukkoon lyöty. Saa nähä miten leimaaminen tulee onnistumaan, auto on 1.1.1992 muttta ei ole kuitenkaan merkitty vähäpäästöiseksi. katti näkyy papereissa. Katsurilta tuli vihreetä valoa kun asiaa käyty kyselemässä, sano paneutuvansa vielä asiaan. Jos konetta ei saada leimaan niin sitten käydään katsastaa toisella tekniikalla ja ahdettu tekniikka sen jälkeen paikalleen. Tänään saatu sen verran taas asian tiimoilta paskarreltua että lohkosta purettiin kaikki irti sekä kannesta huomenna pitäis kiikuttaa injektio pesuun. Myös männät saatiin tilattua, paikoilleen tulee wössnerin takomännät koossa 82mm. Veivit pitäis ruotsinmaalta tilailla myös kun tili tulee. Huomenna mahdollisesti sitten kuvia puhtaasta lohkosta ja kannesta. | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 28 Maalis 2010 - 19:57 | |
| Oho:D propsit ainakin erilaisesta viritysaihiosta. Mites moottorinohjauksen kanssa? Vakiolla ei pitkälle pötkitä, ja jos suuttimiakin tulee liuta lisää...
kerrassaan mielenkiintoinen projekti, seurataan :cheers: | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 28 Maalis 2010 - 20:14 | |
| | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 31 Maalis 2010 - 21:13 | |
|
Viimeinen muokkaaja, joppe pvm Ma 27 Syys 2010 - 20:42, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 6 Huhti 2010 - 20:16 | |
| Jotain saatu aikaseks vaikka ei autolle ookkaa mitään saatu aikaseks. tänään kolahti lätyt postiin, wössnerin takomännät, koossa 82mm. Työt syö kaiken auton laitto ajan niin joutuu sitten tekemään vaan osa hankintoja että ne kanssa sitten on kun niiden aika on. Vitos koppasen kojelaudat ja napit ja nippelit tilasin myös tossa muutama pv taaksepäin, jännityksellä odotetaan millon saapuu. Uretaanipuslat on kanssa matkalla. Jarru osat pitäis pistää tuleen levyt,palat. Kanget pitäis ruottin maalta tilailla, SPM. Ja paljon kaikkee muuta, seuraava kuukaus menee aikalailla osien hankinnoitten puitteissa kun väh. joka pv sen 12h töissä, mutta homma etenee jossain määrin kuitenni. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Pe 9 Huhti 2010 - 15:49 | |
| Jotain pientä saatu aikaseks, materiaali hankintoja. Eilen lähti futurezzille tilaus sarjasta SPM:n kangista. Parisen viikkoa netin mukaan kestää että postiin kolahtaa. Halvemmaks tuli suomesta tila kuin ruottin maalta, n.~50e Laakerit pitäis hommata alakertaan niin olisi alakerran osat hommattuna. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| |
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Pe 16 Huhti 2010 - 9:32 | |
| | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Pe 16 Huhti 2010 - 16:23 | |
| Jotain pientä saatiin myös aikaseks noitten hitsaus hommien puitteessa, ei kyllä kaikkea. Hitsimachine alkoi kettuilla oikein huolella, langansyötön kanssa ongelmia, sitä tutkiessa tuli melkein koko vekotin purettua. Viaks selvis ilmeesesti tuo mistä säädetään langan määrää, joku häikkä siinä. Yks hyppylanka vedettiin ja saatiin toimimaan, toki silleen että langassa kulkee kokoajan virta. Pystyy jotenkin hitsaa kuhan muistaa että räpsäsee heti kun ottaa maihin. Lokarin alapää korjattuna: Taakse pientä lappua vielä: Siinä pientä pehmeetä: Siihen uus pala: Hitsattu ja hiottu: Enempää ei jaksanu tälle päivälle hinkata, jatketaan taas kun aika suo. | |
|
| |
Coupe|
Viestien lukumäärä : 70 Paikkakunta : KPO city Muut : Bmw E30 "Toukka"
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Pe 16 Huhti 2010 - 16:36 | |
| ihan niinkuin kori hommien makuun pääsee tässäkin rojektissa! | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| |
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 25 Huhti 2010 - 8:49 | |
| Pientä päivitystä mitä saatu "aikaan", kansi vaihtu 2E kanteen, koska omaan kanteen ei olisi saanut 40mm imuja/34mm pakoja muutakuin seetien vaihdolla, tuohon menee suoraan imu, paon kanssa menee ehkäpä seeti hommiks. Venttiilit sekä suuttimet on hommattu, elikkä 40/34mm teräksiset tapit ja siemens dekan 633cc suuttimet. Vauhti pyörästä otettu myös siivua pois, kuvia kun pääsen kameraan käsiksi. Triggeri pyörä pitäisi olla "sorvauksen" alla sekä säädettävä nokkapyörä | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 29 Huhti 2010 - 20:01 | |
| Valinnan vaikeus on perseestä. 16" vai 17" vanteet alle. Kumpiakin löytyy varsin maukkaita mutten nytten iskeny suuri polte OZ:n mitoihin kokoa 17"/9,5/10,5. Montaa kolmosta oo tullu nähtyä 17" vanteilla tai ainakaan kiinnitettyä niin huomiota. Vaikee sanoo että meneekö liian isoiks. Mitä porukka on mieltä näyttääkö 17" jo liian möhköiltä kolmoseen. Näitä kuolailtu: www.vannehaku.fi/10513/oz-racing-mito-17-alumiinivanteet-235-45-kesarenkaat/ | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 29 Huhti 2010 - 20:27 | |
| Näyttäis olevan noi korihommatkin hallussa joten laita ihmeessä noi OZ:t. Ei varmasti tuu toisia koloskopan alla vastaan. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 29 Huhti 2010 - 20:32 | |
| 16 paras mutta kyllä 17 ihan hyvältä näyttää hyvällä stancella ja oikeilla kumeilla. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 29 Huhti 2010 - 21:21 | |
| Joo kyllä se stänssi kohdalleen tullaan saamaan noilla isommillakin vanteilla, kaarien nostoilla jos ei muuta. Miettiny vaan että miten julmilta näyttää muuhun autonkoriin liittyen, pitäis vissiin vähän vaikka photosoppailla jos sais lisää käsitystä. Mutta vahvasti tuntuu siltä että vois olla asialliset. Pikkunen päivitys samaan mitä eilen kerettiin vähän dusailla. Alko nyppii toi takakaaren pehmeemmän metallin hitsuutteli niin vetäsin koko loppu paskankin sieltä pois ja uutta tilalle. On sinne nytten tähän mennesssä ainakin sen 4cm tullu lisää tilaa renkaalle, sais vaan tuon pohjan tehtyä loppuun niin sais vannetta alle ja kaaria sitten niitten mukaan. No kaikki aikanaan. Tänään tuli vihdoin ja viimein viesti USpartsilta että puslat on lähteny matkaan ja matkahuollolta viesti että uus kansi ois noudettavissa. | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 29 Huhti 2010 - 21:46 | |
| Ehdottomasti noi Ozit ostat tähän ja sitte sovitat ne nätisti tonne alle | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 16 Toukokuu 2010 - 13:41 | |
| Pientä uppausta välillä mitä saatu hommailtua autoon liittyen lisää. Puslat myös saapunu: Kansi vaihtui myös 2E kanteen, joka pitää sisällään 40/34 venat. Moottorin ohjauskin saapunut, pitäisi käydä noutamassa niin pääsisi sitäkin pällistelemään. Tämmöstä tällä kertaa, nyt alkaa pikkuhiljaa auto eteneen kun alkaa olemaan viikonloput vapaata. Eilen oisin Ozit käyny hakemassa, mutta perse sentään kaveri oli unohtanu ottaa netistä ilmoituksen pois ja olivat menneet. Ei auta laittaa kun uutta matoa koukkuun ja bongailla silmä kovana.
Viimeinen muokkaaja, joppe pvm Su 12 Helmi 2012 - 16:20, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 16 Toukokuu 2010 - 23:32 | |
| Vielä pieni päivitys tälle päivälle, boksi käytiin hakemassa. Elikkä Perfect Powerin XMS4B-4 Pieni ominaisuuksien avaus tähän: # 4 to 8 x 2Amp Direct Injector Drivers # 4 to 8 x Ignition Signal Outputs # Sequential ignition and injection for 4 to 8 cylinders # 4 x Setpoint Outputs # Built-in Wide Band Lambda circuit for the Bosch LSU4 # On-board MAP (AMP) Sensor (on specific modules) (up to 3AMP) # USB 2.0 Communication # Wideband Lambda Control # High Speed USB 2.0 Communication, Real Time # Separate CRANK (CB1) and CAM (CB2) Inputs # Partial or Complete Closed Loop Lambda Operation # +5 Volt Output to power: Manifold Pressure, Temperature Sensors, TPS, etc. # Electronic Boost Control # Each Setpoint has a High/Low Limit # Each setpoint can be AND/OR to ONE other Setpoint # Automatically Switch Maps via Setpoint Condition # Two-Layer Fault and Condition Indication: Group and Items # Seamless Map Switching while you Drive # All Inputs can be Calibrated to suit the Factory Sensors # A Tuned Value will have an immediate effect (Live) # Important Software Features: * LetRipp Software - User Friendly from DIY to Professional Tuner * Has 2 Complete Maps of EVERYTHING * Large Tuning Maps 16 x 24 * Instantly Saves tuning changes Ja kuvia perään vielä: | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ma 31 Toukokuu 2010 - 10:33 | |
| Jotain saatiin aikaseks, hommattiin vanteet. Oz:n mitot oli menny joita aikasemmin havittelin tähän alle, mutta sitten törmäsin toisiin Oz:n tekeleisiin, Futuroihin. Ne tuli sitten hankittua. Tollaset, huono kuva illemmalla vois ottaa parempia. Speksit: 11,5/245/35 8,5/215/45 ja kokoa 17" | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. | |
| |
|
| |
| joppe: MK1 Gti ,Päiv. | |
|