| joppe: MK1 Gti ,Päiv. | |
|
+65Taza- TPP pikachu kartza Arttemi Repolainen Volver RapSu villeple Bassreflex oli jortsa henkkasavosta vildur Juhuts ändi Jarde Ligettah PIFu Huiske Down Paltsu TomVi apuapina redi jeQQ jallu81 Bäkström Jimi TMA tuputin GrapL mapa N|ba Drunkenmunky toni Mazuuu UITTO- jontte -dtk- mosse john_gleasy buske Makkeli Avaruusheppa niko semppu Mmasa xite Jombe Rixaa micke_ Aaperi Bete^ mikuli-- Elementti partsu TIKU Ic3man Neuni Coupe| Laatueine 60lf eros Juhi 69 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 13 Heinä 2010 - 21:56 | |
| | |
|
| |
mapa
Viestien lukumäärä : 331 Paikkakunta : Turku Muut : Vesi ja laserleikkaus osia, myös pelkkien kuvien piirtäminen. Tig hitsausta, myös alumiini.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 13 Heinä 2010 - 23:05 | |
| - Drunkenmunky kirjoitti:
- Tinalle kandeis kai laittaa jotai pohjustusainetta (rundua) niin pysyis paremmin korjatkoon joku jos oon väärässä.. E: ja toki ihan puhtaalle pellille, hitsisaumojen kraaterit tekee hallaa tinaukselle..
Tina tarvitsee aina sen pohjustusaineen. Tina ei muuten pysy pellillä. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 14 Heinä 2010 - 20:15 | |
| jonkun verran opiskeltu netin sopukoista tuota tinausta. helppoahan se näyttää olevan, tai sit ei. kaikki on helppoo kun osaa. Rottelookin vähän eteenpäin tälle päivälle, pidin oikeen hitsaus vapaan päivän, melkein, konttiin hitsasin akun telineen paikalleen. Sit otin "sisustan" työn alle, elikkä hinkkasin teräslaikalla sisä puolella olevat ruosteet pois happamien pohjan reikien ympäriltä, sen jälkeen imuroin auton, pesin liuottimella ja lopuks vielä irto roskia mitä lähti niin paineilmalla puhistelin, sen jälkeen vetelin sinne tuon saman maalin mikä on pohjassa pohjamaalina, kyllä sekin puoli vaan muuttui. Sitten kun on takakaaret sisälokareita myöten valmiit maalaan vielä kyljetkin sisäpuolelta ennenkun ruvetaan mitään eristeitä laitteleen. Kuvia ei pystyny nyt ottaa mutta otetaan huomiselle. | |
|
| |
micke_
Viestien lukumäärä : 1087 Paikkakunta : Siuntio Muut :
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 14 Heinä 2010 - 20:30 | |
| | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. To 22 Heinä 2010 - 13:14 | |
| Pieni päivitys, eilen käytiin vähän osia haalimassa mukaan jäi, uus kontti ja etulokarit. Kontille ainakin basic kilven kolon kavennus, valojen kanssa on vieltä pientä painia että onko se böser, sleepy, orig vai se joka on pitkään omassa päässä pyöriny. Sit tuli varailtua Gti koffista ovet, sähkölasien vuoks, vr6 helmat, yhet peilit joissa vilkut saa nähä tuleeko koskaan kiinni, mutta kahtellaa. Semmosta pikkuusta. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 3 Elo 2010 - 19:58 | |
| Pientä jutun tynkää taas hetkeen, ei pitäis ottaa yhtään ylimäärästä projektia harteille niin tapahtuis huomattavasti enemmän. No onneks saatiin tänään jotain aikaan. Taka-akselin otin korista irti ja tein toiselle puolelle saman kavennuksen mitä toisellakin on. Irti kun akseli oli hitsasin samalla kaikki paikat läpeensä. Akselin saumojaYleiskuvaaTälle päivälle ei jaksanu enään laitella sitä takasin, toki oli aikaa vielä jotain paskarrella. Otin takakontin työn alle sitten pikku askarteluks, elikkä siihen aloin tekee kilven paikan kavennusta, takalasin naarmuttimen poisto ja merkin. Konttia silpottuIte kavennus, 41cm leveyttäHepllailua takasin päin. Ja tähän sitten jäätiin tältä erää. Silläkin vähän rupesin tuota konttia tekemään että pääsis siihen eka koittaan noita tinauksia ennenkun alkaa noihin kaariin sitä laittamaa, jos siinä oppis jotain perus asioita. | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 3 Elo 2010 - 20:41 | |
| Sen kummemmin kritisoimatta, olisin mitannu kahdesti ja leikannu kerran, vähemmällä täyttämisellä olisi selvinnyt, sekä pelkästään täyttänyt merkin kolon, kuin että laikannut upotuksen kokonaan pois. Niin ja täppäillyt ensin heftiin, ennenkuin vetänyt saumat. Ruosteettomia kontteja löytyy vielä myös | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 10 Elo 2010 - 21:51 | |
| Pieni muotosta tapahtumista havaittavissa, tänään sen verran oltiin auton kimpussa että taka-akseli lyötiin takasin paikalleen ja renkulat kylkeen. Toista kaarta aloin mittailemaan kohalleen, auton kyljet tuli piirreltyä täyteen erinmoisia lukemia. Hyvällä fiiliksellä painettiin eteenpäin ja saatiin kaaren viivat vedeltyä kohilleen, siinä sitten peltiä leikkelemään ja muotoileen jotta osuu jotenkin kohalleen kaarevaan pintaan. No se saatiin natsaamaan ja ois ollu vielä intoa ropailla, no hitsaus vehkeet esiin niin no mitäs muutakaan kun kaasu loppu. Se sitten siitä. Joutuu varmaan pari viikkoa taas passaileen että saa pullon täyteen ja pääsee jatkaan hitsaus hommia. Muuutta eiköhän tässä jotain muutakin hommaa keksi siks ajaks. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 31 Elo 2010 - 21:53 | |
| Jutun tynkää hetken tauon jälkeen. Tänään löys tallille tiensä 230baria kaasua. Joka tietenkin sanoo sitä että hommia pääsee jatkamaan. Tallin pienen keskeneräisyys vaiheen johdosta en autoa oikeen päässy hitsuuttelemaan, mutta neppailin kasaan ton kontin. Kun kontti oli kasassa, aloin tinaamaan sitä. Muutamaan otteeseen sai tota ohjetta lueskella ennenkun yhteinen sävel jossain määrin tinan kanssa alko löytymään. Omaan mieleen tinaukset onnistu yllättävän hyvinkin vaikka ensimmäistä kertaa ikinä tuli tehtyä. Toki olihan nuo helppoja kohtia tinatakkin kun aina sai kontin sellaiseen asentoon että ei lähde valumaan. Tollaseen kuntoon tinauksen jäljiltä, jonkun verran hiottuna. Hyvin sai täytettyä, kittiä tulee jäämään 1-2mm. Lopuks viel vetäsin kerrokset kittiä kontin niskaan. Joku valo modi vielä konttiin tulee, aika näyttää minkä siihen lyö. | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 31 Elo 2010 - 23:48 | |
| Aika paljon oot kittiä lätkiny | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 1 Syys 2010 - 6:47 | |
| Etsä oo hionu tota maalia ollenkaa, ku näyttää niin kiiltävälle tuo maali..? | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 1 Syys 2010 - 9:05 | |
| - Makkeli kirjoitti:
- Etsä oo hionu tota maalia ollenkaa, ku näyttää niin kiiltävälle tuo maali..?
epäkeskolla ja 80 paperilla vedetty ton tinaus kuvan jälkeen niiltä osin missä kittiä. | |
|
| |
tuputin
Viestien lukumäärä : 1
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 1 Syys 2010 - 9:16 | |
| Hyvä määrä kittiä, noin saa muodon heti kerralla kohdalleen ettei tarvi tuhrata kymmentä kertaa uutta mälliä pellille... | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 7 Syys 2010 - 19:58 | |
| Voi madaltamisen riemua, mitä hienoa on ajaa matalalla autolla jolla tulee vaan ongelmia kulkemisesta, ei mitään. Hankkis elämän ja lopettais tälläset.. ei oo helppoo ei. Etupäätä rupesin tänään kattelemaan että mitenkän sen vanteen saa sinne sopimaan suhteellisen oikealle korkeudella. Suht passeli korkeus saatiin aikasekskin. 4.5 cm apurungon kohalta maahan, olkavarsilla sentin verran juuresta tilaa liikkuu. No tuossahan sitä vielä mentiin hymyissä suin ennenkun päästiin kattoon auton sivulle että miltäs sivuprofiili näyttää. KliiikssNo joo kyllähän se rupes oleen niillä hehtaareilla kun pitikin. Ton verran etunen kaaresta pihallePitihän se tietenkin kurkata etulokarin alle ja todeta että perseestähän tämä kaikki tyyni on. Vanne kääntyy muutaman hassun sentinJos tuolle korkeudella tämän paskan haluu niin se on sisälokarit uusiks,eikä tuota kehtaa ees ottaa ylöspäin on niin korkee muuten. Rakentamisen riemua, hommat just tuplaantu. :cheers: | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 7 Syys 2010 - 20:56 | |
| No tossa saat vähän jo leikellä vanhaa pois jos noi vanteet ja kumit haluun mahduttaa ja saada vielä matalaks tuon vähän peräkärryn lokaria vaan käyttöön kuten vortexin afazz:ki teki. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| |
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 7 Syys 2010 - 22:42 | |
| Tästä tulee oikeesti hyvä kärry. Melko tolkuttoman määrän kyllä painat duunia. Hattu nousee, meinaa jösses. Niin siis onko nyt konepuolellekin tulossa sellainen paketti että pelti tullaan avaamaan spottivalojen ja volkkarimiesten silmien alaisuudessa? Peräkärry lokareita tilaukseen jos nätin meinaat saada. Ei vais, oon vaan ymmälläni. Nättiä. "Ymmällään on yllättävän hyvä olla" :cheers: | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 7 Syys 2010 - 22:51 | |
| - TMA kirjoitti:
- Tästä tulee oikeesti hyvä kärry. Melko tolkuttoman määrän kyllä painat duunia. Hattu nousee, meinaa jösses.
Niin siis onko nyt konepuolellekin tulossa sellainen paketti että pelti tullaan avaamaan spottivalojen ja volkkarimiesten silmien alaisuudessa? Peräkärry lokareita tilaukseen jos nätin meinaat saada.
Ei vais, oon vaan ymmälläni. Nättiä. "Ymmällään on yllättävän hyvä olla" :cheers: Kyllä tästä olisi myös konehuoneen puolelta tarkoitus tulla sellainen, sen verranhan sinne on tehtykkin jo että ylimääräset reiät tukittu ja fiksailtu, johdot tullaan tekemään niin pitkiks että mahtuu jostain runkopalkin sisältä/koneen takaa piiloon, konttiin lähtee akut sun muut ylimääräset. Kiitosta kommentista, kyllähän tää on vähän lähteny lapasesta mutta kun kerran tehään niin tehään. ps. aluks piti vain tarkistaa pohjan kunto massojen osalta. | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ti 7 Syys 2010 - 23:12 | |
| Siinäkin on pojat meinaa oma hommansa! Tässä nimittäin ollaan lähi-aikoina suuniteltu ja hahmotettu kliiniä konehuonetta yhden ystäväni ykkös avoon. Worthersee tour 09 dvd ei auttanut yhtään asiaa, maailmalla toi konehuoneen siistiminen lukee vissiin jossain käsikirjassa. Ihan kipeitä. Tosi kipeitä. Käsittämättömiä. Niitä reikiäkin on siinä pelkässä lukkopellissä miljoona, sit kaikki pilari tehdaskitit, saumoja, ruostetta, telineitä, ulokkeita, reikiä. EIIII! Niin ja ei tuo 1.8T mikä ystävälläni nököttää nosturissa niin mikään vähiten sähköä ja huohotinputkea tarvitseva kone ole. Tohon kun ymppää vielä sen käsittämättön määrän tavaraa mitä auto tarvitsee toimiakseen. Vink vink, kaverini himoitsee syyläriä missä olisi samassa paisari, melko välkky keksintö. Wortersee pätkässä paisaritkin oli poikittaistuessa. Toivotan kyllä suunnatonta motivaatiota tehdä loppuun tämän "alustamassauksen" :cheers: | |
|
| |
Jimi
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : Kouvola/Simpele
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 8 Syys 2010 - 0:14 | |
| - TMA kirjoitti:
- Wortersee pätkässä paisaritkin oli poikittaistuessa. Toivotan kyllä suunnatonta motivaatiota tehdä loppuun tämän "alustamassauksen" :cheers:
Jaa se oli paisari. Pariin kertaan sen kattonu/kuolannu mut ei oo milloinkaan tullu katottua niin huolella et ois seurannu mikä säiliö se nyt on.. Mut hyvä idea, jos löydätte jostain sen "käsikirjan" niin laittakaa ihmeessä postissa kopio tulee, maksan mansikoita! Haluisin talven aikana itsekin harrastaa vähän konetilan siistintää tosin säilyttäen ihan vakion G60 (PG) koneen.. | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ke 8 Syys 2010 - 0:23 | |
| Ja siis worthersee pätkässähän ei hirveän montaa upeaa g60 konehuonetta onneksi ollut. Niin ja meidän katsomossa mukana yhtä corrado miestä jolla sama kone kahden metrin päässä pelti auki. Tuota, pikku homma kun siinä play/pause hommilla ja "melko vakio" konehuonetta tuijoteltiin vierekkäin. Mutta nyt menee ihan löpinäks koko touhu. Tajuton homma mitä harva tässä maassa ei volkkari piireissä ole alusta loppuun vienyt. Käsiä ilmaan saatana! Odotan tätä golffia kyllä innolla. :cheers: | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Pe 17 Syys 2010 - 14:30 | |
| | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Pe 17 Syys 2010 - 16:24 | |
| - joppe kirjoitti:
- jotta pääsee sinne puolelle puhkoon reikää.
Mitä reikää sinne on tulossa? | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. La 18 Syys 2010 - 17:57 | |
| - Neuni kirjoitti:
- joppe kirjoitti:
- jotta pääsee sinne puolelle puhkoon reikää.
Mitä reikää sinne on tulossa? Pitäähän ton vekottimen kääntyä toiseenkiin suuntaan. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Su 19 Syys 2010 - 10:39 | |
| Aaa, mä ymmärsin reiän reikänä enkä tuollaisena öhhh.. suurehkona aukkona | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| |
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ma 27 Syys 2010 - 20:10 | |
| Hommat jatkuu, tänään purin sisustan loppuun, tieltä sai lähteä johdot, sulakeboksit, ilmastointi, polkimet ja ohjaus heebelit. Tulipeltikin sai siirtyä jonnin verran sivummalle että pääsee kunnolla harrastamaan lisätilan operointia. Tulipellin kanssa tuli painuttua varmaan tunnin verran oli sen verran kovalla sissijuustolla vedetty sinne kiinni että ei hevillä tahtonu antautua, loppujen lopuks saatiin melkeen kokonaan irti toki vähän erilaisessa muodossa kuin alkuperäinen, mutta tuo ei haittaa koska tulee muuttumaan kuitenkin läpivientien osalta hyvinkin paljon, varmaan alkuperästä jää tuo mistä tulee jarru tehostin läpi ja ohjaus tzytsteemii. Muutamasta kohdasta vielä kiinni.Kun tuli pelti oli saatu tarpeeks pois edestä alettiin harrastaa sitä niinkin tutuksia tultua rälläköintiä. Tavaraa poeeesAlkaa kääntyy myös toiseen suuntaan. Tilan käyttö on sallitua ellei pakollista. Kurkkii kurkkiiTolpan takaa katottunaPari kolme laikkaa kun oltiin tonne tuhrattu niin tuollasia saatiin aikaseks, rengas menee ihan linkkuuun. Kyllä noitten johtojen kanssa tullaan vielä jokunen tovi ihmettelemään mietiskelemään että kaikki saadaa toimimaan, sen verran hyvin onneks tuon sai että mitään ei tarvinnu irrottaa ite sulakeboksist vaan sai yhtenä nippuna. JohtoviidakkoooHitsuu hommiahan se on sitten taas jonnin verran seuraavaks tietossa, joten niillä etiäpäin. | |
|
| |
TIKU Wingman
Viestien lukumäärä : 1482 Paikkakunta : Tku Muut : M-B S205
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ma 27 Syys 2010 - 20:15 | |
| voisin väittää ettei ole kauheen moni kaveri tehny suomenmaalla noin paljon töitä et saa pyörät kääntymään propsit siitä | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ma 27 Syys 2010 - 20:16 | |
| Tutun näköistä kuvamatskuu ku meil molemmil ollu saman väriset kanta-autotkin | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. Ma 27 Syys 2010 - 20:17 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: joppe: MK1 Gti ,Päiv. | |
| |
|
| |
| joppe: MK1 Gti ,Päiv. | |
|