Oiskohan se aika ilmottautua välillä, tiedä häntä. Niin se on vaan reippanen kolmevuotta menny viimeisimmästä päivityksestä, romut silti levällään. Jatketaan siitä suurin piirtein mihin on viimeks jääty, kolmeen vuoteen enemmän ja vähemmän tullu autoa rakennettua, motivaatio montusta edistymisen hitaus ei ole johtunut, matkan varrella tuli talo rakennettua joka luonnollisesti vei kaiken ajan ja perheenlisäystä saatua, oishan näitä.
Mutta itse autoihin palaten, kolmoskuppanen joutu siirtymään jokunen vuosi takaperin autojen hautuumaalle kun jotain oli pakko laittaa pois, useita autoja pyöriny tässä välissä, mm Golf V Gti, Audi S3, Audi A4 B7 yms, jotka vieneet aikaa tältä helmeltä.
No mitä itse sankariin on saatu aikaseks, hitsuuhommia on ollut enemmän kun mitkään ajatukset aikanaan antoi ymmärtää "tervepeltisestä" autosta, tähän mennessä vaihdettua ranskalaisittain:
-takakaaret
-helmat
-etusisälokarit
-etulokarit
-etuhiekka/pelti kokonaisuudessaan
-pelkääjän puolen lattia
-tuulilasin nurkat ja alakehys
-+ monta muuta pientä ja isompaa lappua.
Hitsuu hommia ei nyt enään ihan älyttömästi ole, eipä noita paikkojakaan sen koommin, josta ei ois hitsattu.
Osia mitä autoon tullut haalittua on pitkälista, mutta mainittakoon niistä:
-airliftin etusäkit, nämä sovitettuna coilitolppaan
-Airmexin takasäkit, coileihin sovitettuna
-venttiilit yms rekkulat
-Arduino hommattiin ohjaamaan jousitus puolta, säädöt, joka nurkka erikseen, keula/perä ylösalas ja kokoauto ylösalas, tästä myös ollaan intouduttu itseis opiskeluun ja ohjelmia työn alla, näistä lisää kun saa paketteja nippuun. Ohjaushan tapahtuu siis Android laitteella, puhelin/tabletti ja bluetoothin kautta.
-Vanteet löyty pitkän ettimisen kautta myös FFP:ltä, 15" kolmeosaa ja leveykset eteen 8.5" ET25 , kumit 165/45 ja taakse 9.5" ET12 kumit 185/45, malliahan en enään muista, mutta josko joku viittis vinkata.
Muutamat suttuset kuvat tallilta eiliseltä, kyllä se siitä edistyy.
E: Miksköhän noita vanhempia viestejä ei saa poistettua? Sais vähän siistimmäks.