| LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. | |
|
+59tipetii Aaperi ^^pazi^^ Zamppe Wald Epi tuomos Bäkström janimikael Antto- Egiz pimpikka PELTSiii Mavkus Jesimiri Japrnoo oogoo jeQQ m81t82 -jokinen- GrapL JuhiZZ iTiC Jakw kikarikoiso vildur Pyrde mctikku bluerol Makke pazi88 john_gleasy juudas toni juha999 osoners juuspo Down Juibbi Relow micke_ jjjesse Pellikka Mirza Tikkku_ redi gldr TMA alpinestars Quorro Vaikku JAP3 Hullude -Joonas Ipe Niemi juucee tombbis LimboMUrmeli 63 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ma 16 Joulu 2013 - 0:51 | |
| Muuten hei. Jos ahdatte tuon koneen niin tuossa olisi pakosarja ja imusarja tyrkyssä. Itseasiassa koko ahdetun m50b25:senkin saa ihan sopurahaan. En tiedä onko vain sattumaa että porukkanne nimi on hyvin samantyylinen kuin eräs teksti joka on joskus löytynyt erään auton takaluukun sisällöstä. :DArkistojen kätköistä: PS: Hyvä tallifiilis! Se on tärkee. | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ma 16 Joulu 2013 - 9:26 | |
| - TMA kirjoitti:
- Muuten hei. Jos ahdatte tuon koneen niin tuossa olisi pakosarja ja imusarja tyrkyssä. Itseasiassa koko ahdetun m50b25:senkin saa ihan sopurahaan.
En tiedä onko vain sattumaa että porukkanne nimi on hyvin samantyylinen kuin eräs teksti joka on joskus löytynyt erään auton takaluukun sisällöstä. :DArkistojen kätköistä:
PS: Hyvä tallifiilis! Se on tärkee. Totta munassa se ahdetaan. Minkäs näköstä pakosarjaa ja imusarjaa olis tyrkyllä? Laita vaikka yv:llä lisäinfoa! Mun isipappa on aina sanonut vittupäissään kun joku paskaläjä ei lähe käymään et VITTU MITÄ MAAILMANLOPUN VEHKEITÄ NÄÄ KAIKKI PASKAT ON SAATANA!! :DSiitä se o jääny mulle mieleen ja mää jääny sitä hokemaan aina kun joku tökkii. Toi kuva löyty juu viimetalvena ja sitä naurettiin et sattupa sopivasti! | |
|
| |
LimboMUrmeli
Viestien lukumäärä : 52 Paikkakunta : Lohja/Raaseripori Muut : Nissan Skyline R33 GTS-T
MB W210 E230 Työmatkakulkine
Mazda 323 Talvilintta
VW Passat 3C
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Su 29 Joulu 2013 - 21:18 | |
| Holla! Koitetaas vähä vaimentaa tätä hiljaiseloa ja lyyää taas tarinaa kuvien kera ilmoille. Eli mulla nyt on Caddy maalarin luona ja loppiaisen jälkeen se pääsee kaiketi puukon alle. Siitä kerkes tosiaan jäätyy vedetki koneeseen kertaalleen, mut ilmeisesti ei ottanu damagee eikä kerenny siis vetää iha umpijäihin. Lopulliset vauriot selviää kun sitä lenkitetään jossain välissä mut vielä ei ainakaan oirehtinut mistään, onneksi. Siihen jatkoin tänään noita ovipahveja, sain pelastettua vielä purkutuomiolta ja puukotettuu reiän kaiuttimelle ja MDF:stä tein korokerenkaan jonka päällystin nahkalla. Tähän tyyliin: Ovipahvia by MattiTirronen, on Flickr Skyllelle ei oo nyt tapahtunu vielä mitään suurempaa, etupuskurin pyyhkäsin kuidutusta ja maalia varten hiomakoneella et näkee vähä vaurioita joita oli jonkun verran: Oho by MattiTirronen, on Flickr Hit by MattiTirronen, on Flickr Toimintasuunnitelma sen suhteen on että hartsia reiät täytee ja sisäpuolelle lasikuitumattoa mahdollisesti kierretangolla terästettynä ja ulkopuolelle peruspakkelit ja sit uudestaan maaliin. Osumaa se tulee ottamaan kuitenkin, sille ei mitään mahda. Skylineen on myös tilattu ebaysta viihdearvoa tuova mustalaatikko kabiiniin, mutta siitä tulee varmasti videomateriaalia kunhan se on asennettu. Drifteriin löyty pakosatsi ja mukana tuli ihan ku kuuleri mut vaan paljon pienenpi ja samaan sarjaan kuuluva ihan kuin ahdin mut vaan paljon pienenpi. GotTurbo? by MattiTirronen, on Flickr Poijjaat oli talkoo henges taas vähä siivonnu ja järjestelly: After cleaning by MattiTirronen, on Flickr Kimmo myös oli niputtanu omaan 200SX:äänsä tukivarret, isot jarrut ja etulokarit. Vanteita soviteltiin ja sovitus on vähintäänkin tiukka: Tuuuning by MattiTirronen, on Flickr Vare oli ykkikseen pyyhkiny eilen hiontavärin päälle ja Tipunen maalannu levikkeitään. Meikäläine väisti eilen takavasemmalle ku meinas tajunta räjähtää siel maalin kärys. Ready for some paint by MattiTirronen, on Flickr Tänään vare hio ja paklaili pohjia. Pintavärin vetokin siis on kohta ajankohtaista ja se on sitä najssia! Kittaa by MattiTirronen, on Flickr Tipunen on putsaillu alustan osia ja jotai hipostellu tässä. Tänään oli ilmestyny hiekkapeltiin pari reikää mistä menee öljaa sisää ja ulos ja puskurin sisälle tulee kaikesta päätellen öljykuureli! No, antaa sällin tunaa. Oilcooler coming trough! by MattiTirronen, on Flickr Eli kaikennäköstä pientä ja suurta tapahtuu. Toisilla on enemmä draivii touhuumisee ja toisilla vähemmän, mut eiköhän mullaki ala inspiraatiota löytyy kun auto maalarilta kotiutuu, parasta olis! Hiljaa hyvä tulee Lisää kuvia löytyy tunnetusti TÄÄLTÄ Ja meiän FACEBOOK on kerännyt jo 2000 tykkäystä! Aivan tajutonta, kiitokset myös täällä koska mää tiiän et täältäki on joku saattanu käyä tykäilemäs! Ens vuodesta tehhää hyvä vuos. Hyvät uudet vuodet siis itsekullekkin, olokaa nätisti! | |
|
| |
PELTSiii
Viestien lukumäärä : 183 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ma 30 Joulu 2013 - 17:03 | |
| - LimboMUrmeli kirjoitti:
- Holla!
Koitetaas vähä vaimentaa tätä hiljaiseloa ja lyyää taas tarinaa kuvien kera ilmoille.
Eli mulla nyt on Caddy maalarin luona ja loppiaisen jälkeen se pääsee kaiketi puukon alle. Siitä kerkes tosiaan jäätyy vedetki koneeseen kertaalleen, mut ilmeisesti ei ottanu damagee eikä kerenny siis vetää iha umpijäihin. Lopulliset vauriot selviää kun sitä lenkitetään jossain välissä mut vielä ei ainakaan oirehtinut mistään, onneksi.
Siihen jatkoin tänään noita ovipahveja, sain pelastettua vielä purkutuomiolta ja puukotettuu reiän kaiuttimelle ja MDF:stä tein korokerenkaan jonka päällystin nahkalla. Tähän tyyliin:
Ovipahvia by MattiTirronen, on Flickr
Skyllelle ei oo nyt tapahtunu vielä mitään suurempaa, etupuskurin pyyhkäsin kuidutusta ja maalia varten hiomakoneella et näkee vähä vaurioita joita oli jonkun verran:
Oho by MattiTirronen, on Flickr
Hit by MattiTirronen, on Flickr
Toimintasuunnitelma sen suhteen on että hartsia reiät täytee ja sisäpuolelle lasikuitumattoa mahdollisesti kierretangolla terästettynä ja ulkopuolelle peruspakkelit ja sit uudestaan maaliin. Osumaa se tulee ottamaan kuitenkin, sille ei mitään mahda. Skylineen on myös tilattu ebaysta viihdearvoa tuova mustalaatikko kabiiniin, mutta siitä tulee varmasti videomateriaalia kunhan se on asennettu.
Drifteriin löyty pakosatsi ja mukana tuli ihan ku kuuleri mut vaan paljon pienenpi ja samaan sarjaan kuuluva ihan kuin ahdin mut vaan paljon pienenpi.
GotTurbo? by MattiTirronen, on Flickr
Poijjaat oli talkoo henges taas vähä siivonnu ja järjestelly:
After cleaning by MattiTirronen, on Flickr
Kimmo myös oli niputtanu omaan 200SX:äänsä tukivarret, isot jarrut ja etulokarit. Vanteita soviteltiin ja sovitus on vähintäänkin tiukka:
Tuuuning by MattiTirronen, on Flickr
Vare oli ykkikseen pyyhkiny eilen hiontavärin päälle ja Tipunen maalannu levikkeitään. Meikäläine väisti eilen takavasemmalle ku meinas tajunta räjähtää siel maalin kärys.
Ready for some paint by MattiTirronen, on Flickr
Tänään vare hio ja paklaili pohjia. Pintavärin vetokin siis on kohta ajankohtaista ja se on sitä najssia!
Kittaa by MattiTirronen, on Flickr
Tipunen on putsaillu alustan osia ja jotai hipostellu tässä. Tänään oli ilmestyny hiekkapeltiin pari reikää mistä menee öljaa sisää ja ulos ja puskurin sisälle tulee kaikesta päätellen öljykuureli! No, antaa sällin tunaa.
Oilcooler coming trough! by MattiTirronen, on Flickr
Eli kaikennäköstä pientä ja suurta tapahtuu. Toisilla on enemmä draivii touhuumisee ja toisilla vähemmän, mut eiköhän mullaki ala inspiraatiota löytyy kun auto maalarilta kotiutuu, parasta olis! Hiljaa hyvä tulee
Lisää kuvia löytyy tunnetusti TÄÄLTÄ
Ja meiän FACEBOOK on kerännyt jo 2000 tykkäystä! Aivan tajutonta, kiitokset myös täällä koska mää tiiän et täältäki on joku saattanu käyä tykäilemäs!
Ens vuodesta tehhää hyvä vuos. Hyvät uudet vuodet siis itsekullekkin, olokaa nätisti! Ovi pahvikuvassa, olis aika kovan näkönen omaan silmään kun kaiuttimenpäälle sais ritilän mikä olis abouttirallaa ton soffan värinen ! | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ma 30 Joulu 2013 - 17:28 | |
| | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 2 Tammi 2014 - 10:17 | |
| Hyvää juhannusta myös meiltä kaikille ketkä tätä lueskelee! Tapanin päivänä hieroin ykkiksen pohjia vielä nenä valkosena ja uuden vuoden aattokin meni alkuiltaan asti tallilla kun pääsin maalia sekottelemaan. Autohan on eka minkä _yritän_ maalata jossei joskus miranoli+tinneri+motonetin 9e ruisku komboa lasketa Eli kävin tosta paikallisesta "maalikaupasta" hakemassa uuden ruiskun kun tuttu myyjä sitä kovasti kehui. Satasen maksoi ja harmikseni se oli vielä tarjouksessa kun myyjä sen kassaan löi. 40e jäi ruiskulle hintaa ja vielä kun tingin firman alennukset niin 34e jäi maksettavaa ruiskusta ja pakko myöntää että on kyllä saatanan hyvä ainakin kun vertailukohtana on tosiaan motonetin halvimmat ruiskut aikasempina kokeiluina. Mutta juu itse asiaan, tää ykkiksen maalaus on ihan puhdasta harjottelua varten koko projekti edes alotettu ja paljon juttuja oppinutkin. Eli ei siis hukkareissu! Eli ensin maalit ja ohenteet ja kovettimet sekasin ku seinäkellot ja sitten ruiskua säätelemään. Sit kun se olevinas oli sinnepäin niin eka harsokerros jokatuuttiin ja lisää maalia sekottelemaan. Sitten pari paksua kerrosta maalia ja siihen se jäi nyt siltä erää, nyt pari päivää odottelua että pääsee hiomaan suurimmat valumat ja roskat pois ja lisää maalia perään. Katto maalattuna Hantin kylki Kuskin kylki Konepelti Tuulilasin alareuna Takaloosteri Semmosta, kuvat vähän vääristää tota väriä oranssiin mutta ihan ferraarin punanen unelma se nyt joka tapauksessa on! Talli olosuhteissa maalatuksi missä on just hiottu parit puskurit ja pari autoa jnejne niin ihan hyvä tuli. Riittää mulle! Roskia on jonkin verran mutta ei tämmönen rasvaroope sen parempaa siitä näissä olosuhteissa taida saada. Seuraavaksi sitten suurimmat roskat hion pois, pari valumaa pitää hieroa pois ja suurimmat appelsiinit ja sitten lisää maalia perään niin on mitä myllyttää. Mutta tosiaan eka maalaus ja harjottelun piikkiin menköön tämä, tossa pitäs toi drifteri maalata vielä lähipäivinä/viikkoina niin saa vähän lisää harjotusta! :)Mutta mukavaa puuhaa ja varmasti jossain kohtaa kyllä bygätään joku maalauskoppi tipusen kanssa niin olis puitteet jopa roskattomaan pintaan! Sachs race asetelma ja vr6 kytkinlevy pitäs tänään lähteä postiin eli semmoset tulossa G60 vauhtipyörän kaveriksi voimansiirto puolelle tohon tdi myllyyn. Race suuttimet on vielä kaverilla kun lupas ne säätää oikeille paineille. Tekniikkka onkin sitten oikeastaan kun tuo kytkin vaan suvaitsee saapua niin aika pitkälti osien puolesta hankittuna. Tossa viikon parin sisään varmaan vois kuvitella jo jos tiputtas moottorin pannuhuoneeseen niin sais laatikon takakiinnikkeen tehä sitten sen mukaan kun saa sen laatikon paikalleen. Tosta tipusen cabrioletistä tietysti sais mallin sille laatikon takakiinnikkeelle mutta kun ei millään huvittas alkaa sitä irrotelemaan siitä ja omistajakin saattaa paskantaa raakatimantteja jos mä käyn siltä laatikonkannakkeen kähveltämässä... No mene ja tiedä. Nyt sai taas ihan uutta intoa kun sai jotain näkyvää aikaiseksi ton maalauksen muodossa, koko viime yökin meni suunnitellessa taas sähköjen vetoa ja muuta yhtä viisasta! Jatketaan taas kun on jotain kerrottavaa, keep it real! | |
|
| |
tipetii
Viestien lukumäärä : 6
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 2 Tammi 2014 - 14:02 | |
| Hieno meininki ja asialliset projektit :cheers: Minkä syöttöpumpun meinaat laittaa tuohon ykköseen ja mistä tilasit kytkimen? | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 2 Tammi 2014 - 14:05 | |
| Konepelti näyttää aika roskaselta.... Eiköhä sitä priimaa ala ilmestyy kun tarpeeksi harjottelet! Ei toi yksilö ainakaan huonommaks oo menny | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 2 Tammi 2014 - 14:16 | |
| - tipetii kirjoitti:
- Hieno meininki ja asialliset projektit :cheers: Minkä syöttöpumpun meinaat laittaa tuohon ykköseen ja mistä tilasit kytkimen?
Ihan AHUn oma pumppu tulee ja siinä on 11mm nestepää ja noi diiselimiehet tuolla ffpllä väittää että pumppua ei tarttee modata ennen 250hpta ja se saa nyt ensalkuun riittää.. Kytkimen löysin yksityiseltä, sitä tossa kerran aikasemmin yritin ostaa mutta se vähän jäi ja nyt sain sen emailin kaivettua esiin ja lunastettua vihdoin pois. Jos itsellesi semmosta oot etsinyt niin asetelmaa tossa kerran metsästin ja briteistä darksidedevelopemensiltä se tais löytyä halvimmalla. Suomessa US-Parts myy mutta hinta on kowa. Roskanen pinta on vähän juu mutta koitan sitä vielä korjailla joten kives ei ole kaivossa! | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Su 12 Tammi 2014 - 12:40 | |
| Woopwoop! Johan är det marknad, ulkonahan on lunta! Joutunee kaivelemaan evon tallista että pääsee luisuttelemaan... No se siitä, ny asiaan. Tässä on tultua pidettyä melkeen koko viimeviikko pekkaspäiviä tallilta mutta viime vkl ja tänä vkl taas saanut jotain aikaiseksi osa porukasta. Eilen oltiin tallilla kolmestaan ja paikallinen Pat ja Mat korjasi vihdoin ja viimein meijän moottorinosturin takafillarin kuntoon, eihän se oo vasta kun 1.5v ollut joka talli-iltana tarkotus tehä.. Pojat ku hitsaa ni se on jämäkkä! Puikko ei oo.. No se saatiin kuntoon ja sitten Bomba jatkoi benarin konehuoneen laikottamista ja Tipunen jotain muuta yleishyödyllistä. Mä rapsuttelin valumia pois ykkiksen kyljistä kun niitä tuli jokunen saatua aikaseks.. Katolta tuli vesikourua pitkin kaikki ylimääränen maali pois ja jätti semmosen kunnon anacondan siihen C-pilariin.. No ei se mitään, konsultoin yhtä automaalarikaveria ja se anto ilmasen vinkin että Mirkan Shark Bladella jyystämään valumia vittuun ja on kyllä pakko myöntää että todella pätevä laite. Kutsutaan myös valumahöyläksi. Meikälle ihan uus tuttavuus. Kyllä siitä jonkin verran ylimäärästä lähti... Sitten vaan tonnista paprua ja hiomaan appelsiinit pois ja valumat tasaseks niin on sitten hyvä pohja seuraavalle maalikerrokselle. Hain vähän lisää maaliakin niin saa sitten tarpeeksi väriä niin on mitä kiillottaa! Kuskin ovi on vesihiottu ja karkeella laikalla myllytetty epäkeskolla ja se jo antoi vähän jotain kiillon merkkejä. Täytyy oikea mylly ottaa töistä niin saa kunnolla hiottua sitten kiiltäväks, mutta ehkä mä nyt koitan ensin saada koko auton sitä myllyä vaille valmiiksi. Imusarjaa alotin kanssa työstämään valmiiksi asti, vingulla rouhinta terän kanssa sitä piti vähän viritellä. Imusarjahan on lyhennetty LT:n imusarja ja siinä on kanavat pikkusen erimuotoiset joten sitä piti vähän hipostella. Kuvassa on piirretty AHUN kannesta kanavat eli ei paljoa tartttenut jyystää. Jarruswappiakin tossa viime vkl jo alottelin osien kunnostuksella. Eli taakse tulee Corradosta kähvelletyt taka ja etunavat. Sattumoisin tossa mun tekniikanluovuttaja seatissa oli samat jarrut kun G60 Corradossa joten sen Seatin etujarrut tulee. Taakse tarttee yksi satula ostaa uusi kun joku molonaama on ilmausruuvin joskus jo siihen poikkaissut. Ja tässä nyt jotain himottelukuvia uusista osista kun oon vähän innoisssaan. Jepujee. Kimmon SX on tässä vaiheessa: Se odottelee osia Ebaystä ja pakosarjaa ja ahdinta KKD:ltä. Bomban M5 odottelee parempaa huomista tässä mallissa: Eiköhän siinä taas oo päiväkirjaa kerrakseen mitä on saatu aikaan. Hantin puolelle tuli uus etulokari ja siitä heppailin eilen puskurinkiinnikkeen reijän umpeen ja paklasin sen, se pitäs hieroa siliäksi ja sitten vetästä pohjaväri lokareihin ja sitten saiskin taas maalata kyljet ja konepellin ja lokarit päävärillä. Virittelin tosiaan Ebay tunnuksetkin kuosiin tossa ja laitoin heti reilulla tonnilla testiks osia tulemaan! Kimmolle tulee sintterikytkintä, Powerflexiä ja Driftworksin säädettävät tukivarret taakse, eteen se ostikin ne jo aikasemmin. Sitten Bomballe tilasin AUX-in plugin 06- Jettaan minkä se laitto tossa viikko takaperin. Sitte meikälle tulee GTI raidat kylkeen ykkikseen. Voi juusto. | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. La 22 Maalis 2014 - 13:08 | |
| Terske! Täsähän nyt on taas vierähtänyt hetki kun on päivitelty niin laitetaas ny jotain juttua ettei ihmiset luule et me ollaa heitety kirves kaivoon nätten paskaläjien kanssa! Videoon on kuvattu materiaalia kokoajan ja Matista kiinni et millon sen saa julkastua. Vitun matti. OIA on aika hyvässä mallissa, öljykuuleri paikallaan ja uudet öljylinjat turpolle, sähköt vähän paranneltu ja nekin on paikallaan. Kimmon sx on seissyt joulusta asti koskemattomana ja seisoo varmaan ensjouluun. Bonba on tasasen tappavaan tahtiin hieronut benaria ja se on ihan hyvässä mallissa sen suhteen et 5v sisällä olis liikenteessä. Matin Caddy on ollut joulusta maalarilla ja pohjia ilmeisesti alettu jo tekemään. Meikän projektista sitten vähän tarkemmin seuraavassa: Eli tossa viikko takaperin otin itseäni niskasta kiinni ja kävin vesihiomassa ykkiksen loppuun ja pyyhkäsin uuden kerroksen maalia kylkiin ja luukkuihin. Sen jäljiltä kuosi oli siis tämä: Siitä hullaantuneena kokosin sen nyt suurinpiirtein auton näköiseksi: Konehuonekkin sai kerroksen maalia lisää: Tässä vertailun vuoksi vanha ja uusi maalipinta: Maalipintaa en voi kehua mutta olen siihen ihan tyytyväinen kun se on jokatapauksessa parempi ku entinen ja kuitenkin ekaa kertaa heiluin ruiskun kanssa niin tästä on hyvä jatkaa harjottelua niin voin maalata sen paremmin sitte enstalvena vaikka! Siitähän se ajatus sitten lähti kun alkoi ykkis näyttää jo autolta et vittu nyt kone keulille ja auto ajoon ÄKKIÄ. No sitten seuraava ilta toi mukanaan tälläistä: Seuraavana vuorossa oli hakea varastosta sähköt ja alkaa niitä änkemään johonkin, niitä oli tän verran: Alun perin oli tarkoitus että vedän sisälokarista koko nipun konehuoneen etunurkkaan mutta siinä mittailtua ja ihmeteltyäni tarpeeksi tulin siihen tulokseen että tulee vakiokautta nyt tässä vaiheessa niin on joku mahis saada tänäkesänä vielä ykkis kadulle. Tältä nyt näyttää kun konehuoneen sähköt vaan laitettu paikalleen, niitä saa onneks vielä aika paljon piilloteltua: No sitten oli aika lähteä pesemään transporter ja kääntää nokka kohti Itämerta ja YleX parastaennen! risteilylle: Eestistä tuliaisina tuli jokunen asennuskalja joten niiltä osin olisi puitteet kunnossa että saadaan asennettua autot ajokuntoon: Näillä eväillä siis tällä kertaa ollaan liikenteessä. Pää on edelleen kipeä ja 10L vettä juotuani niin suuta kuivaa edelleen, joten reissu oli enemmän kuin onnistunut! Nyt on virtaa taas suunnata illalla tallille jatkamaan siitä mihin jäätiin! Lisäraporttia tulossa taas kun on jotain kerrottavaa! Seurata voi instagramissa meikäläistä jos kiinnostaa, sinne sillontällön tallilta putkahtaa kuvaa! http://instagram.com/vvares# Jatketaan harjoituksia. | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Su 30 Maalis 2014 - 20:37 | |
| | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ke 2 Huhti 2014 - 21:18 | |
| Päivää skudaa. Tässä oon pari iltaa tallilla puuhaillut ja jotain on saatu taas tehtyä ja ykkis askelta likempänä maanteitä. Tossa alkuviikosta kävin ihmettelemässä vetareita, niitä oli kolmet parit varastossa. Ykkiksen, Cordoban ja Corradon. No Ykkiksen vetareissa on liian pienet laipat, corradon oli liian pitkät ja jumalauta Cordoban kävi suoraan! :O Pituus on silmämääräisesti täysin vastaava MK1 vetareiden kanssa joten aika pulla kävi. Täytyy nyt vielä kokeilla et mahtuu menemään fattalleen pusseilla ja liikkumaan vielä eteen ja taakse! Eilen vääntelin laatikon takakiinnikkeen, se tuli tehtyä ihan lattaraudasta ja siitä tuli yllättävän hyvä ihan omaksi designiksi. Yritin OIA:sta ottaa mallia mut vitun marjat siitä mitään tullut kun siellä on kaikki tilpehööri paikallaan niin se olisi pitänyt sitten irroittaa ja siitähän tipunen olisi varmasti riemastunut. Tän näköinen siitä siis tuli: Vieressä on vanha joten tosta vähän pystyy hahmottamaan minkä verran se tuli eri kohtaan. Kaveri töissä väänteli mulle laatikon päätykannakkeen ja se on replica tosta OIA:n kannakkeesta: Shifteri tuli -07 Polosta ja se kävi yllättävän pienellä vaivalla paikalleen. Luultavasti joutuu laatikonpään vaijeritelinettä vähän modifioimaan vielä kun tästä nyt muut asiat saa siihen malliin että pitäs alkaa pykäliä löytymään. Pari reikää kun porasi niin istui vakio reikään tähän tapaan: Jarrutehostimen Cordobasta paritin ykkiksen tehostimen kanssa, molemmista jarrupolkimen tanko poikki ja vähän mittailua ja heftailin ykkiksen pään Cordoban tehostimeen. Sitten ruuvaten kiinni ja homma toimii: Sitten pääsinkin ottamaan golffin alas nosturilta ja ajattelin kun aikaa vielä oli niin vähän suunnitella ahtoputkia että mitä kautta mikäkin menee ja mimmosen ostoslistan joutuu tekemään. Ahtoputket luultavasti tulevat rosterista ja kaikki maholliset saumat hitsataan että ei tule noita silikoniliitoksia kun pakolliset. Tän näköiset niistä nyt ensyrittämällä tuli: Vielä joutuu vähän hipostelemaan ja suunnittelua jatkaa mutta eiköhän siitä nt ilma kulje sen verran. Sitten menikin loppuaika ihmettelyyn ja nenän kaivamiseen ja lopettelin tältä päivältä, tähän malliin se nyt jäi: Vielä olis hommaa ennen kun se ajokunnossa on mutta ihan hyvällä mallilla se on, vielä loput sähköt kytkeä ja siistiä, ahtoputket tehä valmiiksi asti, vesiletkut löytää jostain, ahtimen öljynkierto tehdä,suuttimet saada takas shimmauksesta, öljyt vaihdella jokapaikkaan, downpipe väkertää ja putkistonkin joutuu varmaan samaan syssyyn tekemään. Sitten kun ne on reilassa niin sitten täytyy koittaa jos se liikkuis omin avuin ja mahdolliset puutteet laittaa reilaan. Sitten saiskin pussit laittaa alle, ne on vikana todo listalla kun ne täytyy ihan ajatuksella laittaa ettei sitten joku linja pamahda irti ja sit onkin ykkis katollaan jossain Hankobaanalla. No jatketaan harjoituksia! | |
|
| |
Japrnoo
Viestien lukumäärä : 355 Paikkakunta : Helsinki Muut : Fillareita
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 3 Huhti 2014 - 6:53 | |
| Tästä ei kyl voi olla pitämättä! Siisti golffi, siisti topicci ja siistit kuvat! Mitäs Matin (?) Caddylle kuuluu? | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 3 Huhti 2014 - 9:43 | |
| - Japrnoo kirjoitti:
- Tästä ei kyl voi olla pitämättä! Siisti golffi, siisti topicci ja siistit kuvat! Mitäs Matin (?) Caddylle kuuluu?
Kiitokset! Jos oot videon kattonut niin ei oo tainut siitä hirveämmin edistyä mitä se siinä on, Matti ei viittii hosua kun silleen ei tuu kun kusipäisiä lapsia ja ajokuntoisia autoja! | |
|
| |
kastemato
Viestien lukumäärä : 132
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 3 Huhti 2014 - 20:07 | |
| - Hullude kirjoitti:
- Woopwoop!
Kyllä siitä jonkin verran ylimäärästä lähti... Sitten vaan tonnista paprua ja hiomaan appelsiinit pois ja valumat tasaseks niin on sitten hyvä pohja seuraavalle maalikerrokselle. Hain vähän lisää maaliakin niin saa sitten tarpeeksi väriä niin on mitä kiillottaa!
. Ihan vinkkinä seuraavaan maalaushommaan että ei tarvii hioo niin hienolla jos uutta maalia on tulossa päälle, joku 400-600 riittäis oikein hyvin. Ja varsinkin tollasta akryyliä kun maalaa. Ainii, asiallinen toi video :lol!: | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Su 1 Kesä 2014 - 12:53 | |
| Tervehdys! Tuli lunastettua tommonen lievä "pari parkkia ja jarrupalat leimalle" vaativa Swallowtail pikku projektiksi näiden muiden paskaläjien lisäksi! Kunto on mallia suosta nostettu mutta pohja on ihan kova ja muutenkin koppa aika ehjä. Naamapellin joku propellihattu on nykässyt solmuun ja etulokarit on aika valmiit. Helmat on tehty itse, ne on kovat mutta rumat... Niille täytynee keksiä jotain. Luukut on vähän huonot myös, jos jollain olisi swallowtailin luukkuja jouten niin täällä olis potentiaalinen ostaja! Semmonen tapaus. Eihän tässäkään oo mitään järkeä mutta halu on kova pelastaa kaikki MK1 mitä silmiin sattuu Sairaushan se on, mutta sen kanssa pärjää. No auton kun sai tallille ja tehtyä diagnoosin niin tilausta saksanmaalle ja etupään osat kaikki uudet ja kaikennäköstä pikkunippeliä tulemaan. Naamapelti on ainut mikä nyt kerkesi tänneasti, maanantaina tuleepi loput. Sisällä on jotkut vanhanliiton luokitukset täyttävät turvakaaret ja ne saa jäädä, B-Pilarista eteenpäin teen ne uudestaan vielä. Eilen ja toissapäivänä kävin vähän ihmettelemässä tallilla ja tämmöstä tuli tehtyä: Semmoseen vaiheeseen se nyt eilen jäi. Kaverilta ostin tähän 2.0 16V padan ja se tulee näillä näkymin tuplakaasareilla ja peltipakosarjalla varustettuna tähän nyt ensimmäiseksi. Ideana on Simple as possible. Sisustasta tulee mallia race, kaikki ylimääränen jää pois mitä ei tarvitse että saa leiman. Visioita on paljon nyt, katsotaan mihin tää vielä loppupeleissä johtaa mutta näillä nyt mennään. TDi ykkis odottelee turpon öljynkiertoa ja sitten sitä voisi koittaa herätellä käyntiin. Siinä on vähän hipostelua vielä että ajaa voi mutta ne laittaa äkkiä kun saisi sen vaan käymään! Päivitellään taas kun jotain tapahtuu, ny o kesä! | |
|
| |
_jari_
Viestien lukumäärä : 1
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ke 11 Kesä 2014 - 0:21 | |
| Meno tallilla näyttää mahtavalta ja postaukset hyviä, mutta muutama asia jäi askarruttamaan. Saisiko lisää inffoa tdi ykkiksen moottori swapista sähköjen osalta? Kuinka toteutat nopeusmittarin toiminnan? Ajoneston kanssa kikkailuja? | |
|
| |
OskuA
Viestien lukumäärä : 106
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ke 11 Kesä 2014 - 9:45 | |
| Mielenkiintoinen projekti, mukava seurailla, itellä kanssa vastaava purkaminen Pololle talvella. Innolla odottelen | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Ke 11 Kesä 2014 - 10:45 | |
| - _jari_ kirjoitti:
- Meno tallilla näyttää mahtavalta ja postaukset hyviä, mutta muutama asia jäi askarruttamaan.
Saisiko lisää inffoa tdi ykkiksen moottori swapista sähköjen osalta? Kuinka toteutat nopeusmittarin toiminnan? Ajoneston kanssa kikkailuja? Kiitoksia kovasti, kiva että joku tykkää lukea! Sähköthän toteutin sillä tavalla kun tuo MK1 sulakeboksihan on kuolleena jo syntynyt, niin sen halusin vaihtaa alunperin. Mulle tuli nyt luovuttaja cordobasta kilvenvaloista etuvaloihin kaikki sähköt, eli jokainen sähköjohto tuli Seatista. Nyt kaikki anturit ja sulakeboksit ja valot jne on Plug&Play. Nopeusmittarin toteutan nyt ensialkuun sillä tavalla että tulee seatin mittaristo, saa samalla rundarin. Se on likimain samankokoinen kuin ykkiksen oma mittari, mutta syvempi vaan. Sen sai aika heittämällä paikalleen, mutta vakio mittariston kehys ei sen kanssa istu eli sille pitää vielä keksiä jotain. Sit kun on aikaa ja viitsisi vaivautua niin voisi koittaa räjäyttää mk1 vakio mittariston jos saisi seatin sisuskalut sinne niin sittenhän se olis aika kova! Ajonesto tulee tähän myös seatista, mulla tulee ykkiksen oma virtalukko johon kävi suoraan seatista ajoneston antenni joka tunnistaa sirun. Sen sirun vaan liimailen nyt ensialkuun avaimeen niin sekin on sitten täysin toiminnassa. Jatketaan tallitapahtumilla: Mullakun on noita projekteja nyt enemmän kuin tarpeeksi niin aattelin välillä sitten keskittyä tohon avoon kun huomasin että semmonenkin on perkele siellä tallin nurkassa ilman jarruja ja jotkut sekasikiö siirtotolpat alla. No sen työntelin vähän esille sieltä ja sain kaikki punaset töttöröt osumaan samaan kuvaankin! No ajatuksenahan oli että vaihtaa jotkut toimivat tolpat ja laittais jarrusatulat paikalleen jne jos saisi sen vaikka ajoon. Mutta sitten ajatus karkasi hetkeksi ja seuraavaksi huomasin jo keränneeni tämmöset asennusta varten: No siinä meni parituntia kun viime kesänä mulla oli manuaali venttiileillä ja nyt tilasin solenoidi toimiseksi tyhjennyksen ja täytön. No pari aivopierua ja vähän kiroilua ja omien tötöilyjen korjauksien jälkeen auto näytti jo tältä: Muttamutta, ei se oikeen jotenkin lähteny ku renkaat on 195/45-R15 ja ne on pikkusen turhan pullat nyt tähän ykköskoppaan niin ei paskaa oikeen saanu sitte länään. No matilla on mun hunajakennot joilla sen saisi kyllä länään joten matin caddyn ATS alle sovittelemaan ja sitten se näytti jo huomattavasti paremmalta kun tolpat ruuvasi niin että nyt ne pohjaa kun pussit on tyhjät: Tavoite oli että olisi saanut tuon GTI lipan maahan kun pussit on tyhjät mutta sitten se pitäisi asentaa väärin kun nytten on lipasta 3cm maahan ja auton alla näyttää tältä: Tuosta pari milliä sai vielä tiputettua kun ruuvasin tolpat nyt niin lyhkäseks kun ne sai. Täytyy ostaa lyhkäsemmät tolpat niin saa rungon maahan Tosin nyt jo noilla 13" renkailla on renkaat kaarissa kun on aika poket... Mutta joo, jos saisin sen vielä käymään kunnolla ja vähän hiposteltua että romun sekaan mahtuisi istumaan ja semmosta pientä niin voisi vaikka käydä lauantaina Kirkkonummi Night Cruisingissa koe ajamassa että toimiiko se vai eikö! Ollaan kuulolla! | |
|
| |
LimboMUrmeli
Viestien lukumäärä : 52 Paikkakunta : Lohja/Raaseripori Muut : Nissan Skyline R33 GTS-T
MB W210 E230 Työmatkakulkine
Mazda 323 Talvilintta
VW Passat 3C
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Su 6 Heinä 2014 - 19:31 | |
| UGH! Omasta päivittelystä on taas laittoman kauan täällä, mutta koitetaas nopeesti vähä sepustaa. Caddy on vieläkin maalarilla, ei sillä mikään kiire ole ja hierotaan rauhassa eikä hosuta. Siltä rintamalta ei uutta. Muillakin vehkeet aika pitkälti levällään, Tipusta lukuunottamtta. Se ajaa avolla ja tuntuis toimivan ihan niinkuin kuuluukin. BigMeetistä juuri kotiutuneena vähän pata jumissa vielä, mutta oli kyllä loistavat kinkerit! Mökki meillä oli varattuna n. 3km päässä pääkallopaikalta ja uskokaa tai älkää niin perjantaina oli ihan vaan vähän vaikeeta saada taksia kuljettamaan, mutta etsivä löytää ja mitä näitä nyt on. Viidestä numeropalvelusta saadusta taksinumerosta 2 vastasi, toinen oli 160km Kuusamon yläpuolella ja toinen pääsi kuin pääsikin n. 20min odotusajalla kuljettamaan. Lauantaina ratkaistiin kyyditykset sillä että kaksi oli juomatta ja vedettiin kahdella autolla mökin ja keskuksen väliä. Aikahan kului mukavasti kalustoa tutkimalla ja ihmisten kanssa keskustellessa! Minulle henk.koht. oli mukava saada vähän naamoja nimimerkkien ja nimien taakse, terveisiä vain asianosaisille! Pari autoa seiso meiltäkin pääkallopaikalla, rivin päädyssä Tipusen Avogolffi ja siinä vieressä meidän kaikkien ystävän Nikon E46 Bemari, vaikka ei nyt ihan varsinaisesti talliporukkaa olekkaan niin lasketaan kyllä porukkaan muuten aina mukaan! Bemariin laitettiin viime viikonloppuna pussit alle ja etupään fitmenttiä ei keretty hieromaan Jämille, tästä asiasta muistettiin kyllä muistuttaa useasta eri tahosta ja usein Hierotaan se kyllä #fattalleen vielä, uskokaa pois! Saatin me yks palkintokin, Tipunen pokkas Parhaan Viimeistelyn palkinnon! Tämä lämmittää meidän kaikkien mieltä ja buustaa vielä enemmän fiiliksiä viikonlopusta. Suhteellisen legendaarista videopätkää meillä on viikonlopulta ja näistä koostan kyllä videon heti kun kerkeän niin pääse muutkin ihmettelee kuinka helvetin toopeja meki ollaa Kiitos koko "nimigeneraattoriporukan" puolesta järjestäjille, ihmisille, Jämijärvelle ja oikeestaan ihan kaikille muillekkin! KIITOS! Loppuun vielä muutama nopeasti valikoitu ruutu viikonlopulta! Olkaa hyvät #BigMeet2014 by MattiTirronen, on Flickr #BigMeet2014 by MattiTirronen, on Flickr #BigMeet2014 by MattiTirronen, on Flickr #BigMeet2014 by MattiTirronen, on Flickr #BigMeet2014 by MattiTirronen, on Flickr #BigMeet2014 by MattiTirronen, on Flickr -Mati | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 4 Syys 2014 - 15:11 | |
| No mutta morjesta pöytään! Tässähän on kesä hujahtanut niin että soi ja alkaa syksykin tekemään tuloaan pikkuhiljaa. Ei oo paljon tullut kirjoteltua ylös tekemisiä vaikka jotain on sentään tehty, tosin aika marginaalista harrastamisen kannalta ja on lähinnä keskitytty ajamiseen ja juomiseen. Mutta mutta, tehääs nyt tähän syksyn alkuun pieni yhteenveto mitä on tullut tehtyä ja mitä ollaan tekemässä! Elikkäs, tossa kesällä tuli vaihdettua dailydriven e61 tommoseen JZA80 TT Supraan ja sillä on nyt kesä tullut aiheutettua pahennusta ja sitä ropaillut enimmäkseen. Hauskaa on ollut ja suosittelen lämpimästi kaikille omistamaan jossain kohtaa MKIV turbo Supran, tässä nyt kuvia matkan varrelta: Renkaita on mennyt ja lystiä on siis ollut! Tipusen OIA käytiin tossa yks vkl penkittämässä ihan talven virittelyjä ajatellen jos kone tiputellaan pois sieltä: 275hp/349NM irtosi nykyisellä kokoonpanolla, ihan kelpo tulos ollakseen kuitenkin "likivakio" pata. Jos sitten ensikesänä olisi joku polle enemmän, ken tietää......... No minä taas olen swallowtailia hieronut aina kun on jaksanut, yleensä ei oo jaksanut. Nyt kun on vähän sadepäiviä ollut niin on tallillakin tullut taas viihdyttyä ja jotain saatu aikaiseksikin! Konehuoneen hiekkapuhalsin ja vedin pohjamaaliin nyt ettei kerkii ruostumaan ennen kun sille kerkiää mitään tekemään. Pyöränkotelot hinkkasin puhtaaksi ja siellä oli massaa ja korikittiä enemmän kuin tarpeeksi, mutta löytyi kun löytyikin puhdasta peltiä alta Savu efektit oli melkoiset kun välillä vähän rälläkkää ja lamellilaikkaa näytin korikitille Uudet helmat tilasin ja uudet takakaaret ja takahiekkapelti tulevat tossa pakosarjan kanssa samaa matkaa kun ne tilailen. Ne olisi siis seuraavaksi otettava työn alle mutta ensin hieron pohjan puhtaaksi ja kartoitan hitsaustarpeet sinne ja se tapahtuu tällä tavalla: Kori "grilli" kun piti saada ja pihi on ku perkele niin pattingistahan se piti vääntää ja kieltämättä ihan hyvin toimii 3.25€ telineeksi! Tuossa nyt rapsuttelen pohjan puhtaaksi ja hitsailen sen kuntoon ja sitten nosturilla helmat ja kaaret ja takahiekkapelti työn alle. No ei pohjakaan ihan terve ollut vaikka melkeen paremmaksi väittäisin kuin tuossa dieselissä, korissa on joskus kaikki saumat vahvikehitsattu ja kaikista saumoista lähtenyt ruostumaan kun ei ole viitsitty maalata päälle.... No minkäs teet, tältä siis nyt muunmuossa näyttää Massoja aloin rapsuttelemaan toissapäivänä ja hantin lattia olisi nyt pellillä Hitsailtavaa siis on mutta ei onneksi mahoton ja ihan mukavaa tehdä kun ostin kunnon hitsikoneenkin. Pohja tulee varmaan epoxilla maalattua kun hitsaushommat on valmiit ja monet on Tikkurilan Temacoat 90 suositellut joten sitä varmaan laitan. No siihen nyt vielä on aikaa joten ei ihan ajankohtainen vielä. Uudet Finnittömät ja reijättömät kilvetkin hain jo hyvissä ajoin Ebaystä voitin huutokaupasta vaijerilaatikolle kiinnikkeet ja ne näyttää tältä: Dieseliin tein itse kannakkeet mutta nyt sai niin halvalla että ei paljon kannattanut alkaa itte vääntää. Alustaakin tossa yks ilta fundeerailin ja sain ahaaelämyksen tulevasta alustasta, se jääköön nyt mysteeriksi vielä mutta tämmöset tolpat tulee eteen, oikealla siis ykkiksen jomi. Mutta joo eiköhän siinä oo taas stooria kerrakseen, nyt kun syksy alkaa lähestymään ja ilmat ei enään suosi terassilla istumista niin tallilla tulee taas jotain vähän nimellisempääkin tehtyä! Palataan astialle! | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 4 Syys 2014 - 17:10 | |
| Komeeta tekemistä ja vaikka vannoutunut vag mies olenkin, niin IV Suprassa on sitä jotain Teillä kun on noita ykkösiä siellä useampiakin, niin pystyisitkö tarkistaan, että mitä eroa on cabrion ja kovakaton pakosarjoilla? Omaan avoon kattelin rosteriränniä ja avoon 100€ kalliimpi jostain syystä... | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 4 Syys 2014 - 17:14 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Komeeta tekemistä ja vaikka vannoutunut vag mies olenkin, niin IV Suprassa on sitä jotain
Teillä kun on noita ykkösiä siellä useampiakin, niin pystyisitkö tarkistaan, että mitä eroa on cabrion ja kovakaton pakosarjoilla? Omaan avoon kattelin rosteriränniä ja avoon 100€ kalliimpi jostain syystä... No mun cabriossa on ainakin samanlainen pakosarja kuin kovakattoisessakin oli... Ei niissä oo muuta eroa kun pohjassa menee tukipalkit avossa että pysyy läjässä mutta ei ne kyllä pakosarjaan pitäs vaikuttaa! Ebayssa ainakin kaikki pakosarjat kehutaan MK1 golffeihin käypäsiksi oli avo tai ei.. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 4 Syys 2014 - 17:38 | |
| ta-technix:n sivuilla ainaki erinäköset ja hintaset... no pitää kattoa | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. To 4 Syys 2014 - 21:14 | |
| - TomVi kirjoitti:
- ta-technix:n sivuilla ainaki erinäköset ja hintaset... no pitää kattoa
Niimpä näyttää olevan, mutta molempien alla mönkineenä en kyllä muista mitään eroa miksi olisi erilainen pakosarja... | |
|
| |
Hullude
Viestien lukumäärä : 91 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. Su 7 Syys 2014 - 18:39 | |
| No nyt kun on vauhtiin päästy niin kirjotellaas ylös viikonlopun aikaansaannoksia. Kaivelin varaosavarastosta tuon G60 laatikon ja sovittelin uusia kannakkeita siihen ja hyvinhän ne istuu juuri niinkuin pitikin. Vesihiekkapuhalsin sen pihalla ja nyt pitäis se seuraavaks maalailla kun osaisi päättää vaan että mustaksi vai hopeaksi.. Voitin ebaystä RST tankin pannat niin ne saapuivat myös loppuviikosta, kyllä nyt kelepaa! Massojen ja korikittien raaputtelu jatkui myös ja jotain saatiin aikaiseksi, tässä nyt etupäästä takalattialle asti raaputettuna pellille: Kuten kuvista saattaa tarkkasilmäisimmät huomata niin vähän on hapantunut tuosta penkin palkista kun on vahvikehitsailtu ja ei ole viitsitty maalia laittaa päälle.. Hantin lattiasta saa kohtuu vaivalla hyvän joten sen raapustelen itse kasaan, kuskin lattian joudun kyllä tilaamaan korjauspellin. Siitä saisi kalun kyllä varmaan kun jaksaisi siihen tuhrata aikaa mutta on niin paljon muutakin puuhaa että ei kannata. Tuleepi saksasta pakosarjan ja takakaarien kanssa samaa kyytiä sitten! Tommoset paikat siis hantin lattia tarvitsee kun ruosteet on laikotettu pois Tänään laikotin noi 2mm pellistä väännetyt vakioiden päälle väännetyt helmat pois ja aika karua jälkeä sieltä alhatan löytyi Eli hommaa on tiedossa mutta sehän nyt oli päivän selvää. Tehään nyt sitten ihan From the Scrach kun kerran alotettiin niin on sitten kerrasta kunnollinen ja ei tartte leimoilla jännittää! Ensiviikolla sovittelen uuden helmapalan heftiä vaille valmiiksi ja alan sätöstelemään runkopalkkeja uusiksi, siinä varmaan nyt ensiviikko meneekin kun tunnin pari tekee kerralla. Varapyöräkotelo ja kontinpohja pitäisi vielä hinkuttaa puhtaaksi massoista ja siellä kartottaa hitsaustarpeet, se ei äkkisilmäilyllä ihan kauhean pahalta näytä onneksi. Jatketaan! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. | |
| |
|
| |
| LimboMUrmeli: Maailmanlopun Vehkeet VW, Nissan.. | |
|