| Golf IV/Bora | |
|
+113elias Ju$e PELTSiii Grontti BadBrains samza Isokangas Koomik juh-o Rister Specs Jok3la kommandant Pannu Tapsu tombbis Nollie Garash stompe WILU TIKU vildur Jone epk JomBaH zozua buubaa pyöveli tSiäni make_1986 any1 polarice OJ MirozGa OziBo_ lewe kastemato wiiksi vokhelo sampppa- Dickkis Heku Ruusenvisti Tume -eetzi Ville500 Jeth Jomppad Repolainen Demon Äpsä tuomos -ville- Basu Bessi Ani t-t inno nani marko586 wahoo Expertti note -zamppa- Killer93yo Spex jab Quorro JayDee Br0klyn dumppi^^ xite Diitti Jupe© Henbi Jesimiri santtud3 Juhi jjjesse redlane Pyrde Suutarinen_ Ipe Jarzzapp Turbo X Ate Juueli jusni Toni K Spl_xtr Wald Micsu -Joonas GrapL Vietsu Ede Kipe kimPe Ceisari Topsuu MixuJoo ezpej Raabjorn Makkeli Green Pazihi ee-2 toni VAGat Hexä _paffa J.K IL3 117 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 14 Toukokuu 2014 - 21:57 | |
| Villi veikkaus että vnt jumissa, toisinsanoen yliahtaa ja menee vikatilaan.. | |
|
| |
polarice
Viestien lukumäärä : 99 Paikkakunta : Kempele/Oulu
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 14 Toukokuu 2014 - 23:19 | |
| - Expertti kirjoitti:
- mistä johtuu jos ajan motarilla 120km/h ja koitan lähtee ohittaa. Nii auto lakkaa ahtamisen ja turbo menee vissiiki vikatilaa.
Sammutamalla auto taas toimii. Auto on golf 1.9 tdi Vikakoodit lukemalla selviää enemmän. Vikana voi olla maffi tai n75 venttiiliki jos ei vnt ahdinta ole. | |
|
| |
Jupe©
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Halikko Muut : Helkama
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 16 Toukokuu 2014 - 19:34 | |
| Mitenkäs olette kiinnittäneet sisäloksut, jos lokarin kantit on mankeloitu nelos koppaisessa? | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 16 Toukokuu 2014 - 20:31 | |
| Leikkasin yläreunasta siivun pois ja kolvasin tilalle caddyn sisälokarista suoran palan, joka tulee suoraan lokarin kylkeen kiinni. Jotain teippiä ym. paskaa väliin, ni ei hinkkaa maaleja puhki. En oo testannu, mut tilaa on paljon enemmän. | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 16 Toukokuu 2014 - 20:55 | |
| Mä leikkasin siivun vaaa pois siitä reunasta.
Mut hei mites ku ajattelin olla hurja ja ottaa säätöpalat takaa pois, tuli eteen ongelma.. Otin palat pois niin kuskinpuolel rengas ihan kaares kii ja repsikan puolella varmaa 1.5cm varaa? | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 17 Toukokuu 2014 - 12:35 | |
| - Mro kirjoitti:
Mut hei mites ku ajattelin olla hurja ja ottaa säätöpalat takaa pois, tuli eteen ongelma.. Otin palat pois niin kuskinpuolel rengas ihan kaares kii ja repsikan puolella varmaa 1.5cm varaa? Onko taka-akseli ihan keskellä? Kantaako pohjaanlyöntikumeista? | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 17 Toukokuu 2014 - 20:06 | |
| Akseli on kyllä suht keskellä, pohjaanlyöntikumeja on leikelty jo mutta tarviikin tuo tarkistaa.. Edit: Sepä juuri että ei noissa koskaan millileen ole, mutta oon nähny pahempiakin
Viimeinen muokkaaja, Mro pvm Su 18 Toukokuu 2014 - 1:35, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 17 Toukokuu 2014 - 21:05 | |
| - Mro kirjoitti:
- Akseli on kyllä suht keskellä, pohjaanlyöntikumeja on leikelty jo mutta tarviikin tuo tarkistaa..
Nii tosiaan suht keskellä Eipä ole yhtää paskakärry akselillista vaggilaista tullu vastaa, jossa se olisi aivan keskellä. Pienoisia heittoja ollu myös vageissa, joissa ei ole paskakärry akselia. | |
|
| |
vokhelo
Viestien lukumäärä : 6
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 22 Toukokuu 2014 - 17:47 | |
| Hei, Iskin auton alle kw variante 1. Alusta ei ollut uusi vaan vähän käytetty. Ei ruosteteita ja ehyen näköinen. Nyt kuitenkin tuntuu että pompottaa ihan hulluna varsinkin hiljaisessa vauhdissa. Alusta on aika korkealle säädetty.
Foorumeilta lueskellu että hyvä sarja ja eikä ole paljoa haukuttu.
Missähän on mahdollisesti vika vai johtuuko siitä että alusta on ollut pitkään "ajamatta" ettei ole vielä asettunu. | |
|
| |
any1
Viestien lukumäärä : 338 Paikkakunta : Oulu Muut : A1
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 22 Toukokuu 2014 - 19:36 | |
| Siirtyykö nelimotionissaki rengas päin sitä ittiään ku madaltaa? Vai onko vain etuvetoisten ongelma? Ei oo tullu perehdyttyä niin tarkoin toho viel | |
|
| |
BadBrains
Viestien lukumäärä : 158 Paikkakunta : 013 Muut : Polkupyö rä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 22 Toukokuu 2014 - 20:21 | |
| Ei siirry. Tukivarsia pitänee muokata/ laittaa säädettävät tukivarret että saa kulmat kohdilleen. Siis takana. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 25 Toukokuu 2014 - 21:13 | |
| Kasa tyhmiä kysymyksiä...
1. Jos laittaa 6N polon yläpäät, niin vaikuttaako se vetari-runko väliin? 2. Kuuluuko kuskin puolella olla paksumpi vetari mitä apparin? 3. Kuskin puolella paksummalla vetarilla matkaa runkoon/kallistuksenvakaajaan matkaa n. 2-3cm, mutta apparin puolella ohuella vetarilla ottanut kiinni kallistuksenvakaajaan ja runkoon alta sentti matkaa.
Onko ihan normaalia? | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 25 Toukokuu 2014 - 23:59 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Kasa tyhmiä kysymyksiä...
1. Vaikuttaa, koska se periaatteessa lyhentää iskaripaketin pituutta. 2. Riippuu konetyypistä, en varmaksi voi sanoa 3. On normaalia. Kuskin puolella huomattavasti lyhyempi vetari, joten sisäpää on lähempänä runkopalkkia. Näin ollen se on jyrkemmässä kulmassa kuin apparin puoleinen, eikä ota niin helposti kiinni runkoon. | |
|
| |
vokhelo
Viestien lukumäärä : 6
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 26 Toukokuu 2014 - 20:33 | |
| Noniin kundit. Neuvokaapa tyhmempää. Autossa siis alla kw v1. Alusta säädetty siten että 5 kierrettä lilan säätölevyn yläpuolella näkyvissä edessä kummallakin puolella. Lähes vakiokorkeudessa siis. Meneekö näissä coilover alustoissa sillain et mitä ylempänä auto on niin sitä jäykempi se on ja pintakovempi. Ongelmana on siis että pompottaa ilkiästi kokoajan. Kiitos | |
|
| |
nani
Viestien lukumäärä : 74 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 27 Toukokuu 2014 - 22:36 | |
| Menee..
Mut toi Kw variante 1 on aina kova ku perkele.
Asiaan 1.8T AGU vaijerikaasu :
Tarviiko tuo kaasuläppä AINA "sopeuttaa" vag-comilla kun käyttää akunkenkiä pois???
Akunkengät oli about kaks tuntia irti ja nyt tyhjäkäynti muuttu perseelleen ja tykkkää sammuilla kun ajosta painaa kytkimen pohjaan.
Tyhjäkäynti seilaa aika raakasti ja sammuu tai ainakin yrittää.
Mitään muuta en teheny konehuoneen puolella ku otin + kengän irti ja takasi paikalleen.
Ja ennen sitä toimi ku kello.
Apuuujaa? | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 28 Toukokuu 2014 - 14:56 | |
| Oliskoha se niin viisas et opettelis itte uudestaan?
Ei itellä koskaan oo akunkengän irrotuksen jälkeen tarvinnu sopeutella mitään, mutta kai toi tonnikasisatanenturbolla voi olla hieman erilainen. | |
|
| |
nani
Viestien lukumäärä : 74 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 28 Toukokuu 2014 - 19:30 | |
| En kyllä tiiä mut nythän toi on asettunu ku joutunu kumminkin tänään ajaa jonkun verran.. Kai se tieten sit opiskellee ja sopeutuu keskenään.. Joskus jostain luin että sekin saattaa olla mahollista. Mystinen laitos | |
|
| |
tuomos
Viestien lukumäärä : 234 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 28 Toukokuu 2014 - 19:33 | |
| Sopeutuu yleensä noin kolmannella käynnistyksellä, jos niitten käynnistysten välissä se on hetken käynnissä. | |
|
| |
nani
Viestien lukumäärä : 74 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 29 Toukokuu 2014 - 5:50 | |
| Käykö tdi:n vetoakseli vänkärin puolelle gti:hin? Olis ohkasempi ja mulla ropsii runkoon tuo nykynen. Toinen nivel jo paska ja löytys tdi vetoakseli kokonaisuudessaan. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 31 Toukokuu 2014 - 11:13 | |
| Kellään/missään ohjeita Boran hattuhyllyn irroitukseen, alfamerin opas ei osaa auttaa? Jos nyt vihdoin sais vaihdettua sen mustaksi | |
|
| |
Jok3la
Viestien lukumäärä : 828 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 31 Toukokuu 2014 - 11:34 | |
| Ei siihen ohjetta tarvi. Oli erittäin helppo irroittaa. Kaada penkit ekana niin eiköhän se ala selviämään. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 31 Toukokuu 2014 - 11:48 | |
| - OukkiDoukki kirjoitti:
- Ei siihen ohjetta tarvi. Oli erittäin helppo irroittaa. Kaada penkit ekana niin eiköhän se ala selviämään.
Asia piffi, pitää käydä kurkkaamassa kun kelit paranee. | |
|
| |
Topsuu
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 31 Toukokuu 2014 - 12:59 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Kellään/missään ohjeita Boran hattuhyllyn irroitukseen, alfamerin opas ei osaa auttaa? Jos nyt vihdoin sais vaihdettua sen mustaksi
Kaadat ne takapenkit ja sit riuhtaset ylöspäin sitä hattuhyllyä, muista irrottaa lisäjarruvalon liitin. | |
|
| |
Ede
Viestien lukumäärä : 83 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 3 Kesä 2014 - 7:08 | |
| onko 140mm jousi taakse liian lyhyt jo jomin alustaan borassa ? pitäisi saada peräjäykäksi, mutta mamasanilla 150mm jousessa 10kg on suurin vaihtoehto. 140mm jousea saisi 14kg jäykkyydellä. onko 10kg liian löysä ? | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 3 Kesä 2014 - 9:14 | |
| - Topsuu kirjoitti:
- Laitoin lyhkäsemmät jouset. Eteen tuli 120mm 16kg/mm, apujouset veks, kierteet tapissa ja taakse 120mm 14kg/mm, säätöpalikat on paikallaan kierteet tapissa.
Pysynevät paikallaan vallan mainiosti. Minkä mittaiset on Jomin vakiotakajouset? | |
|
| |
Jupe©
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Halikko Muut : Helkama
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 5 Kesä 2014 - 20:03 | |
| Onko jollain muulla ottanut takapönttö kiinni taka-akseliin, great platesien asennuksen jälkeen? | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 5 Kesä 2014 - 20:28 | |
| - Jupe© kirjoitti:
- Onko jollain muulla ottanut takapönttö kiinni taka-akseliin, great platesien asennuksen jälkeen?
Onks ne mitkä great platesit? Ecs:n? Ei mulla ainakaa niillä.. | |
|
| |
Jupe©
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Halikko Muut : Helkama
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 5 Kesä 2014 - 20:33 | |
| Ecs:ät on juu. Taitaa vaan olla putken kannatinkumit niin finaalissa. | |
|
| |
make_1986
Viestien lukumäärä : 14 Paikkakunta : JKL Muut : Ex 25th jahre gti
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 5 Kesä 2014 - 21:30 | |
| Itellä otti kans putki kii platesien kanssa mut tuo putki onki vähän vakiota isompaa...ongelma korjaantu ku siirti koko putken takaosaa taaksepäin pari kolme senttiä ku anto myöten siitä keski liitosholkista ja sit vaihto just ne takapöntön kumikiinnikkeet | |
|
| |
vokhelo
Viestien lukumäärä : 6
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 14 Kesä 2014 - 21:05 | |
| Eli kyseessä seuraava onglema borassa. Autossa paikoillaan vähän käytetty kw variante 1. Etuiskarit eivät tunnu toimivan oikein vaan aiheuttaa melkoista nypytystä/pompotusta. Huomasin että tuo musta kumi puuttuu tuolta apujousen välistä. Kuvan löytää tuolta: http://docs.kwsuspension.de/ea-KWGFwEA-h68682002.pdfMietin että voisiko tuon puuttuminen aiheuttaa sen? Otanko koko apujousen veks tuolta nii ei tarvi metsästellä tota kumea? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora | |
| |
|
| |
| Golf IV/Bora | |
|