| Pikakyssärit | |
|
+196LW Ruusenvisti Bones wilzu Aaltonen- johannaa -mane- redlane SuBer_Joni nik0 RapSu kiMMMe Heke89 Quasimodo Wald juh-o Jarde Tikkku_ tuomos wsq Anttii antti_aamunen iTiC j_bunny seba turhake macce76 bobo ripuli Reserva Jeppe. Tiitu Thompson Pomppis hanhii _paffa pekka007 juudas Tompp4 Reple Mazuuu toad samsa ändi TeNu Madmax88 Interlagos Jupe dumppi^^ Petterii mazz Moksu toni mctikku zuhari Jebbunen m81t82 Bronn Eagle onee Pazihi Arttemi balloon joumään Venom -dtk- SamiJ Ian13 mikuli-- m.h Elementti ElektrikMekanik Kääntä Jakke J4TOG Osku jiri GrapL lauri- _ni_ Audiojack hirvonen vildur Egiz Down /Wille/ Vald0 N|ba Pörinää Makkeli P.lehto jukkapoika Tysooni Ipe volswagen renox arevaan jäse Goldust Huiske Rosten mapa Bessi pottifemma epk ttoni ai-m ]usbe juupeee Masq runq jaki redi Ani Juzzis Basu JTG sasu uttrep Aaperi TomVi nani Raesae miikam retrobiscuit kop-O-nen jjjkkk Piisma Kaihis Jonas_ Tume Timzy187 antizero Acerbis jontte teemu tomì TIKU Mmasa TAJN Mugen llattee Mro salkku mosse citycamo WILU CDLC.CO Bäkström staarlet OspreY NisseR WeirdDude Ino Komulainen Hanska TMA wiiksi Jara Drunkenmunky penigue Nak$u biblo Raaka-Arska Pekkiis micke_ Lainetti Laatueine Antto- eros mulletti JiiWee jeQQ PIFu Ic3man jallu81 Green mnky Ligettah Grontti partsu Sawo Temeko Bete^ apuapina viva Joker Kipe `villle Neuni motu Hiltune mustonenj Juhi ee-2 mamu 200 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vald0
Viestien lukumäärä : 56 Paikkakunta : Lohja/Turku
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 30 Joulu 2010 - 12:26 | |
| - Vald0 kirjoitti:
- Mitenhän mahtaa näkyä moottorin käytöksessä, jos löytyy tulppina
Bosch SuperPlus WR7DC+ "1+" 11-0831 1,0/1,3 84->85 WR7DC+ SuperPlus [1984 - 1985]
Auto on VW golf mk2 1.3 monipisteruisku vm. 90 ja tarjolla olisi:
BOSCH Super W7DTC ** 11-1943 1,0/1,3 86->91 jos W7DTC (vihreä puolantarra) [1986 - 1991]
Onko noissa tulpissa yleensä kauheesti eroja? Onko Kakkiksen sytkäpuoli kokenu muutoksia tuossa välissä?
Tilanne tälläerää se, että auto käy erittäin kummallista käyntiä tulppien ja öljynvaihdon seurauksena. Tulpan hatut on kiinni hyvin ja vanhoilla tulpilla pelitti normaalisti. Vanhat tulpat ehti mennä jo roskiin niin ei niitäkää voi koittaa... Noniin, erilaisilla tulpilla lähti pelittämään, oli siis vääränlaiset aluksi. | |
|
| |
antizero
Viestien lukumäärä : 1571 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 30 Joulu 2010 - 16:46 | |
| Oon vissiinkin ebayn kautta ostamassa Saksasta vanteita ja ajattelin kysellä ebay-guruilta, etten ihan kaivoon rahojani heitä. Näättekö tuolta tiedoista jotenkin, että näyttääkö myyjä luotettavalta ym. positiivinen palaute on vissiin yks? http://myworld.ebay.de/littleshark0152/Jos nyt tosta osaatte jotain sanoa niin kertokaa miltä toi tyyppi vaikuttaa! Omaan silmään ainakin ihan ookoolta, kai vai? | |
|
| |
/Wille/
Viestien lukumäärä : 135 Paikkakunta : Iitti/Helsinki
| Aihe: Vs: Pikakyssärit To 30 Joulu 2010 - 17:04 | |
| ^Kyllähän toi kaveri on kymmeniä positiivisia palautteita saanut, että siinä mielessä vaikuttaa ihan luotettavalta kaverilta. On siellä näköjään yksi negatiivinenki palaute joukossa, jotai ongelmia sähköpostien kanssa ollu, jos oikein ymmärsin. | |
|
| |
PIFu
Viestien lukumäärä : 1265
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 2:05 | |
| Onks kellään muulla jääny noissa halpis coilovereissa iskarin yläpäässä se "kuppi" liian ylös niin et kolkuttlee kun ajaa töyssystä? jettassa jäi akoinaan jomilla ja nyt kun on fk alla niin jäi taas.. jos on niin millä ootte sen ongelman ratkassu vai ootteko vaan antanu olla.. aika rasittavaa pitemmän päälle kuunnella sitä kolkutust eikä se varmaan hyvääkään tee.. | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 3:53 | |
| - PIFu kirjoitti:
- Onks kellään muulla jääny noissa halpis coilovereissa iskarin yläpäässä se "kuppi".
kuppi? ei siellä mitään jää löysäks jos tekee kaiken oikein. tarkotatko nyt iskarin yläpäänlaakeria? onko sun autossa mk2 tyyliin vielä se laakeri vai uudempi malli? selvennäs vähän. | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 6:56 | |
| Mulla jäi aikoinaan tappi alhaalla caddyn keula löysäks, oliko ne nyt sit jomit vai v-maxit. Eli yläpää ei kiristynyt loppuun asti. Sorvasin muovista sellaset 10-15mm "prikat" sinne väliin niin tuli jämpti. Mä en näistä kolmosen yläpäistä tiä mutt luulisin ett sama ongelma.
Veikkaan että joku tietää vielä paremmin. | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 15:59 | |
| Millä kiristit yläpään? Käsin vai pulttimopolla? Ittellä ei ainakaan tarpeeksi voimaa ollu käsissä saada se kunnolla kiinni. Pulttimopolla ku lähti vääntään ni oli tukevasti siel. Ei hölskyny ja kolissu enää. | |
|
| |
teemu
Viestien lukumäärä : 652 Paikkakunta : Lohja Muut : seiskapätkä kikseri
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 16:20 | |
| Itelläki tuo etupää kolajaa. Jomit juurikin. Ois kiva tietää mistä moinen johtuu | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 16:37 | |
| Pulttimopolla ainakin laakeri ottaa itteensä. Löysät yläpäät ja paskana olevat laakerit voi mölytä, vittumaista kolinaa ja kilkitystä. | |
|
| |
Egiz
Viestien lukumäärä : 299 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 16:45 | |
| Itellä kolisi ja narisi Jomit mk2 Jetassa kans aika huolella joka nurkassa. Lopulta kolinan sai loppumaa ku purkas ja kasas kaikki tolpat huolellisesti apujouset jousien päällä. Narina loppu ku kiristi suojakumin nippusiteellä iskariin kiinni. | |
|
| |
miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Pe 31 Joulu 2010 - 17:00 | |
| Itellä samanlaista ongelmaa, ensin jäi yläpäät löysälle.
Kivireeksi kun muutti niin molemmat alapallot ja yläpäät 2tkm sisään hajalla.
Tosin madalluskin tietty syyllisenä. | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 1 Tammi 2011 - 14:46 | |
| Longlife öljyt, kuraa vai hintansa arvoista?
Borassa on käytetty tuota Longlife-huoltoa, sitä 25tkm nuilla ei kannata ajaa mutta jos vaihtaa öljyt muutenkin 10-15tkm välein niin eikö tuohon passaa jo joku ihan normaali laatuöljy? | |
|
| |
pottifemma
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Hellsinki Muut : UnitedxShitluck Magnolia bmx
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 1 Tammi 2011 - 16:33 | |
| Ensimmäinen ihminen joka keksii jotain positiivista sanottavaa mk3 golffin automaattisesti kiristyvästä kytkinvaijerista voi heittää voltin. Tänään taistelin noin tunnin tuon perkeleen vaijerin kanssa jotta saisin sen vapautettua ja auton taas liikenteeseen mutta ei sitten millään onnistunut. Jos jolla kulla on vedenpitävä neuvo siihen miten päin tähtien pitää olla taivaalla jotta tuon saa vapautettua kerro se heti =)
Muuten saan tuon perkeleen liikenteeseen vasta maanantaina jolloin haen uuden vaijerin joka sylettää aivan helvetisti. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 1 Tammi 2011 - 17:34 | |
| - Kipe kirjoitti:
- Longlife öljyt, kuraa vai hintansa arvoista?
Borassa on käytetty tuota Longlife-huoltoa, sitä 25tkm nuilla ei kannata ajaa mutta jos vaihtaa öljyt muutenkin 10-15tkm välein niin eikö tuohon passaa jo joku ihan normaali laatuöljy? Itse vanhalla Boralla menin Longlife ohjelmalla, öljynvaihto 30 000km välein eikä ongelmaa tullu 2 vuoden aikana. Tietysti koneena 1.6 Nykysessä 1.9TDi:ssä käytetty kumpaaki, itse kerran öljyt jo vaihdattanu lyhyellä välillä ja pitkään aion siirtyä. | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 1 Tammi 2011 - 20:15 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Kipe kirjoitti:
- Longlife öljyt, kuraa vai hintansa arvoista?
Borassa on käytetty tuota Longlife-huoltoa, sitä 25tkm nuilla ei kannata ajaa mutta jos vaihtaa öljyt muutenkin 10-15tkm välein niin eikö tuohon passaa jo joku ihan normaali laatuöljy? Itse vanhalla Boralla menin Longlife ohjelmalla, öljynvaihto 30 000km välein eikä ongelmaa tullu 2 vuoden aikana. Tietysti koneena 1.6
Nykysessä 1.9TDi:ssä käytetty kumpaaki, itse kerran öljyt jo vaihdattanu lyhyellä välillä ja pitkään aion siirtyä. Ootko ajatellu miltä ne 30tkm ajetut öljyt näyttää? omien kokemusten perusteella lähinnä kuravedeltä, 1.8t moottorissa öljytilavuuskin vain vajaa 4l | |
|
| |
Grontti
Viestien lukumäärä : 871 Paikkakunta : Turku/Salo
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 1 Tammi 2011 - 20:57 | |
| Golf IV kyseessä. Puhaltimen moottori alkaa ilmeisesti vetää viimeisiään kun joka asennossa aaltoilee puhallus teho oikeen roimasti. Olisko mahdollisesti hiilet loppu? Vai muita ehdotuksia? Kannattaako suoraa ostaa uus moottori? Ja missä mahtaa autossa tuo sijaita? | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 1 Tammi 2011 - 21:59 | |
| - Kipe kirjoitti:
- TomVi kirjoitti:
- Kipe kirjoitti:
- Longlife öljyt, kuraa vai hintansa arvoista?
Borassa on käytetty tuota Longlife-huoltoa, sitä 25tkm nuilla ei kannata ajaa mutta jos vaihtaa öljyt muutenkin 10-15tkm välein niin eikö tuohon passaa jo joku ihan normaali laatuöljy? Itse vanhalla Boralla menin Longlife ohjelmalla, öljynvaihto 30 000km välein eikä ongelmaa tullu 2 vuoden aikana. Tietysti koneena 1.6
Nykysessä 1.9TDi:ssä käytetty kumpaaki, itse kerran öljyt jo vaihdattanu lyhyellä välillä ja pitkään aion siirtyä. Ootko ajatellu miltä ne 30tkm ajetut öljyt näyttää? omien kokemusten perusteella lähinnä kuravedeltä, 1.8t moottorissa öljytilavuuskin vain vajaa 4l Kerran edellisen Boran öljynvaihtoa seuranneena, näytti kyllä edelleen ihan moottoriöljyltä. Muistaakseni 1.6:ssa oli isompi öljytilavuus. | |
|
| |
tomì
Viestien lukumäärä : 437 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Pikakyssärit La 1 Tammi 2011 - 22:42 | |
| - Kipe kirjoitti:
- Ootko ajatellu miltä ne 30tkm ajetut öljyt näyttää? omien kokemusten perusteella lähinnä kuravedeltä, 1.8t moottorissa öljytilavuuskin vain vajaa 4l
Audifinns:in foorumilla on ainakin pilvin pimein tarinoita kun on 1.8t motti paskana kun on vaihdettu öljyt longlife huolto-ohjelman mukaan. Menee öljysihti tukkoon voitelujärjestelmään kertyneestä karstasta. | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 0:03 | |
| - tomì kirjoitti:
- Kipe kirjoitti:
- Ootko ajatellu miltä ne 30tkm ajetut öljyt näyttää? omien kokemusten perusteella lähinnä kuravedeltä, 1.8t moottorissa öljytilavuuskin vain vajaa 4l
Audifinns:in foorumilla on ainakin pilvin pimein tarinoita kun on 1.8t motti paskana kun on vaihdettu öljyt longlife huolto-ohjelman mukaan. Menee öljysihti tukkoon voitelujärjestelmään kertyneestä karstasta. Eikä pelkästään 1.8t moottoreissa tätä sihti tukossa ongelmaa. Itsekki tullu vaihdettuu tsi moottoriin uus sihti ja öljypumppu ku olleet tukossa. niissäki öljypohja oli täynnä karstapaskaa. itse suosittelen 15tkm öljynvaihtoväliä | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 0:35 | |
| Eiks jokainen volkkari sen verran öljyä juo että 30tkm vaihtovälillä vaihtuu kampes jo kertaalleen njääh... itellä 1.9 tdissä muutin 260tkm kohdalla vaihtovälin 15tkm saa vaan aikamoista litkuöljyä silti syöttää kun pumpeduse malli sellaista vaatii. Eli kompaten ihmisiä jotka näistä jotain tietävät niin ei toi vwn 30tkm ole mikään järkevä vaihtoväli... Taitaa samaa longlaiffia juovat skodat käydä öljyhuolloissa 20tkm välein(?) | |
|
| |
viva
Viestien lukumäärä : 463 Paikkakunta : Keski-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 0:38 | |
| - ee-2 kirjoitti:
- Taitaa samaa longlaiffia juovat skodat käydä öljyhuolloissa 20tkm välein(?)
Ainakin octaviassa 30tkm... Ja ei se longlife oo suomenoloissa järkevää, ainakaan talvella. Öljy on halpaa ja sitä saa kaupasta kätevästi ni turha pihistellä ees | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 1:01 | |
| - viva kirjoitti:
- ee-2 kirjoitti:
- Taitaa samaa longlaiffia juovat skodat käydä öljyhuolloissa 20tkm välein(?)
Ainakin octaviassa 30tkm...: Sorry mun mokailut... se olikin martoralin pirkkalaite... Ainakin pari vuotiaat 2.0tdit s-keulat käy 15tkm välein. Jokatapauksessa same same but different. | |
|
| |
retrobiscuit
Viestien lukumäärä : 23
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 16:37 | |
| ajattelin osta polon niin tietääkö kukaan polon tyyppiviat? | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 16:39 | |
| ^kannattaa kertoo varmaan pikkusen tarkemmin minkä vuosmallin tai korimallin polon? helpottaa varmaan aika paljon | |
|
| |
retrobiscuit
Viestien lukumäärä : 23
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 16:51 | |
| - Ic3man kirjoitti:
- ^kannattaa kertoo varmaan pikkusen tarkemmin minkä vuosmallin tai korimallin polon? helpottaa varmaan aika paljon
2000 diesel turbolla tai ilman | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 17:01 | |
| - vildur kirjoitti:
- tomì kirjoitti:
- Kipe kirjoitti:
- Ootko ajatellu miltä ne 30tkm ajetut öljyt näyttää? omien kokemusten perusteella lähinnä kuravedeltä, 1.8t moottorissa öljytilavuuskin vain vajaa 4l
Audifinns:in foorumilla on ainakin pilvin pimein tarinoita kun on 1.8t motti paskana kun on vaihdettu öljyt longlife huolto-ohjelman mukaan. Menee öljysihti tukkoon voitelujärjestelmään kertyneestä karstasta. Eikä pelkästään 1.8t moottoreissa tätä sihti tukossa ongelmaa. Itsekki tullu vaihdettuu tsi moottoriin uus sihti ja öljypumppu ku olleet tukossa. niissäki öljypohja oli täynnä karstapaskaa. itse suosittelen 15tkm öljynvaihtoväliä Laitetaanko tuonne sit tilalle Mobilin 3000:sta vai mitäs porukka suosittelee? | |
|
| |
Antto-
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 18:49 | |
| 1.8 urboon mobil 1 / castrol edge / teboil diamond 5W40 passar bra. Panisin eka fortet pyörii myllyyn ja sit kaikki öljyt kartanolle ja tuoreet sisään. Kehrää ku kissa sen jälkee :p | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 18:59 | |
| - GroundZero kirjoitti:
- Ic3man kirjoitti:
- ^kannattaa kertoo varmaan pikkusen tarkemmin minkä vuosmallin tai korimallin polon? helpottaa varmaan aika paljon
2000 diesel turbolla tai ilman Eikai noissa ihmeitä... Mut ainakin espanjantekeleistä (Classic ja Variant) on askeja menny... Isot pykälät jos ääntää (sellanen peruutusääni) 5:lla ja/tai 4:lla niin ei kannata ottaa. Ohjaustehostimen pumpput on heikohkoja ja kynnyskotelot kannattaa potkia. Noista 6n hatcheistä en tiedä... | |
|
| |
retrobiscuit
Viestien lukumäärä : 23
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Su 2 Tammi 2011 - 21:06 | |
| - ee-2 kirjoitti:
- GroundZero kirjoitti:
- Ic3man kirjoitti:
- ^kannattaa kertoo varmaan pikkusen tarkemmin minkä vuosmallin tai korimallin polon? helpottaa varmaan aika paljon
2000 diesel turbolla tai ilman Eikai noissa ihmeitä... Mut ainakin espanjantekeleistä (Classic ja Variant) on askeja menny... Isot pykälät jos ääntää (sellanen peruutusääni) 5:lla ja/tai 4:lla niin ei kannata ottaa. Ohjaustehostimen pumpput on heikohkoja ja kynnyskotelot kannattaa potkia. Noista 6n hatcheistä en tiedä... no ei sit osteta ) entäs diesel audit? Nyt ihan oikeasti, just aikasemmin sanottiin että kerrot nyt hiukan enemmän tietoja mistä haluat tietää. Diesel Audeja on ihan pikkunen rivi - haloo. -rölli | |
|
| |
pottifemma
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Hellsinki Muut : UnitedxShitluck Magnolia bmx
| Aihe: Vs: Pikakyssärit Ma 3 Tammi 2011 - 19:10 | |
| Mk3 golf ja ongelmaa kytkinvaijerin kanssa. Ongelmana on että uusi vaijeri sekä käikäle mihin vaijeri laatikon päässä tulee kiinni on vaihdettu mutta nyt kytkin ottaa todella ylhäältä kiinni ja luistaa siis missä vika? Ennen kuin tuo laatikon pään käikäle meni rikki ja huoltamo vaihtoi uuden vaijerin toimi kytkin moitteettomasti.
Onko mahdollista vetää vaijerin automaattisäädön jousta vielä enemmän kasaan kuin se uutena "lukituksen" kanssa oli jolloin vaijeria tulisi enemmän ulos ja tämän jälkeen kytkin ei enään luistaisi? Autoni on siis eräällä huoltamolla korjattavana eikä korjaamon asentaja oikein vaikuttanut siltä, että tietäisi mistä kiikasta kun auto jäi tänään sinne huomattuani että kytkin luistaa.
Olisi erittäin mahtavaa jos joku tietäisi ratkaisun tähän koska 4 päivää julkisilla liikkuen saa hermot hitsaamaan kiinni =)
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pikakyssärit | |
| |
|
| |
| Pikakyssärit | |
|