test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic

Siirry alas 
+188
mf-690
temeee.
römpsy
Cyklowni
gandolfini
pennari
Jolberious
Bastard
qsti
puerco
sajoo
pellepoliisi
HuG0
Ani
Shakini
samza
ArtoE
Naptos
Masuli
Flaka
WILU
-jokinen-
juudas
jusni
JuhiZZ
Challenger-70
smpovers
S`ebu
miqzu
TeNu
redlane
regal
Raesae
Ate
elias
lGtC
topi
Grontti
karpi
J.K
Furia_88
Mmasa
IL3
turbiini
MaRsY
MixuJoo
jjuuuso
tomì
allu_
mlou
buubaa
Alpha
pekka007
Strapi
Teme
GrapL
Leksa
TeeVee
Avt0mat
mmake^
nik0
cossmic
kiMMMe
Acerbis
Juzzis
pazi88
namniki
mulletti
Ceisari
Keppis-
juhis85
Sawo
cGv
Tikkku_
Saulerson
seba
Wlle
`villle
Mazuuu
Petterii
antizero
ElektrikMekanik
jeQQ
_paffa
samsa
Jakke
WeirdDude
runq
Drunkenmunky
caucaus
Basu
/Wille/
onee
Quorro
Makkeli
Jebbunen
NisseR
viva
Jonas_
JS1984
jaki
Aanri
PehmoLelu
Blind
Tonise
Green
miikam
-Joonas
jallu81
Devil
Meikkis01
zemz
Antto-
-Alcohol-
partsu
lauri-
Paltsu
puzle
Jookeli
Beris
Eagle
Bronn
jäse
pottifemma
G4
-mane-
antti_aamunen
Juba
Down
mosse
Neuni
subi
Sami
Jonski
Thompson
Sergey
arevaan
Mro
kop-O-nen
Laatueine
Kipe
Nextr
xite
weicco
ee-2
niko
oli
Mai-
Hanska
Heke26
Mikko
Interlagos
llattee
Bete^
JTG
vvuori
TIKU
Henri
zimi
epk
mustonenj
Wiltsu
Jombe
Juhi
toni
ch3oh
turhake
RapSu
-dtk-
uttrep
J4TOG
nakke
TomVi
old school
wsq
jiri
Diore
Masq
CDLC.CO
salkku
jonttu`
oki_
Ahis
vildur
hlappis
Juki
andy
sasu
192 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava
KirjoittajaViesti
IL3

IL3

Viestien lukumäärä : 1051

Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 Empty
ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 20:30

Mulla siirtyy auton kunnollinen myllytys keväälle (aikaan kun ei enää lumiharjaa tarvitse) ja sen takia olin colliniten alle ton Autobalmin laittamassa, jotta osan naarmuista sais piloon, mutta taitaa munki olla vaa paras laittaa sit tota AG:n punasta ja sit collinitet päälle?

Vai syökö toi AG:n punanen pahasti ton colliniten tehoa sen alla?
Takaisin alkuun Siirry alas
JTG

JTG

Viestien lukumäärä : 1379

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 20:42

IL3 kirjoitti:

Mulla on tästä just testi kesken. Osaan autoa löin siis ton alle ja osaan ei. Talvella ollaan ton suhteen fiksumpia, mutta nyt jo kesto pieksee esim megun 2.0 nxt:n ja puna/kulta yhdistelmän 100-0
jusni

Viestien lukumäärä : 2368

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 21:22

oliskos ideaa jos tekis listan johonki päin paikkakunnittain ip-pesuista joissa homma toimii? kuten esimerkiks pesukintaalla on jo, mutta ei kai se täälläkään pahitteeksi olis, kuitenkaan varmaan kukaan harjapesuissa autoaan käytä?

itse esimerkiks pitäis keksiä hämeenlinnan suunnilta lauantaiks paikka, ajattelin siellä vasta huuhtaista auton. onko siis mitään paikkaa missä ei olis ramppia halliin, ja on ihan ok vehkeet?
IL3

IL3

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 21:40

JTG kirjoitti:
IL3 kirjoitti:

Mulla on tästä just testi kesken. Osaan autoa löin siis ton alle ja osaan ei. Talvella ollaan ton suhteen fiksumpia, mutta nyt jo kesto pieksee esim megun 2.0 nxt:n ja puna/kulta yhdistelmän 100-0

Ok, mielenkiintoista. Ilmotteletko esim. PK.comissa kun testisi etenee/päättyy vai?

Taidanpa ihan ton perusteella iskeä sitten itsekkin ton tuplakombon kun tarkotus olisi auto pestä ja vahata heti kunhan tulee sateeton päivä. Aiemmin oon Mequn Gold Classilla vahannu, mut kesto voisi olla paljon parempi ja siksipä päädyin vaihtamaan vahamerkkiä.

Kuinka paljon tolla AG:n punasella saa naarmua piiloon?
Petterii

Petterii

Viestien lukumäärä : 422

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 21:50

IL3 kirjoitti:

Paljon, leikkaavalla laikalla vie jopa osan naarmuista kokonaan
JTG

JTG

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 21:53

IL3 kirjoitti:
JTG kirjoitti:
IL3 kirjoitti:

Ok, mielenkiintoista. Ilmotteletko esim. PK.comissa kun testisi etenee/päättyy vai?

Taidanpa ihan ton perusteella iskeä sitten itsekkin ton tuplakombon kun tarkotus olisi auto pestä ja vahata heti kunhan tulee sateeton päivä. Aiemmin oon Mequn Gold Classilla vahannu, mut kesto voisi olla paljon parempi ja siksipä päädyin vaihtamaan vahamerkkiä.

En mä tosta mitään sen tarkempaa raporttia ole ajatellut pitää, mutta vois kai sitä jos vaan muistaa. Koko homma lähti alunperinkin siitä, että unohtin ostaa lisää tota SRP:tä. Käsinkin levitettynä ne muutamat ärsyttäneet naarmut kyllä katosi mun tapauksessa, mutta on kyllä tosi pehmeä lakkakin. Katotaan mitä talvi tekee pinnalle, että hierotaanko ens kerralla enemmänkin naarmuja pois.
IL3

IL3

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 22:43

Mites, ei ole tarkoitus konetta käyttää vaan vetästä ainoastaan käsin, niin onko toi AG:n SRP tässä tapauksessa turha (mun autossa kova lakka) eli kannattaako jättää se välistä kun ei koneella sitä aja?
Petterii

Petterii

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 25 Syys 2012 - 23:45

IL3 kirjoitti:
Mites, ei ole tarkoitus konetta käyttää vaan vetästä ainoastaan käsin, niin onko toi AG:n SRP tässä tapauksessa turha (mun autossa kova lakka) eli kannattaako jättää se välistä kun ei koneella sitä aja?
Kokeile? Toimiihan se käsinki ku vain jaksaa hinkata
epk
Wingman
epk

Viestien lukumäärä : 3568

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyLa 29 Syys 2012 - 8:47

kertokaas tyhmälle näistä pinnoitteista ?

pitääkö semmoista hommata , tällä hetkellä mennään collin 476 kanssa, mutta legendat pinnoitteista kuumottaa...

Shakini

Viestien lukumäärä : 41
Muut : 1 pari jalkoja kokoa 42

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyLa 29 Syys 2012 - 10:39

epk kirjoitti:
kertokaas tyhmälle näistä pinnoitteista ?

pitääkö semmoista hommata , tällä hetkellä mennään collin 476 kanssa, mutta legendat pinnoitteista kuumottaa...

Ovat LSP tuotteita, eli niin sanotusti, Last Step Product.

Itse oon käyttäny suoraan myllytytelle pinnalle, löytyy hyllystä Wolf's Chemicalsin Bodywrappia, toinen todella hyvä vaihtoehto on tuosta jatkokehitelty Hardbody.
Ainakin tuo BW oli todella helppo levittää ja kiillottaa ja kestokin helposti useita kuukausia, konepellin olen joutunut quick detailerilla joutunut yli pyyhkäisemään, kun alkoi osoittaa pettämisen merkkejä. Tuo QD parantaa/ehostaa tuottaa ominaisuuksia.

Ja toisekseen aineet on todella riittoisia, olen omasta 150ml pullosta tehnyt jo kolme normaalikokoista autoa, ja ainetta menny korkeintaan 20ml.

Nuo Wolf'sin nanotuotteet on taas vähän omien kokemusten suhteen kitsaita autoshampoille, menevät niin sanotusti tukkoon, mutta asiallinen huuhtelu kyllä paikkaa tilannetta tosi hyvin. Itse en ajatellutkaan mitään muuta vaihtoehtoa auton ulkopinnalle kuin pinnoitetta, vahaamista joutuis kuitenkin harrastamaan hivenen useammin..

Kattavampaa vastausta saat esim. kysymällä suoraan Projectechin Jannelta, info@projectech.fi, tuolta ehdottomasti kannattaa kysyä, Janne tuntuu tietävän aikalailla kaikista tuotteistaan valtavat määrät tietoa.
epk
Wingman
epk

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyLa 29 Syys 2012 - 11:00

hmm, kesto useita kuukausia ? kyl sen tarttis vähintään puol vuotta kestää tai ylikin.

Mulla on nyt koht 6kk ollut collin 476s päällä eikä vielä osoita vahailun tarvetta.
_paffa

_paffa

Viestien lukumäärä : 770

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyLa 29 Syys 2012 - 12:10

epk kirjoitti:
hmm, kesto useita kuukausia ? kyl sen tarttis vähintään puol vuotta kestää tai ylikin.

Mulla on nyt koht 6kk ollut collin 476s päällä eikä vielä osoita vahailun tarvetta.

BodyWrap pikkasen heikko kestoltaan, jos puhutaan yleisesti kestopinnotteista. HardBody sit parempi. Kestopinnoitteiden kesto yleensä 1-2v oikein hoidettuna. QD pesujen jälkeen ei ainakaan heikennä kestopinnotteen pintaa.
Shakini

Viestien lukumäärä : 41
Muut : 1 pari jalkoja kokoa 42

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyLa 29 Syys 2012 - 12:11

epk kirjoitti:

No ei itsellä oo ollu ku alkukeväästä asti pinnassa Smile
Tosin pohjat ei ihan 100% onnistunut, joten keston kanssa oon taistellunna itekkin.

Aika tarkkoja pohjista nämä on kyllä, tosin porukoiden autoon pyyhkäisin kunnollisen pesun jälkeen, katsotaan miten kestää.
Opti-Coat tosin ois aivan loistopinnoite, mutta se on sitten nirso pohjien, kuivatuksen ym. suhteen.
CDLC.CO
CDLC.CO Founder

Viestien lukumäärä : 5471

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyLa 29 Syys 2012 - 12:55

Tekis mieli omaanki linttaa pinnotetta, mutku sii tarvis olla helvetin hyvät pohjat eli kaikki naarmut veks > nättiä ku on pinnote päällä ja löytyyki naarmuja jostain, ne sit onki siellä sit.
epk
Wingman
epk

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyKe 7 Marras 2012 - 9:10

jaaha, suolakausi alkanut. Mitäs vinkkejä suolan poistoon?

Jämähtää samantein kiinni ja todella lujaa, ei lähde edes lämpimällä vedellä ja pesuaineella... Pineline käyttöön ja annan vaan vahojen mennä ?, keväällä taas sitten vahat niskaan ?
pazi88

pazi88

Viestien lukumäärä : 1652

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyKe 7 Marras 2012 - 11:57

Voithan nää koittaa eka pestä oikeen laimeella pinelinellä ja sit pikkuhiljaa vahvempaan päin jos ei kummene. Pineline kunnolla laimennettuna ei vielä vahoja poista, mut lika kyllä lähtee. Entä löytyykö foamlancea autofoamilla tms.?
Antto-

Antto-

Viestien lukumäärä : 655

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyKe 7 Marras 2012 - 13:08

1:20 pineline ei pitäis viedä vahoja vielä. Bilt-Hamberin autofoamia pulloon 8% liuosta (kuivaan pintaan) ja esipesun tekee 2 kertaa ennen kinnaspesua. (Pesuaineena Dodo Juicen BTBM) tällä kaavalla minulla on suolat irronneet. Tuota pinelineä oon käyttänyt pienen brushin kans täsmäiskuihin kuten takakontin kahva, kilpivalot, sivuvilkut, maski jne. pienemmät/tarkemmat kohdat mihin ei kintaalla niin pääse.

Tietty jos haluu poistaa suolat ja muut shaisset niin varmaan 1:5 pineline pumppupullosta pintaan ja antaa vaikuttaa ja sit pesee fairyllä auton ja kuivaa huolella ja nykii vahat pintaan. Jokaisen peruspesun (=ei siis fairyllä) yhteydessä quick detaileria antaan pientä extra suojausta juuri tätä suolaa varten. Suosittelen.

Jos on valinnanvaraa vahassa niin talveksi vois olla hyvä laittaa esim Collinte476s tai FinishKare 1000P sealant.
Petterii

Petterii

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyKe 7 Marras 2012 - 13:20

Jos en väärin muista niin epk oli collinite miehiä, nyt ku heittää pari kerrosta pintaan niin varmasti on kevääseen asti hyvä suoja
epk
Wingman
epk

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyKe 7 Marras 2012 - 19:04

no mulla o kärcherin painepesuri jossa kind of foameri.

Savetin auton ja collin 476ssät perään. Painepesuriin latasin noin 1:10 seoksen pinelinee, onkohan liian tujua...
J.K

Viestien lukumäärä : 281

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyKe 7 Marras 2012 - 21:50

No ei sitä enää vahaturvalliseksi voi sanoa, mutta suolan pitäis ainakin irrota. Very Happy

Täs on Pinelinelle ja Surfex HD:lle suuntaa antavat laimennusohjeet eri käyttötarkotuksiin:

1:5 - Vahanpoisto/Liuotinpesu
1:20 -APC
1:120 - Sisäpesu
JTG

JTG

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyKe 7 Marras 2012 - 23:58

Osta epk tota auto foamia. Oikeesti kurkoa kamaa. Mulla on lähes samoilla pohjilla Colli 476s ja hyvin irtoaa suolat. Ainoana lisäksenä ipa ennen vahaa. Kahteen bilteman pikkuseen pumppupulloon oon tehnyt sellasen noin 8% liuoksen ja hyvin pesee yhdelläkin esipesukerralla. Colli on nyt about 3kk vanhaa ja helmeilee kun just laitettuna. Kerran tosin boostattu jollain Megun QD:llä.
epk
Wingman
epk

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 20:16

JTG kirjoitti:
Osta epk tota auto foamia. Oikeesti kurkoa kamaa. Mulla on lähes samoilla pohjilla Colli 476s ja hyvin irtoaa suolat. Ainoana lisäksenä ipa ennen vahaa. Kahteen bilteman pikkuseen pumppupulloon oon tehnyt sellasen noin 8% liuoksen ja hyvin pesee yhdelläkin esipesukerralla. Colli on nyt about 3kk vanhaa ja helmeilee kun just laitettuna. Kerran tosin boostattu jollain Megun QD:llä.

hah, nyt o bh auto-foamii 20l ja siihe pyssynä foam lanceri. Miten helvetisssä olen voinut ilman pärjätä :cheers: tiedossa ollut jo jonnin aikaa ko. vermeet mutta aina unohtunut.

Muillekkin vinkkinä, on sitten oikeesti toimiva yhdistelmä, lähtee suolapaskat sun muut. Oikeenkin loisto vehkeitä varsinkin tämmöiselle has been auton pesijälle Cool
Ani

Viestien lukumäärä : 837

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 20:35

Kertokaa nyt joku suomeks mitä etua tosta vehkeilystä sit on?

Ja mistä ja mitä ostaa. Monta vuotta oon jo lukenut porukan niitä hommailevan ja joitain urlejakin pistäneen kehiin mutta se on vain aina jäänyt "kalliin" hinnan ja sen epätiedon et mihin sen käyttö perustuu.
Petterii

Petterii

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 20:46

Ani kirjoitti:

Ja mistä ja mitä ostaa. Monta vuotta oon jo lukenut porukan niitä hommailevan ja joitain urlejakin pistäneen kehiin mutta se on vain aina jäänyt "kalliin" hinnan ja sen epätiedon et mihin sen käyttö perustuu.
Autofoamista ei oo kokemusta mutta vaahto ruiskitaan tuolla foam lancella pinnalle, annetaan vaikuttaa ja pestään pois. Ei tarvi enää käsin koskea joka pesulla auton maalipintaan.
Itte oon big orangea vaahdotellu pinnalle ku on halpaa ja saa mistä vain.

EDIT ja tosiaan projectechiltä saa kaikki ja vähä muutaki

Viimeinen muokkaaja, Petterii pvm Ti 20 Marras 2012 - 20:48, muokattu 2 kertaa
IL3

IL3

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 20:47

Ani kirjoitti:

www.pesukinnas.com

Sinne lueskelemaan Wink
Sit lompsa auki ja shoppaamaan!
epk
Wingman
epk

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 21:23

Ani kirjoitti:

se ettei välttämättä tarvii talvisin koskee sienellä ollenkaan että saa paskat pois, varsinkin näillä suolapaska välikeleillä kun auto on joka päivä paskainen, tää helpottaa ihan sikana ! ja lähtee se suola filmi pois näemmä ilman että tarvii koskee mekaanisesti ollenkaan, josta yllätyin isosti. Toki vaatii alle hyvä vahan.

Pyssy kuluineen alle 50e, auto-foamit reilu 20e / 5l , ei tätä nyt kovin kalliiksi voi sanoa Smile
tomì

tomì

Viestien lukumäärä : 437

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 21:46

Onko muuta (hyvää) tapaa ton foamin levittämiseen kun painepesuri? Vai löytyykö jostain foam lance painepesuriadapteria Clenin pesuriin? Toisaalta toi oma pesuri ei oo pakkasilla käytettävissä kuitenkaan, niin saako tota foamia jotenkin muuten vaahdoteltua pintaan?
Petterii

Petterii

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 21:53

tomì kirjoitti:
Onko muuta (hyvää) tapaa ton foamin levittämiseen kun painepesuri? Vai löytyykö jostain foam lance painepesuriadapteria Clenin pesuriin? Toisaalta toi oma pesuri ei oo pakkasilla käytettävissä kuitenkaan, niin saako tota foamia jotenkin muuten vaahdoteltua pintaan?
Saa, http://www.pemic.fi/product_details.php?p=382 (halvempiaki varmasti löytyy)
onee

onee

Viestien lukumäärä : 39
Muut : K5 gsx-r 750

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 21:55

Kannattaa varmaan projectechin Janneen ottaa yhteyttä. Eiköhän siltä löydy oikeanlainen sovitin.
Ceisari

Viestien lukumäärä : 840

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 EmptyTi 20 Marras 2012 - 22:01

Petterii kirjoitti:
tomì kirjoitti:
Saa, http://www.pemic.fi/product_details.php?p=382 (halvempiaki varmasti löytyy)

Tuleeko tuolta muka vaahtona vai ihan normaalin painepullon tapaan?

Vaahdottimella ja painepullolla ampuminen on kuitenkin kaks eri asiaa..
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 29 Empty

Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic
Takaisin alkuun 
Sivu 29 / 33Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Seuraava
 Similar topics
-
» Kromivanteen puhdistus/kiilloitus
» Moottoritilan pesu
» Teippaus Topic
» Milloin on oikea aika aloittaa oma topic?
» RULES: Never start your topic in Creme De La Creme section.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: GENERAL DISCUSSION :: General Discussion-
Siirry: