| Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. | |
|
+89Pellikka Jandu KjMM Zoml ripa oogoo pasisto tonkpa Juibbi Kozonen blummi Juunas94 J4TOG AS13 PHJS Leksa Raab s4his temeee. Sumiloff |777| Juhaz Jepa Makke nani wiiksi Säm niksude` Warro Juke-Maza janpertti OspreY Mro Pazihi -Mikkeri- hirvonen ShuFFel Vellulollero Aleksii jarkkis Jeppe. antizero lGtC Koomik pellepoliisi GrapL turhake Ruusenvisti RöHnÄ hintti -zamppa- kartza Mai- _wisse_ Challenger-70 TMA Jusux Mazuuu Neuni ElektrikMekanik Masq Makkeli SaKmund kaleiv sasu mazz apuapina Ghosty InsaneMe Grontti Elementti CDLC.CO TomVi epk eros x-arttu-x Jak3 jontte Green Kipe Bäkström llattee Mmasa ]usbe kiskola Laatueine Antto- kop-O-nen Wald 93 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
ElektrikMekanik
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Overford
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Su 13 Maalis 2011 - 21:15 | |
| Katos perkelettä gammat taas ihan vitullaan. Ei oikeen tunnu pysyvän Atin ajureissa säädöt muistissa. http://www.lagom.nl/lcd-test/gamma_calibration.php^Loistava sivusto näytön säätöön. EDIT: Edelleen näyttää enemmänkin metallinhohtosiniseltä. Valkotasapaino kenties menny päin honkia? Piti viel tallentaa kuva koneelle ja kattoa ihan kuvankäsittelyohjelmassa et mitä RGB lukemia antaa ja kyllä tuo sinistä on vaikka perseeseen tunkee. Roskis on musta. | |
|
| |
InsaneMe
Viestien lukumäärä : 39 Muut : MB W210 290TD
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Su 13 Maalis 2011 - 22:48 | |
| mukavaa viimeistelyä kyllä o golfisa, vieresä pajotin väykkyä niin ihimettelin että mitä se sielä golfin alla oikeen värkkäilee niin pensselin kanssaha se sielä pellikka paikkaili pohojan maalia ei taia olla meijänkään tallilla kenellekkään hipostelu- kameraa jotenka saattaa kuvisa vähäsen heitellä nuo värit, mutta kyllä se musta ihan livenä on T.Sankari | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Su 13 Maalis 2011 - 22:51 | |
| Kiitos nam.
Mattamusta on meikäläinen lemppari kilikalihommissa ja purkkeja mennyt varmasti kymmeniä jos ei satoja. Tosin vielä koskaan en oo niistä sinistä saanu ulos, sikäli hienoa kun en sinisestä juuri välitä. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ti 15 Maalis 2011 - 20:09 | |
| Vanteet sain maalattua ja hyvät tuli. Maalina Dupontin 2-k akryyli. Kuhan kuivaa läpiasti, niin pitää laittaa tarrat ja keskikupit paikalleen. Sisäpuolelle pitää joku kolhu paikkailla pensselillä ja maalata samalla varavanteeks Compomotiven th 15". Kumikin tuolle varavanteelle jo ois, keskikuppi melkeen pitäs saaha jostain yks. Jos tekis semmosen kontinpohjan että jää varapyörä näkösälle. X-partsilta saksasta tuli tänään uus alustasarja. 183 euroa kuluineen töihin tuotuna, ei paha. Pitänee näsäyttää paikoilleen tässä loppuviikosta nuokin. Alle viikossa tuli. Tuningart oli merkki ja ta-technixiä mainostettiin valmistajaks. Melkeen tekis mieli maalata siniset jouset jollain muulla värillä, mutta taidan tyytyä kääntämään apujouset ylös ja heittää paikalleen. Tuossa näkyykin tuo th. Kiillotettu vanne on menossa käyttölinttaan. Siitäkin pitäs jotakii tarinaa laittaa sitte. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| |
| |
Mazuuu
Viestien lukumäärä : 470 Paikkakunta : Nousiainen
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ke 1 Kesä 2011 - 20:07 | |
| Omasta mielestä modernit istuu hienosti rispectii tosta vaivasta mitä oot laittanu / tulet laittamaan golffiin | |
|
| |
Jusux
Viestien lukumäärä : 115 Paikkakunta : Somewhere near Jyväskylä. Muut : Honda Monkey Z50RR & Husqvarna smr
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ke 1 Kesä 2011 - 20:15 | |
| Tosi kliini, mä diggaan. Thumbs upp! | |
|
| |
Antto-
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ke 1 Kesä 2011 - 20:16 | |
| Pitäis varmaa tulla tässä joku kerta kylästelee tallilla nii voitais käydä heittää munkit Geellä | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ke 1 Kesä 2011 - 20:24 | |
| Hyvännäköistä, mukava pikku projekti.
Itse laittaisin G60 koko kaari/helma-sarjan ja eteen normi lipan. Yläosat puskureista ryppyyn ja helmat/kaaret myös. Mutt nää on näitä makuasioita. On se näinkin oikein mukiin menevä. Keep up the good wörk. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ke 1 Kesä 2011 - 21:42 | |
| Kiitosta vaan. Kaarista ja helmoista oli osto-ilmokin jo, mutta ei ollu tarjolla. Ei vaan oikein kaaret mahda istua ku takana on ykkösen kaaret ja joka nurkasta koputeltu ulos sen mitä tulee. Tykkään, että tämä on mustana kiiltävä ja korinvärisenä kaikki rypylät. Sitte jos vaihtaa joskus väriä, niin tarkotus maalata puskurien yläosat. Tästähän piti tulla RS Audin punanen alkujaan mustilla himmeleillä. Takaspoilerikin on työpaikalla nyt ja tulee sileä ja korinvärinen, spoilerihan oli gti:stä. Tuuhan Antto käymään joku kerta niin tirruutellaan. Putkiston tein tuossa kevväällä uusiks taas, varmaan viidennen kerran. Nyt on liitokset laipoilla, helppo irrottaa ja pysyy tiiviinä. Putki tuli laipan sisään sen verran, ettei tarvii kuin asennustahnaa tiivisteeksi. Katti on tässä oltava ja tuohan on jostain skodasta alunperin tuumasella putkella. Nykysellään ei kovin vihreitä tyydytä. Tuo vanha takavaimennin tuli taka-akselin eteen ja vanha keskivaimennin siirty hetkeksi taakse. InsaMe hiekkapuhalsi nuo simonssit(kiitoksia) ja heppailin putken kasaan. Koko härdellin maalasin VHT:n pakoputkimaalilla ja näyttäs pysyvän. Tuo takavaimennin vaihtu vielä myöhemmin Dynomax superturboon ja äänet hiljeni sopivasti. Vapuksi piti ajoon saada ja se onnistu. Kiillotuskin kerettiin -JP-:n kans hoitaa, siitä tarinaa myöhemmin. Vappuajoissa tuli käytyä, kun leimakin irtos moitteetta. Olipahan mukava kokemus tuokin. Oulun acs:sään Golffi haluttiin Oulun Polarin osastolle ja alle lykättiin XXR 501:set 8x15 ET15 ja takana taas 20mm spaceri. Kumeina 195/45r15 hankookit, istui kyllä justiin. Hinnasta ei tullu sopivaa, niin vanteet palautu näyttelyn tuossa maanantaina heille takasin. Ennen näyttelyä käytiin Erasedin Maikin kans joka paikka läpi sisältä ja päältä vielä. Backwoodsissakin käytiin, ihan vaan vierailemassa. Innovate mtx-l tuli asennettua viimeinkin kojelaudan tyhjään reikään. Pelaa hienosti mittari ja sen mukaan autokin. Nyt on hälyttimen asennus meneillään, vielä hieman kesken. Piiloon pitäs saada kaikki ja avaimet pitää patentoida, niin oma hommasa siinäkii. n.1500 km jo tahkottu ja kivaa on ollu. Jarrunestesäiliökin vaihtui uuteen vanhan pettäessä.
Viimeinen muokkaaja, Pellikka pvm Pe 10 Kesä 2011 - 19:27, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. To 2 Kesä 2011 - 23:06 | |
| Oot kyl niin tarkkaan nysvänny jokapaikan kohdilleen, että en oo mitään sanotavaa huomannu Ja tosi hyvältähän toi ois näyttäny xxr:llä, vaikka noissa kuvissa eivät kyl näytä miltään... Mutta mitäpä niistä maksamaan käytettynä enempää, mitä uusilla on hintaa | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. La 4 Kesä 2011 - 12:59 | |
| Kiitoksia. Ompahan xxr:t kokeiltu, niin tietää miten tuossa koossa istuu. Jos joskus metästäs toiset vanteet samassa koossa. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Pe 10 Kesä 2011 - 19:40 | |
| Kävin hellettä paossa hallilla ja puunasin golffia. Vanteisiin suihkutin valet pron bilberryä laimennettuna ja pesin paineella. Sitten megun kopio vanneharjalla sisäpuolet puhtaaks ja kintaalla ulkopuolet, aineena sankollinen vettä ja pikkusen pinelineä ja Chemical guysin citrus wash&glossia. Renkaisiin pyyhkäsin megun geelin sienellä. Päältä pesin normaaliin tyyliin. Pitäs taas kiillottaa, kun on pisaran kuvia palanu jostain. Sisältä imuroin ja pyyhin pinnat megun laimeella hyper dressingillä. Raot hankailin pensselillä ja pesin päälle ikkunat. 2000km menty. Viimesen 557km kulutus ollu 8,25, joka ei oo kyllä yhtään paha. Tosin suurin osa matkaa. Tänään sain kitattua takaspoilerin ja ruiskutin pohjavärin, olikin melko loimua tuo orkkis gti-lippa, kun rypyläpinta tehtaalta. Jos samalla maalais sitte tuohon tankinluukun ja eteen poikkituen kopan väriin. | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. To 7 Heinä 2011 - 20:46 | |
| Yks ilta töistä tullessa oli pakko ottaa muutama kuva tästäkin ohi kävellessä, kun oli taas niin täydellisessä iskussa. Kuvauspaikka ei siis kovin erikoinen ole, koska sattuu olemaan kerrostalon takapiha, mutta eipä se haittaa, kunhan vaan itse kuvauskohde näyttää hyvältä. golf(0) by pazi88, on Flickr golf(1) by pazi88, on Flickr golf(2) by pazi88, on Flickr golf(3) by pazi88, on Flickr golf(4) by pazi88, on Flickr golf(5) by pazi88, on Flickr Mukava kerrankin kuvata autoa, mistä ei tarvii virheitä peitellä. EDIT. Kaksimielisesti ajattelevat ihmiset varmaan repii huumoria rekkaritunnuksesta ja parkkipaikan numerosta | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. To 7 Heinä 2011 - 21:08 | |
| Kiitosta vaan hyvistä kuvista. Virheitähän siitä löytyy, mutta yleensä ne häiritsee aina ihteä eniten Oli justiin etulippa maalattu, kaikki muovit käsitelty chemigal guysin nltg:llä ja auto ollu pestynä päivän hallilla, niin ei jääny pisaroita pahasti. Vyötkin sinne nyt on laitettu ja G60 emblemi kojelautaan peittämään yhen reiän. Parkkipaikan numero sattu kyllä sopivasti ja rekkarikin aiheuttaa hymyä tai myötähäpeää kaikille, jotka sen hoksaa | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. La 16 Heinä 2011 - 15:42 | |
| Tämäkin on vielä elossa, nyt tosin jo viikon seisonu hallilla ku oon käyttis 190:llä ajellu. Piti tänään sadepäivän kunniaks muistaa golffia pesemällä se joka puolelta. Jos sitte vasta syksyllä ennen seisontaa seuraavan kerran tarviis alusta pestä. Tunkkasin kyljen ylös ja irrottelin pyörät. Suihkin pinelinet pintaan ja pesin paineella. Kävin vielä shampoolla ja kintaalla kaikki läpi ja lutrasin tankin muovinhoitoaineella. Vanteille sama resepti ja päälle vahaus Malcon Cherry flashillä. Tahtoo pinttyä valkoseen pulveripintaan sisäpuolelle kaikki jarrupölyt, ulkopuolen uuessa maalissa ei mikään pysy. Kiillotin renkaat sisäpuolelta megun rengasgeelillä, että kestää kurkkia auton alle Samat vielä konehuoneelle Kuivasin, käytin lämpimäks ja jätin sen jatkamaan lepoa hallille. Josko huomenna ois kuivaa, niin vois ajellakkin välillä. Ens viikonloppuna mahollisesti pudasjärvelle kiihyttelemään. | |
|
| |
Challenger-70
Viestien lukumäärä : 478 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Su 17 Heinä 2011 - 0:28 | |
| Joo tämä tuli bongattua oulu jenkkiauto showssa ja oli kyllä todella siisti golfi, itse oon eniten lääpällään noihin vanhoihin jenkkirasseihin joten ne vei huomion mutta piti tätäkin ihmeissään tuijottaa että onpa hieno kun ohi kävelin pari kertaa 10p/10p. Ne siellä reunalla olleet muut euroautot aiheutti kyllä myötähäpeää.
EDIT: ne vanteet siellä kruunas koko kiesin, sopi mun mielestä paaljon paremmin. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Su 17 Heinä 2011 - 21:24 | |
| Kiitosta vaan. Oulun acs:ssä kyllä yllätti tuosta kiinnostuneitten määrä. Sen vähän aikaa mitä tuolla kävin, niin koko ajan piti jonkun kans turista.
Katellaan talven aikana jos löytys vielä ne vaihtoehtovanteet. Pitänee ehtiä saksan maalta jotkut vanhat ja tyyliin sopivat, jotenkin tuommoset muovipulteilla kasatut ei tunnu compoja paremmilta. | |
|
| |
_wisse_
Viestien lukumäärä : 19 Paikkakunta : P-Sawo
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Su 17 Heinä 2011 - 21:41 | |
| *kröhöm* ..BBS.. | |
|
| |
Mai-
Viestien lukumäärä : 911
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Su 17 Heinä 2011 - 23:03 | |
| Jos noita vanteita oot hävittämässä, niin mulle ne halvalla! Eiks je? | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ma 18 Heinä 2011 - 18:12 | |
| Ei raski hävittää nuita. Muihin autoihin on monet renkaat ja tähän vasta yhet. Kahtoo talvella, jos kerkeis rikastua, tuo 8x15 oli kyllä erittäin sopiva koko. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. La 30 Heinä 2011 - 19:55 | |
| Tälläkin välillä ajeltu ja tehty pikku päivityksiä. Sain viimeinkin aikaseks vetää piuhan Innovaten ulostulosta alkuperäselle moottorinohjaukselle. Toimii, nyt pitää vielä perehtyä ohjelmoimaan sitä ja kokeilla tiedonkeruuta. Kaikin puolin toimivan tuntunen mittari, yhen errorin vasta tehny ja sekin poistu virtojen katkaisulla. Piti oikein laittaa mukana tullut Innovate motorsportti tarrakin boksin suojamuoviin, ompahan jotain motorsporttia. Sisältä purin etupenkit pois ja putsasin sekä rasvasin liu'ut. Kuskin puolelle vaihdoin uudet liukupalat penkkiin ja kiskojen suojamuoveihin uudet alkuperäset muovikiinnikkeet. Jostain syystä kaikissa kakkiksissa ollu tähän mennessä ruuvit hienojen alkuperästen kiinnikkeitten tilalla. Eihän nuita huomaa kukaan, mutta ompahan laitettu. Penkkien jalustat pistäny rumasti silmään koko ajan ja nyt sainkin aikaseks liimailla niihin lattiamaton kaltasta mustaa huopaa. Siinä samalla siirsin sammuttimen pois silmistä vänkärin penkin eteen. Olihan hieman millipeliä, että sai penkin etäisyyssäädön toimimaan vielä. Saipahan kunnolla imuroitua ilman penkkejä. Nyt liikkuu penkit liukkaammin ja sisusta alkaa olla tikissään. Tupakkimuovitkin sai uuden elämän. Vanhat paskalakat hankasin tinnerillä pois ja hioin vesissä P1000 trizacilla. En tällä kertaa ite suihkinu ku oli menossa uuniin sopivasti valoja tummennukseen. Oli kirkkaat pleksit, nyt tummennettu vesilitkuilla ja lakattu molemmin puolin. Näkee jopa läpikin nyt, entinen lakka oli kyllä oikeaa 2-k lakkaa spraynä mutta mennyt vanhaksi. Seuraavana vuorossa ahtimen tiivisteiden uusinta, kun hieman yks stefa näyttää tihkuvan. Samalla purkamisella nokan vaihto. Nokka ja tarpeelliset tiivisteet jo onkin valmiina. Samalla maalaan VHT:n ryppymaalilla venakopan ja ahtimen. Jos sais lisää luonnetta ja lisää painetta. Siitä onkin sitte luonteva jatkaa isommilla suuttimilla jne. | |
|
| |
kartza
Viestien lukumäärä : 21 Paikkakunta : ouluhko
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ma 1 Elo 2011 - 14:54 | |
| Erittäin asiallinen, jätkällä on virtaa hipistellä pikkujuttujen kanssa, pisteet siitä. Mahtaako muuten tulla paljon kilsoja tähän kesässä? | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ma 1 Elo 2011 - 17:39 | |
| Kiitosta vaan. Virtaa kyllä ois, mutta aika ei riitä kaikkeen. Viime elokuussa sain "valmiiks" ja nyt on joku reilu 7000 km mittarissa. Nyt on ollu melkein koko ajan toinenkin auto liikenteessä, ettei oo pakko ajaa tällä välttämättä. Pahimmat sateet jättäs mielellään ajamatta, kun tuli tuo pohjakin vasta pestyä Ahtimeen tilasin viikonloppuna setin jossa oli stefat, tiivistenauhat, kasaukseen teflonrasvat, pultit, segerit, pikkuhihna ja ilmeisesti laakeri hihnapyörän päätyyn. Seuraavan kerran kun ahdin alkaa tiputtaa öljyä tai ilmottelee muuten itestään alan miettiä tekniikan päivitystä. Yllättävän hyvin tuo on pelannu mutta ois se kiva kun olis 20vt. Pitää samalla purkamisella vaihtaa tuo ahtimelta lähtevä silikonisupiste mustaan. Ilmanputsari pitänee vielä hommata oikeen värisenä joskus, kun ovat ainoat siniset osat nyt. | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ti 2 Elo 2011 - 8:12 | |
| Jossei se kulje niin diiselöi se. Alkaa pikkukoppa liikkumaan paljon pienemmällä vaivalla kuin mitä sillä pahemman hajuisella aineella.
Ja orkkis ilmanputsarikoteloa vaan kehiin. Riittää vielä sinunkin tehoilla vallan mainiosti. | |
|
| |
Elementti
Viestien lukumäärä : 798 Paikkakunta : Järvenpää Muut : Vagcrü
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ti 2 Elo 2011 - 13:05 | |
| Kyllähän tuo on huomattavasti pienempi kuin se orkkisboksi. Ainakin omaan Corrado G60, vapari muutti ääniä ihan mukavasti, imuäänetkin kurostuu. Sama tuon Vr6 suhteen, vaparilla saa moottorin henkiin vakioputkistolla, ei tarvi mihinkään putkeen investoida Diisselihän se vasta haisee&kuulostaa pahalta.. | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ti 2 Elo 2011 - 18:11 | |
| - Elementti kirjoitti:
- Sama tuon Vr6 suhteen, vaparilla saa moottorin henkiin vakioputkistolla, ei tarvi mihinkään putkeen investoida
Ja sitten ihmetellään ku on moottori imuputkista lähtien täynnä hiekkaa. Vai mitenkäs se oli? - Elementti kirjoitti:
- Diisselihän se vasta haisee&kuulostaa pahalta..
Riippuu pitkälti virityksen laadusta. Osa ei jää haisemaan, toisinkuin nämä "syöttöruuvi-pohjaan-aaz:t". :flower: | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Ke 3 Elo 2011 - 7:25 | |
| Ei tule tähän tieseliä. On tuo pikkumese 2.5d ja sitä meinaan ahtaa. Nelipyttynen diisseli ei kuulosta sopivalta ja jos otan budjetiks vaikkapa 4000e saan enemmän voimaa bensasta. Ja rasitteeksi tulis vielä vero, jota maksan jo yhestä kotterosta. Orkkis putsarikoppa löytyy valmiiks hiplattuna, mutta tuskin tulee paikalleen. Putsarilta ahtimelle menevän haitariputken tehoa syövä vaikutus on todettu jo vuosia sitten. Ja haitariputkee en kokenu tarpeelliseks alkaa patentoimaan virtaavana, kun siinä pitää olla joustoakin ahtimen liikkuessa koneen mukana. Tällä kun ei ole hiekalla ajettu minun aikaan ja muutenkin suht vähän, niin tuskin on hiekan kertyminen ongelma. Ei ole suodatin ottanu paskaa edes väriksi, eikä sitä ollut imuputkessakaan. Ja tosiaan joka on G-moottorin joskus kuullut vakiona ja vapaavirtausudilla, ei ehottas edes vakiota Jos en ois ääniin ihastunu, tässä ois joku muu moottori. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. To 25 Elo 2011 - 21:17 | |
| Ahtimeen hommasin saksasta tiivistesarjan ja laittelin sen paikalleen. Ahtoja ei oo ees sitä mitä ennen remppaa, mutta tuntuu paranevan hieman ajamalla. Lie tuo vaatii asettumista tällä kertaa? Kaikki on kuitenkin ehjää ja oikein kasattu. Ahtoputkesta repeyty irti co-potikan/lämpöanturin lähtö, kun lämppärin letkuja ronklasin. Liimailin 3M koriliimalla paikalleen, vielä pitäs liimailla paikka tyhjäkäyntiventtiilille, ettei hukkais paineita takasinkiertoon. Ahdin purettuna ja pestynä, kaikki oli samassa kunnossa kuin viimeksikin. Hiekkapuhalsin ahtimen ja venakopan ja maalasin Vht wrinkle plussalla, eli ryppymaalilla. Hyvin riitti purkki nuihin. Hieman piti seuraavana päivänä suihkia lisää, että sai tasasen ryppykuvion. Ei onnistunu ahtimen lohkot erillään. Sinne se muljahti. Uus moniurahihnakin piti vaihtaa varuilta. Nokka-akselina käytin hetken Abt:n 285 asteista. Epäiltiin kaverin kans että se hukkaa paineet ovarlapin takia, joten vaihdoin orkkiksen takasin. Olikin aika ylävireinen nokka tuo, jos hommais geehen tarkotetun tilalle. Tulipahan ainakii maalattua koppa ja kiillotettua isv. Suodatinjalasta rikoin tiivistellessä vanhan haarotuspalan. Ostin biltemasta uudet palat ja modailin paikalleen. Puolet vähemmän kierteitä, eikä näyttäs enää vuotavan. Paremman näkönenkin tuli. Ainut kulutusosa, jota en ollu tarkistanu tai vaihtanu piti myöskin vaihtaa. Kuuluisa kakkiksen lämppärinkenno. Ois voinu vaihtaa samalla ku vaihdoin kojelaudan, mutta ei sillon vuotanu. Melkonen jäähynesteliemi ja komposti tuolla lämppärin sisällä olikin. Uus kenno motonetistä 36 eurolla ja paikalleen. Ei menny ku strömsössä, mutta meni kuitenkii. Pesin samalla kaikki irtoavat himmelit ja imuroin paskat kojelaudan alta. Rasvailin samalla säätöosat. Kojelautaan piti tehdä kaiutinpaikat nyt kun se irti oli. Vanhat reiät oli puukotettu pilalle, eikä olisi ehjinäkään kovin tukevat olleet. Tarkotus ois tehä suht soivat hivit ja vanhat sedät käskeneet laittaa kaiuttimet kunnolla kiinni ja läträtä joka paikkaan kuitua. Näin tein. Pellistä päälypuoli, saa ritilänkin tuohon samalla kiinni. Alapuolelle kuitua sentin kerros reilulle alueelle jäykisteeksi. Lopuksi puukkosahalla reikä takasin. Jatkuu... | |
|
| |
Jak3
Viestien lukumäärä : 174
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. Pe 26 Elo 2011 - 1:46 | |
| Hyvin se jaksaa laitetta ehostella, ja sen parempi Onneksi et aja tällä talviajoa, mk2 lämpimänä talviautona on silikkaa legendaa motonetin kennolla.. Mk1 sai myöskin motonetin tarvikekennon niin pallit kuurassa sillä mentiin aina kun oli enemmän ku -20 pakkasta. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. | |
| |
|
| |
| Pellikka: Golf 2 20vt, 02M 6-spd ja 4motion rakentelua. | |
|