test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Golf IV/Bora

Siirry alas 
+138
-ville-
IP
Suutarinen_
janipoi
note
tombbis
Juueli
Jakw
pyhäpietari
Jeth
opa
suff3li
Tiliote
kuusto
go_gale
Jecce123
Isokangas
jori
Jok3la
_paffa
tolppa
inno
Wobbler
Ani
m-tuninki
Spex
pellepoliisi
hanhii
Sami J.
lewe
sampeli
Toni K
Vietsu
arevaan
Quorro
pomppa
JuhiZZ
Raaka-Arska
Mugen
xite
santtud3
Meikkis01
jab
MiKqsu
ezpej
Ede
Karpaasi
Acerbis
römpsy
Stepa'
jusni
regal
Micsu
wilzu
Ruusenvisti
balloon
Cona-
keula
pasisto
Lainetti
Koomik
TIKU
TMA
m.h
Juba
polarice
jeQQ
janpertti
wiiksi
Basu
Eagle
IL3
MaRsY
GrapL
Ate
Hanska
juudas
Elementti
temee
toni
stidi
Ceisari
Pyrde
/Wille/
Jakke
hirvonen
Drunkenmunky
Temeko
Pekkiis
namniki
NO H2O
topi
Rixaa
Nextr
Jellona91
tomì
Makkeli
mlou
mustonenj
Skrapa
J.K
juh-o
Ipe
viva
tonikki
Tonise
Pazihi
MixuJoo
WeirdDude
Ligettah
Ino
savela
JTG
t0mpp4
Kipe
Neuni
Wald
-Micco-
Masq
renox
uttrep
Jupe©
eros
masaa
Enriquez
Blind
Antto-
Mro
kaleiv
lusikka
Green
mosse
Juzzis
redlane
Grontti
ee-2
Juhi
TomVi
142 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ruusenvisti

Ruusenvisti


Viestien lukumäärä : 202
Paikkakunta : Oulainen

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyLa 31 Maalis 2012 - 11:27

Noniin volkkarimiehet !

Kyseessä Bora vuosimallia -03 ja koneena 1.6 bensiini

Moottorinvikavalo palaa ja herjaa ajotietokoneessa "Abgas werkstatt"
Ja valillä syttyy EPC valo ja sanoo "Motorstörg werkstatt"

Muuta vikaa en oo huomannu ku tyhjäkäynnillä liian ison kulutuksen, 1.9 l (normaali 0.7)

Apuja kaivataan.
Takaisin alkuun Siirry alas
wilzu

wilzu


Viestien lukumäärä : 78
Paikkakunta : Akaa

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyLa 31 Maalis 2012 - 12:00

Ruusenvisti kirjoitti:
Noniin volkkarimiehet !

Kyseessä Bora vuosimallia -03 ja koneena 1.6 bensiini

Moottorinvikavalo palaa ja herjaa ajotietokoneessa "Abgas werkstatt"
Ja valillä syttyy EPC valo ja sanoo "Motorstörg werkstatt"

Muuta vikaa en oo huomannu ku tyhjäkäynnillä liian ison kulutuksen, 1.9 l (normaali 0.7)

Apuja kaivataan.

vikakoodien luku näin alkuun
Takaisin alkuun Siirry alas
stidi

stidi


Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : Porvoo
Muut : VW typ1 1968

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 18:50

Sori heti alkuun, saattaa olla tyhmä kysymys, mut haluun olla varma ennekuin tilaan, eli: Mulla on 8x18 ujot vanteet 215/40 kumeilla ulossa farkku boraan ja meinasin taakse speicereitä hankkia, niin eikös sinne 15mm mene ihan heittämällä ettei mistään raavi kiinni? edit: sori et on 35


Viimeinen muokkaaja, stidi pvm Su 1 Huhti 2012 - 18:58, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Juzzis

Juzzis


Viestien lukumäärä : 269
Paikkakunta : Vihti

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 18:53

stidi kirjoitti:
Sori heti alkuun, saattaa olla tyhmä kysymys, mut haluun olla varma ennekuin tilaan, eli: Mulla on 8x18 ujot vanteet 215/40 kumeilla ulossa farkku boraan ja meinasin taakse speicereitä hankkia, niin eikös sinne 15mm mene ihan heittämällä ettei mistään raavi kiinni?
Riippuu _vähän_ vanteiden ET:stä... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Ceisari




Viestien lukumäärä : 840
Paikkakunta : Jyväskylä

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 20:00

stidi kirjoitti:
Sori heti alkuun, saattaa olla tyhmä kysymys, mut haluun olla varma ennekuin tilaan, eli: Mulla on 8x18 ujot vanteet 215/40 kumeilla ulossa farkku boraan ja meinasin taakse speicereitä hankkia, niin eikös sinne 15mm mene ihan heittämällä ettei mistään raavi kiinni? edit: sori et on 35

Menee iha hyvi vaikka vähä madaltaisitkin.
Aikalailla kaaren tasalle vanne tulee..
Takaisin alkuun Siirry alas
Nextr




Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Rovaniemi

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 21:10

No osaisko kukaan sanoo tuleeko kuin pahasti edessä yli 8.5x18 et 15?
Takaisin alkuun Siirry alas
redlane




Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Mäntyharju

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 21:16

Golf IV/Bora - Sivu 13 _medium
Tossa on 8.5" et 35 ja about kaarelle tulee vanne.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://redlane.1g.fi/kuvat/
MixuJoo

MixuJoo


Viestien lukumäärä : 749

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 23:16

Ceisari kirjoitti:

Muuttutko keula paljonkin löysemmäks ilman vakaajaa? Kuitenkin ihan mielellää ite vakaajan sinne laittaisin..

Tuo kiinnostaisi itseäkin. On nimittäin seuraava ongelma... Mitä ootte mieltä, onko kuinka suurta hyötyä polyureetanipuslia ruveta vaihtelee?

Ja sitten seuraava kysymys: Onko kuinka monella BC Racingin BR-satsi alla?
Takaisin alkuun Siirry alas
balloon

balloon


Viestien lukumäärä : 376
Paikkakunta : Oulu
Muut : PostiTölkki

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 23:49

Kyllähän nuo isot pojat väittää että eroa ei edes huomaa, mutta tiedä sitten.

Jos auton madaltaa niin, että maasta öljypohjaan on 1-2cm niin eipä siinä paljoa ole ajettavuudesta jäljellä.
Kaarteisiin pitää höllätä ettei renkaat ota kaareen niin ei se kaara paljoa kallistele Smile

Itse en tuota edes kokeile, koska kesäksi tulossa KW:n vakaaja.

Ei muuta kuin leikkaat pois sen ja katsot miten käyttäytyy, jos oot tyytyväinen niin anna olla ja jos pännii niin tilaa oikea vakaaja sinne?
How simple is that?
Takaisin alkuun Siirry alas
MixuJoo

MixuJoo


Viestien lukumäärä : 749

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 1 Huhti 2012 - 23:58

balloon kirjoitti:
Kyllähän nuo isot pojat väittää että eroa ei edes huomaa, mutta tiedä sitten.

Jos auton madaltaa niin, että maasta öljypohjaan on 1-2cm niin eipä siinä paljoa ole ajettavuudesta jäljellä.
Kaarteisiin pitää höllätä ettei renkaat ota kaareen niin ei se kaara paljoa kallistele Smile

Itse en tuota edes kokeile, koska kesäksi tulossa KW:n vakaaja.

Ei muuta kuin leikkaat pois sen ja katsot miten käyttäytyy, jos oot tyytyväinen niin anna olla ja jos pännii niin tilaa oikea vakaaja sinne?
How simple is that?

So simple. Mielummin kysyn asiasta intternetissä, jossa isot pojat saa valehdella mulle oikeen urakalla.
Halvemmaks tulee kysyä ensin ku ruveta pilkkomaan autoa miten sun sattuu.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
juh-o

juh-o


Viestien lukumäärä : 452
Paikkakunta : lahti city
Muut : #stancefriiks

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyMa 2 Huhti 2012 - 7:25

no ei oo vaikee kokeilla tuota vakaaja hommaa..
ottaa toisen koiran luun irti siinähän se on vakaaja pois käytöstä,itse en tosiaan ton TAtecnicsin kanssa huomannu mitää eroa kun sen pois otin ja on sillä sen jälkeen kovaakin ajeltu ja hyväin on tiellä pysytty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ceisari




Viestien lukumäärä : 840
Paikkakunta : Jyväskylä

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyMa 2 Huhti 2012 - 10:01

Nextr kirjoitti:
No osaisko kukaan sanoo tuleeko kuin pahasti edessä yli 8.5x18 et 15?

Tässä kuvassa on 18x8,5 et 20
Golf IV/Bora - Sivu 13 IMG_0124
Takaisin alkuun Siirry alas
Micsu

Micsu


Viestien lukumäärä : 161
Paikkakunta : Hamina

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyMa 2 Huhti 2012 - 13:30

Vakaajaan liittyen kun kukaan ei ollut vielä sellaista kysellyt, auttaisko apparin puolen kallistuksenvakaajan kunnollinen lämmitys ja taivutus yhtään asiaan? kun ei olis kiinni kun muutamasta millistä ja säädettävät koiranluutki löytyy. Ottaa siis vetariin kiinni vain kaikki oikealle käännettynä.
Takaisin alkuun Siirry alas
regal

regal


Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Helsinki

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyMa 2 Huhti 2012 - 16:26

Micsu kirjoitti:
Vakaajaan liittyen kun kukaan ei ollut vielä sellaista kysellyt, auttaisko apparin puolen kallistuksenvakaajan kunnollinen lämmitys ja taivutus yhtään asiaan?n ei olis kiinni kun muutamasta millistä ja säädettävät koiranluutki löytyy. Ottaa siis vetariin kiinni vain kaikki oikealle käännettynä.

Kyl se auttaa, ite taivuttelin oman muutama päivä sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Micsu

Micsu


Viestien lukumäärä : 161
Paikkakunta : Hamina

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyMa 2 Huhti 2012 - 18:49

Hyvä homma, aamulla toholla lämmitettäessä ei kuumus oikeen riittän ja kaasuhitsilaitteita en omista ollenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Koomik

Koomik


Viestien lukumäärä : 381
Paikkakunta : Iisalmi

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyTo 5 Huhti 2012 - 16:17

Tämmöstä ruennu oma Gti tekemään: Eli joskus tyhjäkäynti alkaa sahaamaan edes takas hetkellisesti, esim. jos tulet risteykseen ja painat normaalisti kytkimen pohjaan, saattaa kierrokset laskea selvästi alle tyhjäkäynnin, sitten ne taas nousee siihen n. 800rpm ja taas saattaa vähän laskee. Tämä kestää yleensä vain hetken eikä tätä edes päivittäin esiinny.. Pari kertaa tehnyt myös sen, että kun auton lyö käyntii niin tyhjäkäynti sahaa taas ja tippuu niin alas että koko auto sammuu.? Sitten kun starttaa uudestaan, niin ei mtn ongelmia.. Kummaa.. Neutral Voiskohan likanen/viallinen kaasuläppäkotelo olla syypää? Vai mistä tuota vikaa lähtis ettii? Mitään herjoja ei tuo ajotietokone heitä.

E: ja joo tulipahan taas romaani kirjotettua.. bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
J.K




Viestien lukumäärä : 281
Paikkakunta : Naantali

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyTo 5 Huhti 2012 - 16:44

Itellä karstottunut kaasuläppä teki vähän samanlaista. Omassa siis koneena 1.6 16V ja teki niin että tyhjäkäynnillä kierrokset pomppisi kanssa. Vaihtelu väli oli tosin vaan sen mittarin osottimen verran, mutta sen kuuli silti selvästi käyntiäänestä. Otin kaasuläpänkotelon irti, putsasin kokonaan ja takasin paikallee. Koko nykiminen hävisi ja auto käy tasaisesti. Suosittelen ainakin kokeilemaan, kun ei siinä mitään ainakaan häviä.

Sitten oma kysymys: Itellä auto nykii tyhjäkäynnillä. Kierroksissa ei tapahdu mitään, mutta kuskin paikalla tuntuu selvää nykimistä. Mistä kannattaisi alkaa kattomaan? Voisko olla tulppa/puola-ongelma? Kokeilemalla tietty sen saa selvitettyä, mutta jos jollain olisi ollut vastaavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
regal

regal


Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Helsinki

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyTo 5 Huhti 2012 - 20:56

Koomik kirjoitti:
Tämmöstä ruennu oma Gti tekemään: Eli joskus tyhjäkäynti alkaa sahaamaan edes takas hetkellisesti, esim. jos tulet risteykseen ja painat normaalisti kytkimen pohjaan, saattaa kierrokset laskea selvästi alle tyhjäkäynnin, sitten ne taas nousee siihen n. 800rpm ja taas saattaa vähän laskee. Tämä kestää yleensä vain hetken eikä tätä edes päivittäin esiinny.. Pari kertaa tehnyt myös sen, että kun auton lyö käyntii niin tyhjäkäynti sahaa taas ja tippuu niin alas että koko auto sammuu.? Sitten kun starttaa uudestaan, niin ei mtn ongelmia.. Kummaa.. Neutral Voiskohan likanen/viallinen kaasuläppäkotelo olla syypää? Vai mistä tuota vikaa lähtis ettii? Mitään herjoja ei tuo ajotietokone heitä.

E: ja joo tulipahan taas romaani kirjotettua.. bounce

Mulla oli täysin sama vika ja poistui kaasuläpän puhdistuksella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Koomik

Koomik


Viestien lukumäärä : 381
Paikkakunta : Iisalmi

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyPe 6 Huhti 2012 - 14:20

regal kirjoitti:
Koomik kirjoitti:
Tämmöstä ruennu oma Gti tekemään: Eli joskus tyhjäkäynti alkaa sahaamaan edes takas hetkellisesti, esim. jos tulet risteykseen ja painat normaalisti kytkimen pohjaan, saattaa kierrokset laskea selvästi alle tyhjäkäynnin, sitten ne taas nousee siihen n. 800rpm ja taas saattaa vähän laskee. Tämä kestää yleensä vain hetken eikä tätä edes päivittäin esiinny.. Pari kertaa tehnyt myös sen, että kun auton lyö käyntii niin tyhjäkäynti sahaa taas ja tippuu niin alas että koko auto sammuu.? Sitten kun starttaa uudestaan, niin ei mtn ongelmia.. Kummaa.. Neutral Voiskohan likanen/viallinen kaasuläppäkotelo olla syypää? Vai mistä tuota vikaa lähtis ettii? Mitään herjoja ei tuo ajotietokone heitä.

E: ja joo tulipahan taas romaani kirjotettua.. bounce

Mulla oli täysin sama vika ja poistui kaasuläpän puhdistuksella.

Okei, kiitti! Täytyy varmaan alottaa sen puhdistuksella. Smile Pitikös tuossa hommassa huomioida jotain? Millä muuten puhistit sen? vissiin aika tiukassa voi se paska olla siinä?
Takaisin alkuun Siirry alas
J.K




Viestien lukumäärä : 281
Paikkakunta : Naantali

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyPe 6 Huhti 2012 - 14:52

.


Viimeinen muokkaaja, J.K pvm Ma 9 Huhti 2012 - 0:17, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
regal

regal


Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Helsinki

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyPe 6 Huhti 2012 - 16:37

Koomik kirjoitti:
regal kirjoitti:
Koomik kirjoitti:
Tämmöstä ruennu oma Gti tekemään: Eli joskus tyhjäkäynti alkaa sahaamaan edes takas hetkellisesti, esim. jos tulet risteykseen ja painat normaalisti kytkimen pohjaan, saattaa kierrokset laskea selvästi alle tyhjäkäynnin, sitten ne taas nousee siihen n. 800rpm ja taas saattaa vähän laskee. Tämä kestää yleensä vain hetken eikä tätä edes päivittäin esiinny.. Pari kertaa tehnyt myös sen, että kun auton lyö käyntii niin tyhjäkäynti sahaa taas ja tippuu niin alas että koko auto sammuu.? Sitten kun starttaa uudestaan, niin ei mtn ongelmia.. Kummaa.. Neutral Voiskohan likanen/viallinen kaasuläppäkotelo olla syypää? Vai mistä tuota vikaa lähtis ettii? Mitään herjoja ei tuo ajotietokone heitä.

E: ja joo tulipahan taas romaani kirjotettua.. bounce

Mulla oli täysin sama vika ja poistui kaasuläpän puhdistuksella.

Okei, kiitti! Täytyy varmaan alottaa sen puhdistuksella. Smile Pitikös tuossa hommassa huomioida jotain? Millä muuten puhistit sen? vissiin aika tiukassa voi se paska olla siinä?

Kaasuläpän sisäosan puhdistin Brake Cleanerilla, moottorin puolelle suihkin elektroniikan puhdistusainetta. Ja tiiviste tietysti vaihtoon jokaisen irroituskerran jälkeen.

Kalibroinnin tein vag-comilla, http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/b-settings.html
Takaisin alkuun Siirry alas
Koomik

Koomik


Viestien lukumäärä : 381
Paikkakunta : Iisalmi

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyPe 6 Huhti 2012 - 16:50

regal kirjoitti:

Kaasuläpän sisäosan puhdistin Brake Cleanerilla, moottorin puolelle suihkin elektroniikan puhdistusainetta. Ja tiiviste tietysti vaihtoon jokaisen irroituskerran jälkeen.

Kalibroinnin tein vag-comilla, http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/b-settings.html

Okkei. Onkos tuo kalibrointi pakko tehä? en omista ite vag-comia enkä sitä piuhaa. Tosin varmaan duunikaverilta sen sais lainaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyLa 7 Huhti 2012 - 11:36

Ihan vitun suuri fail noiden 9,5" vanteiden sovitus eteen. BR liian paksu, ET:ksi jäi 18 jotta oli vanteen ja tolpan välissä tilaa edes milli. Kamperit tapissa. Vanne kaaresta pihalla 3cm. Nyt täytyy jostain löytää säädettävä kamperiyläpää, mutta mistä? Mahdollisimman paljon säätävä hakusessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
Kipe

Kipe


Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyLa 7 Huhti 2012 - 12:54

toni kirjoitti:
Ihan vitun suuri fail noiden 9,5" vanteiden sovitus eteen. BR liian paksu, ET:ksi jäi 18 jotta oli vanteen ja tolpan välissä tilaa edes milli. Kamperit tapissa. Vanne kaaresta pihalla 3cm. Nyt täytyy jostain löytää säädettävä kamperiyläpää, mutta mistä? Mahdollisimman paljon säätävä hakusessa.

Minkälainen nuissa ärrissä on tuo tukivarsiratkasu edessä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kipe.1g.fi/kuvat/
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptyLa 7 Huhti 2012 - 22:23

Öööö, en mä osaa tohon oikeen vastata, ku ei ole vajaavetosesta tietoa vertailuksi.

Sit seuraava ongelma. Hoidin sen alustanvaihdon loppuun asti. Muuten tuntuu aikas kivalta tuo BC, mut kiihdyttäessä täristää. Ei hajuakaan mistä päin se tulee, ehkä takaa. Kaikki on kunnolla kiinni, renkaat ei ainakaan ota kiinni minnekkään. Kulmat nyt on varmaan hiukan vituillaan, mut pistin ne sen verran järkeviin toleransseihin ku kotikonstein sai, kamperia tais jäädä joku 1,5 astetta niin eteen ku taaksekin. Onnistuneesta madalluksesta ei voi puhua ku putos muutaman hassun sentin vasta. Kulkee suoraan, ratti on suorassa, ei vetele. Tosiaan tärisee vaan kunnon veto päällä ajaessa, tasakaasulla ei ole ongelmaa. Mistähän tohonkin lähtis etsii ratkasua?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
ee-2
Wingman
ee-2


Viestien lukumäärä : 2869
Paikkakunta : Helsinki

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 8 Huhti 2012 - 0:10

toni kirjoitti:
Kulkee suoraan, ratti on suorassa, ei vetele. Tosiaan tärisee vaan kunnon veto päällä ajaessa, tasakaasulla ei ole ongelmaa. Mistähän tohonkin lähtis etsii ratkasua?
eihän sulla vetarit voi ottaa mihinkään kiinni? Ei varmaankaan... Näin äkkiseltään mä sanoisin että jossain on väljää tai jotain on löysällä.

Noissa r32 ja "normi etuveto" on muistikuvani mukaan ihan fedusti eroa edessä. Ihan näin nopeilla: ohjausvaihde, tukivarret, lähes kaikki puslat, vakaaja jne.
Ota etka käteen ja vertaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/ee2eetu
Mro

Mro


Viestien lukumäärä : 1157
Paikkakunta : Tre/Ylö

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 8 Huhti 2012 - 3:32

Onko etupääs muuta eroo ku kallistuksen vakaaja ja sen kiinnitys? Tietty puslat erilaiset yms, mut muuten menis esim tukivarret päikseen etuvetoon ja toisinpäin? Mitään en tiedä, mutta luulen Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ate




Viestien lukumäärä : 376
Paikkakunta : Kpo

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 8 Huhti 2012 - 9:28

toni kirjoitti:
Öööö, en mä osaa tohon oikeen vastata, ku ei ole vajaavetosesta tietoa vertailuksi.

Sit seuraava ongelma. Hoidin sen alustanvaihdon loppuun asti. Muuten tuntuu aikas kivalta tuo BC, mut kiihdyttäessä täristää. Ei hajuakaan mistä päin se tulee, ehkä takaa. Kaikki on kunnolla kiinni, renkaat ei ainakaan ota kiinni minnekkään. Kulmat nyt on varmaan hiukan vituillaan, mut pistin ne sen verran järkeviin toleransseihin ku kotikonstein sai, kamperia tais jäädä joku 1,5 astetta niin eteen ku taaksekin. Onnistuneesta madalluksesta ei voi puhua ku putos muutaman hassun sentin vasta. Kulkee suoraan, ratti on suorassa, ei vetele. Tosiaan tärisee vaan kunnon veto päällä ajaessa, tasakaasulla ei ole ongelmaa. Mistähän tohonkin lähtis etsii ratkasua?
Mutuilua, mutta voisko olla etummainen moottorintukikumi löysänä? Eli kun kiihdyttää niin moottori painuu taakse ja ottaa runkoon kiinni= koliseva ääni kiihdyttäessä. Tasakaasulla kone "paikallaan", ei ota mihinkään kiinni. Ja moottorijarrutuksessa, jos takatukikumi löysänä, ottaa moottori myös runkoon.. scratch

E: Kirotusvihreitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
hirvonen

hirvonen


Viestien lukumäärä : 521
Paikkakunta : hämeenlinna

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 8 Huhti 2012 - 10:06

nosta ylöspäin, jos tärinä loppuu, niin joku
vetonivel vetelee viimesiään..

etupää on vakaajaa lukuunottamatta
sama kuin etuvedossa..
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 EmptySu 8 Huhti 2012 - 12:29

Vetarit ei ottanu ainakaan edestä kiinni vielä tolla korkeudella, takana ei taida olla mitään paikkaa mihin ottais, mut pitää vielä varmistaa. Moottorintukikumiin en usko tässä tapauksessa, kun tämä oire ilmesty "madalluksen" jälkeen, eikä tuo siihen tukikumiin millään tavoin vaikuta. Vetoniveltä itekin pohdin, loogisin asia mihin tuo madallus vaikuttaa. Mutta millähän mä löydän sen oikeen pirun nivelen tuolta. Ajaessa ei pystyny havaitsee mitenkään mistä päin moinen tulee. Noh, pitää ajaa se takas talliin.

EDIT: Äkkiseltään joku väitti sisempien nivelten yleensä täristävän kiihdyttäessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
Sponsored content





Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Golf IV/Bora
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 34Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Seuraava
 Similar topics
-
» Golf IV/Bora
» juh-o: Bagged familywagon VW Bora/golf IV UTE
» Mk4 koriset (golf,bora,a3) yms etuveto/neliveto erot madallettaessa
» D2 ilmajousisarja VW Golf & Jetta V \ VI (optiona myös Golf IV)
» Jok3la: Bagged Scirocco -09 // Project Mk1 Scirocco

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Tech talk :: European-
Siirry: