| Golf IV/Bora | |
|
+138-ville- IP Suutarinen_ janipoi note tombbis Juueli Jakw pyhäpietari Jeth opa suff3li Tiliote kuusto go_gale Jecce123 Isokangas jori Jok3la _paffa tolppa inno Wobbler Ani m-tuninki Spex pellepoliisi hanhii Sami J. lewe sampeli Toni K Vietsu arevaan Quorro pomppa JuhiZZ Raaka-Arska Mugen xite santtud3 Meikkis01 jab MiKqsu ezpej Ede Karpaasi Acerbis römpsy Stepa' jusni regal Micsu wilzu Ruusenvisti balloon Cona- keula pasisto Lainetti Koomik TIKU TMA m.h Juba polarice jeQQ janpertti wiiksi Basu Eagle IL3 MaRsY GrapL Ate Hanska juudas Elementti temee toni stidi Ceisari Pyrde /Wille/ Jakke hirvonen Drunkenmunky Temeko Pekkiis namniki NO H2O topi Rixaa Nextr Jellona91 tomì Makkeli mlou mustonenj Skrapa J.K juh-o Ipe viva tonikki Tonise Pazihi MixuJoo WeirdDude Ligettah Ino savela JTG t0mpp4 Kipe Neuni Wald -Micco- Masq renox uttrep Jupe© eros masaa Enriquez Blind Antto- Mro kaleiv lusikka Green mosse Juzzis redlane Grontti ee-2 Juhi TomVi 142 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Micsu
Viestien lukumäärä : 161 Paikkakunta : Hamina
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 22 Syys 2012 - 16:41 | |
| En millään meinaa löytää sitä. Pitäisikö se näkyä helposti konepellin avattua? Mihin kohtaan anturin liitinpää kiinnittyy että pystyisi siten seuraamaan missä anturi on? | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 22 Syys 2012 - 16:48 | |
| En nyt muista millä koneella Micsun golfi on, mutta tässä ohje AKL koneen kampiakselin asentotunnistimen löytämiseen. Kopioitu FFP:ltä. - Lainaus :
- imusarjan keskimmäisten kanavien alla, vaaleanharmaat liittimet. Toinen kuuluu kampiakselin anturille, toinen menee ECUlle. Nokka-akselin vastaava liitin löytyy moottorin yläosasta, venttiilikopan vasemmasta reunasta.
Kuva.
| |
|
| |
Micsu
Viestien lukumäärä : 161 Paikkakunta : Hamina
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 22 Syys 2012 - 17:05 | |
| Moottori on 1.6 16v 77kw ja vissiinki moottorimalli AZD jos oikein osasin katsoa. Eli erinäköinen ku edellä mainitussa kuvassa :s | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 22 Syys 2012 - 18:34 | |
| On se varmaan erinäköinen juu, kun AKL (1.6 SR) on kasitappinen ja sinun moottorisi on 16-venttiilinen... | |
|
| |
J.K
Viestien lukumäärä : 281 Paikkakunta : Naantali
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 22 Syys 2012 - 19:56 | |
| Viittiskö joku auttaa sen verran, että linkkaisi mulle Ebaystä sellaisen vaihdekepin pussin + nupin joka 100% varmasti sopii -01 vuosimallin 1,6 16V Golffiin? Itseäni naurattaa jo omat tilailut. Aluksi Saksan Ebaystä pelkän pussin. No sitten kun sitä piti vaihtaa, niin eihän sitä saa vaihdettua rikkomatta sitä "muovikiilaa" joka pitää pussin kiinni siinä nupissa. Sitten tilasin pussi+nuppi yhdistelmän, jota myytiin sopivana juuri Golf IV 98-05 malleihin. Eli yleisesti kaikkii neloskopan Golffeihin. Ei siinä tilasin sen. No nyt se tuli ja eikös se liitosreikä siellä nupin sisällä ole liian pieni.... Eli vaihdekepin nuppejakin on kahta eri kokoa tähän malliin. No nyt tiedän senki Slamitilta ja varmaan muualtakin saisi, mutta Ebayn hinnoilla säästäisi muutaman kympin. Toivottavasti joku sai selvää pusseista ja nupeista. | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 22 Syys 2012 - 20:00 | |
| Etsi se anturi ensin ja seuraa johtoja liittimelle?
Edit: Nuppeja löytyy 1.4 ja 1.6 sekä sitten erikseen isompimoottorisiin ja tietysti 6-loviset | |
|
| |
xite Wingman
Viestien lukumäärä : 1640 Paikkakunta : Åbo Muut : Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air, Polo 9N, GTI MKIV, Bora V5, Leon FR -05 , Polo6R
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 26 Syys 2012 - 9:37 | |
| Hojo hojo.
Kuka nykyään tekee parhaan custom-lastun / mistä kannattaa tilata valmis chippi 1.8T moottoreihin? Huipputehoja ei nyt kaivata, lähinnä sellasta herrasmiesmäistä suorituskykykä jos sitä nyt tosta moottorista voi sanoa, numeroina puhutaan varmaa vakio +20-30hp. Mahdollisesti myös jotain catbackkia, merkeistä jotain suositusta? | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 26 Syys 2012 - 15:06 | |
| | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 26 Syys 2012 - 16:19 | |
| Kyllä toi motestiki taitaa olla aika kova paja nykyään.
EDIT: Halpa ainaki vs. karala | |
|
| |
Vietsu
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 26 Syys 2012 - 16:50 | |
| | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 27 Syys 2012 - 11:04 | |
| - xite kirjoitti:
- Hojo hojo.
Kuka nykyään tekee parhaan custom-lastun / mistä kannattaa tilata valmis chippi 1.8T moottoreihin? Huipputehoja ei nyt kaivata, lähinnä sellasta herrasmiesmäistä suorituskykykä jos sitä nyt tosta moottorista voi sanoa, numeroina puhutaan varmaa vakio +20-30hp. Mahdollisesti myös jotain catbackkia, merkeistä jotain suositusta? APRSaatavilla laaja skaala palikkaa ja osaa. Hintatasosta noihin muihin verrattuna en osaa sanoa, mutta APR:ää mä omaan autooni laittaisin (jos olisi turbollinen moottori:D). Ps. APR:llä on syyskuun loppuun asti syysale. Ohjelmoinnit -20% Raudat -10% | |
|
| |
Pyrde
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Pirkkala Muut : Suzuki PV -85
KTM 990 Adv Dakar -11
Harley FXBB -18
Harley FXR -94
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 27 Syys 2012 - 14:41 | |
| Ite voin suositella MoTestia, asiallinen palvelu, mitään valittamista ei oo tosta perus1.8t-lastusta. Jatkossakin todennäkösesti siellä tulen käymään | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 27 Syys 2012 - 20:26 | |
| - MixuJoo kirjoitti:
- Kyllä toi motestiki taitaa olla aika kova paja nykyään.
EDIT: Halpa ainaki vs. karala mihin tuon perustelet? itse soittelin karalalle, ja siellä oli nelivedon ohjelmointi 580e, motestilla näyttäisi olevan 699e hinnat alkaen... | |
|
| |
regal
Viestien lukumäärä : 142 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 27 Syys 2012 - 20:48 | |
| - jusni kirjoitti:
- MixuJoo kirjoitti:
- Kyllä toi motestiki taitaa olla aika kova paja nykyään.
EDIT: Halpa ainaki vs. karala mihin tuon perustelet? itse soittelin karalalle, ja siellä oli nelivedon ohjelmointi 580e, motestilla näyttäisi olevan 699e hinnat alkaen... Valmis chippi + penkitys ennen ja jälkeen 350e. Jos tässä tapauksessa puhutaan yksilöllisestä ohjelmoinnista niin asia erikseen. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 27 Syys 2012 - 20:51 | |
| - jusni kirjoitti:
- MixuJoo kirjoitti:
- Kyllä toi motestiki taitaa olla aika kova paja nykyään.
EDIT: Halpa ainaki vs. karala mihin tuon perustelet? itse soittelin karalalle, ja siellä oli nelivedon ohjelmointi 580e, motestilla näyttäisi olevan 699e hinnat alkaen... Kaveri käytti audiaan (neliveto) motestilla, 350€. Ohjelmoi sitä melkein 7 tuntia.. Karalalta vastaava tarjous oli alkaen 650€. Näistä en sitten enempää tiedä. Onko motestilla sit valmis chippi? Karalalla customi? | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 28 Syys 2012 - 1:02 | |
| - MixuJoo kirjoitti:
- jusni kirjoitti:
- MixuJoo kirjoitti:
- Kyllä toi motestiki taitaa olla aika kova paja nykyään.
EDIT: Halpa ainaki vs. karala mihin tuon perustelet? itse soittelin karalalle, ja siellä oli nelivedon ohjelmointi 580e, motestilla näyttäisi olevan 699e hinnat alkaen... Kaveri käytti audiaan (neliveto) motestilla, 350€. Ohjelmoi sitä melkein 7 tuntia.. Karalalta vastaava tarjous oli alkaen 650€.
Näistä en sitten enempää tiedä. Onko motestilla sit valmis chippi? Karalalla customi? Motestilta saa valmista sekä customia. Valmis chippi on toi 3-400e ja ne customit on hinnat alkaen toi 699e näemmä.. karala tekee käsittääkseni jokaiseen customina (?). | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 6 Loka 2012 - 17:39 | |
| Tuli vahdettua puslat alatukivarsiin, uretaania taakse ja alkuperäiset eteen.. TT:n puslat piti ensin laittaa eteen mutta ne oli ihan erilaiset kun noi vakiot joten tähän hätään laitettiin sit alkuperäset. Moottorin alatukeen tuli myös uretaania ja resonanssi nousi huomattavasti varsinkin tyhjäkäynnillä, mutta ei vielä itseä ainakaan haittaa.
Koy Sheriff pohjapanssarikin laitettiin, alempi äänimerkki piti siirtää sivuun ja panssariin tehdä uudet kiinnitysrejät eteen jotta sopi paikalleen.
| |
|
| |
xite Wingman
Viestien lukumäärä : 1640 Paikkakunta : Åbo Muut : Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air, Polo 9N, GTI MKIV, Bora V5, Leon FR -05 , Polo6R
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 9 Loka 2012 - 11:22 | |
| Pitäs letku tai tshernobyli heittää tonne golffiin. Herrasmiehillä +/- kokemuksia noista?
Google kerto et ainakin defan letkulämppäri lämmittäis siinä ohella myös moottorin lämpötila-anturia jolloin käynnistettävyys heikompi, säteilylämmitintä haukuttu puolestaan huonosta tehosta. Mitä sinne lykkäispökkäis? | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 9 Loka 2012 - 12:57 | |
| Itellä ei kyl kummastakaa oo hyvää sanottavaa, letkulämppäri omas autos ja tosiaan lämmittää tunnistinta niin ecu luulee et moottori on jo lämmin eikä laita "ryyppyä" päälle. Useemman tunnin kun pitää roikassa vaikka 20asteen pakkasella niin sitten alkaa jo pelaan kun moottori on jo oikeesti lämmin.
Säteilylämmittimissä on yleensä melko huono teho ja lämmittävät oikeestaan vaan sen kohdan missä on kiinni, useemman tunnin lämmittämisellä varmaan jo sitten toimiva?
Paras olis ihan oikea lohkolämmitinvastus, tai oikeestaan paras on webasto, varsinkin jos dieseli kyseessä | |
|
| |
xite Wingman
Viestien lukumäärä : 1640 Paikkakunta : Åbo Muut : Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air, Polo 9N, GTI MKIV, Bora V5, Leon FR -05 , Polo6R
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 9 Loka 2012 - 13:09 | |
| 1.8T AGU tosiaan kysees ni vähä rajatut vaihtoehdot tarjolla... Tietty jos sais sen ltkun bastun siirrettyys vähä kauemmaks antureist jolloin kierto alkais "kauempaa"? | |
|
| |
Pyrde
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Pirkkala Muut : Suzuki PV -85
KTM 990 Adv Dakar -11
Harley FXBB -18
Harley FXR -94
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 9 Loka 2012 - 20:57 | |
| Itellä letkulämppäri, ei moittimista. Viime talven toimi ku bueno, aina käyntii ja aina kävi. Laitoin siskon Beetleen (vm-04 2.0) säteilylämppärin. Auto kävi leimalla tossa viikko pari takaperin ja katsuri siinä tokas "tolla lämmittää vaa Vattenfallin tiliä ja sillä rahalla mitä vuodessa pistää ton sähkölaskuun, sais webaston". Ei ehkä ihan saa webastoo, mut turha se kuitenki on. Joten vähän käytetty, alle vuoden vanha säteilylämppäri vois olla myynnis Mitä vähäsiä kokemuksia kuullu, nii aika toimiva kombo olis letkulämppäri ja erilline pumppu joka pistää veden kiertoo koneessa ku letkulämppäri päällä.. FFp:llä oli viime talvena tästä juttua | |
|
| |
xite Wingman
Viestien lukumäärä : 1640 Paikkakunta : Åbo Muut : Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air, Polo 9N, GTI MKIV, Bora V5, Leon FR -05 , Polo6R
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 9 Loka 2012 - 21:17 | |
| sulla vissii kans 1.8t? oliko erllistä kv-pumppua? yksinkertaisinhan toi letku ois, varsinkin sisätilalämppärin kans... | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 9 Loka 2012 - 21:48 | |
| Piti itekki viä laittaa et tota erillistä pumppua noihin on asenneltu.
Letkulämppäri on ainakin itellä asennettu öljynlauhduttajan letkuihin eli se periaatteessa lämmittää öljytkin siinä samalla. | |
|
| |
Pyrde
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Pirkkala Muut : Suzuki PV -85
KTM 990 Adv Dakar -11
Harley FXBB -18
Harley FXR -94
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 13 Loka 2012 - 17:01 | |
| | |
|
| |
Toni K
Viestien lukumäärä : 23
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 14 Loka 2012 - 21:30 | |
| Minkälaista kartta Cd:tä väellä on Mfd Navisa? Ihtellä oli joku poltettu, mutta ei toiminnu ollenkaan. Eli pitäs saada tilalle uus ja ehkä jo uuempi päivitettu versio. Tierän että vanha navi tuo on ja uusia TomTomja saa kaupasta, mutta tuo on alkuperänen.. | |
|
| |
sampeli
Viestien lukumäärä : 397 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 15 Loka 2012 - 14:30 | |
| Mikä ero on USA ja euro mallin golfin etupuskureissa? Pelkästään sivuäärivalojen reiät? tuotenumeroissa on vaan kirjaimen heitto. | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 15 Loka 2012 - 14:50 | |
| - sampeli kirjoitti:
- Mikä ero on USA ja euro mallin golfin etupuskureissa? Pelkästään sivuäärivalojen reiät? tuotenumeroissa on vaan kirjaimen heitto.
Erimittaisia ne puskurit. Se kirjaimen heitto ratkaisee aika paljonkin | |
|
| |
sampeli
Viestien lukumäärä : 397 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 15 Loka 2012 - 20:04 | |
| - Ipe kirjoitti:
- sampeli kirjoitti:
- Mikä ero on USA ja euro mallin golfin etupuskureissa? Pelkästään sivuäärivalojen reiät? tuotenumeroissa on vaan kirjaimen heitto.
Erimittaisia ne puskurit. Se kirjaimen heitto ratkaisee aika paljonkin mihin suuntaan ja minkäkin verran? käykö listat ristiin? | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 15 Loka 2012 - 22:14 | |
| | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 19 Loka 2012 - 18:29 | |
| Onkos kokemuksia noista Bc racing alustoista? Jommit ruikkas nesteet pihalle ja ajattelin et sama päivittää koko alusta kerralla, kun ruveta noita entraamaan.
Ilmeisesti paksumpi iskariputki niis ainaki on vrt jom, mut mut onkos niis etupääs paikka nelikon vakaajalle? Säädötki on vissii hieman erilaiset kun muissa? Tuota ihan perus sarjaa kattellu jossa korkeuden ja jäykkyyden säätö. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora | |
| |
|
| |
| Golf IV/Bora | |
|