test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Golf IV/Bora

Siirry alas 
+138
-ville-
IP
Suutarinen_
janipoi
note
tombbis
Juueli
Jakw
pyhäpietari
Jeth
opa
suff3li
Tiliote
kuusto
go_gale
Jecce123
Isokangas
jori
Jok3la
_paffa
tolppa
inno
Wobbler
Ani
m-tuninki
Spex
pellepoliisi
hanhii
Sami J.
lewe
sampeli
Toni K
Vietsu
arevaan
Quorro
pomppa
JuhiZZ
Raaka-Arska
Mugen
xite
santtud3
Meikkis01
jab
MiKqsu
ezpej
Ede
Karpaasi
Acerbis
römpsy
Stepa'
jusni
regal
Micsu
wilzu
Ruusenvisti
balloon
Cona-
keula
pasisto
Lainetti
Koomik
TIKU
TMA
m.h
Juba
polarice
jeQQ
janpertti
wiiksi
Basu
Eagle
IL3
MaRsY
GrapL
Ate
Hanska
juudas
Elementti
temee
toni
stidi
Ceisari
Pyrde
/Wille/
Jakke
hirvonen
Drunkenmunky
Temeko
Pekkiis
namniki
NO H2O
topi
Rixaa
Nextr
Jellona91
tomì
Makkeli
mlou
mustonenj
Skrapa
J.K
juh-o
Ipe
viva
tonikki
Tonise
Pazihi
MixuJoo
WeirdDude
Ligettah
Ino
savela
JTG
t0mpp4
Kipe
Neuni
Wald
-Micco-
Masq
renox
uttrep
Jupe©
eros
masaa
Enriquez
Blind
Antto-
Mro
kaleiv
lusikka
Green
mosse
Juzzis
redlane
Grontti
ee-2
Juhi
TomVi
142 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34  Seuraava
KirjoittajaViesti
hirvonen

hirvonen


Viestien lukumäärä : 521
Paikkakunta : hämeenlinna

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptySu 8 Huhti 2012 - 14:35

uskallan veikata, että kuskin sisempi nivel kulunut/
ei mahdu liikkumaan kupissa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Cona-




Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Joutsa

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptySu 8 Huhti 2012 - 22:16

Nollautuuko näissä vikakoodit jos ottaa akun irti jokski aikaa? Vai pitääkö silti kuitata koodin lukijalla? ALH tdi moottori siis kyseessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
savela

savela


Viestien lukumäärä : 224
Paikkakunta : Tku
Muut : WR450f SM

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptySu 8 Huhti 2012 - 23:31

Cona- kirjoitti:
Nollautuuko näissä vikakoodit jos ottaa akun irti jokski aikaa? Vai pitääkö silti kuitata koodin lukijalla? ALH tdi moottori siis kyseessä.
Oiskos se ollut 30minuuttia ni nollaa, ainaki 1.8t AUM.
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyMa 9 Huhti 2012 - 21:42

toni kirjoitti:
Nyt täytyy jostain löytää säädettävä kamperiyläpää, mutta mistä? Mahdollisimman paljon säätävä hakusessa.
Nii hä? Eniten säätävä, jonka olen tähän mennessä löytäny, on 1,8 astetta. Muutenkin kaikkein järkevimmän olonen systeemi, jonka kanssa ei tartte rälläköidä ja porailla. Ihan helvetin kallis vaan. Ground control, camber/caster plates.
Säätöä (ja säästöä) sais kun vähän jaksais patentoida, mut kiinnostus moiseen on aika nollissa. En millään viittis tahallaan siirtää yläpään kiinnitystä alemmas rälläämällä sen kartion irti. Lyhenee vaan jousto- ja madallusvara.

Sitä saakelin nivelongelmaakaan en saanu paikallistettua. Pitäis päästä vissiin nosturille. Jospa huomenna töissä koittais vieläkö sen saa tollasen epäkäytännöllisen korkeen pukin päälle ajettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
pasisto

pasisto


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : jyväskylä

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 18:33

Nyt joku joka tietää maakisesta 1.9tdi koneesta jotain niin kertoo kokemuksiaan! Vedolta kytkin pohjaan niin ryskyttää ja käy epätasasisesti niin kauan kun auto pysähtyy ja sitten käy normaalisti, --> säädin pumpun ajotuksen ihanne lukemiin ja sen jälkee kylmäkäynnistys huononeni, jolloin joutuu sahaamaan jotain 5-10 sec ja savuttaa epänormaalisti... vika koodin anto että "ruiskutus hetken alkamisen säätö ero " tjsp. oma veikkaus että 3 syl. suutin joka mittaa sen ruiskutus hetken. ois hyvä että joku tietäis jotain niin ei tarttis rekisteröityä ffp voorumille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juhi

Juhi


Viestien lukumäärä : 1554
Paikkakunta : Vantaa

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 19:39

toni kirjoitti:
ongelmaa ja ongelmaa

Miten sulla kävi sen etupään kanssa, onko vanteen sisäreuna siinä kierreosassa. Sen"säätöholkin" ja jousen alalautasen välissä?
Ilmeisesti BC reilusti paksumpi, kun TA-tehcno ja mursun vanteissa sisäkantin paksuutta löytyy.

Mä suosittelen sitä DIY:tä, vaikka Lautamäki motorsport universaali camber-yläpää. Tee se. Siitä myös jatkojalostusta varten hyötyä, sulla kuitenkin pysyy se puikko sen verran kädessä, että camber-yläpään tekeminen ei vaadi ku yhden illan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://juhi.kuvat.fi
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 19:55

Kylläpä, kierteessä on kiinni. Eli ei onneks tullu sentään alalautanen niin alas, että vanne ottais niihin. Tosin nyt ku aloin miettii, ni sehän tulee alas päin madaltaessa. Jos ei vanteeseen asti tule, ni renkaaseen saattaa jo alkaa ahistaa. Madallusvaraa ei kyllä siinä muttereiden välissä enää kamalasti taida olla, mut pitänee sit esijännitystä vähän lisätä, ni saa tolpan pituuden tappiin asti. Pitää nyt miettiä mitä teen. Tekee niin perkeleen pahaa ajatus siitä et alan pilkkoo noin kallista autoa. Hyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
Juhi

Juhi


Viestien lukumäärä : 1554
Paikkakunta : Vantaa

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 20:03

toni kirjoitti:
Kylläpä, kierteessä on kiinni. Eli ei onneks tullu sentään alalautanen niin alas, että vanne ottais niihin. Tosin nyt ku aloin miettii, ni sehän tulee alas päin madaltaessa. Jos ei vanteeseen asti tule, ni renkaaseen saattaa jo alkaa ahistaa. Madallusvaraa ei kyllä siinä muttereiden välissä enää kamalasti olla, mut pitänee sit esijännitystä vähän lisätä, ni saa tolpan pituuden tappiin asti. Pitää nyt miettiä mitä teen. Tekee niin perkeleen pahaa ajatus siitä et alan pilkkoo noin kallista autoa. Hyi.

Jos tulee alalautanen alas, niin vaihdat vaan lyhyemmät jouset. Niinku joskus aikasemmin jauhettiin, ei ne niin kalliita ole.

Kyllä mä uskon, että saat toimimaan jos raaskit laittaa ne camber laatat yläpäähän ja otat vanteiden sisäkanteista lastua pois. Yläpäällä tulee melkein 15mm, jos sisäkantista saa vielä 3-5mm pelivaraa. Sitten jäis pihalle about 10mm, kevyt rullaus kanteille ja rok rok.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://juhi.kuvat.fi
Kipe

Kipe


Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 20:09

http://kipe.1g.fi/kuvat/Bora/Bags/Kuva+023.jpg/_smaller.jpg?hash=5844

Tuon tolpan lautaseen voisit modailla sitä camberhommaa eikä koriin tarvi koskea kuin kolmen (x2) reiän verran Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kipe.1g.fi/kuvat/
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 21:00

Joo ei toi nyt mikään mahdottomuus ole onneksi. Jos osaisin laskea kuinka paljon 1.8astetta kaataa tolppaa vanteen kohdalta ja tietäisin et se varmasti riittää, niin tilaisin noi bolt-on-vitun-kalliit-palikat, mutta epäilen suuresti ettei riitä. Oisinkohan jossain törmänny tuon asteluvun olevan yläpäässä 16mm tai 18mm, joten ei se pentele taida riittää.¨

EDIT: Kipe, shhh. Vai psssssh. Eei. Ei lähe viel.

Lisää edittiä.

Oli pakko käydä kurkkaamassa konepellin alle. Se yläpuolelta tuleva iskarinlukitussysteemiholkki, mikälie, olikin niin syvä, ettei sen kartion poistaminen juurikaan vaikuta joustovaraan. Tornin leveys oli jotakuinkin 160mm, reikä siinä 100mm ja tolpan päässä kierteet tais olla 14mm. Noita lautamäen yläpäitä kattelin ni tohon sopivan mitat olis; ulkohalkaisija 152mm, nivelen ulkohalk. 42mm, sisäreikä 20mm. Tossa jäi nyt mietityttää, toi sisäreikä. Miten mä ton saan noihin iskareihin sopimaan ilman et keppi holahtaa läpi, minkälainen laakeri noihin pitäis virittää, jne.? Mun on tosi vaikee hahmottaa näitä juttuja jos ei ole osia käsissä. Tossa vielä kuva ko. kapistuksesta.
Golf IV/Bora - Sivu 14 Iskariyla
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
hirvonen

hirvonen


Viestien lukumäärä : 521
Paikkakunta : hämeenlinna

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 21:39

mulla on säädettävät kumi yläpäät omassa..
siinä on vaan reikä porattu sivuun..
pyörittelemällä saa camberia säädettyä..
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyKe 11 Huhti 2012 - 22:37

toni kirjoitti:
Kylläpä, kierteessä on kiinni.

Paskat, nyt on pakko vetää takasin. Aloin miettii tossa kotiin päin ajaessa, ettei se voi noin olla. Vanteen sisäreuna on iskasin alaosan tasolla, korkeudensäätömutterin ja kierteiden alapuolella. Jos se siellä kierteessä olis, ni ongelmat ois vielä paljon suuremmat alas päin ruuvatessa.
Toivon ainakin näin ja koitin pimeessä kuravellissa tunkea sormia väliin, mutta sataprosenttista varmistusta en saanu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
jusni




Viestien lukumäärä : 2368
Paikkakunta : Seinäjoki

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyKe 11 Huhti 2012 - 22:51

toni kirjoitti:
toni kirjoitti:
Kylläpä, kierteessä on kiinni.

Paskat, nyt on pakko vetää takasin. Aloin miettii tossa kotiin päin ajaessa, ettei se voi noin olla. Vanteen sisäreuna on iskasin alaosan tasolla, korkeudensäätömutterin ja kierteiden alapuolella. Jos se siellä kierteessä olis, ni ongelmat ois vielä paljon suuremmat alas päin ruuvatessa.
Toivon ainakin näin ja koitin pimeessä kuravellissa tunkea sormia väliin, mutta sataprosenttista varmistusta en saanu.

ei se niihin muttereihin ota vaikka lyöt tappiin säädöt..
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyKe 11 Huhti 2012 - 22:58

Mahanväänteitä aiheutti just se, et jostain syystä luulin vanteen reunan tulevan kierteiden korkeudelle. Tiedän kyllä, ettei laskeminen mitään vaikuta siihen missä kohtaa reuna tolppaan nähden on, mutta jos nyt olis ollu kierteiden korkeudella, ni mutterit olis tullu vanteen kylkeen lyhentäessä tolppaa. Osaanpa selittää hyvin ajatukseni.
Joo, mä mietin tätä aihetta jo ihan ajellessakin, ihan piloilla :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
Koomik

Koomik


Viestien lukumäärä : 381
Paikkakunta : Iisalmi

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 17:16

Pitäs vissiin tuohon omaan kolperoon vaihtaa tuo antennijalan tiiviste, samalla vaivalla kuitenkin ajattelin että pitäsköhän vaihtaa sekin jalka, paremman radion kuuluvuuden toivossa. Antennijalan hinnaksi marmori kuitenkin ilmoitti 80e Laughing Mutta luin jostain villejä huhuja, että biltemasta sais alkuperäisen jalan huomattavasti halvemmalla. Mutta mutta, onkohan kyseinen kampe tämä:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autostereot/Antennit/Kattoantenni-31601/

Kovasti se näyttää samalta ku alkuperänen. Netistä en löytäny, oliko se just tuo.^ Kysymys kuuluukin, onko kukaan laittanu tuota omaan boraansa/golffiinsa/volkkariinsa? Käykö suoraan, kaikki liittimet jne.? Kysymys 2: tuon jalan vaihto vaatii ilmeisesti kattoverhoilun irrotuksen/raotusta?
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 22:02

hirvonen kirjoitti:
mulla on säädettävät kumi yläpäät omassa..
siinä on vaan reikä porattu sivuun..
pyörittelemällä saa camberia säädettyä..

Missä, mistä, miten, koska, hä? Vai onko joku oma patentti? Niillä ei varmaan kaiheen suurta säätöä saa, mut ei nyt vissiin tarviikaan?
EDIT: Olipa idioottimaisesti muodostettu vika lause. Ne voi ajatella vakka seuraavasti; Niillä ei varmaan kauheen suurta säätöä saa? Enkä ilmeisesti tarviikaan suurta säätöä. Tai jotain.


Viimeinen muokkaaja, toni pvm To 12 Huhti 2012 - 23:45, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
balloon

balloon


Viestien lukumäärä : 376
Paikkakunta : Oulu
Muut : PostiTölkki

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 22:12

Golffiin laittamassa 10mm spacereita. Riittää siinä sen navan pituus vai tarviiko keskittävän spacerin?
Takaisin alkuun Siirry alas
balloon

balloon


Viestien lukumäärä : 376
Paikkakunta : Oulu
Muut : PostiTölkki

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 22:16

MItä vittua Very Happy kommentoin omaa kysymystä......
Takaisin alkuun Siirry alas
Stepa'




Viestien lukumäärä : 111
Paikkakunta : Helsinki

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 13:02

Hoi truevagistit! Saako netistä (mahdollisesti ulkomailta, EU:n alueelta) tilattuu vetoniveliä merkittävästi edullisempaan hintaan kun mitä marmorilta? Vasemman etuvetarin ulompi nivel antautumassa + suojakumi sille, mahdollisesti saman vetarin sisempiki tartteis uusii Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
römpsy




Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Turku

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 13:46

Paljonko boraan saa laittaa lättyä väliin että edessä ja takana rengas (225/35) tulee nätisti kaarelle, kun vanne on 8x18" et 35.

edit. Lowtecin alustalla tiputettu matalammalle ja tiputetaan mahalleen kunhan vanne+rengassetti saapuu tällä viikolla


Viimeinen muokkaaja, römpsy pvm Ti 17 Huhti 2012 - 10:39, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Koomik

Koomik


Viestien lukumäärä : 381
Paikkakunta : Iisalmi

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 20:22

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

Työkaverin kanssa luettiin vag comilla vikakoodit tuosta omasta kotterosta, tuommoset heitti. Eli oireelee niin, että tyhjäkäynnillä kierrokset sahaa miten sattuu. Vika ei ole kuin hetkellistä ja ei esiinny läheskään joka päivä. Maffi vaihettu viime vuonna, mistähän alottas ehtii vikaa? scratch Varmaan vois sen maffin tietty puhdistaa, mutta mitäs nuo alemmat vikakoodit meinaa? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Micsu

Micsu


Viestien lukumäärä : 161
Paikkakunta : Hamina

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 20:52

Mites ku itelle tulossa 8+9.5"x18" takana ET 38 nii rengasvaihtoehtoa miettiny, että kumpi ois parempi taakse: 225/40 vai 235/40? onko kokemuksia mahtuuko 235 viel pyörimää tollasel vannesetupeil ku se ois vielä laillinenkii 9.5" leveelle...niin ja kaaria ei aleta muokkailemaan ja melko tontissa on, mitä nyt jomeilla saa ilman säätöpalikoita laskettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
hirvonen

hirvonen


Viestien lukumäärä : 521
Paikkakunta : hämeenlinna

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 21:40

Stepa' kirjoitti:
Hoi truevagistit! Saako netistä (mahdollisesti ulkomailta, EU:n alueelta) tilattuu vetoniveliä merkittävästi edullisempaan hintaan kun mitä marmorilta? Vasemman etuvetarin ulompi nivel antautumassa + suojakumi sille, mahdollisesti saman vetarin sisempiki tartteis uusii Rolling Eyes

eipä se ulompi nivel motonetissä paljon maksa..
sisempään niveleen saa kaupanpäälle koko vetarin.. (se on kallis)
Takaisin alkuun Siirry alas
J.K




Viestien lukumäärä : 281
Paikkakunta : Naantali

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 22:03

52€ on ulompi, jollen ihan väärin muista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kipe

Kipe


Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 17 Huhti 2012 - 10:36

hirvonen kirjoitti:
Stepa' kirjoitti:
Hoi truevagistit! Saako netistä (mahdollisesti ulkomailta, EU:n alueelta) tilattuu vetoniveliä merkittävästi edullisempaan hintaan kun mitä marmorilta? Vasemman etuvetarin ulompi nivel antautumassa + suojakumi sille, mahdollisesti saman vetarin sisempiki tartteis uusii Rolling Eyes

eipä se ulompi nivel motonetissä paljon maksa..
sisempään niveleen saa kaupanpäälle koko vetarin.. (se on kallis)

Onko näin? viime kesänä tilasin volkkarilta sisänivelen ja hintaa oli ~200eur

edit. pitäsköhän tälle etuvetosen kallistuksenvakaajalle tehdä jo kohta oma aihe Rolling Eyes


Viimeinen muokkaaja, Kipe pvm Ti 17 Huhti 2012 - 14:04, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kipe.1g.fi/kuvat/
IL3

IL3


Viestien lukumäärä : 1051
Paikkakunta : Vantaa

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 17 Huhti 2012 - 13:23

Mikäs on helpoin tapa asentaa mk4 Golfiin (1.6bensa) etukallistuksenvakaaja, joka kulkee alkuperäistä reittiä?

Rälläkällä sai vanhan pois, mutta mitä kaikkea pitää purkaa, jotta uuden saa paikalleen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Micsu

Micsu


Viestien lukumäärä : 161
Paikkakunta : Hamina

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 17 Huhti 2012 - 13:40

IL3 kirjoitti:
Mikäs on helpoin tapa asentaa mk4 Golfiin (1.6bensa) etukallistuksenvakaaja, joka kulkee alkuperäistä reittiä?

Rälläkällä sai vanhan pois, mutta mitä kaikkea pitää purkaa, jotta uuden saa paikalleen?

http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?f=6&t=2343

Tuolta löytyy luultavammin netin paras opas kyseiseen toimintaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Stepa'




Viestien lukumäärä : 111
Paikkakunta : Helsinki

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyTi 17 Huhti 2012 - 14:10

Lainaus :
hirvonen kirjoitti:
Stepa' kirjoitti:
Hoi truevagistit! Saako netistä (mahdollisesti ulkomailta, EU:n alueelta) tilattuu vetoniveliä merkittävästi edullisempaan hintaan kun mitä marmorilta? Vasemman etuvetarin ulompi nivel antautumassa + suojakumi sille, mahdollisesti saman vetarin sisempiki tartteis uusii Rolling Eyes


eipä se ulompi nivel motonetissä paljon maksa..
sisempään niveleen saa kaupanpäälle koko vetarin.. (se on kallis)


Onko näin? viime kesänä tilasin volkkarilta sisänivelen ja hintaa oli ~200eur

edit. pitäsköhän tälle etuvetosen kallistuksenvakaajalle tehdä jo kohta oma aihe Rolling Eyes

Toisen puolen sisempi maksoi Laakkosella 170e (identtiset) ja 40e sai takas kun vanhan palautti ~ 130e jäi hintaa, koko vetaripaketti oli satasia. Kaippa ton ulomman vois uskaltaa mätänetistä ostaa jos kerta noin edukas. Kiitos infosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mro

Mro


Viestien lukumäärä : 1157
Paikkakunta : Tre/Ylö

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyKe 18 Huhti 2012 - 18:59

Sellanen kysymys tuli tuossa eteen, että kun ootte ostanu noita lyhyempiä koiranluita nii onko teidän tarvinnu alkaa lyhentään niitä rälläkällä, mulla ainaki se uus koiranluu oli lyhyimmilläänkin pitempi kun vakio.. Kaippa se tarvii ottaa varresta ja kierteestä pala pois ja kemppi liimata ne yhteen...
Takaisin alkuun Siirry alas
regal

regal


Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Helsinki

Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 EmptyKe 18 Huhti 2012 - 19:05

Mro kirjoitti:
Sellanen kysymys tuli tuossa eteen, että kun ootte ostanu noita lyhyempiä koiranluita nii onko teidän tarvinnu alkaa lyhentään niitä rälläkällä, mulla ainaki se uus koiranluu oli lyhyimmilläänkin pitempi kun vakio.. Kaippa se tarvii ottaa varresta ja kierteestä pala pois ja kemppi liimata ne yhteen...

Se kuuluukin olla pidempi, eli nostaa vakaajaa ylöspäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf IV/Bora   Golf IV/Bora - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Golf IV/Bora
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 34Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34  Seuraava
 Similar topics
-
» Golf IV/Bora
» juh-o: Bagged familywagon VW Bora/golf IV UTE
» Mk4 koriset (golf,bora,a3) yms etuveto/neliveto erot madallettaessa
» D2 ilmajousisarja VW Golf & Jetta V \ VI (optiona myös Golf IV)
» Jok3la: Bagged Scirocco -09 // Project Mk1 Scirocco

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Tech talk :: European-
Siirry: