| Golf/Jetta mk2 | |
|
+108jukkapoika JÖRDÖÖ jjjesse Ande Rister joney temeee. Auressalmi OziBo_ topppsu JooNat vilperj Japrnoo jusbo Jecce123 buubaa Puch pipiavo Juibbi Sawo Leksa tiki Egiz elias Mkko_ MahaBomber caddyk Mibo J`ni zami88 Bäkström jussi360 Jesimiri Makkeli Ebasteri Kk-inen salmine Tsebu Green -jokinen- stuba janpertti Jakw Jugga jori JuhiZZ Jonppa mikk3 pazi88 JTG m-tuninki motu ankold Jeppe. Kallonen kmo Ipe Sargo Jukkis Mikk- Tuuttero candyking ssmuli__ Pellikka toni stidi vw1 TIKU mkl denso Juzzis ripa vaginaattori Mikael miqzu Gride TMA Mro keula mosse uniitti ArtoE Jakke samza Palikka Elementti Makke wunderbaumi Raaka-Arska wilzu miikam tommi- Speedy mölli- miguliolio Basu Simooo Pazihi mustonenj antti_aamunen Ian13 Neuni jeQQ CaddyllaC l00mis vildur Tikkku_ 60lf 112 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
60lf
Viestien lukumäärä : 133 Paikkakunta : JoenZOO
| Aihe: Golf/Jetta mk2 Ma 1 Elo 2011 - 22:23 | |
| Jos vaikka yleisenä mk2 ketjuna pitäs tämän? Mulla ois ihmettely luontonen ongelma jota olen pähkäillyt jo useaan otteeseen alatukivarsia vaihtaessa. Elikkäs! Kuuluuko tässä puslan reijässä olla muuta kuin se peltinen 0,0000002mm paksu pikku läkkärä? Nimittäin kun se pultti mikä tulee tästä läpi on aivan erikokoinen tuon reijän kanssa. Nythän käy siis niin että kun kiihdyttää niin tuo tukivarsi kolahtaa siellä reijässä taakse ja kun jarruttaa niin kolahtaa eteen kuten arvata saattaa tuolla kokoonpanolla. Muutamia mietteitä vielä loppuun! Miksi vitussa se läkkärä on niin ohut jos sen olevinaan pitäisi siellä jotain tukea? Miksi heleeeevetissä tuo reikä ei ole saman kokoinen sen pultin kanssa ettei tarvitsisi mitään soviteläkkäröitä?!
Viimeinen muokkaaja, 60lf pvm To 4 Elo 2011 - 23:37, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Tikkku_
Viestien lukumäärä : 404 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ti 2 Elo 2011 - 23:12 | |
| itse olen karsinut moiset "turhakkeet" pois koska pysyvät ilmankin kun pultti on kiinni! | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ti 2 Elo 2011 - 23:39 | |
| mä veikkaan et sil väljyydellä saadaa säädettyy jotain pyöränkulmia? Ja mulla ei ainakaan kolise edes ilman sitä peltilärpykettä. Eli pultit kireelle Joku mulle mainitsi siit peltilärpykkeest jonku tärkeenki pointin mut unohdin sen jo. Vissiin joku perkeleen tärkee ku en enään edes muista. Onkohan nois urtsipuslis minkä kokonen holetsu siinä? kellään niistä kokemuksia? Omaan pitäis semmoset asentaa niin olis kiva leikkii bägeil ilman huolta et puslat on kovilla kokoaja. | |
|
| |
l00mis
Viestien lukumäärä : 17 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ti 2 Elo 2011 - 23:53 | |
| Ostettiin tuossa tuollainen golffin 1.3 ruisku peltoautoksi ja nyt auto on ruvennut temppuilemaan. Tyhjäkäynti on liian pieni, eikä ole hajuakaan miten sitä säädettäisiin. Toinen ongelma on, että kun kaasun laittaa pohjaan ajossa niin auto alkaa booaaamaan. Saa liikaa ilmaa? Taitaa tuo ruisku olla tuhon tuomittu tohon malliin mitä muilta sivuilta lukenut... Autolla on kyllä ajettu jo se 310 000km | |
|
| |
60lf
Viestien lukumäärä : 133 Paikkakunta : JoenZOO
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 3 Elo 2011 - 2:10 | |
| - vildur kirjoitti:
- Eli pultit kireelle
No mä vedin sen jollain metrin pitkällä jatkoputkella peräsuoli pitkällä kiinni mutta pitää varmaan vielä koittaa kiristää tai sit tehä joku soviteholkki jos ei ala sillä asettuu :face: Kiitos vastauksista joka tapauksessa! Tohon Tikkku_ hommaan niin oletko tarkastanu kaikki alipaineletkut? Itsellä huonoja kokemuksia niistä ja olenkin vaihtanut kaikki omaan pierupurkkiin Toinen mitä vois alkaa katella on toki suuttimet. Onko joku roska jonka se imasee suuttimeen kun painetta alkaa tulla. Juuri samanlainen ongelma oli kaverin nissan cherryssä ja vika löytyi suuttimesta minne oli päässyt hapristuneesta tiivisteestä palasia. | |
|
| |
CaddyllaC
Viestien lukumäärä : 59
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 3 Elo 2011 - 11:40 | |
| - l00mis kirjoitti:
- Ostettiin tuossa tuollainen golffin 1.3 ruisku peltoautoksi ja nyt auto on ruvennut temppuilemaan.
Tyhjäkäynti on liian pieni, eikä ole hajuakaan miten sitä säädettäisiin. Toinen ongelma on, että kun kaasun laittaa pohjaan ajossa niin auto alkaa booaaamaan. Saa liikaa ilmaa? Taitaa tuo ruisku olla tuhon tuomittu tohon malliin mitä muilta sivuilta lukenut... Autolla on kyllä ajettu jo se 310 000km ei oo älytöntä kokemusta noista 1,3 ruiskuista. mut jos siinä on sen "kaasuttimen" alla semmonen kumikaula ni kannattaa kattoo sen kunto... oon joskus kuullu et se kumikaula haprastuu ja nyt sit ku se ajossa taittuu ni sitä kautta pääsee ilmaa liikaa mouttorriinn... | |
|
| |
l00mis
Viestien lukumäärä : 17 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 0:07 | |
| - CaddyllaC kirjoitti:
- l00mis kirjoitti:
- Ostettiin tuossa tuollainen golffin 1.3 ruisku peltoautoksi ja nyt auto on ruvennut temppuilemaan.
Tyhjäkäynti on liian pieni, eikä ole hajuakaan miten sitä säädettäisiin. Toinen ongelma on, että kun kaasun laittaa pohjaan ajossa niin auto alkaa booaaamaan. Saa liikaa ilmaa? Taitaa tuo ruisku olla tuhon tuomittu tohon malliin mitä muilta sivuilta lukenut... Autolla on kyllä ajettu jo se 310 000km
ei oo älytöntä kokemusta noista 1,3 ruiskuista. mut jos siinä on sen "kaasuttimen" alla semmonen kumikaula ni kannattaa kattoo sen kunto... oon joskus kuullu et se kumikaula haprastuu ja nyt sit ku se ajossa taittuu ni sitä kautta pääsee ilmaa liikaa mouttorriinn... Tonhan vois kans kattoo kiitti vinkistä | |
|
| |
60lf
Viestien lukumäärä : 133 Paikkakunta : JoenZOO
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 0:52 | |
| No nyt ei enää tukivarsi kolise! Huomasin että tuon taemman puslan pultti oli ihan yhtä pitkä kuin etummaisenkin (ilmeisesti entinen omistaja vaihtanut hätäpäissään sinne) ja kun tarkistin tilanteen varaosa autosta niin taempi pultti oli sentin lyhyempi eli takempi pultti ilmeisesti pohjasi ja siitä syystä pusla jäi löysälle! Lisäsin puslaan vielä soviteholkin josta en nyt sitten tiedä oliko mitään hyötyä mutta ompahan nyt ainakin jämäkkä | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 20:31 | |
| Hep. Millanen homma vaihtaa nopeusmittarin vaijeri? Jos joku haluaa tulla vaihtamaan niin palkaksi voi saada viinapullon. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 20:57 | |
| Mittaripaneeli irti, mittaristo irti, vaijeri irti molemmista päistä, vaihdat uuden ja kiinnität kaiken takas ja juot viinapullon ite juhlistaessasi onnistunutta mittarinvaijerin vaihtoa. | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 20:59 | |
| - Neuni kirjoitti:
- Mittaripaneeli irti, mittaristo irti, vaijeri irti molemmista päistä, vaihdat uuden ja kiinnität kaiken takas ja juot viinapullon ite juhlistaessasi onnistunutta mittarinvaijerin vaihtoa.
Jeje kitoksia. Ffp:ltä löytyki jo ohjeet mittariston irroittamiseen. Joutuu varmaan ekana irroittamaan ton vaijerin ku mätänetissä oli erilaisia vaijereita, parempi mennä mallin kanssa ostamaan uusi. Ja viinapulloa tarjoilin lähinnä kun häistä jäi ylimääräiseksi yli 20 pulloo.. | |
|
| |
Tikkku_
Viestien lukumäärä : 404 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 21:17 | |
| mukavaa tulee kun vaihtaa sitä vaijeria, tiputtaa vaihdelaatikon sisään se vihreä "pyöritin" onpahan muuten telmeet.. ei magneetti muoviinkan tartu. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 21:29 | |
| Paljo kivempaa vaan ku ei failaa. Kyl mä ainakin sain vaihdettua helposti, vittumaisin paikka tais olla et sai mittarinpyörittäjän kiinnikkeen pultin pysymään laatikossa ku kierteet joku joskus tuhonnu. | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 4 Elo 2011 - 23:59 | |
| Yhhyh. Koska Neunil o pajatuspäivä.. Noh, ehkäpä se siitä lähtee kun jaksaa vähän tarkemmin tutkailla. Muuten, sinkku tai tuplavalomaski? Molemmat tuli auton mukana. Vai miten ois Jettakeula? | |
|
| |
60lf
Viestien lukumäärä : 133 Paikkakunta : JoenZOO
| |
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 5 Elo 2011 - 22:54 | |
| No sinkkukeulahan mun piti laittaa, mut perkele paketissa olikin tupla. No, nyt on ainakin ehjä tuplamaski ja hopeaksi kulahtaneen merkin tilalla edes vähän kromisempi. Editos profilos. Mitähä raati ommiältä, isot vai pikkaset puskurit? Omaan silmään noi isot ois kyllä enempi pop, mut ne on kyllä hintavammat ja työläämmät. Nykyiset ovat joka tapauksessa vaihtokunnossa.. Ja toinen kysymys, meneekö näihin nyt suoraan 1, 2 ja 3 koppasen GTI penkit? Vai. | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 12 Elo 2011 - 16:40 | |
| Kertokaas myykö kukaan tota maskin kromimerkkiä uutena? Vissiin volkkari mutta tuleeko se irrallisena vai maskin mukana? Merteililtä löytyy mustana ja motonetistä ei sellasta löydy, tuli vaan ostettua uus maski eikä oo merkkiä ja kromista tahtois. | |
|
| |
antti_aamunen
Viestien lukumäärä : 426 Paikkakunta : RH
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 12 Elo 2011 - 19:18 | |
| - JukkaK kirjoitti:
- Kertokaas myykö kukaan tota maskin kromimerkkiä uutena? Vissiin volkkari mutta tuleeko se irrallisena vai maskin mukana?
Myydään irrallaan. Osanro. 3A0853600 Speed-Autoteile myy 27.43€ marmorilta ostettuna lähemmäs 50€ | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 12 Elo 2011 - 19:24 | |
| Mistäs noita varaosanumeroita löytää? Vois katella samalla muitakin puuttuvia osia tuolta.. | |
|
| |
antti_aamunen
Viestien lukumäärä : 426 Paikkakunta : RH
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 12 Elo 2011 - 19:28 | |
| - JukkaK kirjoitti:
- Mistäs noita varaosanumeroita löytää? Vois katella samalla muitakin puuttuvia osia tuolta..
ETKA = VAG varaosakatalogi tai vaihtoehtosesti VagCat | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 17 Elo 2011 - 19:10 | |
| Onko Golfin 1.6TD sama kuin wanhemman Passatin 1.6TD? Pitäis ölbäpohjan tiivari vaihtaa, olis kiva saada kerralla oikein.. Omaan ku o pasuunan kone vaihdettu.
E: Ja saakos jostain halpakaubasta erikseen öljysuodattimen jalan tiivaria, tuntuu sieltäkin hieman tihkuvan.. Ei tuo täydellinen tiivarisatsikaan mahdottoman hintainen ole. | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 17 Elo 2011 - 21:32 | |
| öljypohjan pitäs olla sama kummassakin.. joten luulis tiivarinkin käyvän. | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 17 Elo 2011 - 23:33 | |
| Jes, kitokset. Tulikin pläräiltyä myös koko alakerran tiivistesatsia, siellä tarjottiin samaa sarjaa kaikkiin 1.6D/TD. | |
|
| |
l00mis
Viestien lukumäärä : 17 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ti 23 Elo 2011 - 16:17 | |
| Juu elikkä nyt pitäs vaihtaa kannentiiviste tosta 1.3 ruiskusta, onko iso rojekti? Tai ylipäätä tarviiko hommaan ylipäätänsä muuta kuin tiivisteen? | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ti 23 Elo 2011 - 16:25 | |
| - l00mis kirjoitti:
- Juu elikkä nyt pitäs vaihtaa kannentiiviste tosta 1.3 ruiskusta, onko iso rojekti? Tai ylipäätä tarviiko hommaan ylipäätänsä muuta kuin tiivisteen?
pakosarjan ja imusarjan tiiviste, samalla jakopää? sinne mahdolliset stefat jne... | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 25 Elo 2011 - 10:37 | |
| Oisko kellään tarkempaa kuvaa isosta etupuskurista? Lähinnä sen kiinnityksistä ja onttoudesta(vai onko se täynnä jotain vaahtomuoviturvakakkaa)? Mietin vaan, meniskö sinne helpommalla cooleri.. | |
|
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 25 Elo 2011 - 23:19 | |
| Muistelen on et ois ontto sisältä. Korjatkaa toki jos olen vääräs. | |
|
| |
Simooo
Viestien lukumäärä : 157 Paikkakunta : Siilinjärvi Muut : EX Jetta mk2
EX Audi a6 2.5tdi
| Aihe: ilmastoinnin taustavalo Su 28 Elo 2011 - 20:41 | |
| Minkälainen homma on vaihtaa tuo ilmastointipaneelin taustavalo? onko se koko kehikko vedettävissä vai onko jollain ruuveilla kiinni, ja onko siellä ihan polttimot vai ledit? | |
|
| |
Basu
Viestien lukumäärä : 281 Paikkakunta : Uusimaa
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 28 Elo 2011 - 21:17 | |
| - Simooo kirjoitti:
- Minkälainen homma on vaihtaa tuo ilmastointipaneelin taustavalo? onko se koko kehikko vedettävissä vai onko jollain ruuveilla kiinni, ja onko siellä ihan polttimot vai ledit?
Vetämällä lähtee, ne säätönupit pitää tietysti ensiksi ottaa pois. Siellä on yksi hehkulamppu eikä ole ruuveilla kiinni. Hankalin vaihe on "raksutella" muovihitsaukset irti, että lamppuun pääsee käsiksi. Saattaa olla vähän eroja, riippuen minkä merkkinen paneeli on. VDO:n tekeleessä polttimon saa muoviholkkeineen sitten pinneistään työntämällä ulos. Pihdeillä vetämällä vedetään pinnit irti siitä mustasta holkista, katkaistaan vanhan lampun langat. Uuden lampun langat työnnetään niihin muovin reikiin ja pinnit työnnetään paikoilleen. Ja kasaaminen päinvastaisessa järjestyksessä. Lampun tyypiksi sopii Partcosta esim. L14VX80, ja jos haluaa vihreän värin säilyttää tarvitaan ainakin VDO:ssa värihuppu siihen lampun päälle. Ei ole sitten ihan helppo operaatio. | |
|
| |
Simooo
Viestien lukumäärä : 157 Paikkakunta : Siilinjärvi Muut : EX Jetta mk2
EX Audi a6 2.5tdi
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 28 Elo 2011 - 21:18 | |
| Kiitos nopeasta vastauksesta! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 | |
| |
|
| |
| Golf/Jetta mk2 | |
|