test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Golf/Jetta mk2

Siirry alas 
+108
jukkapoika
JÖRDÖÖ
jjjesse
Ande
Rister
joney
temeee.
Auressalmi
OziBo_
topppsu
JooNat
vilperj
Japrnoo
jusbo
Jecce123
buubaa
Puch
pipiavo
Juibbi
Sawo
Leksa
tiki
Egiz
elias
Mkko_
MahaBomber
caddyk
Mibo
J`ni
zami88
Bäkström
jussi360
Jesimiri
Makkeli
Ebasteri
Kk-inen
salmine
Tsebu
Green
-jokinen-
stuba
janpertti
Jakw
Jugga
jori
JuhiZZ
Jonppa
mikk3
pazi88
JTG
m-tuninki
motu
ankold
Jeppe.
Kallonen
kmo
Ipe
Sargo
Jukkis
Mikk-
Tuuttero
candyking
ssmuli__
Pellikka
toni
stidi
vw1
TIKU
mkl
denso
Juzzis
ripa
vaginaattori
Mikael
miqzu
Gride
TMA
Mro
keula
mosse
uniitti
ArtoE
Jakke
samza
Palikka
Elementti
Makke
wunderbaumi
Raaka-Arska
wilzu
miikam
tommi-
Speedy
mölli-
miguliolio
Basu
Simooo
Pazihi
mustonenj
antti_aamunen
Ian13
Neuni
jeQQ
CaddyllaC
l00mis
vildur
Tikkku_
60lf
112 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
jussi360

jussi360


Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : Salo
Muut :

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Kipinä hukassa !   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyMa 20 Tammi 2014 - 20:00

Morjes ! auto- Golf mk2 1.3i 1991

Elikkäs seuraavanlainen pulma tuli projektissa vastaan, eli ei tule kipinää tulpille.

tässä muutamia mittauksia:

Puolan ensiökäämi = 0.8ohm
Puolan toisiokäämi = 2.9Kohm (onko nämä arvot hyvät ?) puolan kyljessä vihreä leima/paperilappu

Tulpanjohdot 1-4 = n. 6.4Kohm kaikissa
Puolalta virranjakajalle tuleva johto = 2.2Kohmia ?? pitäisikö tämän olla myös 6.4 Kohmia ?

ja tarina jatkuu...

voiko tuo virranjakaja /sen sisällä oleva hall anturi? vaikuttaa tuohon kipinään ? pyörijä ja kansi uusia!

En viitsisi summamutikassa uusia osia tuohon eli nyt olisi viisaammille käyttöä Razz kiitos jo etukäteen !
Takaisin alkuun Siirry alas
buubaa




Viestien lukumäärä : 410
Paikkakunta : Kangasala

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTi 21 Tammi 2014 - 14:26

buubaa kirjoitti:
vildur kirjoitti:
buubaa kirjoitti:
Mikäs 1.8 rp koneessa on kun kylmänä ei käy tyhjäkäyntiä ja muutenkin pysyy huonosti käynnissä mutta sitten kun lämpenee niin tyhjäkäynnillä kierrokset on melkein 1500rpm?

lämpötila-anturi paskana. Älä osta motonetistä

Alko tyhjäkäynti ittestään tippuun ja nykyään tyhjäkäynti on vähän riippuen 800-1000 mut ei kylmänä edelleenkään pysy käynnissä, eli uus anturi marmorilta?

juu pitää käydä varmaan hakemassa anturi, mikäs se noista sitten on tai minkä värinen? Ja onko mitään tietoa hinnasta?

edit. Ja kyseessä siis vm90 1.8rp katilla.
edit2. Kokeilin nyppiä noita liittimiä yks kerrallaa irti ja käynnistys, kolmesta kokeilin (siis kaks ylhäällä ja yks alhaalla) eikä millään niistä ollu vaikutusta käyntiin. Ja oireenahan on ettei käy tyhjäkäyntiä kylmänä ja lämpösenä tyhjäkäynti n.1500.. Lämpömittari näyttää ajossa vain n.70?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mikael

Mikael


Viestien lukumäärä : 151

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyLa 25 Tammi 2014 - 20:48

Mikähän mahtaa golffia vaivata. Kyseessä siis perus 1.6 pierburgilla.

-Lämpinä rötää puolikaasulla
-Bensaa kuluu reilusti, n. 12-15l satasella.
-Lämpimänä tyhjäkäynti korkea, varmaan 1500rpm

Sytkän osia uusittu, ja perus ilmansuodatin ym.

Tuntuu kuin olisi ryyppy päällä kokoajan, onko noissa jtn anturia siihen vai kuuluuko vaan pierburgin ominaisuuksiin nämä kaikki?
Takaisin alkuun Siirry alas
jukkapoika




Viestien lukumäärä : 134

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyLa 25 Tammi 2014 - 22:05

Saattaisi olla että vahatermostaatti jumittaa > jättää kaasuläpän raolleen > kierrokset ja kulutus korkeat.
Kannattaa myös tarkistaa sytytyksen ajoitus.

Toimiiko kuinka kylmänä..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mikael

Mikael


Viestien lukumäärä : 151

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyLa 25 Tammi 2014 - 22:24

Kylmänä muuten hyvin, mutta ekan startin jälkeen sammuu, ja sitten uuden startin jälkeen pitää hetken kaasulla käynnissä ennenkuin käy tyhjää.

e: tämä siis kovilla pakkasilla vain.

Sytytyksen ajoitus tarkistetaan miten?


Viimeinen muokkaaja, Mikael pvm Ma 27 Tammi 2014 - 6:32, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jecce123

Jecce123


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Kälviä

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptySu 26 Tammi 2014 - 22:28

osaisko kukaan sanoa sopiiko mk2 jetan vaihteenvaihtoakseli 84 pooloon  Embarassed  tarkoitetaan siis kepiltä laatikolle menevää, tanko vois olla ehkä parempi nimitys...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jecce123

Jecce123


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Kälviä

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyKe 29 Tammi 2014 - 14:31

ei kukaan pystyis jetastaan mittaamaan  Crying or Very sad 
Takaisin alkuun Siirry alas
vildur




Viestien lukumäärä : 1532
Paikkakunta : Vantaa
Muut : VAG CREW

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyKe 29 Tammi 2014 - 15:03

Jecce123 kirjoitti:
osaisko kukaan sanoa sopiiko mk2 jetan vaihteenvaihtoakseli 84 pooloon  Embarassed  tarkoitetaan siis kepiltä laatikolle menevää, tanko vois olla ehkä parempi nimitys...

Ovat samat osat molemmissa autoissa. Kunhan jettakin on 1.3L moottorilla ja vaihteistossa sama määrä vaihteita kuin polossasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
jusbo




Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : hla

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTo 6 Helmi 2014 - 19:11

Eli pierupurkista uusittu alipaineletkut ja putsattu kaasari, Kun painaa kaasun pohjaan niin saattaa jäädä kierrokset päälle. Mutta sitte ku muutaman kerran taas polkasee kaasun pohjaa niin laskee kierrokset normaaliin, myös katkaisemalla virrat ja käynnistämällä uudestaan vika häipyy?

tietääkö kukaan mistä kiikastaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Japrnoo

Japrnoo


Viestien lukumäärä : 355
Paikkakunta : Helsinki
Muut : Fillareita

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyKe 12 Helmi 2014 - 9:47

Hey kakkisjengi!

Sopiiko Mk2 G60 280mm jarrulevyt suoraan Mk2 GTI 16v satuloiden kanssa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vimeo.com/jarnojaakola
samza

samza


Viestien lukumäärä : 319
Paikkakunta : Sumatra

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyKe 12 Helmi 2014 - 10:40

ei
Takaisin alkuun Siirry alas
temeee.

temeee.


Viestien lukumäärä : 211
Paikkakunta : Rovaniemi
Muut : KTM Exc 300

Ex S124
E38 740iL


Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyKe 12 Helmi 2014 - 16:02

Mulla ois vähän päinvastanen ongelma ku muilla ylempänä. Koneena 1.8 RP. Eli kylmänä käy tyhjäkäyntiä erinomaisesti mutta sitte jonku tunnin ajon jälkeen alkaa tyhjäkäynti pomppimaan. Jos puolilämpimänä (10min) ajon jälkeen pitää kauan tyhjäkäynnillä niin alkaa tekeen samaa. Samoten jos ajaa lämpimästä hallista pakkaseen niin alkaa seilaamaan melko nopeasti. Tuntuu kuin tahtois tukehtua, mutta miksi? Leimallaki päästöt rajoilla että pääsi läpi ja siellä katsastushallissa alko pomppimaan ihan kunnolla, ja sammuili pari kertaa.

Vaihettuja osia:

ilmansuodatin
Bosch nelikärkiset tulpat
Oem osana sininen lämpötila anturi

Ruiskusta paineen säädin puhdistettu ja kuivattu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ebasteri

Ebasteri


Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Vantaa

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyMa 24 Helmi 2014 - 14:02

Oisko ehdotuksia mikä mahtaa olla ku tosta pihasta lähin jetsonilla köröttelemään ja kauheen pitkälle en päässy ku auto sammu siinä parin kirosanan jälkee starttasin uuestaa lähti käyntii ja heti ku mittari ylitti 20km/h nii sammu auto taas ja akunvika valo sytty soitinpas siinä kaverille sitte että tulee mut hinaamaan ja tyhjäkäynnilläkin sammu heti 20km/h jälkee oisko pikasii ehdotuksii ennen ku vedän atomeihi
Takaisin alkuun Siirry alas
Green
Wingman
Green


Viestien lukumäärä : 4698
Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyMa 24 Helmi 2014 - 14:09

Ebasteri kirjoitti:
Oisko ehdotuksia mikä mahtaa olla ku tosta pihasta lähin jetsonilla köröttelemään ja kauheen pitkälle en päässy ku auto sammu siinä parin kirosanan jälkee starttasin uuestaa lähti käyntii ja heti ku mittari ylitti 20km/h nii sammu auto taas ja akunvika valo sytty soitinpas siinä kaverille sitte että  tulee mut hinaamaan ja tyhjäkäynnilläkin sammu heti 20km/h jälkee oisko pikasii ehdotuksii ennen ku vedän atomeihi

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Giphy
Takaisin alkuun Siirry alas
vildur




Viestien lukumäärä : 1532
Paikkakunta : Vantaa
Muut : VAG CREW

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyMa 24 Helmi 2014 - 14:17

Ebasteri kirjoitti:
Oisko ehdotuksia mikä mahtaa olla ku tosta pihasta lähin jetsonilla köröttelemään ja kauheen pitkälle en päässy ku auto sammu siinä parin kirosanan jälkee starttasin uuestaa lähti käyntii ja heti ku mittari ylitti 20km/h nii sammu auto taas ja akunvika valo sytty soitinpas siinä kaverille sitte että  tulee mut hinaamaan ja tyhjäkäynnilläkin sammu heti 20km/h jälkee oisko pikasii ehdotuksii ennen ku vedän atomeihi

Bensa loppu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ebasteri

Ebasteri


Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Vantaa

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyMa 24 Helmi 2014 - 14:20

vildur kirjoitti:
Ebasteri kirjoitti:
Oisko ehdotuksia mikä mahtaa olla ku tosta pihasta lähin jetsonilla köröttelemään ja kauheen pitkälle en päässy ku auto sammu siinä parin kirosanan jälkee starttasin uuestaa lähti käyntii ja heti ku mittari ylitti 20km/h nii sammu auto taas ja akunvika valo sytty soitinpas siinä kaverille sitte että  tulee mut hinaamaan ja tyhjäkäynnilläkin sammu heti 20km/h jälkee oisko pikasii ehdotuksii ennen ku vedän atomeihi

Bensa loppu?



Voiku oisin nii helpolla päässy  :cheers: 
Takaisin alkuun Siirry alas
elias

elias


Viestien lukumäärä : 265
Paikkakunta : Tampere

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptySu 9 Maalis 2014 - 17:08

Golf -90 1.6 kat kaasari ei mene päästöistä läpi. Ongelmana liian korkeat co arvot tyhjäkäynnillä. Arvot heittelee tyhjäkäynnillä. Koirotetuilla kierroksilla arvot ei heittele, vain aavistuksen yli rajan. Koneen käynti on myös hieman epätasainen tyhjäkäynnillä. sytysjärjestelmä käyty lävitse. Missä vika ?
Takaisin alkuun Siirry alas
pipiavo

pipiavo


Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : Imatra

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyKe 16 Huhti 2014 - 15:36

Auttakaahan nyt viisaammat.
Kyseessä siis vm. -90 oleva GT Golf, eli mittaristosta löytyy kierroslukumittari ja ajotietokone, jotka pätkivät, sekä ajotietokoneen taustavalo ei pala vaikka poltin vaihdettu ehjään.
Mittaristo purettu pariin kertaan sekä puhdisteltu että suihkuteltu kontaktisprayta liittimiin, sekä katsottu sähkösarjan puolelta johdot läpi; kaikki ehjiä, mutta ei vaan toimi. Vika siis taitaa olla siinä mittariston sinisessä, muovisessa "piirilevyssä"?
Eli voiko tuota kyseistä "piirilevyä" vaihtaa ehjään omin pikku kätösin vai joutuuko ostamaan kokonaan uuden mittariston? Vai olisiko jollakulla antaa joitakin neuvoja miten tuosta voisi saada vielä toimivan pelin?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pipiavo.kuvat.fi
Auressalmi

Auressalmi


Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Seinäjoki

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyMa 5 Toukokuu 2014 - 21:34

Kenelläkään tietoa kuinka alas pääsee jomin alustalla ennen iskareiden pohjaamista?
Pääsen itse vasta viikonloppuna tallille itse toteamaan asian ja ajattelin, että säästäisi vaivan jos joku on jo koittanu tai voi sanoa asian varmaksi.
Tuntui ettei auto laskenut enää vaikka otin vähän kierrettä alas. Pohjaanlyöntikumit on myös puukotettu.
Takaisin alkuun Siirry alas
vilperj




Viestien lukumäärä : 114
Paikkakunta : Jyväskylä

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTi 13 Toukokuu 2014 - 14:22

Onko tuo pierburgin kaasari nyt ihan susipas**? Olen etsimässä kakkosautoa ja olen vilkuillut noita Mk II golfeja 1.3 bensakoneella. Vähän vaan pelottaa tuo pierburgin kaasari.. Onko jotain ennaltaehkäisevää keinoa ennenkuin rupee tosissaan vittuilemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
J`ni

J`ni


Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Lapua

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTi 13 Toukokuu 2014 - 14:40

Vaihtaa weberin?  Wink Tai ostaa ruiskukoneella olevan... Itsellä oli ensimmäisenä autona -89 1.3 kaasarigolffi, ei ollut mitään ongelmia kaasuttimen kanssa parin yhteisen vuoden aikana, en tosin tiedä tarkalleen mikä näistä pierburgin malleista siellä lymyili. Oman kokemuksen perusteella pysyisin kuitenkin kaukana näistä 1.6 pierburgin 2e-e -malleista, joka löytyi toisesta -91 mallin flair jetasta. Tosin niitäkin kehutaan, että silloin kun toimii niin toimii hienosti.. Nykyisessä myös 1.6 kone mutta koska vuosimalli on -86 on tuo kaasutin jotain alkeellisempaa mallia, joka ainakin vielä toiminut *koputtaa puuta*.
Takaisin alkuun Siirry alas
JooNat




Viestien lukumäärä : 29
Paikkakunta : Lappeenranta

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTi 13 Toukokuu 2014 - 16:11

Minulla on tuossa kakkiksessa juuri tuo 1.6 kone ja pierburg 2e-e ja juuri sain toimimaan. Oli kärähtänyt ohjausyksikkö ja tuli siinä samalla sitten putsattua ja vaihdettua kaikki alipaineletkut ja se kaasarin alla oleva kumilaippa. Nyt toimii oikein hienosti taas, enkä usko että ihan heti uudestaan laukeaa. Niihin löytyy kyllä tietoa hyvin esim. ffp:n puolelta ja minullakin on muutamia kuvia ja dokumenttia niistä tallessa.

Kävi itselläkin mielessä tuo kaasarin vaihto tuohon, mutta kun on vähäpäästöinen niin ei ole ihan niin simppeliä. Myös ruiskun vaihto Ventosta kävi mielessä (näinköhän olisi edes onnistunut), mutta päätin kuitenkin korjata tuon kuntoon.

2e2 taitaa olla hiukka simppelimpi, joka käsittääkseni on noissa vanhemmissa malleissa. Niistäkin löytyy kyllä tietoa netistä.

Osia ei saa suomesta muutakun käytettynä ja purkuvehkeistä, ebaysta löytyi aika hyvin tuohon 2ee malliin osia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pazihi




Viestien lukumäärä : 328
Paikkakunta : Jns

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTo 10 Heinä 2014 - 17:12

En oikein muutakaan paikkaa keksinyt minne laittaa, mut hirtto tuomion uhallakin kysytään nyt. Kertokaa ny joku mites noi GTI golffit oikein muuttuu. Kyseessä siis 8 tappinen laitos, mutta ilmeisesti kyseistä mallia on saanut pikkulaseilla ja puskureilla ja listoissaki oli eroja. Olen myös törmännyt isolasi ja -puskuri yksilöihin, en vain ole saanu eriteltyä missä vaiheessa puskurit, etuovat ja listat vaihtuu. Vastaan on tullut myös 16tappisia pikkupuskurein, mutta konehan siinä on aiva erilainen, jotan sen puolesta ei se tule kyseeseen.

Mahtaako kori muutokset seurata yhtälailla ns. normi malleissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
jukkapoika




Viestien lukumäärä : 134

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTo 10 Heinä 2014 - 18:26

2-osaiset etusivulasit vaihtuivat 1-osaisiin loppuvuodesta '87. Samalla kumiset sivulistat vaihtuivat korkeampiin muovisiin, maski harvaripaiseen ym. pientä.
Päälle päin GTI:n erotti tavismalleista

- isompi etuspoileri (tämä saattoi olla vain 16V:ssä..?)
- nelivalomaski
- punaiset raidat maskissa, puskureissa ja sivulistoissa
- lippa takalasissa
- musta teippiraita kyljissä + takaikkunan ympärillä
- sävylasit
- matalampi alusta

GTI:t saivat isot puskurit, helma- ja kaarimuovit + ohuemmat sivulistat '90 (todennäköisesti loppuvuodesta nämäkin). Myös viimeisissä GL-kakkiksissa oli isot puskurit, mutta CL-sivulistat + muita nippeli-hienouksia.


Viimeinen muokkaaja, jukkapoika pvm To 10 Heinä 2014 - 18:41, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
samza

samza


Viestien lukumäärä : 319
Paikkakunta : Sumatra

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTo 10 Heinä 2014 - 18:32

Pikkupuskureilla kaikki kakkikset -90 asti. Sitten isopuskurisia lähinnä gti:t + gl:t -90 alkaen
Ovet muuttui isolaseiks -88 alkaen.
Sivulistat riippuuu sitten kaikesta maan ja taivaan väliltä, onko muovikaaria yms. Mutta isopuskurisissa aina? kapeat listat.
Alkupään kakkiksissa oli myös kapeat sivulistat, mutta ei muovikaaria. Muovikaarellisissa(pikkupuskurimalleissa) yleensä paksut listat vaikkakin olis gti.
8v gti tullut -84 markkinoille. 16v -86 alkaen.
tossa nyt jotain mitä äkkii tuli mieleen


edit: jiibee kerkes Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Pazihi




Viestien lukumäärä : 328
Paikkakunta : Jns

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTo 10 Heinä 2014 - 19:23

Ekana iso kiitos tiedoista. Seuraavana siis vois tehä pienen yhteenvedon. Jos siis haluan auton näyttävän orkkis 8venaselta gti:ltä niin pikkupuskurein (koska pikkulasit), muovikaaret+korkeammatlistat, etulippa näytti olevan korkeampi ku normi. Noiden lisäksi tiheäripanen maski, sekä punainen raita maskiin puskureihin ja listoihin. Unohtamatta takalasin mustaa ympärystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
jukkapoika




Viestien lukumäärä : 134

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTo 10 Heinä 2014 - 22:21

'87 asti (pikkulasit) GTI:n sivulistat ovat kumiset joiden yläreunassa on punainen raita. Varhaiset GTI:t näyttävät tältä:

8V

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Golf2a

16V

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Volkswagen-golf-ii-gti-16v-view-download-wallpaper-480x300-comments_0abf4

Ulkoisina eroina jälkimmäisessä isompi etuspoileri 16V merkit.

Pikkupuskuri-kakkisten muovikaaristakin löytyy vuosimallieroavaisuus:

7.87 asti
8.87 eteenpäin
Takaisin alkuun Siirry alas
jussi360

jussi360


Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : Salo
Muut :

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Golf 2 käynnistysongelma   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyLa 23 Elo 2014 - 13:21

Golf mk2 1.3 4pisteruisku -90

Morjes, olis seuraavanlainen vika johon tarttis apuja, eli kun autolla ajaa että kone lämpiää käyttölämpöön ja kun sammuttaa niin ei lähde enään käyntiin vaikka kuinka sahaisi. Jonkin aikaa kun odottelee niin lähtee taas laakista käymään...

Kun kone on käytetty lämpimäksi ja vika ilmaantunut niin koitin vaihtaa koko virranjakajan, sytkäkiven mutta ei vaikutusta
Takaisin alkuun Siirry alas
topppsu

topppsu


Viestien lukumäärä : 1366
Paikkakunta : Rauma

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyTo 4 Syys 2014 - 0:44

Käykö kakkisgolffin taka-akseli kakkispoloon? Venton taka-akseli joka ois ylimääräsenä, taitanee olla liian leveä ja kiinnityspisteetkin todennäkösesti täysin erit. Eikä oo mielenkiintoa ruveta mitään akseleita modaileen, kun tarkotus ois pitää mahd. orkkiskunnossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Auressalmi

Auressalmi


Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Seinäjoki

Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 EmptyPe 10 Loka 2014 - 19:14

Kellään sattuisi pyörimään irrallisena tätä uudemman mallin ta-technixin alustaa, jotta voisi mitata iskarien pituudet, kun korkeudensäätö ruuvvattu pohjaan? Nykyisellä kokoonpanolla alkaa iskarit pohjaamaan ja ajattelin saako tuolla korkeussäädettävällä mallilla yhtään varoja lisää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta mk2   Golf/Jetta mk2 - Sivu 19 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Golf/Jetta mk2
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» D2 ilmajousisarja VW Golf & Jetta V \ VI (optiona myös Golf IV)
» Golf V /Jetta V
» Golf/Jetta Mk 1 tekniikanvaihto
» Golf/Jetta/Caddy MK1
» Golf/jetta mk2 palikoita lohja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Tech talk :: European-
Siirry: