| Golf/Jetta mk2 | |
|
+108jukkapoika JÖRDÖÖ jjjesse Ande Rister joney temeee. Auressalmi OziBo_ topppsu JooNat vilperj Japrnoo jusbo Jecce123 buubaa Puch pipiavo Juibbi Sawo Leksa tiki Egiz elias Mkko_ MahaBomber caddyk Mibo J`ni zami88 Bäkström jussi360 Jesimiri Makkeli Ebasteri Kk-inen salmine Tsebu Green -jokinen- stuba janpertti Jakw Jugga jori JuhiZZ Jonppa mikk3 pazi88 JTG m-tuninki motu ankold Jeppe. Kallonen kmo Ipe Sargo Jukkis Mikk- Tuuttero candyking ssmuli__ Pellikka toni stidi vw1 TIKU mkl denso Juzzis ripa vaginaattori Mikael miqzu Gride TMA Mro keula mosse uniitti ArtoE Jakke samza Palikka Elementti Makke wunderbaumi Raaka-Arska wilzu miikam tommi- Speedy mölli- miguliolio Basu Simooo Pazihi mustonenj antti_aamunen Ian13 Neuni jeQQ CaddyllaC l00mis vildur Tikkku_ 60lf 112 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 21 Syys 2013 - 11:28 | |
| jos ei tarvi tiivisteitä säästellä, nii mattopuukolla tiiviste poikki kokomatkalta keskeltä. sitte sisemmän suikaleen katkaset poikittain, että saat pään käteen. sitte revit sen suikaleen koko matkalta irti. sitte kaveri pikkase painaa sisäpuolelta, ja otat lasin vastaan. | |
|
| |
Sawo
Viestien lukumäärä : 558 Paikkakunta : Iden Muut : AT250
EE82
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 21 Syys 2013 - 13:11 | |
| Jotain liukasta sinne tiivisteen ja korin väliin, nii lähtee ihan painamalla ja pysyy tiivisteetki ehjänä. Joutuu tosin punnertamaan pikkusen, mutta kun pitää järjen mukana niin lähtee ne lasit ehjänä irti. | |
|
| |
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 13 Loka 2013 - 19:52 | |
| Paljo ois sopiva ET 7" leveelle vanteelle että sais vanteen reunan siihe kaaren tuntumaan? ET on noissa nykysissä alupalloissa 38, ja oon aatellu speissereitä, mutta oisko se sitte 10, 20 vai 30mm? Auto on Jetta mk2 | |
|
| |
Juibbi
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : Kalajoki Muut : Volvo 242 -80
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 13 Loka 2013 - 23:08 | |
| - m-tuninki kirjoitti:
- Paljo ois sopiva ET 7" leveelle vanteelle että sais vanteen reunan siihe kaaren tuntumaan? ET on noissa nykysissä alupalloissa 38, ja oon aatellu speissereitä, mutta oisko se sitte 10, 20 vai 30mm? Auto on Jetta mk2
Aikalailla nollan huitteilla, itsellä oli 15 (takana) ja olis saanu ainaki sentin tulla ulommas. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vw golf mk2 1.3i Su 20 Loka 2013 - 21:07 | |
| Nyt olisi seuraavanlainen pulma, johon joku kenties osaisi auttaa ? Eli moottoritilasta on paljon liittimiä lähtenyt irti johdoista/repsottaa. Voisiko joku lähettää kuvia eillaisista liitttimistä joita löytää konehuoneesta, tänne tai sitten sähköpostiini jussi.360@hotmail.com että saisin yhdistettyä johdot oikeisiin paikkoihin. | |
|
| |
temeee.
Viestien lukumäärä : 211 Paikkakunta : Rovaniemi Muut : KTM Exc 300
Ex S124
E38 740iL
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 23 Loka 2013 - 8:27 | |
| Miten mahtaa kakkikseen istua 15x9 taakse? et luultavasti väliltä 15-25.. | |
|
| |
mkl
Viestien lukumäärä : 278 Paikkakunta : Salo Muut : Corrado
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 23 Loka 2013 - 16:38 | |
| - temeee. kirjoitti:
- Miten mahtaa kakkikseen istua 15x9 taakse? et luultavasti väliltä 15-25..
Näin, et oli muistaakseni 15 tai 20. rengas 185/45. | |
|
| |
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 1 Marras 2013 - 10:38 | |
| Onko 1.6l bensajetassa paineenrajoitinventtiili takana? Löysin semmosen taka-akselin päästä kuskin puolelta, nii onko se se rajotinventtiili? 1.3golffissa tuommosta ei ollu...
sen takia kyselen että pitäs taakse hommata uus takajarrusylinteri, ja niitä on kahta kokoa, isompi painerajoitettuun malliin..
E:kaikissa 1.6l jetoissa ja golffeissa on paineenrajotin. ja isompi työsyliterihän sinne meni.
Viimeinen muokkaaja, m-tuninki pvm La 7 Joulu 2013 - 13:37, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
uniitti
Viestien lukumäärä : 397 Muut : fillari
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 1 Marras 2013 - 11:37 | |
| - Juibbi kirjoitti:
- m-tuninki kirjoitti:
- Paljo ois sopiva ET 7" leveelle vanteelle että sais vanteen reunan siihe kaaren tuntumaan? ET on noissa nykysissä alupalloissa 38, ja oon aatellu speissereitä, mutta oisko se sitte 10, 20 vai 30mm? Auto on Jetta mk2
Aikalailla nollan huitteilla, itsellä oli 15 (takana) ja olis saanu ainaki sentin tulla ulommas. ET10 varmaan siinä optimissa, itsellä oli -3 takana, 3 edessä ja se törkeä mexipoke ei oikein kaunis näky ollut | |
|
| |
elias
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 6 Marras 2013 - 14:13 | |
| Miten automaattisäätöisen kytkivaijerin säätö vapautetaan ? Olen pyöritellyt niitä molempia mustia holkkejä 90 astetta eri suuntiin ja painanut vaijeri samalla. Ei vain vapaudu.
Edit: En jaksanu ihmitellä vaan kävin hakemassa manuaalisäätöisen vaijerin. Maksoi huimat 7.90€
Viimeinen muokkaaja, elias pvm Su 10 Marras 2013 - 11:22, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
temeee.
Viestien lukumäärä : 211 Paikkakunta : Rovaniemi Muut : KTM Exc 300
Ex S124
E38 740iL
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 6 Marras 2013 - 15:24 | |
| - mkl kirjoitti:
- temeee. kirjoitti:
- Miten mahtaa kakkikseen istua 15x9 taakse? et luultavasti väliltä 15-25..
Näin, [img]http://i11.aijaa.com/t/00289/12775135.t.jpg[/img']
et oli muistaakseni 15 tai 20. rengas 185/45. Juu, tuliki jo ostettua ja soviteltua itelle, et on 12 tai 22, en muista kummassa oli kumpi kumina 195/45. | |
|
| |
elias
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 23 Marras 2013 - 15:46 | |
| Golf -90, bensamittari ei toimi. Muuten mittaristosto ja muutkin sähköt pelittää. Missä vika yleisimmin ? Tankkiin menevän liittimen tarkastin että oli puhdas ja paikoillaan.
En jaksa itse tutkia, niin kysyn täältä. Kummassa yleensä vika, mittaristossa vai tankkianturissa ? | |
|
| |
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 7 Joulu 2013 - 13:34 | |
| onko mk3 ja mk2 golffien hammastangot samanlaiset? kävi mielessä että vaihtas kaverin varaosaventosta tehostetun hammastangon jettaan, mutta onko rattiakselin kytkentä ja hammastangon pituus sama? ja mites kiinnityspaikat? | |
|
| |
pipiavo
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Imatra
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 11 Joulu 2013 - 18:15 | |
| Onko kenelläkään minkään laista tietoa, että mitäköhän varten kakkiksen vaihdekepin juuressa on kaksi irrallista liitintä (ruskea ja musta)? Kyseinen autohan on siis golf gt mk2 vm. -90 jos sillä tiedolla on mitään merkitystä. | |
|
| |
samza
Viestien lukumäärä : 319 Paikkakunta : Sumatra
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 11 Joulu 2013 - 19:05 | |
| diagnostiikkapistokkeet, tosin mitään ihmeempiä vikakoodeja sieltä ei ulos saa eli 2x2 tyyppinen pistoke | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 11 Joulu 2013 - 19:13 | |
| Aataminaikaiset diagnostiikkapistokkeet todennäköisesti. Joskus nähnyt ohjeet, joissa opastettiin kuinka saa joitain ''koodeja'' ulos ledin ja vastuksen kanssa. Tämä?E: Hidas...
Viimeinen muokkaaja, Green pvm Ke 11 Joulu 2013 - 19:17, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
pipiavo
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Imatra
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 11 Joulu 2013 - 19:16 | |
| No selvispähän nytte sitte sekin, kiitoksia avustanne! | |
|
| |
Puch
Viestien lukumäärä : 1
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 11 Joulu 2013 - 19:41 | |
| Mihinkä 1.6 Jetassa tulee lambda anturinjohto kiinni? Paljonka teillä muuten syö ainetta näin talvella, kun tuntus tuolle omalle maistuvan vähän turhankin hyvin liekkö lambda paskana? | |
|
| |
buubaa
Viestien lukumäärä : 410 Paikkakunta : Kangasala
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 15 Joulu 2013 - 13:58 | |
| Mikäs 1.8 rp koneessa on kun kylmänä ei käy tyhjäkäyntiä ja muutenkin pysyy huonosti käynnissä mutta sitten kun lämpenee niin tyhjäkäynnillä kierrokset on melkein 1500rpm? | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Golf 3 Gti 8v 2.0l 1994 Su 22 Joulu 2013 - 22:57 | |
| Elikkäs kyseisessä golfissa olisi seuraavanlainen vika:
Kun esim kaasua pitää sen verran että kierrokset 1000-1800 ja pitää siinä niin kierrokset "hyppii" 1800 -> 500 -> 1800 jne.
ja ajossa tuntuisi olevan kokoajan pienen pientä röpöttämistä/nykimistä ja tehojakaan ei tunnu olevan
ja kun kaasua polkee tasaiseen tahtiin niin aina kun polkasee uudestaan niin tulee pieni booaus/röpötys.
ja tyhjäkäyntikin vähän huojuttaa/tärisyttää autoa
Olisiko kellään mitään tietoa mistä voisi moinen johtua ? | |
|
| |
Sargo
Viestien lukumäärä : 18 Paikkakunta : Salo Muut : -75 BMW 520/4
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 23 Joulu 2013 - 8:16 | |
| - jussi360 kirjoitti:
- ...ajossa tuntuisi olevan kokoajan pienen pientä röpöttämistä/nykimistä ja tehojakaan ei tunnu olevan
ja kun kaasua polkee tasaiseen tahtiin niin aina kun polkasee uudestaan niin tulee pieni booaus/röpötys. Itellä samanlainen golf, Pierburgin kaasuttimen pienet kanavat oli melko tukossa ja kun ilmat viileni alkoi ongelmat. Aluksi vähäisinä, mut noin viikossa eteni siihen pisteeseen että 110 tien yhteen ylämäkeen loppui vauhti ja meinas väkisin sammua kun tehoja ei vaan enää ollut. Fiksinä kaasari irti, (ihmettelin samalla tyhjäkäyntiläpän toimintaa) ja Valvolinen kaasuttimen puhdistusspraylla ja paineilmalla ammuin kaikki pienet kanavat puhtaaksi. Voi hyvin toimia ilman että irroittaa muuta kuin ilmanpuhdistimen. Lycka till. | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 23 Joulu 2013 - 9:01 | |
| - buubaa kirjoitti:
- Mikäs 1.8 rp koneessa on kun kylmänä ei käy tyhjäkäyntiä ja muutenkin pysyy huonosti käynnissä mutta sitten kun lämpenee niin tyhjäkäynnillä kierrokset on melkein 1500rpm?
lämpötila-anturi paskana. Älä osta motonetistä | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 23 Joulu 2013 - 10:50 | |
| - Sargo kirjoitti:
- jussi360 kirjoitti:
- ...ajossa tuntuisi olevan kokoajan pienen pientä röpöttämistä/nykimistä ja tehojakaan ei tunnu olevan
ja kun kaasua polkee tasaiseen tahtiin niin aina kun polkasee uudestaan niin tulee pieni booaus/röpötys. Itellä samanlainen golf, Pierburgin kaasuttimen pienet kanavat oli melko tukossa ja kun ilmat viileni alkoi ongelmat. Aluksi vähäisinä, mut noin viikossa eteni siihen pisteeseen että 110 tien yhteen ylämäkeen loppui vauhti ja meinas väkisin sammua kun tehoja ei vaan enää ollut.
Fiksinä kaasari irti, (ihmettelin samalla tyhjäkäyntiläpän toimintaa) ja Valvolinen kaasuttimen puhdistusspraylla ja paineilmalla ammuin kaikki pienet kanavat puhtaaksi. Voi hyvin toimia ilman että irroittaa muuta kuin ilmanpuhdistimen. Lycka till. Autoni on kolmoskoppanen jossa on tietääkseni 4pisteruisku ? eli Golf 3 Gti 8v 2.0l 1994 eli onko lisää ehdotuksia mikä voisi olla vikana :/ | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 23 Joulu 2013 - 12:30 | |
| - jussi360 kirjoitti:
- Sargo kirjoitti:
- jussi360 kirjoitti:
- ...ajossa tuntuisi olevan kokoajan pienen pientä röpöttämistä/nykimistä ja tehojakaan ei tunnu olevan
ja kun kaasua polkee tasaiseen tahtiin niin aina kun polkasee uudestaan niin tulee pieni booaus/röpötys. Itellä samanlainen golf, Pierburgin kaasuttimen pienet kanavat oli melko tukossa ja kun ilmat viileni alkoi ongelmat. Aluksi vähäisinä, mut noin viikossa eteni siihen pisteeseen että 110 tien yhteen ylämäkeen loppui vauhti ja meinas väkisin sammua kun tehoja ei vaan enää ollut.
Fiksinä kaasari irti, (ihmettelin samalla tyhjäkäyntiläpän toimintaa) ja Valvolinen kaasuttimen puhdistusspraylla ja paineilmalla ammuin kaikki pienet kanavat puhtaaksi. Voi hyvin toimia ilman että irroittaa muuta kuin ilmanpuhdistimen. Lycka till. Autoni on kolmoskoppanen jossa on tietääkseni 4pisteruisku ? eli Golf 3 Gti 8v 2.0l 1994 eli onko lisää ehdotuksia mikä voisi olla vikana :/ Olis kannattanu mainita että kolmoskoppa kyseessä eikä tuo sinun tiedoissa lukeva kakkis. sähän olisit voinu kysyä vaikka tuoltaki? https://cdlcforum.palstani.com/t33p1015-golf-mk3-ventoOotko vaihtanu kaikki sytkäosat uusiin jne? | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 23 Joulu 2013 - 13:20 | |
| - vildur kirjoitti:
- jussi360 kirjoitti:
- Sargo kirjoitti:
- jussi360 kirjoitti:
- ...ajossa tuntuisi olevan kokoajan pienen pientä röpöttämistä/nykimistä ja tehojakaan ei tunnu olevan
ja kun kaasua polkee tasaiseen tahtiin niin aina kun polkasee uudestaan niin tulee pieni booaus/röpötys. Itellä samanlainen golf, Pierburgin kaasuttimen pienet kanavat oli melko tukossa ja kun ilmat viileni alkoi ongelmat. Aluksi vähäisinä, mut noin viikossa eteni siihen pisteeseen että 110 tien yhteen ylämäkeen loppui vauhti ja meinas väkisin sammua kun tehoja ei vaan enää ollut.
Fiksinä kaasari irti, (ihmettelin samalla tyhjäkäyntiläpän toimintaa) ja Valvolinen kaasuttimen puhdistusspraylla ja paineilmalla ammuin kaikki pienet kanavat puhtaaksi. Voi hyvin toimia ilman että irroittaa muuta kuin ilmanpuhdistimen. Lycka till. Autoni on kolmoskoppanen jossa on tietääkseni 4pisteruisku ? eli Golf 3 Gti 8v 2.0l 1994 eli onko lisää ehdotuksia mikä voisi olla vikana :/ Olis kannattanu mainita että kolmoskoppa kyseessä eikä tuo sinun tiedoissa lukeva kakkis. sähän olisit voinu kysyä vaikka tuoltaki? https://cdlcforum.palstani.com/t33p1015-golf-mk3-vento
Ootko vaihtanu kaikki sytkäosat uusiin jne? Juu katos vaan tuollainenki topikki löytyy, no uusittua on tähänmennessä pelkästään virranjakajan kansi ja pyörijä, josta tuli mieleen että kuuluuko virranjakaja "klapata" pikkasen ? vai pitäisikö sen olla hievahtamaton ? | |
|
| |
buubaa
Viestien lukumäärä : 410 Paikkakunta : Kangasala
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 26 Joulu 2013 - 16:29 | |
| - vildur kirjoitti:
- buubaa kirjoitti:
- Mikäs 1.8 rp koneessa on kun kylmänä ei käy tyhjäkäyntiä ja muutenkin pysyy huonosti käynnissä mutta sitten kun lämpenee niin tyhjäkäynnillä kierrokset on melkein 1500rpm?
lämpötila-anturi paskana. Älä osta motonetistä Alko tyhjäkäynti ittestään tippuun ja nykyään tyhjäkäynti on vähän riippuen 800-1000 mut ei kylmänä edelleenkään pysy käynnissä, eli uus anturi marmorilta? | |
|
| |
Ebasteri
Viestien lukumäärä : 5 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 6 Tammi 2014 - 21:56 | |
| Oisko ehdotuksia miten murtaudun jettani takakonttiin avain ei mystisesti toimi ja keskuslukko ei jostain syystä avaa takakonttia ? | |
|
| |
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ti 7 Tammi 2014 - 22:33 | |
| itellä just muutama päivä sitte kävi samanmoine homma, ku normaalisti painoin takaluukun nappia, niin siitä lukon takaa irtos se metallitanko yläpäästä.. mulla ei tosin oo keskuslukitusta, mutta toivottavasti tästä on apua.. en tosin halua sitä mun niksiä tähän kirjottaa ettei joilleki tuu mielee pölliä naapurin jetasta supparia... laitoin sulle YV:nä vähä neuvoa | |
|
| |
Jeppe.
Viestien lukumäärä : 170 Paikkakunta : Oulusa Muut : Jopo
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 16 Tammi 2014 - 1:46 | |
| Arvon toverit.
Nyt ongelma joka ei koske golffia tai jetsonia, mutta luulisin että olisi helppo samaistua.
Kyseessä -89 polo, autossa vikana pakkaskelillä sammuminen kun painat kytkimen pohjaan ajosta... Starttaus ja auto pysyy käynnissä kuin pitääkin, taas siihen seuraavaan kytkimen polkaisuun asti.
Kesäkelillä ei tätä tapahdu, kiitos kaunis jos osaat kertoa mistä tämä johtuu.
E: imuilman lämmitys kaasuttimelle toimii. | |
|
| |
pipiavo
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Imatra
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 19 Tammi 2014 - 22:41 | |
| Onko kellään tietoa, että miltä väliltä vanteiden offset (et) on sopiva kakkos golffiin? Löysin vanteet joissa et 45, niin nyt sitten heräsi kiinnostus että istuukohan ne miten sinne paikoilleen? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 | |
| |
|
| |
| Golf/Jetta mk2 | |
|