| john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 | |
|
+62pera187 sensei juh-o kikarikoiso Koomik Juhi kiMMMe JAP3 Sammyboi TomppaX Ani kastemato jallu81 gldr Demon alkku_ Tommms john_gleasy samsa Zoml Pannu tonde puerco ee-2 G.T.S kri5u Halli turhake mapa juucee arttup anttil jusni Epi tipetii EmH wilsson niklas89 LarryL MixuJoo eros J4TOG jepzu Wheelback toni pazi88 N|ba TIKU jjjkkk tuomos Vääni note Green CDLC.CO ^^pazi^^ salmine PokeMonni matti.l ripa Pellikka pennari Japrnoo 66 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Ti 12 Maalis 2013 - 1:01 | |
| Auton speksit ja meininki pähkinänkuoressa1987 Volkswagen Caddy 1.6 8v US Spec Early Westy keulakonversio (maski, valot, kiinnikkeet ja modattu hiekkapelti) 1977 vuosimallin Volkswagen Manilla Green maali 14x8,5 et8 ja 14x10 et2 Tramont TY2 vanteet /195 45 14 ja 225 40 14 Dunlopit FK Edition coiloverit, notsatut runkopalkit, kavennettu taka-akseli, diy-madalluspalikat takana Mahonkinen Nardi Classic ratti / Porsche 924 Tombstone penkit / Focal erillissarja / San Francisco Giants baseballpallo vaihdekepinnuppina Avattavaa takaikkunaa, kromipeiliä, peltinen kromipuskuri edessä, kiilloitettu alumiinipuskuri takana Projektikone, 1.8 16v, valmistunee hiljalleen. Caddy on ollut omistuksessani jo muutaman vuoden ja tarkoituksena on pitää halpaa hauskaa sekä toteuttaa matalampi, nopeampi ja nätimpi kokonaisuus. Lähtötilanne oli tämä.Tämän hetkinen status on enemmän tai vähemmän seuraavanlainen. Tuolta kuvia ja alla linkit pariin videoon https://www.flickr.com/photos/gleasygraphy/ShoeshineSummer breeze / crane test
Viimeinen muokkaaja, john_gleasy pvm Ti 16 Joulu 2014 - 11:44, muokattu 10 kertaa | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 7 Helmi 2014 - 10:16 | |
| Kiitokset TIKUlle postin siivoamisesta. Lähti taas vähän rönsyilemään lähinnä allekirjoittaneen osalta.
Aloituspostiin keräilin fotoja vuoden 2013 varrelta. Caddy alkaa löytämään sen oikean suuntansa ja tästä eteenpäin se vastaanottaa lähinnä hienosäätöä ja hieromista. En toki tarkoita että ylimaalaukset ja sen sellaiset unohdettaisiin, päin vastoin. Tällä hetkellä auto seisoo jälleen kerran lumihangessa talven yli, vanha kone periksi antaneena ja sisusta homeessa. Nää on näitä. Ehkä juuri sopiva rako siis antaa tälle prokikselle aikaa, tehdä kone valmiiksi, fiksata konehuone, ulkokuori ja sisusta. Myös alemmas tarvisi päästä ja mitä todennäköisemmin edelleen rautajousilla.
Jos ei nyt ihan hirveesti löydy kalenterista vapaita tunteja tässä keväällä niin tämä ei taida kauheasti tällä kaudella liikkua. Onneks mulla on Tölkki korvaamassa kasarivolkkarin kaipuuta. | |
|
| |
Japrnoo
Viestien lukumäärä : 355 Paikkakunta : Helsinki Muut : Fillareita
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 7 Helmi 2014 - 13:44 | |
| Ahhh! Tätä on tullu tsiigailtua ja kuolattua paljon! Kun auto on omaan silmään melkein täydellinen ja sit kun siihen viel lisää nää aivan saatanan hienot kuvat niin ei voi kun fiilistellä! Pitkään ollu sun auto mun taustakuvana.. Näyttäispä oma Caddy viellä tältä.. | |
|
| |
pennari
Viestien lukumäärä : 64 Paikkakunta : Mikkeli Muut : jopo
| |
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Ke 26 Helmi 2014 - 9:36 | |
| Hiljalleen alkaa mottikin pysymään läjässä. Vielä pitäisi hankkia kaikennäköistä hilpettä tuohon kylkeen, kuten sytytysosat (ei mitään tatsia millä toteuttaisi), vesipumppu, öljypumppu, vauhtis, kytkin, kaasareiden vivustot, hihnat, ynnä muuta pientä. Kone on pinottu Gt Caddyn lohkon päälle jossa virranjakaja sijoittuu tuohon lohkon etualalla olevaan reikään. Nyt kuitenkin jakaja siirtyy ylös kanteen, koska 16v. Soveltamista soveltamista. Meneeköhän homma vituiks jos jättääkin jakajan tuohon lohkoon apuakselin päähän eikä siirräkään ylös kanteen pakonokan päähän? Kuitenkin apuakseli ja nokka-akselit pelittävät samassa rytmissä. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 7:30 | |
| Hyvältä näyttää kone Väitän ettei oo moksiskaan jakajasta lohkossa. Apuakseli vain pitää ajottaa oikein merkkeihin niinkun aina 8v. 16v sillä ajotuksella ei ole väliä ku jakaja kannessa. Lopuks sitte lampulla kohalleen. Riittää että joku sitä pyörittää koneen tahdissa. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 9:33 | |
| Hyvä huomio, tuota en tullutkaan vielä ajatelleeksi. Tämä homma ois no brainer jos tuo 8v lohkon öljypumppu ei tuottaisi seuraavaa ongelmaa. Öljypumppu ottaa pyörintävoimansa virranjakajan akselista (öljypumpun akselin päässä muoto joka uppoaa virranjakajan akseliin), jota taas apuakseli pyörittää rattaan välityksellä. Korjatkaa jos olen väärässä. Jotta öljypumppu saa apuakselista pyörintävoimansa, on tuohon lohkon koloon laitettava joko alkuperäinen virranjakaja tai vaihtoehtoisesti jos virranjakaja siirretään kanteen, on koloon joka tapauksessa saatava alkuperäisen virranjakajan sisuskalut, jotta voima välittyy öljypumpulle asti. Voihan sinne koloon koota virranjakajan sisukset ja koneistaa ulkopuoliset virranjakajan osat pois ettei koneesta pullota kahta virranjakajaa. Tässä vielä vertauksena 16v öljypumppu ja 8v öljypumppu. Eli 16V pumpussa kierteet on pumpun akselissa ja 8V pumpun akselin päässä on muoto joka kohdistuu virranjakajaan. Seuraavaksi kannattaisikin selvittää voiko lohkoon heittää 16v apuakselin ja öljypumpun, jolloin myös virranjakajan voisi siirtää suosiolla kanteen. Kuitenkin tuo lohkon reikä on suurempi kuin 16v lohkossa joten soveltamaan joutuu siinäkin. Helpoimmalla olisi päässyt 16v lohkolla ja luottamalla että kyllä sen joku leimaa. | |
|
| |
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 14:29 | |
| Eikös fiksuinta olisi laittaa 8V virranjakaja ja tulpata tuo 16v kannen virranjakajan reikä? Ensinnäkin nuo 16v jakajat on vähän hankalampia löytää ja vielä ehjä sellainen. Jotain vanhempien 900 Saabien jakajia ne on noihin 16v kansiin laittaneet, käy muistaakseni ihan suoraan. Virranjakajan kannen joutuu vaan nappaamaan jostain Fiatista tms.?? Juttua löytyy esim. Vwortexilta. Mutta sinuna lähtisin mieluummin tuolla 8v jakaja-öljypumppu linjalla näin alkuun. Ja kyllähän ne 16v nokatkin pitää olla kohdallaan ja ajoitusmerkeissään. KR kun on varsin ronkeli ajoituksesta siellä muuten venttiili käy lyömässä ylävitoset männän kanssa. Paitsi että tässä tapauksessa kun ei ole KR alakertaa niin tiedä sitten. Mutta edelleen, merkit kohdilleen ja sitten vasta avaimesta. | |
|
| |
TIKU Wingman
Viestien lukumäärä : 1482 Paikkakunta : Tku Muut : M-B S205
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 17:28 | |
| Saako PL:n leimaan? Meneekö tää nyt sitten omavalmisteena kun on tuo gt:n lohko? Nimimerkillä vähän kuumottais ens talvena pudottaa toinen tekniikka ton 1.5L automaatin tilalle | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 17:40 | |
| - ripa kirjoitti:
- Eikös fiksuinta olisi laittaa 8V virranjakaja ja tulpata tuo 16v kannen virranjakajan reikä? Ensinnäkin nuo 16v jakajat on vähän hankalampia löytää ja vielä ehjä sellainen. Jotain vanhempien 900 Saabien jakajia ne on noihin 16v kansiin laittaneet, käy muistaakseni ihan suoraan. Virranjakajan kannen joutuu vaan nappaamaan jostain Fiatista tms.?? Juttua löytyy esim. Vwortexilta. Mutta sinuna lähtisin mieluummin tuolla 8v jakaja-öljypumppu linjalla näin alkuun.
Ja kyllähän ne 16v nokatkin pitää olla kohdallaan ja ajoitusmerkeissään. KR kun on varsin ronkeli ajoituksesta siellä muuten venttiili käy lyömässä ylävitoset männän kanssa. Paitsi että tässä tapauksessa kun ei ole KR alakertaa niin tiedä sitten. Mutta edelleen, merkit kohdilleen ja sitten vasta avaimesta. Saabin jakajaa ovat käyttäneet mutta kannesta en ole varma. Ymmärsin että Sabanderin kansikin käy. Tästä ei tosin mitään varmuutta. Niin ja KR/PL hilut löytyvät alakerrasta. Kampiakseli, kiertokanget ja männät ovat suoraan 16v tekniikasta. Tässä käytetty JH lohkohan pääpiirteissään sama kuin 16v lohko, jotain hienoisia eroja siellä täällä. Eli yhtä suuri riski se ylävitonen on tälläkin kokoonpanolla. - TIKU kirjoitti:
- Saako PL:n leimaan? Meneekö tää nyt sitten omavalmisteena kun on tuo gt:n lohko?
PL koneen varmaan saisi suoraan leimaan kun kerran Suomessa on myös leimattu Caddyjä suoraan KR tekniikalla. Mulle vaan tämä omavalmistepaketti tuli sopivasti vastaan ja silloin en ollut vielä tietoinen että KR koneen voi myös tuurilla saada leimattua. Siksi lähdin pelleilemään tällaisella palapelillä. Mutta tän paketin pitäis kaiken järjen mukaan mennä omavalmisteena. Loppupeleissä tää on vaan Caddy johon on vaihdettu Gt tekniikka jonka päällä on 16v kansi. Kunhan saan 8v öljypumpun ja virranjakajan käteen niin mitä todennäköisemmin päädyn laittamaan sen noin kuin Ripa mainitsikin. Eli jakaja lohkoon ja kanteen tarvittava tulppaus. Edit: Huomasin juuri että 8v lohkossa ei ole öljyruiskuja mäntien alla kuten KR:ssä? Is dis a problem? | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 18:00 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
Edit: Huomasin juuri että 8v lohkossa ei ole öljyruiskuja mäntien alla kuten KR:ssä? Is dis a problem? Nehän lähinnä jäähdyttää mäntiä. Tuskin tulee ongelmaa. laitat kaasarit tarjoomaan vähän paksumpaa seosta, niin jäähtyyhän ne männät siinäkin | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 18:02 | |
| Se leikkaa kiinni melkein heti! Enkö mä jo sanonu et ota ne mun 2.0 hilut, siinä lohkossa on öljyruikut. Mut ei sit, jos et uskalla. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 18:03 | |
| - pazi88 kirjoitti:
- Nehän lähinnä jäähdyttää mäntiä. Tuskin tulee ongelmaa. laitat kaasarit tarjoomaan vähän paksumpaa seosta, niin jäähtyyhän ne männät siinäkin
Jep, hyvä tietää. Ja voipahan sitten jatkossa päivittää lohkoa parempaan suuntaan. Tästä koneesta tulee kuitenkin sellainen evoluution multihuipentuma ennen pitkää. Kyllä mä ne Toni mielelläni otan. Saat viisi rullakebabbia. Mulla vaan menee sit plänit ihan sekasin ja tulee liikaa työtä jos alan nyt vaihtamaan kaksilitraiseksi. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 To 27 Helmi 2014 - 22:41 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
Saabin jakajaa ovat käyttäneet mutta kannesta en ole varma. Ymmärsin että Sabanderin kansikin käy. Tästä ei tosin mitään varmuutta. Niin ja KR/PL hilut löytyvät alakerrasta. Kampiakseli, kiertokanget ja männät ovat suoraan 16v tekniikasta. Tässä käytetty JH lohkohan pääpiirteissään sama kuin 16v lohko, jotain hienoisia eroja siellä täällä. Eli yhtä suuri riski se ylävitonen on tälläkin kokoonpanolla.
- TIKU kirjoitti:
- Saako PL:n leimaan? Meneekö tää nyt sitten omavalmisteena kun on tuo gt:n lohko?
PL koneen varmaan saisi suoraan leimaan kun kerran Suomessa on myös leimattu Caddyjä suoraan KR tekniikalla. Mulle vaan tämä omavalmistepaketti tuli sopivasti vastaan ja silloin en ollut vielä tietoinen että KR koneen voi myös tuurilla saada leimattua. Siksi lähdin pelleilemään tällaisella palapelillä. Mutta tän paketin pitäis kaiken järjen mukaan mennä omavalmisteena. Loppupeleissä tää on vaan Caddy johon on vaihdettu Gt tekniikka jonka päällä on 16v kansi.
Kunhan saan 8v öljypumpun ja virranjakajan käteen niin mitä todennäköisemmin päädyn laittamaan sen noin kuin Ripa mainitsikin. Eli jakaja lohkoon ja kanteen tarvittava tulppaus.
Edit: Huomasin juuri että 8v lohkossa ei ole öljyruiskuja mäntien alla kuten KR:ssä? Is dis a problem? Jos sitä tumman vihreätä caddyä tarkoitat missä oli KR leimattuna, niin eikös se ollut poikkeusluvalla toteutettu yksilö? Näin ainakin omistajan muistelen mulle bugrunissa kertoilleen. Mutta PL:n lohkollahan tuo on helppoa ja myös 1.6 TD:n lohkossa ois vakiona ne öljyruutat ;)Sellaiseen lohkoon ite aikoinaan suunnittelin 16v:n tehdä. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 28 Helmi 2014 - 10:34 | |
| Juurikin se tummanvihreä. Toi poikkeuslupa selittää. Ehkä mä pysyn sitten tässä palapelissä, onpahan erilainen. Turun kaupunki muistutti ettei ole ok säilyttää katsastamatonta autoa parkissa kaupungin alueella. Kiesi siirtyy nyt jonnekin, mutta tuleepahan sitten entistä ehompana takaisin liikenteeseen. Caddy sai taas viettää yhden talven ulkona ja se on myös sen näköinen. Joku kirottu jyrsijä oli pesiytynyt auton sisuksiin ja siellä haisee kusi sekä penkit on homeessa. Eli sisusta menee uusiksi. Ulkokuori alkaa myös olemaan vähän käytetyn näköinen ja alunperinkin se oli paskasti maalattu, paskoille pohjille. Kaiken lisäksi trailerille lykittäessä ja olemattomista sivupeileistä tihrustaessa otin pikku kylkipommin takakulmaan. Uutta maalia päälle siis. Nyt onkin ihan hyvä lähteä funtsimaan että mikä väri minnekin ja minkäsävyistä nahkaa sisälle. Ikuisuuskysymys eli ilmajouset ovat aina välillä mielessä mutta taidan jättää sen toteuttamisen johonkin toiseen autoon. Mä pidän tästä liikaa tällaisena helppona. Mutta jotain kivaa tälle pitää keksiä, sillä mä oon pikkusen kyllästynyt. Toisin sanoen kuningasideoita auton suhteen saa esittää. Traikulle saamisessa oli taas ongelmansa kun unohtui puupalikat kyydistä. Sitten kun se oli väkivalloin revitty nalkkiin tuohon takalaidan kulmaan tuli naapuri parru kädessä hätiin. Kiitos siitä. | |
|
| |
PokeMonni
Viestien lukumäärä : 214 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 28 Helmi 2014 - 11:10 | |
| Jos maalaat kokonaan uudelleen niin pliis älä vaihda tota väriä. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 28 Helmi 2014 - 11:52 | |
| Ainut väri joka aiheuttaa mussa heikkouden tunnetta on tämä persikkaisen oranssinen sävy. Koodi hukassa. Ehkä kuitenkin vähän turhan flashy ja Toni kuitenkin pahottaisi mielensä. Mutta koska tuo Manille green ei ole päässyt oikeuksiinsa tuollaisena suorakiiltovärinä, on se mitä todennäköisemmin maalattava uudelleen samalla sävyllä, mutta tällä kertaa lakalla kuten Clewellin mk1. Ja jos vaikka antaisi jonkun kokeneemman suihkia. Aavistuksen se saisi kuitenkin taittaa enemmän harmaaseen. Konehuone tulee joko Manillalla myös tai sitten samalla Volkkarin Blau Graulla, jolla venakoppa on maalattu. Mä pitäisin ajatuksesta että konehuone ei ole samalla värillä kuin kori. Vanteet myös saa päälleen joko tuon Blau Graun tai sitten kermaan taittavan vaalean koska nyt tuo alumiinipinta alkaa olemaan nähty vaikka se toimiva onkin. Mietin myös klassista Bebsin kultaista mutta se voi taas mennä liikaa ristiin muun väripaletin kanssa. Mä haluisin nähdä Caddyn jossa ois laikattu peltikaaret pois ja laitettu muovikaaret pikkasen orkkiksia ylemmäs (tai vaihtoehtoisesti nostettu orkkiskaaria). Kaaret ois täytetty 15 tuumaisilla ja auto laskettu niin dekkiin kuin mahdollista. Samalla konetta vähän ylemmäs ja tarvittavat modaukset alatukivarsien kiinnikkeisiin. Omasta vaan kaaret niin buenot että ei viitseis raiskata ja toisaalta voi mennä todella metsään tuolla yllämainitulla kombolla.
Viimeinen muokkaaja, john_gleasy pvm Pe 28 Helmi 2014 - 14:04, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
salmine Wingman
Viestien lukumäärä : 1361 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 28 Helmi 2014 - 12:36 | |
| Osuisko Volkkari Chrome Yellow (L20A) ton sun keltasen kanssa yksiin? | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 28 Helmi 2014 - 12:47 | |
| - salmine kirjoitti:
- Osuisko Volkkari Chrome Yellow (L20A) ton sun keltasen kanssa yksiin?
Juurikin tuo. Ehkä se on liian karkki.
Viimeinen muokkaaja, john_gleasy pvm Pe 28 Helmi 2014 - 18:55, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
^^pazi^^
Viestien lukumäärä : 131 Paikkakunta : Iisalmi Muut : E46 -99,E34 535ia -89
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Pe 28 Helmi 2014 - 13:55 | |
| Aina kun mä avaan tän topikin niin mietin et miks hävitin oman cädin pois? Tää on ollu mun ykkös käkkylöitä sieltä härmälästä asti Älä mee pilaamaan noita kaaria ainakaan ja ylimaalaus samalla värillä ehdottomasti ja konehuoneeseen uutta väriä? | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 La 8 Maalis 2014 - 20:33 | |
| Turha uppaus mut fiilistellään pikkasen. Purin vanhasta koneesta lohkoon tulevan virranjakajan pois ja eihän se tuon 16v kannen kanssa sovi. Kansi tulee tielle. Eli virranjakaja tulee kanteen. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 La 8 Maalis 2014 - 20:42 | |
| | |
|
| |
TIKU Wingman
Viestien lukumäärä : 1482 Paikkakunta : Tku Muut : M-B S205
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 La 8 Maalis 2014 - 20:59 | |
| Perhana ku jostain löytyis se PL tekniikka niin pääsis itekkin Oon tässä nyt koko talven miettiny noita moottori vaihtoehtoja niin kyllä se melkeen siihne PL:ään menee.. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 La 8 Maalis 2014 - 21:13 | |
| Mikäs ykkönen sulla on Tiku tällä hetkellä? Golf? Ja se Peeällä vois olla hyvä ratkaisu jos ei oo tehoraja niin alhainen kuin Caddyssä. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 La 8 Maalis 2014 - 21:50 | |
| ^Se keltanen Golf, luulisin.
Mutta tähän liittyen, harvoin näyttää moottori noin kauniilta. Peukku. | |
|
| |
TIKU Wingman
Viestien lukumäärä : 1482 Paikkakunta : Tku Muut : M-B S205
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Su 9 Maalis 2014 - 11:42 | |
| | |
|
| |
note
Viestien lukumäärä : 339 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Su 9 Maalis 2014 - 13:12 | |
| Täyttä hunajaa noi mottikuvat! | |
|
| |
Vääni
Viestien lukumäärä : 27 Paikkakunta : Vaasa
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Su 9 Maalis 2014 - 14:38 | |
| Hyvältä näyttää! Eikös tuota virranjakajaa voisi vaihtaa esim. Megajolttiin? | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Ma 17 Maalis 2014 - 14:05 | |
| Voisi kai, mutta mä pidän tällaisesta antiikkisesta tekniikasta. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 Ma 17 Maalis 2014 - 19:10 | |
| Sehän on edenny ja näyttää hyvältä! Öljykorkki sais olla melkeen se alumiininen, tuo on jo liian uuden näkönen Harmi ku joutuu laittamaan jakajan kanteen, ois jääny tuonne lohkoon hyvin vähä varjon puolelle. Mitä teit sisuskaluille? Kaiketi tämä on joku omavalmiste? Kannatan korin väriä konehuoneeseen. Mutta en epäile etteikö toimis omalla näkemykselläsi. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 | |
| |
|
| |
| john_gleasy: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987 + Allu A6 | |
|