test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4

Siirry alas 
+44
Tikkku_
joppe
Jakw
Rixaa
janipoi
jortsa
balloon
samsa
Madmax88
Ani
x-arttu-x
Bäkström
ee-2
niklas89
JukeN
kaleiv
robbe
Wald
Antto-
Makkeli
korde
mosse
Jepa
j_bunny
redi
Nile
Juhi
JTG
GrapL
Green
uttrep
Grontti
Coupe|
vildur
Avaruusheppa
CDLC.CO
turhake
Laatueine
mustonenj
J4TOG
wsq
Aaperi
sasu
comep
48 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 26 Helmi 2011 - 17:10

Sama pyöriny mielessä.. on vaan 18" lainat aika vähissä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Bäkström

Bäkström


Viestien lukumäärä : 1097
Paikkakunta : Kouvola

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 26 Helmi 2011 - 17:22

Mun ehdotus ois että lainavanteilla, tai ostaa toiset sirkkeli 18" joissa samankokoiset paskarenkaat, sais sopivan rengaskoon papereihin, tosin jos leimaat esim 235/40 niin kaikki sitä pienemmät on laillisia, ainakin poliisit on niin sanoneet Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
x-arttu-x

x-arttu-x


Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : Lieto

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 26 Helmi 2011 - 17:31

comep kirjoitti:
Tein golfii kesäks ruohomatot, ihan perussettiä leikata kumimaton mukaiset mut pelkkä leikattu reuna oli vähän tönkkö. Tästä syystä reunasin matot kanttinauhalla, tulipahan ompelukonekkin tutuksi.
Sain tästä niin paljon inspiraatiota, että tilasin itselleni velour-kangasta ja kanttinauhaa. Kysymys kuuluukin, onko sulla jotain "vahviketta" maton alla? Mietin että pelkkä kangas varmaan liian helposti menee kasaan jalkojen alla?!
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptySu 27 Helmi 2011 - 19:50

x-arttu-x kirjoitti:
comep kirjoitti:
Tein golfii kesäks ruohomatot, ihan perussettiä leikata kumimaton mukaiset mut pelkkä leikattu reuna oli vähän tönkkö. Tästä syystä reunasin matot kanttinauhalla, tulipahan ompelukonekkin tutuksi.
Sain tästä niin paljon inspiraatiota, että tilasin itselleni velour-kangasta ja kanttinauhaa. Kysymys kuuluukin, onko sulla jotain "vahviketta" maton alla? Mietin että pelkkä kangas varmaan liian helposti menee kasaan jalkojen alla?!

Joo, elikkä tuo mun käyttämä "kangas" oli mattoa, ihan lattiolle tarkoitettua ja siinä on pohjana joku kumi/muoviseos. Veikaan et sun kannattaa ommella tuohon joku vahvike, velour on tosiaan aika ohutta.. Mut, ehkä se onnistuis niinkin, et teet jotkut tarrakiinnikkeet lattiamattoon ja sit niihin jalkamattoihin vastakappaleet. Pysyishän se niinkin paikallaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyPe 4 Maalis 2011 - 16:01

Aaperin painostaman BC-racingin BR alusta laitettu tilaukseen. Vaikuttaa ihan pätevältä, 30 portainen säädettävä vaimennus ja esijännitykset sekä korkeussäädöt.

Kai sitä pitäs tilata ne 225/35 falkenit, mietityttää vaan ku edessä tulee sentin ulos tuo 42 et et jos se ei sit mee senkää takii leimalle ni pitäsköhä tilata sit samaan konkurssii etee ne 215...
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTo 10 Maalis 2011 - 20:39

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 DSC02918


Viimeinen muokkaaja, comep pvm La 26 Maalis 2011 - 13:31, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ani




Viestien lukumäärä : 837
Paikkakunta : Rusutjärvi

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTo 10 Maalis 2011 - 20:55

Mitkäs noi vanteet on?

Näyttää ehkä liiankin tutuilta :s



E: Tuliki luettua ylhäältä :F

eli peruutan tilauksen.. samat vanteethan ne on :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 26 Maalis 2011 - 13:37

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 DSC02930




Jeps. BR ois nyt alla.

Kyllä ei ihan heti kiinnostas alkaa uusiks samaan hommaan, oli nimittäin ruostetta ja jumiutumista jokaisessa mahdollisessa paikassa. Itku meinas tulla. Tietäähän sen, ensimmäistä kertaa kun uuteen malliin laittaa niin onhan se vaikeeta, selvähän se.

Taistelujen jälkeen se kuitenkin alle taittui. Korkeus nyt on mallattu 19/225/35/et42 tarpeiden mukaan suunnilleen niin, että pyöriminen on mahdollista. Tekis mieli koittaa tiputtaa se noilla audin pelleillä kunnolla tonttiin, mut haetaan nyt eka vähä fiilistä säätöihin ja ajettavuuteen. Kattoo nyt miten ne MAMit istuu, oon vaan miettiny et laittas nuo pellit levitettäväks..

Mahtava ajettava ainakin näille parille sadalla kilsalle !! S/H säädöt etu ja takatolpassa nyt 15/30 ja korkeutta ois tiputtaa vaikka kuinka paljon :face:


Niin, ja finittömät kilvet on kyllä tilattu mut ei oo näkyny..ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 DSC02934


Viimeinen muokkaaja, comep pvm Su 27 Maalis 2011 - 17:11, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Madmax88

Madmax88


Viestien lukumäärä : 702
Paikkakunta : Kouvola
Muut : Suzuki

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 26 Maalis 2011 - 14:34

Bäkström kirjoitti:
tosin jos leimaat esim 235/40 niin kaikki sitä pienemmät on laillisia, ainakin poliisit on niin sanoneet Laughing

mulle tuli konttoril otteesee uudet rengas koot ku oli 205/40 17 alla ja otteessa 225/40 17. setä sano että täytyy kirjottaa uudet koot otteesee :S
Takaisin alkuun Siirry alas
https://fi-fi.facebook.com/people/Marko-Vahter/1755650900
samsa

samsa


Viestien lukumäärä : 700
Paikkakunta : 03

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 26 Maalis 2011 - 15:28

Madmax88 kirjoitti:
Bäkström kirjoitti:
tosin jos leimaat esim 235/40 niin kaikki sitä pienemmät on laillisia, ainakin poliisit on niin sanoneet Laughing

mulle tuli konttoril otteesee uudet rengas koot ku oli 205/40 17 alla ja otteessa 225/40 17. setä sano että täytyy kirjottaa uudet koot otteesee :S

Anteeksi ot, mut eihän se nyt noin voi mennä.. Sinuna ottaisin trafiin yhteyttä ja varmistaisin että onko toimittu oikein.
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 9 Huhti 2011 - 15:25

Morjesta.

Tiet sulanut siihen malliin et oli pakko antaa golfille piristysruiske. Perää tiputin vielä jousilautasesta 1.5cm ja iskaria otin 3cm alaspäin. Etupää olikin kohdallaan, kun alustaa asentaessa se asetettiin pyöränkulmien säätöjä silmälläpitäen jo noille kesävalsseille.
Pyöränkulmia en tosin ole säätänyt, ei kitkat ainakaa näyttäny kulumisen merkkejä.

Etukaarethan lähtikin jo liikeenmukaan, eli tilaa on tehtävä. Hankaa töyssyissä ja kaarteissa. -Kapeempaa kumia ? Niin, niinhän se pitäs, mut mankeloidaan eka. Ois kuitenki iha jees jos ois leimapeli.. Tänään mankelia, rälläkkää ja muutakaikkee. Ehkä jopa wurthin hologrammin poistolaikkaa, saa nähdä mitä ehtii.

Korkeehan se on. ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 DSC02956

click 1
click 2
Takaisin alkuun Siirry alas
balloon

balloon


Viestien lukumäärä : 376
Paikkakunta : Oulu
Muut : PostiTölkki

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 9 Huhti 2011 - 21:33

Nätisti on kuitenkin rengas kaaren tasalla. Vittumainen näistä volsuista on överimatalia tehä vaikka kuinka haluais.
Itellä 19x9 IV:ssä ja ei sitä matalan näköseksi saa jos sillä ajaa haluaa Smile Tsemiä!

Tykkään salaa vitoskopista Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptySu 10 Huhti 2011 - 9:16

Siis saishan tuon alas pienemmillä vanteilla. Ja ite tykkään ainaki ku vanne täyttää kaaren muodon kokonaan, tuo maavara nyt vaan on mitä on.. Jos haluis alemmas ni 18" ja 215 kumit..

Eilen annoin sit mankelia keulaan ni loppu se raapiminen. Muutama lisämilli.
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyKe 13 Heinä 2011 - 18:37

Kesä rullailtu kivasti, ja bugrunista haettu vähän lohtua ja inspiraatiota. Kyllä tämä kai tästä.

Ollu vähä alaylämäkeä Very Happy

Softa sisässä, pitäs olla jotai 168hp/400nm.
Ajoin työpaikalla ruuviin, tämä makso sit 260€ koska lähimmällä rengasliikkeellä ei ollu kun halpoja hankookeja.. Ja tosiaan sitä entistä ei voinu ehjätä..

Viimeviikonloppuna sitten kaks rakkautta otti toisistaan mittaa, oli vaikee päättää kumpi mahto voittaa Very Happy ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 DSC05345


Nojoo. Jokatapauksessa vakiokajareiden rutina alko kyllästyttää, lääkkeeksi eteen tilasin 8" 3-tie Rainbow IQ-setin ja taakse 6.5" 2-tie Rainbow SLC.n. Vahvistimeksi tuli DLS A7.

Aloitin vaimentamisen silentcoatilla takaa, ulkopeltiin tais mennä jotain 4 levyä, ja runkoon "ulkopuolelle" 3 kokonaista ja joku pikku suikale viellä ovipahvin alle. Tarkoitus oli vaan saada värinät haltuun ! Tässä vaiheessa jouduin viellä tilaamaan kaiutinadapterit taakse jj-tuonnilta, tätä en kyllä kadu, sillä aika ei olisi riittänyt mdf.n työstämiseen, ja nämä muoviset sopivat suoraan ja mukana tuli vieläpä tiivistenauhaa joka sitten riitti vieläpä etukorokkeiden kiinnitykseen.

Seuraava ongelma olikin, kun jakosuodin ei maihtunut ovipahvin väliin ja piuhat oli kuitenkin jo vedetty oveen saakka. En halunnut vetää piuharallia diskantin takia, vaan päätin sijoittaa suotimen oven sisään, mahdollisimman lähelle saranoita jotta sulkiessa tärsky olisi pienin mahdollinen. Saa nähdä saako vettä Suspect

Etupäähän sama homma, tosin rungosta irrotin vahvikeraudan työn helpottamiseksi (kiinni laittaessa lisäsin liimaa väliin, ei pitäisi sieltäkään resonoida..).
Ulkopelteihin meni edessä 7mattoa ja sisäpuolelle ehkä 3-4, en muista varmaksi. Kuskin ovessa oli lisäksi tehtävä hieman korroosiotöitä, joten massasin molemmista etuovista peltien alaosat.
Jouduin myös etupäässä sijoittamaan suotimet ovensisään, etupäässä olisi lisäksi ollut viellä enemmän piuharallia.

Vanhat elementit porasin irti popniiteistään ja uudet korokkeet laitoin samalla tapaa popniitein tilalle. Korokkeisiin asensin elementit liimatiivisteella ja ruuveilla. Suotimet liimasin niinikään liimatiivisteellä ja kuivumisen ajaksi varmensin paikallaan pysymisen kuumaliimalla. Kaikki johdot ovat suojakuoren sisässä ja johtojen päähän laitoin vettähylkivää suojavahaa ja tämänjälkeen "haara-apiko" helpottamaan suotimeen kiinnitystä. Läpiviennit yritin suojata mahdollisimman hyvin niin kulumiselta, kuin vedeltä.

Lopuksi viellä kontin piuhahelvettiä. Ja tosiaankin, tuossa kuvassa keskeneräisyyttä, mutta kuitenkin kaikki johdotukset jo tehtynä. Eli yksi vahvistin ohjaa etupään, takapään ja subin.

Konttiin pitäs rakennella jonkun sortin peitekansi..
Takaisin alkuun Siirry alas
jortsa

jortsa


Viestien lukumäärä : 76
Paikkakunta : Harjavalta

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyKe 13 Heinä 2011 - 21:45

millai vitulla sää noi ovet oot purkanu... en oo kyl paljookaa pelannu volkkareiden kanssa mut näyttääpä hassulta ku on pinta pelti pois..
helpottaa kyl työtä jumalattomasti... Wink

muutenki näyttää asialliselta...
Takaisin alkuun Siirry alas
janipoi




Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Rovaniemi

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyKe 13 Heinä 2011 - 22:08

Tiennykkää että nykyään saa pintapellinki irti Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Rixaa

Rixaa


Viestien lukumäärä : 901
Paikkakunta : Akaa

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyKe 13 Heinä 2011 - 22:10

No niin nyt on kyllä kiva kattela kun joku jaksaa paneutua kunnolla asiaan.. Mutta luulis kyllä olevan vaivan arvoinen projekti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTo 14 Heinä 2011 - 9:03

Ovet purkautuvat aika mukavasti, joskus näin vaan kuvan jossa pintapellit oli otettu rungosta ruuveilla irti ja aloin vaan tutkiskelemaan ja tekemään.. Sen verran ois pitäny tehdä, et selvittää miten ulkokahva ois lähteny helpoiten, se oli nyt se eniten työtä teettänyt osa ja ainakin kaks eri tapaa sen irroitukseen itse keksin.

Noiden ulkokahvojen kanssa kävi myös niin, että kasatessa laitoin vaijerit liian kireälle. Ovet toimi moitteettomasti siihen saakka kunnes lukitsin ne ekan kerran. Sit kaikki ovet olikin kiinni. Savilahdella neuvottiin rälläköimään kylmästi pelti ja tilaamaan uudet pintapellit ja lukot. Onneksi maltoin mieleni, ja ffp.ltä löytyi tieto siitä, et jos kahvan vaijeri on liian tiukalla, ei lukko pääse tekemään koko työliikettään. Tämän sai korjattua ihan oven ollessa kiinnikin.

Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTo 8 Syys 2011 - 23:46

Paljon puhetta, vähän aikaansaannoksia.

Tullut lähinnä ajettua. Nyt kun vaihdoin työt opiskeluun, jotenkin helpottanut ja alkoi autolle löytyä aikaa ja kiinnostusta. Tosin maalla vanhempien nurkissa asuminen vaikeuttaa harrastamaan pääsyä, mutta sitä se opiskelu teettää.

Jokatapauksessa, kauan odottamani peilivilkut saapuivat kaverille kuopioon ja niiden matka sieltä peileihini kesti miltei saman kuin saksasta suomeen. Omaa laiskuutta. Hetken mielijohteesta tuli vanhat mamit vaihdettua uudempiin. Vanhatkin kelpasivat jo johonkin finkilpi/ledivalo passattiin ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 767201

Hain slamitin paketin joka sisälsi gti taka- ja sivuhelmat. Helmat nostin talteen sellaisenaan, mutta "difuusori" joutui samantien muutoksien kouriin. Ensimmäisenä alkoi häiritä ulostulo jonka paikkasin 4motion takalipasta leikatulla ja lämmittämällä muokatulla palalla. Kun ulkopuoli oli kiinni, irroitin takapuolelta ulostulon kaaren helman oikenemisen toivossa. No, ei se muoto oikein miellyttänyt ja jouduin viiltelemään jonkin verran jotta sain jännitykset pois ja istuvuuden sopivammaksi. Tässä tuo ummistus jo kelpaa itselle, vaikka alalaita näyttää kiertävän, se oikenee kun puskuri kiinnitetään alalaidastaan.

Seuraava askel olikin kaventaa helmasta kilvenupotus samalle tasolle aiemmin puskuriin kaventamani kanssa.
[Tämä oli huomattavasti helpompaa kuin yläosan kanssa. Yläosan kavensin leikkaamalla upotuksen reunat irti, siirtämällä sopivan mitan ja muovihitsaamalla vähän laidoistaan kiinni. Tämän jälkeen laminoin lasikuidulla reiät niin ulko kuin sisäpuolelta. Ja ennen vastaväitteitä, kyllä kestää ! (Tuosta operaatiosta saanee hieman osviittaa kun katsoo kuvan jossa puskuri on ylösalaisin.) ]
Helman kanssa toimin niin, että leikasin 4motion lipasta kilven reunukset ja muovihitsasin ne tuohon gti.n lippaan päälle. Hetken aikaa kyllä arkailin ja pelkäsin tuohoavani pian molemmat, mutta rohkeus voitti ja uskoin itseeni.

Kyllähän se motionin lippa hieman silmäkulmaa kostuttaa, mutta ei mahda mitään. Tuokin kun oli priimakuntoinen..

Lopuksi muurasin viellä hinauslenkin kolon uhtenäiseksi, jättäen kuitenkin sen ylälaidassa olevan kolon aukinaiseksi. Mikäli rytisee niin että koukku pitää todella kiinnittää, ei sillä ole väliä että takapuskurista joudutaan pala repäisemään. Nyt sen palan vielä siitä sitten saa edes revittyä. Ja tosiaan, tuleehan tuohon perään edelleen se vetokoukku että kai siitäkin saa hinattua.

Ja kuten tästä kuvasta voi päätellä, tulee puskurista ylejään korinvärinen, mutta difuusori jää röpelöpinnalle etu ja sivuhelmojen tapaan. Todennäköisesti puskurin ylä-ja alaosan välinen sauma myös muuttuu saumattomaksi.

Viellä siinä työmaata riittää, eikä kiire sinällään olekkaan. Etupuskuri ja takavalot ovat matkalla luokseni, ja kun ne tulevat voi alkaa hieroa pohjia kunnolla. Ensimmäisenä maalaukseen menevät uudet puskurit ja peräkontin luukku. Tätä seuraavat ovenvälit ja katsotaan sitten sitä ylimaalaustakin kevään mittaan.

Tuossa viellä kuva kontin kannen vaimennuksesta ja talvivanteista.
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyKe 5 Loka 2011 - 16:43

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 04102011359
Takaisin alkuun Siirry alas
Jakw

Jakw


Viestien lukumäärä : 106
Paikkakunta : Kitee

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyPe 14 Loka 2011 - 17:49

yritin vilkutella työmatkalla. Toroppalan risteyksen kohalla, punasesta classic polosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/jakw_/
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTo 20 Loka 2011 - 21:59

Jälleen nostelen topikkia aiheetta. Tai kai sitä jotain aihetta on. Talvimodea alettu rakentamaan, sisältä poistettu kaikki ruohovihreä tekstiili ja kumimatot palautettu kynäkoteloihin ja lattiamattoihin. Vielä pitäisi kitkat siirtää pelleiltä orkkisaluille. Korkeuteen en taida koskea jos ei viisitoistaisilla sitten tipu törkeän alas. Silloin suunta on vähän ylös. Täälläpäin on aura-auto yhtä tuttu näky kuin jääkarhu. Siellä pääsee missä itse käy aamulla linkoamassa.

Etupää kaipaa mielestäni myös jotain, nyt kun taakse tuli lähdettyä puskuria tekemään. Tilasin naarmutetun etupuskimen rungon, josta laikkasin turhat listakiinnikkeet pois ja laminoin molemminpuolin reiät umpeen. Kilvenupotukseen laminoin ensin reunoilta maton kiinni, ja kun tiukalle pingotettu matto oli kuivunut, kastelin sen myös keskeltä. Näin sain itse upotuksen jäämään tyhjäksi ja säästin jokusen gramman painossa, kun matto ei painunut puskuria vasten.
Netistä katselin mitä lippaa tuon carvalakki puskurin kanssa on käytetty, kun jotenkin epäilyttää että jää edestä ylemmäs kuin gti helma. No, jotain kalliita votexia jenkit käyttää, ja moneen oli tuputettu cupralippaa. Jotenkin ei säväyttänyt. Pirkasta tuli vaihdettua myyntipäivänä tuo prefacelift cordoban etulippa pois ihan jälkikäyttöä ajatellen, ja nyt oli sen aika. Hiukan kolvia ja kuumailmaa ja kyllähän se sinne alkoi mennä. Vielä vähän millinlaikkaa puskurin alalaidalle ja olin varmistunut siitä, että juuri tuo lippa tähän viellä tulee.

Nypläsin alkuperäiset helmalistat pois ja mallasin viimein että tilasinhan tosiaan 5 ovisen gti helmat. Kyllä, siinä ei ollut ongelmaa. Mutta, ongelma meinasi olla kuskin kohdalta pahasti kurtussa oleva helma. Annoin sille kuitenkin pientä oikaisuhoitoa kilon mosalla ja helma asettuu nyt aivan oikeaan linjaansa, vieläpä peittäen koko kurtun. Itseäni se ei helman alla haittaa.

Maalauksestakin on tullut nyt höyryttyä, ja tavallaan olen päättänyt että kaikki mitä nyt irtoaa, siihen säästetään.


ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 20102011396

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 20102011392

Itselleni tätä teen, mutta palaute on tervetullutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ani




Viestien lukumäärä : 837
Paikkakunta : Rusutjärvi

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTo 20 Loka 2011 - 22:13

Tosta keulasta tulee omituinen kun siitä poistetaan noi listat..

Mut katsellaan nyt mimmonen siitä sit lopuks tulee. Saako udella mitä jouduit pulittamaan noista gti:n helmoista?
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTo 20 Loka 2011 - 22:19

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Tumblr_l5v5si7ARN1qb226po1_400

itellä tuo kyllä toimii listattomana silent

Mutta nämä on niitä makuasioita ! Helmat eivät jääneet kalliiksi, slamitilla oli toimitusvaikeuksia vaihdekepinnupin ja vilkkujen kanssa. Sain nuo kohtuu hyvityksellä. Jokatapauksessa eivät taida normaalihinnaltaankaan olla kuin ~120€.n paikkeilla ilman kiinnikesarjaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyTi 29 Marras 2011 - 23:33

Väkertelin hieman kilventelinettä. Alkoi tuossa aiemin laittamassani kuvassa oksettaa kilven sijainti ilmanottoaukossa. Sille kuitenkin on suunniteltu paikka tehtaalla ja sinne se saa tulla vastakin. Halusin kuitenkin mahdollisuuden poistaa kilven jotta soikeaksi kittaamani puskuri pääsee paremmin esille. Lähtökohta oli siis tehdä teline joka pitää kilven alkuperäisellä paikalla, mutta on helposti poistettavissa eikä näy.

Päädyin rakentamaan seuraavanlaisen prototyypin: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 29112011469
ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 29112011472
Mikäli kilven tahtoo pois, kierretään kulmat irti aukon ylälaidasta. Tällöin ei näkyviin jää kuin kolme pultin kantaa jotka siis pitävät kulmien vastakappaleen (kierreosan) paikallaan. Joku saattaa miettiä miksen vain laita muttereita ja aluslevyjä, mutta tähän väliin muistutan että aukkoon tulee ritilikkö ja siitä ei tosiaankaan mahdu sormet saati mikään avain pitämään mutteria aloillaan.
ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 29112011473
ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 29112011474

Elikkä suorasta 4mm paksusta alumiinista ruuvipenkillä, käsillä, rälläkällä ja poralla tehty "protoversio" telineestä. Puskuriin pultattu pätkä kelpaa sellaisenaan mutta kulmapalat teen uudelleen. Kasassa se pysyy rst kuusiopulteilla joille kierteet alumiinissa ja kuparitahna välissä.

..jännä juttu, koitin tehdä kierteet kierresarjalla mutta tuli koko ajan holot.. lopulta porasin 5.5 reiän johon kiersin väkisin 6mm rst pultin. Näin tuli paras ja tiukin kierre !

JEP! Kaksipuolinen teippi olisi ajanut saman, mutta, en ala kolmansia kilpiä tilaamaan kun nyt on uudet joissa sattuu olemaan reiät.

Edit. Pitänee sen verran vielä mainostaa että talveksi alle vaihtui original borbetit michelinin kitkoilla, korkeuteen ei koskettu ja varastossa on 4l mustaa hiomaväriä, 2.5l akryyliväriä ja 7.5l kirkaslakkaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Makkeli

Makkeli


Viestien lukumäärä : 810
Paikkakunta : Mikkeli

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyKe 30 Marras 2011 - 11:52

Siisti Hopperi! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyLa 21 Tammi 2012 - 14:52

Mamit myyty eteenpäin. Ebaystä tuli viimeviikolla neljä pakettia kuopioon. Pakettien sisukset on pesty ja vahattu kaverin toimesta, seuraavaks ne pitäis vaan noutaa kotiin. Keskikupit sainkin jo tyttöystävän mukana matkatavaroissa ja niissähän olikin positiivinen yllätys...

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 DSC05670

Kaveri siis hoiti tilauksen saksankielitaitoisena, itse tein vain valinnan ja tilisiirron. Vanteet oli huonoilla kuvilla ja noilla inden design keskikupeilla myynnissä. Alunperin oli tarkoitus tilata heti uudet perusmustat keskikupit kun vanteet saapuvat ja keskireiän saa tarkastettua.
Kaveri kuitenkin totesi pian että allahan on 09.24.467 alkuperäiset lätkät. Eilen sitten siimalla, puukolla ja liuttimilla sain hymyn huulille.

Vanteista on ainoastaan kännykuvia, otetaan sitten paremmat kun mallataan alle. Ei ne mitään splittiä ole, mutta taakse tulee tuuma aiempaa enempi leveyttä..
Takaisin alkuun Siirry alas
joppe

joppe


Viestien lukumäärä : 454
Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptySu 22 Tammi 2012 - 21:43

Onko toi kusilautuu millä oot vetäny noi listan kohat umpeen? Jos on niin ootko koittanu taivuttaa tota puskuria yhtään? Joskus aikanaan kaverille tehtiin samalla toteutus tavalla puskurin muokkausta niin pari pv kesti kun tärinä tai joku vastaava irrotti kuidut muovista, tarttuu todella huonosti kiinni koska noi puskurit on niin öljystä muovia. Loput repes kokonaan irti kun otti lämpöö puskuri auringossa ja lämpölaajeneminen oli eri sarjaa.

Ite puskuriin muuten ohhan toi siistin näkönen jos valmiina kestää, sopii hyvin tohon. :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
comep

comep


Viestien lukumäärä : 309
Paikkakunta : savonlinna
Muut : hopper..

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyMa 23 Tammi 2012 - 7:03

kyllähän se on ja yhdistelmä ongelma on tiedossa. Tuossa on kuitenkin tehty mahdollisimman ohut "valu" ja koko matkalla on porattu reikiä. Näin sain laminoitua sen takapuolen ja etupuolen yhteen. Joskus nuorempana kaverin riegerin ja yhden 323gtx puskurin paikkasin noin ja kokemus oli hyvä. Tuota kun ei saa hitsattuakaan kun juuri se öljyisyys aiheuttaa sen ettei tartu kunnolla. Ainoastaan se muovinkorjaussarja olis ollu toine vaihtoehto ja hinta sen kanssa tähtitieteellinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tikkku_

Tikkku_


Viestien lukumäärä : 404
Paikkakunta : Pieksämäki

ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 EmptyMa 23 Tammi 2012 - 8:39

vai ettei onnistu puskurin kolvaus.. hmm Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4   ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 Similar topics
-
» Seat Cordoba Vario -00
» Seat "Tipu" Cordoba Vario
» Seat Cordoba Vario -00 (käyttis)
» Mixun EX GTI Golf mk4 bagged // EX mk6 GTI bagged
» Ex Cordoba & nykyinen VR6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: