| ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
|
+44Tikkku_ joppe Jakw Rixaa janipoi jortsa balloon samsa Madmax88 Ani x-arttu-x Bäkström ee-2 niklas89 JukeN kaleiv robbe Wald Antto- Makkeli korde mosse Jepa j_bunny redi Nile Juhi JTG GrapL Green uttrep Grontti Coupe| vildur Avaruusheppa CDLC.CO turhake Laatueine mustonenj J4TOG wsq Aaperi sasu comep 48 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Helmi 2011 - 17:10 | |
| Sama pyöriny mielessä.. on vaan 18" lainat aika vähissä.. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Helmi 2011 - 17:22 | |
| Mun ehdotus ois että lainavanteilla, tai ostaa toiset sirkkeli 18" joissa samankokoiset paskarenkaat, sais sopivan rengaskoon papereihin, tosin jos leimaat esim 235/40 niin kaikki sitä pienemmät on laillisia, ainakin poliisit on niin sanoneet | |
|
| |
x-arttu-x
Viestien lukumäärä : 156 Paikkakunta : Lieto
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Helmi 2011 - 17:31 | |
| - comep kirjoitti:
- Tein golfii kesäks ruohomatot, ihan perussettiä leikata kumimaton mukaiset mut pelkkä leikattu reuna oli vähän tönkkö. Tästä syystä reunasin matot kanttinauhalla, tulipahan ompelukonekkin tutuksi.
Sain tästä niin paljon inspiraatiota, että tilasin itselleni velour-kangasta ja kanttinauhaa. Kysymys kuuluukin, onko sulla jotain "vahviketta" maton alla? Mietin että pelkkä kangas varmaan liian helposti menee kasaan jalkojen alla?! | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 27 Helmi 2011 - 19:50 | |
| - x-arttu-x kirjoitti:
- comep kirjoitti:
- Tein golfii kesäks ruohomatot, ihan perussettiä leikata kumimaton mukaiset mut pelkkä leikattu reuna oli vähän tönkkö. Tästä syystä reunasin matot kanttinauhalla, tulipahan ompelukonekkin tutuksi.
Sain tästä niin paljon inspiraatiota, että tilasin itselleni velour-kangasta ja kanttinauhaa. Kysymys kuuluukin, onko sulla jotain "vahviketta" maton alla? Mietin että pelkkä kangas varmaan liian helposti menee kasaan jalkojen alla?! Joo, elikkä tuo mun käyttämä "kangas" oli mattoa, ihan lattiolle tarkoitettua ja siinä on pohjana joku kumi/muoviseos. Veikaan et sun kannattaa ommella tuohon joku vahvike, velour on tosiaan aika ohutta.. Mut, ehkä se onnistuis niinkin, et teet jotkut tarrakiinnikkeet lattiamattoon ja sit niihin jalkamattoihin vastakappaleet. Pysyishän se niinkin paikallaan. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Pe 4 Maalis 2011 - 16:01 | |
| Aaperin painostaman BC-racingin BR alusta laitettu tilaukseen. Vaikuttaa ihan pätevältä, 30 portainen säädettävä vaimennus ja esijännitykset sekä korkeussäädöt.
Kai sitä pitäs tilata ne 225/35 falkenit, mietityttää vaan ku edessä tulee sentin ulos tuo 42 et et jos se ei sit mee senkää takii leimalle ni pitäsköhä tilata sit samaan konkurssii etee ne 215... | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 10 Maalis 2011 - 20:39 | |
|
Viimeinen muokkaaja, comep pvm La 26 Maalis 2011 - 13:31, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ani
Viestien lukumäärä : 837 Paikkakunta : Rusutjärvi
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 10 Maalis 2011 - 20:55 | |
| Mitkäs noi vanteet on?
Näyttää ehkä liiankin tutuilta :s
E: Tuliki luettua ylhäältä :F
eli peruutan tilauksen.. samat vanteethan ne on :DD | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Maalis 2011 - 13:37 | |
| Jeps. BR ois nyt alla. Kyllä ei ihan heti kiinnostas alkaa uusiks samaan hommaan, oli nimittäin ruostetta ja jumiutumista jokaisessa mahdollisessa paikassa. Itku meinas tulla. Tietäähän sen, ensimmäistä kertaa kun uuteen malliin laittaa niin onhan se vaikeeta, selvähän se. Taistelujen jälkeen se kuitenkin alle taittui. Korkeus nyt on mallattu 19/225/35/et42 tarpeiden mukaan suunnilleen niin, että pyöriminen on mahdollista. Tekis mieli koittaa tiputtaa se noilla audin pelleillä kunnolla tonttiin, mut haetaan nyt eka vähä fiilistä säätöihin ja ajettavuuteen. Kattoo nyt miten ne MAMit istuu, oon vaan miettiny et laittas nuo pellit levitettäväks.. Mahtava ajettava ainakin näille parille sadalla kilsalle !! S/H säädöt etu ja takatolpassa nyt 15/30 ja korkeutta ois tiputtaa vaikka kuinka paljon :face: Niin, ja finittömät kilvet on kyllä tilattu mut ei oo näkyny..
Viimeinen muokkaaja, comep pvm Su 27 Maalis 2011 - 17:11, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Madmax88
Viestien lukumäärä : 702 Paikkakunta : Kouvola Muut : Suzuki
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Maalis 2011 - 14:34 | |
| - Bäkström kirjoitti:
- tosin jos leimaat esim 235/40 niin kaikki sitä pienemmät on laillisia, ainakin poliisit on niin sanoneet
mulle tuli konttoril otteesee uudet rengas koot ku oli 205/40 17 alla ja otteessa 225/40 17. setä sano että täytyy kirjottaa uudet koot otteesee :S | |
|
| |
samsa
Viestien lukumäärä : 700 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Maalis 2011 - 15:28 | |
| - Madmax88 kirjoitti:
- Bäkström kirjoitti:
- tosin jos leimaat esim 235/40 niin kaikki sitä pienemmät on laillisia, ainakin poliisit on niin sanoneet
mulle tuli konttoril otteesee uudet rengas koot ku oli 205/40 17 alla ja otteessa 225/40 17. setä sano että täytyy kirjottaa uudet koot otteesee :S Anteeksi ot, mut eihän se nyt noin voi mennä.. Sinuna ottaisin trafiin yhteyttä ja varmistaisin että onko toimittu oikein. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 9 Huhti 2011 - 15:25 | |
| Morjesta. Tiet sulanut siihen malliin et oli pakko antaa golfille piristysruiske. Perää tiputin vielä jousilautasesta 1.5cm ja iskaria otin 3cm alaspäin. Etupää olikin kohdallaan, kun alustaa asentaessa se asetettiin pyöränkulmien säätöjä silmälläpitäen jo noille kesävalsseille. Pyöränkulmia en tosin ole säätänyt, ei kitkat ainakaa näyttäny kulumisen merkkejä. Etukaarethan lähtikin jo liikeenmukaan, eli tilaa on tehtävä. Hankaa töyssyissä ja kaarteissa. -Kapeempaa kumia ? Niin, niinhän se pitäs, mut mankeloidaan eka. Ois kuitenki iha jees jos ois leimapeli.. Tänään mankelia, rälläkkää ja muutakaikkee. Ehkä jopa wurthin hologrammin poistolaikkaa, saa nähdä mitä ehtii. Korkeehan se on. click 1click 2 | |
|
| |
balloon
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Oulu Muut : PostiTölkki
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 9 Huhti 2011 - 21:33 | |
| Nätisti on kuitenkin rengas kaaren tasalla. Vittumainen näistä volsuista on överimatalia tehä vaikka kuinka haluais. Itellä 19x9 IV:ssä ja ei sitä matalan näköseksi saa jos sillä ajaa haluaa Tsemiä! Tykkään salaa vitoskopista | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 10 Huhti 2011 - 9:16 | |
| Siis saishan tuon alas pienemmillä vanteilla. Ja ite tykkään ainaki ku vanne täyttää kaaren muodon kokonaan, tuo maavara nyt vaan on mitä on.. Jos haluis alemmas ni 18" ja 215 kumit..
Eilen annoin sit mankelia keulaan ni loppu se raapiminen. Muutama lisämilli. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ke 13 Heinä 2011 - 18:37 | |
| Kesä rullailtu kivasti, ja bugrunista haettu vähän lohtua ja inspiraatiota. Kyllä tämä kai tästä. Ollu vähä alaylämäkeä Softa sisässä, pitäs olla jotai 168hp/400nm. Ajoin työpaikalla ruuviin, tämä makso sit 260€ koska lähimmällä rengasliikkeellä ei ollu kun halpoja hankookeja.. Ja tosiaan sitä entistä ei voinu ehjätä.. Viimeviikonloppuna sitten kaks rakkautta otti toisistaan mittaa, oli vaikee päättää kumpi mahto voittaa Nojoo. Jokatapauksessa vakiokajareiden rutina alko kyllästyttää, lääkkeeksi eteen tilasin 8" 3-tie Rainbow IQ-setin ja taakse 6.5" 2-tie Rainbow SLC.n. Vahvistimeksi tuli DLS A7. Aloitin vaimentamisen silentcoatilla takaa, ulkopeltiin tais mennä jotain 4 levyä, ja runkoon " ulkopuolelle" 3 kokonaista ja joku pikku suikale viellä ovipahvin alle. Tarkoitus oli vaan saada värinät haltuun ! Tässä vaiheessa jouduin viellä tilaamaan kaiutinadapterit taakse jj-tuonnilta, tätä en kyllä kadu, sillä aika ei olisi riittänyt mdf.n työstämiseen, ja nämä muoviset sopivat suoraan ja mukana tuli vieläpä tiivistenauhaa joka sitten riitti vieläpä etukorokkeiden kiinnitykseen. Seuraava ongelma olikin, kun jakosuodin ei maihtunut ovipahvin väliin ja piuhat oli kuitenkin jo vedetty oveen saakka. En halunnut vetää piuharallia diskantin takia, vaan päätin sijoittaa suotimen oven sisään, mahdollisimman lähelle saranoita jotta sulkiessa tärsky olisi pienin mahdollinen. Saa nähdä saako vettä Etupäähän sama homma, tosin rungosta irrotin vahvikeraudan työn helpottamiseksi (kiinni laittaessa lisäsin liimaa väliin, ei pitäisi sieltäkään resonoida..). Ulkopelteihin meni edessä 7mattoa ja sisäpuolelle ehkä 3-4, en muista varmaksi. Kuskin ovessa oli lisäksi tehtävä hieman korroosiotöitä, joten massasin molemmista etuovista peltien alaosat. Jouduin myös etupäässä sijoittamaan suotimet ovensisään, etupäässä olisi lisäksi ollut viellä enemmän piuharallia. Vanhat elementit porasin irti popniiteistään ja uudet korokkeet laitoin samalla tapaa popniitein tilalle. Korokkeisiin asensin elementit liimatiivisteella ja ruuveilla. Suotimet liimasin niinikään liimatiivisteellä ja kuivumisen ajaksi varmensin paikallaan pysymisen kuumaliimalla. Kaikki johdot ovat suojakuoren sisässä ja johtojen päähän laitoin vettähylkivää suojavahaa ja tämänjälkeen "haara-apiko" helpottamaan suotimeen kiinnitystä. Läpiviennit yritin suojata mahdollisimman hyvin niin kulumiselta, kuin vedeltä. Lopuksi viellä kontin piuhahelvettiä. Ja tosiaankin, tuossa kuvassa keskeneräisyyttä, mutta kuitenkin kaikki johdotukset jo tehtynä. Eli yksi vahvistin ohjaa etupään, takapään ja subin. Konttiin pitäs rakennella jonkun sortin peitekansi.. | |
|
| |
jortsa
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Harjavalta
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ke 13 Heinä 2011 - 21:45 | |
| millai vitulla sää noi ovet oot purkanu... en oo kyl paljookaa pelannu volkkareiden kanssa mut näyttääpä hassulta ku on pinta pelti pois.. helpottaa kyl työtä jumalattomasti... muutenki näyttää asialliselta... | |
|
| |
janipoi
Viestien lukumäärä : 71 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ke 13 Heinä 2011 - 22:08 | |
| Tiennykkää että nykyään saa pintapellinki irti | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ke 13 Heinä 2011 - 22:10 | |
| No niin nyt on kyllä kiva kattela kun joku jaksaa paneutua kunnolla asiaan.. Mutta luulis kyllä olevan vaivan arvoinen projekti | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 14 Heinä 2011 - 9:03 | |
| Ovet purkautuvat aika mukavasti, joskus näin vaan kuvan jossa pintapellit oli otettu rungosta ruuveilla irti ja aloin vaan tutkiskelemaan ja tekemään.. Sen verran ois pitäny tehdä, et selvittää miten ulkokahva ois lähteny helpoiten, se oli nyt se eniten työtä teettänyt osa ja ainakin kaks eri tapaa sen irroitukseen itse keksin.
Noiden ulkokahvojen kanssa kävi myös niin, että kasatessa laitoin vaijerit liian kireälle. Ovet toimi moitteettomasti siihen saakka kunnes lukitsin ne ekan kerran. Sit kaikki ovet olikin kiinni. Savilahdella neuvottiin rälläköimään kylmästi pelti ja tilaamaan uudet pintapellit ja lukot. Onneksi maltoin mieleni, ja ffp.ltä löytyi tieto siitä, et jos kahvan vaijeri on liian tiukalla, ei lukko pääse tekemään koko työliikettään. Tämän sai korjattua ihan oven ollessa kiinnikin.
| |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 8 Syys 2011 - 23:46 | |
| Paljon puhetta, vähän aikaansaannoksia. Tullut lähinnä ajettua. Nyt kun vaihdoin työt opiskeluun, jotenkin helpottanut ja alkoi autolle löytyä aikaa ja kiinnostusta. Tosin maalla vanhempien nurkissa asuminen vaikeuttaa harrastamaan pääsyä, mutta sitä se opiskelu teettää. Jokatapauksessa, kauan odottamani peilivilkut saapuivat kaverille kuopioon ja niiden matka sieltä peileihini kesti miltei saman kuin saksasta suomeen. Omaa laiskuutta. Hetken mielijohteesta tuli vanhat mamit vaihdettua uudempiin. Vanhatkin kelpasivat jo johonkin finkilpi/ledivalo passattiin Hain slamitin paketin joka sisälsi gti taka- ja sivuhelmat. Helmat nostin talteen sellaisenaan, mutta "difuusori" joutui samantien muutoksien kouriin. Ensimmäisenä alkoi häiritä ulostulo jonka paikkasin 4motion takalipasta leikatulla ja lämmittämällä muokatulla palalla. Kun ulkopuoli oli kiinni, irroitin takapuolelta ulostulon kaaren helman oikenemisen toivossa. No, ei se muoto oikein miellyttänyt ja jouduin viiltelemään jonkin verran jotta sain jännitykset pois ja istuvuuden sopivammaksi. Tässä tuo ummistus jo kelpaa itselle, vaikka alalaita näyttää kiertävän, se oikenee kun puskuri kiinnitetään alalaidastaan. Seuraava askel olikin kaventaa helmasta kilvenupotus samalle tasolle aiemmin puskuriin kaventamani kanssa. [Tämä oli huomattavasti helpompaa kuin yläosan kanssa. Yläosan kavensin leikkaamalla upotuksen reunat irti, siirtämällä sopivan mitan ja muovihitsaamalla vähän laidoistaan kiinni. Tämän jälkeen laminoin lasikuidulla reiät niin ulko kuin sisäpuolelta. Ja ennen vastaväitteitä, kyllä kestää ! (Tuosta operaatiosta saanee hieman osviittaa kun katsoo kuvan jossa puskuri on ylösalaisin.) ] Helman kanssa toimin niin, että leikasin 4motion lipasta kilven reunukset ja muovihitsasin ne tuohon gti.n lippaan päälle. Hetken aikaa kyllä arkailin ja pelkäsin tuohoavani pian molemmat, mutta rohkeus voitti ja uskoin itseeni. Kyllähän se motionin lippa hieman silmäkulmaa kostuttaa, mutta ei mahda mitään. Tuokin kun oli priimakuntoinen.. Lopuksi muurasin viellä hinauslenkin kolon uhtenäiseksi, jättäen kuitenkin sen ylälaidassa olevan kolon aukinaiseksi. Mikäli rytisee niin että koukku pitää todella kiinnittää, ei sillä ole väliä että takapuskurista joudutaan pala repäisemään. Nyt sen palan vielä siitä sitten saa edes revittyä. Ja tosiaan, tuleehan tuohon perään edelleen se vetokoukku että kai siitäkin saa hinattua. Ja kuten tästä kuvasta voi päätellä, tulee puskurista ylejään korinvärinen, mutta difuusori jää röpelöpinnalle etu ja sivuhelmojen tapaan. Todennäköisesti puskurin ylä-ja alaosan välinen sauma myös muuttuu saumattomaksi. Viellä siinä työmaata riittää, eikä kiire sinällään olekkaan. Etupuskuri ja takavalot ovat matkalla luokseni, ja kun ne tulevat voi alkaa hieroa pohjia kunnolla. Ensimmäisenä maalaukseen menevät uudet puskurit ja peräkontin luukku. Tätä seuraavat ovenvälit ja katsotaan sitten sitä ylimaalaustakin kevään mittaan. Tuossa viellä kuva kontin kannen vaimennuksesta ja talvivanteista. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ke 5 Loka 2011 - 16:43 | |
| | |
|
| |
Jakw
Viestien lukumäärä : 106 Paikkakunta : Kitee
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Pe 14 Loka 2011 - 17:49 | |
| yritin vilkutella työmatkalla. Toroppalan risteyksen kohalla, punasesta classic polosta. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Loka 2011 - 21:59 | |
| Jälleen nostelen topikkia aiheetta. Tai kai sitä jotain aihetta on. Talvimodea alettu rakentamaan, sisältä poistettu kaikki ruohovihreä tekstiili ja kumimatot palautettu kynäkoteloihin ja lattiamattoihin. Vielä pitäisi kitkat siirtää pelleiltä orkkisaluille. Korkeuteen en taida koskea jos ei viisitoistaisilla sitten tipu törkeän alas. Silloin suunta on vähän ylös. Täälläpäin on aura-auto yhtä tuttu näky kuin jääkarhu. Siellä pääsee missä itse käy aamulla linkoamassa. Etupää kaipaa mielestäni myös jotain, nyt kun taakse tuli lähdettyä puskuria tekemään. Tilasin naarmutetun etupuskimen rungon, josta laikkasin turhat listakiinnikkeet pois ja laminoin molemminpuolin reiät umpeen. Kilvenupotukseen laminoin ensin reunoilta maton kiinni, ja kun tiukalle pingotettu matto oli kuivunut, kastelin sen myös keskeltä. Näin sain itse upotuksen jäämään tyhjäksi ja säästin jokusen gramman painossa, kun matto ei painunut puskuria vasten. Netistä katselin mitä lippaa tuon carvalakki puskurin kanssa on käytetty, kun jotenkin epäilyttää että jää edestä ylemmäs kuin gti helma. No, jotain kalliita votexia jenkit käyttää, ja moneen oli tuputettu cupralippaa. Jotenkin ei säväyttänyt. Pirkasta tuli vaihdettua myyntipäivänä tuo prefacelift cordoban etulippa pois ihan jälkikäyttöä ajatellen, ja nyt oli sen aika. Hiukan kolvia ja kuumailmaa ja kyllähän se sinne alkoi mennä. Vielä vähän millinlaikkaa puskurin alalaidalle ja olin varmistunut siitä, että juuri tuo lippa tähän viellä tulee. Nypläsin alkuperäiset helmalistat pois ja mallasin viimein että tilasinhan tosiaan 5 ovisen gti helmat. Kyllä, siinä ei ollut ongelmaa. Mutta, ongelma meinasi olla kuskin kohdalta pahasti kurtussa oleva helma. Annoin sille kuitenkin pientä oikaisuhoitoa kilon mosalla ja helma asettuu nyt aivan oikeaan linjaansa, vieläpä peittäen koko kurtun. Itseäni se ei helman alla haittaa. Maalauksestakin on tullut nyt höyryttyä, ja tavallaan olen päättänyt että kaikki mitä nyt irtoaa, siihen säästetään. Itselleni tätä teen, mutta palaute on tervetullutta. | |
|
| |
Ani
Viestien lukumäärä : 837 Paikkakunta : Rusutjärvi
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Loka 2011 - 22:13 | |
| Tosta keulasta tulee omituinen kun siitä poistetaan noi listat..
Mut katsellaan nyt mimmonen siitä sit lopuks tulee. Saako udella mitä jouduit pulittamaan noista gti:n helmoista? | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Loka 2011 - 22:19 | |
| itellä tuo kyllä toimii listattomana Mutta nämä on niitä makuasioita ! Helmat eivät jääneet kalliiksi, slamitilla oli toimitusvaikeuksia vaihdekepinnupin ja vilkkujen kanssa. Sain nuo kohtuu hyvityksellä. Jokatapauksessa eivät taida normaalihinnaltaankaan olla kuin ~120€.n paikkeilla ilman kiinnikesarjaa. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ti 29 Marras 2011 - 23:33 | |
| Väkertelin hieman kilventelinettä. Alkoi tuossa aiemin laittamassani kuvassa oksettaa kilven sijainti ilmanottoaukossa. Sille kuitenkin on suunniteltu paikka tehtaalla ja sinne se saa tulla vastakin. Halusin kuitenkin mahdollisuuden poistaa kilven jotta soikeaksi kittaamani puskuri pääsee paremmin esille. Lähtökohta oli siis tehdä teline joka pitää kilven alkuperäisellä paikalla, mutta on helposti poistettavissa eikä näy. Päädyin rakentamaan seuraavanlaisen prototyypin: Mikäli kilven tahtoo pois, kierretään kulmat irti aukon ylälaidasta. Tällöin ei näkyviin jää kuin kolme pultin kantaa jotka siis pitävät kulmien vastakappaleen (kierreosan) paikallaan. Joku saattaa miettiä miksen vain laita muttereita ja aluslevyjä, mutta tähän väliin muistutan että aukkoon tulee ritilikkö ja siitä ei tosiaankaan mahdu sormet saati mikään avain pitämään mutteria aloillaan. Elikkä suorasta 4mm paksusta alumiinista ruuvipenkillä, käsillä, rälläkällä ja poralla tehty "protoversio" telineestä. Puskuriin pultattu pätkä kelpaa sellaisenaan mutta kulmapalat teen uudelleen. Kasassa se pysyy rst kuusiopulteilla joille kierteet alumiinissa ja kuparitahna välissä. ..jännä juttu, koitin tehdä kierteet kierresarjalla mutta tuli koko ajan holot.. lopulta porasin 5.5 reiän johon kiersin väkisin 6mm rst pultin. Näin tuli paras ja tiukin kierre ! JEP! Kaksipuolinen teippi olisi ajanut saman, mutta, en ala kolmansia kilpiä tilaamaan kun nyt on uudet joissa sattuu olemaan reiät. Edit. Pitänee sen verran vielä mainostaa että talveksi alle vaihtui original borbetit michelinin kitkoilla, korkeuteen ei koskettu ja varastossa on 4l mustaa hiomaväriä, 2.5l akryyliväriä ja 7.5l kirkaslakkaa.. | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ke 30 Marras 2011 - 11:52 | |
| Siisti Hopperi! | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 21 Tammi 2012 - 14:52 | |
| Mamit myyty eteenpäin. Ebaystä tuli viimeviikolla neljä pakettia kuopioon. Pakettien sisukset on pesty ja vahattu kaverin toimesta, seuraavaks ne pitäis vaan noutaa kotiin. Keskikupit sainkin jo tyttöystävän mukana matkatavaroissa ja niissähän olikin positiivinen yllätys... Kaveri siis hoiti tilauksen saksankielitaitoisena, itse tein vain valinnan ja tilisiirron. Vanteet oli huonoilla kuvilla ja noilla inden design keskikupeilla myynnissä. Alunperin oli tarkoitus tilata heti uudet perusmustat keskikupit kun vanteet saapuvat ja keskireiän saa tarkastettua. Kaveri kuitenkin totesi pian että allahan on 09.24.467 alkuperäiset lätkät. Eilen sitten siimalla, puukolla ja liuttimilla sain hymyn huulille. Vanteista on ainoastaan kännykuvia, otetaan sitten paremmat kun mallataan alle. Ei ne mitään splittiä ole, mutta taakse tulee tuuma aiempaa enempi leveyttä.. | |
|
| |
joppe
Viestien lukumäärä : 454 Muut : Päältä ajettava ruohonleikkuri.
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 22 Tammi 2012 - 21:43 | |
| Onko toi kusilautuu millä oot vetäny noi listan kohat umpeen? Jos on niin ootko koittanu taivuttaa tota puskuria yhtään? Joskus aikanaan kaverille tehtiin samalla toteutus tavalla puskurin muokkausta niin pari pv kesti kun tärinä tai joku vastaava irrotti kuidut muovista, tarttuu todella huonosti kiinni koska noi puskurit on niin öljystä muovia. Loput repes kokonaan irti kun otti lämpöö puskuri auringossa ja lämpölaajeneminen oli eri sarjaa.
Ite puskuriin muuten ohhan toi siistin näkönen jos valmiina kestää, sopii hyvin tohon. :cheers: | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ma 23 Tammi 2012 - 7:03 | |
| kyllähän se on ja yhdistelmä ongelma on tiedossa. Tuossa on kuitenkin tehty mahdollisimman ohut "valu" ja koko matkalla on porattu reikiä. Näin sain laminoitua sen takapuolen ja etupuolen yhteen. Joskus nuorempana kaverin riegerin ja yhden 323gtx puskurin paikkasin noin ja kokemus oli hyvä. Tuota kun ei saa hitsattuakaan kun juuri se öljyisyys aiheuttaa sen ettei tartu kunnolla. Ainoastaan se muovinkorjaussarja olis ollu toine vaihtoehto ja hinta sen kanssa tähtitieteellinen. | |
|
| |
Tikkku_
Viestien lukumäärä : 404 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ma 23 Tammi 2012 - 8:39 | |
| vai ettei onnistu puskurin kolvaus.. hmm | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
| |
|
| |
| ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
|