| ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
|
+44Tikkku_ joppe Jakw Rixaa janipoi jortsa balloon samsa Madmax88 Ani x-arttu-x Bäkström ee-2 niklas89 JukeN kaleiv robbe Wald Antto- Makkeli korde mosse Jepa j_bunny redi Nile Juhi JTG GrapL Green uttrep Grontti Coupe| vildur Avaruusheppa CDLC.CO turhake Laatueine mustonenj J4TOG wsq Aaperi sasu comep 48 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ti 8 Joulu 2009 - 23:40 | |
| Paskan jauhamisen sijaan jotakin taas tehtykkin. Sitä dsp.tä ei vieläkään oo päässy kokeilemaan, kusee se pioneerin edustaja ihan urakalla nyt.. Mutta, purin ovipahvit ja syksymmällä laittamani äänieristeet veke ja aloitin alusta. Vedin hagmanin massan sinne, koska huhut kerto et siinä olis eniten vaimentavuutta. Jokatapauksessa, tässä kuva massaamattomasta ovesta (tähän oveen laitoin bitumit massan päälle uudelleen) ja tässä massatusta kotelosta, ja viellä sulkumuovin kanssa jonka alla vähän tavaraa . Eli kaikki samat vaimennusmatot työnsin sinne takaisin mitkä otin poiskin, lähinnä ruostetta pelkäsin ja ajattelin massata.. Samalla tais tulla pariin oveen laitettua vähän lisää sitä bitumiakin. Noh, kun kerta ovipahvit oli irti, ei auttanut mikään vaan kokeilin miltä ne harmaat osat sitten näyttäisivät mustina. yhteensä 17 osaa sieltä harmaana irtosi, ja jäljelle jäi vain tuo kojelauta.. Eli keskikonsoli (vaihdekeppi/käsijarru kehys ja lokerikko),etujalkatilojen reunamuovit, kynnysmuovit, puolikkaat b-pilarit, takapenkin reunat ja peräkontin reunat otin ulos.. Maalauksen toteutin seuraavasti: Aseton ja nukkaamaton rätti jolla puhdistin kaikki muovit joka neliösentiltään, päälle spray muovinpohjuste (läpinäkyvää settiä), tämän päälle mattamustaa pohjamaalia ja tämän päälle kiiltävä lakka. Todennäköisesti lopputulos olisi ollut paljon parempi mattalakalla, mutta koko hommaan tuli käytyä vain mielijohteesta, eipä ollut aikaa tai autoa jolla lähteä sitä hakemaan. Ja kun tarpeeks pinta kovettuu niin joku muovin hoitoaine joka pitää pinnan mattana, saattaa vaikka toimia Tässä pari kuvaa kasailun jälkeen.. Itteä ainakin hymyilyttää. Niin ja kameran salama antaa vähän pinalle eloa, eihän se luonnonvalossa noin levoton ole. muistutuksena vielä harmaa ovi..musta, pölyinen ja rasvanäpinjälkinen oviSisällä.ja kontttiEditEn viitsi nostaa tätä, kiinnostuneet lukevat. Tänään tuli viimein viimiset osat dsp.hen, kasailin sen tuossa illasta ja pari tuntia meni hujahtaen säätöjä opetellessa. Täytyy myöntää että hintansa arvoinen vehje ! ..taitaa vaan uusittaa kaikki elementit ja tietty siihen "center out" lähtöönkin vois rca.n laittaa elementteineen.... | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 13 Joulu 2009 - 13:17 | |
| Tuli kuvia niistä peltiosista.. Kaaret o priimat, konepelti pahasti edestä mutkalla mut varmaa pelastettavissa. Jos ei muute ni sit uretaanii, kilo hartsii ja evoskuuppi ja pösö 206 angeleysit ..Noei, mut eiköhä siitä pellin saa. Ainaki sen peltikehikon ja tuulihaan yms jos sit tekis kuidusta sen muuten. Mietin vaan tuossa et tuskin sitä pelkkien luomien tekoa kannattaa alottaa.. Miltä kuulostas sellanen TDI "scooppi" vasempaan kaareen vaparin eteen ? ne viillot, tiedätte kyllä. ..Ja kun oon katellu sitä aiemmin linkittämääni videota, niin jotenkin ne kaaret näyttää VR6/GTI mk3 golf shiteiltä.. Oisko kellään lähellä sellasia mitä mallata ? Sais tuon näyttämään entistäkin kauheemmalta | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 13 Joulu 2009 - 13:39 | |
| - comep kirjoitti:
- Mietin vaan tuossa et tuskin sitä pelkkien luomien tekoa kannattaa alottaa.. Miltä kuulostas sellanen TDI "scooppi" vasempaan kaareen vaparin eteen ? ne viillot, tiedätte kyllä.
Ee niitä portteri-aukkoja. Sprintterin vastaava on 10x tyylikkäämpi. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 13 Joulu 2009 - 14:08 | |
| nojoo, saa nyt nähdä. KAttelin tuossa sitä pellin kuvaa, on vähä tekemistä siinä.. Mut 80€ kaaret ja konepelti + rahdit. Ei paha ? Motonetillä tosiaan kaari/kpl 120€... Jotakin tuossa vois samaan syssyyn kyllä sit tehä. Ovenkahvat korinväriin ja jotaki muuta samaa. Löytyspä se kontti viellä <3 Nii Juhi, nämäkö ?? MIstähän sais täppääkii ventit ?
Viimeinen muokkaaja, comep pvm Ma 14 Joulu 2009 - 12:40, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ma 14 Joulu 2009 - 12:28 | |
| - comep kirjoitti:
- Nii Juhi_, nämäkö ??
Kyyl, just nuo. Täppäiltiin kaverille golffiin viime talvena vastaavat : Kuva
Viimeinen muokkaaja, Juhi pvm Ma 14 Joulu 2009 - 13:10, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ma 14 Joulu 2009 - 12:41 | |
| vähän OT... Mä tossa jokunen aika kyselin noista mk3 golffin penkkien sovituksesta niin sovelsin tämmöset kiinnitysosat itse selkänojalle. Ylttävän helppo oli keksiä tommonen ratkaisu ja noilla selkänoja pysyy tiukasti paikoillaankin.noi kulmaraudat toimii siellä alareunoissa ja toi keskikohdan kiinnitys on vakio mihin heppailtiin vähän lisää materiaalia että sais selkänojan sopimaan kiinni. Ei olis ollu mitään mahiksia saada selkänojaa alapäästä cordoban vakio kiinnitykseeen. Noi kulmaraudat kun soveltais vähäsen vielä niin olis kipin käyttökin mahdollista. Istuin osa olis seuraavana rakennuslistalla. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ti 15 Joulu 2009 - 11:44 | |
| - vildur kirjoitti:
- vähän OT...
Ylttävän helppo oli keksiä tommonen ratkaisu ja noilla selkänoja pysyy tiukasti paikoillaankin. no siis lähinnä sen kippauksen estää se että niiden istuinosien saranointia ei meinaa saada toimimaan niin et ne kääntys sinne alas minne pitäs. Tein itellekkin jo korvakkeet ja melkein hitsasin kiinni, työkiireet ja auton käyttö vaan estivät sen silloin. Kyllä nuo penkit nyt itelläkin kiinni kestää, ei varmaan niskaan tule, mutta ovat kesän nro 1. muutoksen kohteena. Talvella ei varmaan ehdi kun tammikuussa kutsuu gonabeach. Jos nyt sais edes sen keulan hitsattua.. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Pe 18 Joulu 2009 - 12:50 | |
| Lähden tästä kohti piensahaa ja iltavuoroa,veli hakee matkahuollosta neljä pellinpalasta.. 22.30 työvuoron loputtua kohti veljen kämppää, pellit kyytiin ja yövuoroon pajalle .. noo, jos nyt sais ees todettua saako siitä konepellistä peliä ! Kovasti tekis jo mieli rälläköidä | |
|
| |
Coupe|
Viestien lukumäärä : 70 Paikkakunta : KPO city Muut : Bmw E30 "Toukka"
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Pe 18 Joulu 2009 - 14:01 | |
| | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Pe 18 Joulu 2009 - 15:30 | |
| Tilasitko takaluukun? | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 19 Joulu 2009 - 13:06 | |
| - Coupe| kirjoitti:
Multa löytyy ne muovilerpakkeet hyllystä! Mut minusta ei mitään semmosiä tuohon! tuo on muutenkin suorapulkka niin ei kannata pilata tuommosilla Joo, no kauhee pulkkahan tuo on, mallausmielessä ajattelinkin vaan.. Ei ne tuossa polossa niin kauheilta näyttäny - Green kirjoitti:
- Tilasitko takaluukun?
Vähän työnalla... Kaikki raakakontteja mitä kyselin, eli ilman lasia ja sisämuovia. Ainakin ne mitä kyselin. + monesta puuttuu merkit ja kaikki. Kaikenlisäks ois plussaa jos löytys punanen, ei tarvis sisäpintoihin laskee kun harso omaaväriä. Paras ois kun löytys joku just kolaroitu jota omistaja myis osissa, sais vähän huiputettua hinnassa.. MuttaKaksi kappaletta keltaisia etukaaria ja yksi sininen konepelti tuli eilen, kustannukset yhteensä 118.6€ Kaarista en ottanu kuvia, ja pellistäkin puhelimella pari huonoa. Kaarissa molemmissa ihan pienet lommot, peukalonpään kokoiset ? Muuten priimat. Konepelti olikin vähän pahempi: Ostokuva joka ei edes kerro koko totuutta.. No, ajattelin että kahdenkympin peltiä voidaan käyttää vaikka pulkkana jos ei oikene! Ensin koitettiin irrottaa vahvikerunko itse pintapellistä, mutta liiman kitkutus alko pänniä ja latasin etureunaan millinlaikalla. Näin alkoi jo päästä vähän lommoihin käsiksi ja kaikkia mahdollisia lyömäesineitä käyttäen saatiin kaverin kanssa muodot suht kitattaviin Tällätapaa! Kunhan nyt töiltä ehtii ja pajalle pääsee, niin tarkoitus alkaa pellittämään jatkopaloja kiinni. Toki tuo lukkopelti (?) pitää ensin oikoa ja hitsata kiinni, mutta kyllä tästä jo mielellään jatkaa ! Ja saumat toki tinataan, mutta kittiä tuohon tulee menemään, on sen verta huono tuo lähtökohta.. Eikai sille mahda mitään. | |
|
| |
Coupe|
Viestien lukumäärä : 70 Paikkakunta : KPO city Muut : Bmw E30 "Toukka"
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 24 Joulu 2009 - 12:07 | |
| Hyvää joulua tume ja rakentelu rikasta uutta vuotta! | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 24 Joulu 2009 - 14:26 | |
| Kiitosta Roopelle ! Pojat hei.. Joulumielellä selaillessa jotenkin kummassa sain itellekkin harha ajatuksen että kun se katto pitäs teipata uusiks, niin sen voiskin tehdä camo-kuviona kuten tässä.. WAT ? ..kohta kyllä maalaan jotakin niistä borbeteista korinväriin.. Keskikupit ?? --> oon jo menossa maalaamaan.. | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 24 Joulu 2009 - 16:41 | |
| Camo on nätti kuosi, kun sitä käyttää oikein. Esim sarjakuva-camo tai rahtarien roiskeläpistä tuttu babe-camo KUVA. Esim sulla mustalla pohjalla punaista valkoista harmaata kuviota. Mielikuvitus rajana tuossa kuosissa, kunhan käyttää hillitysti ja ajatuksen kanssa erilaisia kuoseja niin tulee maukas! | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Pe 8 Tammi 2010 - 11:34 | |
| Maanantaina kutsuu armeija, sitä ennen ollut pieni to do lista.
Ovenkahvat tuli vedettyä "korinväriin" joka sitten osoittautuikin liian oranssiksi. Koodi ei pitänyt ilmeisesti paikkaansa, vedin valkoiselle pohjamaalille ja hyvältä näyttivät irrallaan mutta kiinnittäessä huomasin kahvojen olevan aivan liian kirkkaat. Noh, maalaa sitten samalla uusiks kun peltejäkin !
Näillä näkymin olen suorittamassa pikakauppoja punaisesta polon takaluukusta sisältäen verhoilun, lasin eikä pitäis olla lahokaan kun korista jolla rullattu 160tkm. 150€ + rahdit. Sanoin vain että tervetuloa savonlinnaan, veli saa käydä noutamassa :bball:
Konepeltiä piti jatkaa tässä yhtenä iltana, mutta tulikin laitettua 190E 2.3 kansi paikalleen kun se samana iltana höyläämöstä tuli. Tänään todennäköisesti jatketaan sen parissa, pakosarja,laturi,startti,vesipumppu, syyläri ja muutama imusarjan johto irti...
Mutta, mikäli se peräkontti oikeasti minulle saapuu, on varmaa että jotakin ennen kevättä muuttuu !
Hajottaapahan enemmän lähteä palelemaan kun on osia odottamassa. Pitänee varmaan jättää muija niin ei tarvii hyvää remonttivapaata tuhlata räpeltämiseen :sleep: | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 30 Tammi 2010 - 17:10 | |
| Jeps, eipä ole paljon inspiraatiota ollu tämän suhteen. Lomien aikaan on kuitenkin saanu öljyt vaihdettua, p-panssarin tehtyä ja ovenkahvat maalattua. Itseasiassa eilen tuli vietettyä neljä tuntia nosturilla kun kehittiin takajarrut ja tiukattiin käsijarru, tämä siksi kun abs.ät katos ja merkkivalot huuti. Vika kuitenkin lienee ollut enemmänkin pakkasissa/kosteudessa, akunkengän irroitus kun kuittasi vian. Kuva jäätieltä ja huono kuva panssaristakin.. Sinkitty peltipanssarin alaosaja edestäsekä takaa | |
|
| |
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 30 Tammi 2010 - 17:55 | |
| Se valo voi syttyä myös jos on virrat päällä ja pyörittelee renkaita miten sattuu tai ajaa autoa nosturilla. Näin ainakin monessa tapauksessa. Usein nollautuu myös ajamalla autolla ihan normaalisti kaikki pyörät maassa | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 31 Tammi 2010 - 14:44 | |
| - redi kirjoitti:
- Se valo voi syttyä myös jos on virrat päällä ja pyörittelee renkaita miten sattuu tai ajaa autoa nosturilla. Näin ainakin monessa tapauksessa. Usein nollautuu myös ajamalla autolla ihan normaalisti kaikki pyörät maassa
Siis vika ilmaantui ihan yllättäen kesken jarrutuksen, absit katosi ja sirkus alkoi pyöriä mittaristossa. Tarkistin takajarrut siksi kun käsijarru ei ottanu tasaisesti, kuvittelin et ois voinu olla siellä syy siihen että abs.ien anturit herjaisi kun jarru ei pidä ja renkaat pyörivät eritahtia. Oikeastihan epätasaisuus johtui vaan löysästä vaijerista, mutta tulipahan tarkastettua. Joku sähkövika siellä vaan oli | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ma 15 Maalis 2010 - 19:42 | |
| Kunnon bullshit topic tullu tästä. Tapahu mitään mut jauhan ja jauhan. Thx SA! No, leima tuli, mut särjin xenoneja purkaessa lampunkannakkeen. Huonosta valokuviosta tuli huomautus. Nyt en uskalla laittaa xenoneja takasin, varma sakko heti ekasta pysäytyksestä Taakse vedetty vahvistimelta uudet kaiutinkaapelit joka elementille ja aktiivisena. Olin tilaavinani tänään suoran konepellin hintaan 50€ + rahti. Saa nähdä millon tulee jos tulee ja mihin hintaan saati missä kunnossa. Ei joka tapauksessa riitä inspiraatiota alkaa oikoa sitä sinistä vaikka siitä saisikin viellä, aika ei riitä !
Viimeinen muokkaaja, comep pvm Su 18 Huhti 2010 - 17:19, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 18 Huhti 2010 - 17:18 | |
| Uskomaton tuuri. Konepelti jäi tulematta. Ainoa onni oli etten maksanut etukäteen. Keula ei ole edennyt juuri mitenkään, kaaria turha työstää jos ei ole konepeltiä joka oikeasti määrittää kaiken. Lisäksi olen miettinyt että keula voisi olla parhaillaan pelkästään jos maskin kolon oikaisisi suoraksi ja jättäisi luomet tekemättä. Tämän lisäksi puskuria voisi yksinkertaistaa hieman. Huono maalipinta puskurissa jo on joten se ei ainakaan estä toimenpiteiltä. Harmi että tallissa on kaaret pellin sijasta. Kesäksi tuli tiputettua autoa ja laitettua kesärinkulat alle. Samoin laitoin etulipan ja "merkittömän maskin" sekä taakse VW rinkulan Pyöränkulmat on säätämättä mutta tehdään ne sitten kun on aikaa, HL.iä odotellessa. Xenonit ja luomet poistettu.. Tiputettua tuli sen verran että öljyt tuli eilen pitkin tienvarsia. Purin aamulla ö-pohjan irti ja jätin auton etuakselista pukkien päälle. Seisokoon siellä, pitää ottaa perjantaina lomille lähtiessä motonetistä uudet öljyt ja tiivistesilikonia. Jos veli sais vietyä pohjan hitsattavaksi. Kyllä osaa vituttaa. Seuraavaksi: -öljypohja korjattuna kiinni -järeä,hyvä,tukeva ja suojaava pohjapanssari -takapenkit voisi tehdä kippaaviksi -konepellin etsintää-->keulan muokkaus -takapuskurin alahelman maalaus -ovenkahvojen uudelleen maalaus -4000k xenon Vitutuskäyrä: -ö-pohja -ei löydy konepeltiä -ei ole aikaa laittaa -mistä tekis pohjapanssarin -päivärahat loppuu kesken -maalipinta vanha ja kulunut Lopuksi KUVA, tuli otettua eilen ennen öljyvuotoa. Vierellä kaverin esko ja takana veljen golf johon just vaihdettu kesäpuskin ja pelti kiinni. TÄSSÄ taasen kaverin talvilada classiceilla ja yhden foorumilaisen käyttis g3. Itseasiassa juuri tuohon "halliin" cordoba öljyt alleen laskikin. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 10 Heinä 2010 - 19:44 | |
| Koko kesä tullut lusittua kasarmilla, ei oikein kiinnosta pirkkavolkkari. Pellit odottaa työstämistään, ja ehkä ne joskus valmistuu jos motivaatio iskee. Nyt kuitenkin iskee johtajakausi PKPR.ssa. Jotain kuitenkin tehty ! Tilasin taakse uuden vahvistimen, Autostudio T-480 ja vedin uudet piuhat takapäälle. Nykyisellään laitteistoa voisi kuvailla juopuneen sanoin: "Täähän laulaa edestä ja soi takana !". Elikkäs kuuntelupiste on aikalailla etupenkeillä. Oon tavallaan tyytyväinen, vaikka ainahan se voisi soida paremminkin.. Intissä päästiin iltalomille ja kaverille piti hakea motonetistä jäähdytinnestettä. Itse eksyin bitumimattojen viereen ja mukaan tarttui kolme neliötä 2mm mattoa. Mukaan osui myös musta ja beige "camo" spray pullo... Tänään purin puoleen tuntiin koko sisustan mattoa ja etupenkkejä lukuunottamatta. Kattoverhoilukin lähti pihalle. Tuli lätkittyä BITUMIA niin pohjaan kuin viimein sinne kattoonkin. Ja kyllähän se parani, kyllä kyllä ! Nyt alkaa vaan pelottamaan tuulilasi, taino ei muuten mutta kiveniskusta alkanut halkeama näyttää jotenkin kasvaneen... Kattoverhoilukokikinkovempia.. | |
|
| |
j_bunny
Viestien lukumäärä : 29 Paikkakunta : savonlinna
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 11 Heinä 2010 - 1:29 | |
| tuota.. aika raju | |
|
| |
Jepa
Viestien lukumäärä : 142 Paikkakunta : savonlinna Muut : Niket ja Fillari
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 11 Heinä 2010 - 5:25 | |
| Jjoo toivottavasti livenä siistimpi ku kuveissa :bball: | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 11 Heinä 2010 - 5:55 | |
| Melko sekava, ainakin kuvissa, tuo kattoverhoilu... | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 11 Heinä 2010 - 16:44 | |
| Ideana ihan jees mut kuvissa näyttää lähinnä siltä ku kattoverhoilu olis vaan sammaleessa/homeessa tms | |
|
| |
korde
Viestien lukumäärä : 308 Paikkakunta : mikkeli
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 11 Heinä 2010 - 17:01 | |
| Ku oisit jättäny ekan kuvan versioo ton ni ois aika jepa | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 11 Heinä 2010 - 22:08 | |
| lopputulosta katsellessa mietin, miksi en tehnyt mustavalkoista. Noh, alunperin oli tarkoitus tehdä vain "hologrammina" nuo kuviot, mutta homman edetessä päädyin oikeasti camomaisuuteen. Itse olen tyytyväinen, juuri niin nave kuin sen halusinkin lopulta olevan. Ja tarkoitus olisi tehdä myös pilarit samalla teemalla, ei liian vaihteleviksi, vaan rauhalliseksi mutta mahdollisimman yhteensopivaksi. Katsotaan nyt mitä tulee. Ja ainahan tuon voi päälystää valkoisella karvalla ja laittaa ledejä ja neoneja kattoon... | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 12:48 | |
| Tämä vehje jäänyt aikatavalla ainoastaan auton tehtävään. Ei oo ollu aikaa harrastella. Noh, sunnuntaina inttiin palatessa kouhaisin sivutiellä öljypohjan jälleen paskaksi. Auto jäi siihen, soitto vartiopäällikölle ja liftillä perille. Seuraava päivä menikin vakuutukselle ja hinaukselle soitellessa. Loppujen lopuks kaikki meni hyvin loppuun saakka, kasko kun on niin vajaa kolmesataa omavastuu, uudet öljyt, öpohja ja hinaus. Oon ihan tyytyväinen, auto kun ei ihan sitä laillista 8cm.ä ole. Eilen vaihtelin sit talvirinkuloita alle. Täytyy sanoa että sattunut kohtuu hyvä yksilö jomilta tuohon cordoon, yli 50 000km ollut alla ja säädöt rullaa eikä vuotojakaan näy tolpista ! Tietysti jouset on voinu vähän löystyä.. Samalla kun kaari oli tyhjänä renkaasta, ajattelin sipaista paskat pois painepesurilla. Hetken mietittyäni olin jo purkamassa sisäloksujakin veke ja pesin niidenkin aluset. Tietenkään hommaa ei siihen voinut jättää vaan päälle oli vedettävä korroosiosuojaa massan muodossa. Eihän ne hirveen Pahat ollut.. Mutta vedin silti ihan reilun massan Ja tolppiin tuli vedettyä talveksi taas suojaa, eli vaseliinia alle ja teippi tiukalle päälle. Ehkä tässä yksi syy siihen että kierteet liukuu keväälläkin ? Tuossapa kuvaa viellä sisäloksut paikallaan. Ihmeellistä oli että kuskin takapuoli oli sitten oikeasti jäykkä, jousikouorma vastusti kiertämistä vaikka taka-akseli oli molemmin puolin vapaana ilmassa.. Jokatapauksessa sormet oli jatkoputken kanssa leikkiessä niin verillä että jatkoin tuota avainta. Parashan tässä hommassa kyllä on käyttää hyviä putkipihtejä mutta ei sattunut löytymään kiireessä. Muina vehkeinä hommassa oli pumppupullo jossa Pinelineä, massaa, teräsharjaa, kuumailmapuhallinta yms. ..ja viellä Kuva ennen | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 13:45 | |
| varmuuden vuoks jomitki massattu | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 15:22 | |
| Eipä se loppujen lopuks tuon kierteen rasvauksesta ole kiinni, jos noi alumiiniset säätökiekot päättää hapettua jumiin... Alumiini kun hapettuu, niin se laajenee ja oho, kun ei enää pyörikään säädöt. Nimimerkillä kokemusta omaava. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
| |
|
| |
| ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
|