| ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
|
+44Tikkku_ joppe Jakw Rixaa janipoi jortsa balloon samsa Madmax88 Ani x-arttu-x Bäkström ee-2 niklas89 JukeN kaleiv robbe Wald Antto- Makkeli korde mosse Jepa j_bunny redi Nile Juhi JTG GrapL Green uttrep Grontti Coupe| vildur Avaruusheppa CDLC.CO turhake Laatueine mustonenj J4TOG wsq Aaperi sasu comep 48 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Antto-
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 15:27 | |
| | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 16:39 | |
| - Antto- kirjoitti:
-
- Lainaus :
- Parashan tässä hommassa kyllä on käyttää
http://anttir.1g.fi/kuvat/misc/IMG_0098.JPG/_big.jpg?rotation=1 tätä mun Made in Germany laakerityökalua Kyllä ne putkipihdit on kaikkein nopeimmat, ei tarvii kun rullata eestaas, ei vaadi pusristeluakaan, ne tietää ketkä niitä pihtejä on käyttäny Aika samalta näyttää tuo sun työkalus, mitä ihan pakettien mukana tuleva. Sinällään ihan toimiva se omansakin, vipuvarsi on vaan lyhyt ja vituttaa se napelointi että saa pitämään paikallaan. Pihdit on nopeimmat ja helpoimmat - Makkeli kirjoitti:
- Eipä se loppujen lopuks tuon kierteen rasvauksesta ole kiinni, jos noi alumiiniset säätökiekot päättää hapettua jumiin... Alumiini kun hapettuu, niin se laajenee ja oho, kun ei enää pyörikään säädöt. Nimimerkillä kokemusta omaava.
Tiedossa tuokin, kaverilta halkaistiin weitecistä kokonaan ne mutterit, käytettiin tolpat sorvissa kierteen puhdistuksessa ja tehtiin uudet mutterit. Ei oikeesti lähtenyt mitenkään auki ! - Laatueine kirjoitti:
- varmuuden vuoks jomitki massattu
En nyt ihan herneitä tuosta ota.. mutta täytyy ihan miettiä että onko nyt jokin valittamisen pakko, pätemisen tarve vai muuten vaan paremmuuden tunne ? Eihän sillä tälläisessä käyttöautossa ole helvetinkään väliä onko ne jouset maalissa vai massassa, vai molemmissa. En oo peilejä alle laittamassa. Ja suojauksella nyt ei ollut niin väliä. Tainno maalipinnat suojasin, mut eipä tuolla ole väliä miltä siellä kaaressa näyttää. :lol!: | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| |
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 17:11 | |
| - Laatueine kirjoitti:
- comep kirjoitti:
- Laatueine kirjoitti:
- varmuuden vuoks jomitki massattu
En nyt ihan herneitä tuosta ota.. mutta täytyy ihan miettiä että onko nyt jokin valittamisen pakko, pätemisen tarve vai muuten vaan paremmuuden tunne ? check, check ja check. Sain. Ei tää oikeesti mikään koristeomena ole, hyvä jos perunaan kehtaa verrata. Eli sinänsä ihan sama jos ulkonäköä mollataan, itekkään en hirveesti tykkää mut on se kai parempi nyt kun vakio. Mut jos ei ihan turhasta avauduttais, en näe yhtäläisyyttä turvallisuuden tai ajettavuuden heikkenemiseen massatulla jousella. Rakentavaa kommenttia pitää antaa, tuo ei sitä ollut Asia minun puolesta loppuun käsitelty , kävi vaan hymyilyttämään tuo kommentti. ..mut mitä oon muutenkin kirjotteluas seurannu niin melkosta herjaa sieltä taitaa n.80% tullakkin. <3 haters. palataan aiheeseen. | |
|
| |
Wald
Viestien lukumäärä : 140 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 17:15 | |
| Hitto toi auto näyttäs keulasta hyvältä näteillä vanteilla ja sairaalla fitmentillä! Auton väri on erittäin nätti. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 17:18 | |
| - Wald kirjoitti:
- Hitto toi auto näyttäs keulasta hyvältä näteillä vanteilla ja sairaalla fitmentillä! Auton väri on erittäin nätti.
Jep, väristä pidän itsekkin. Keula pitäs maalata uusiks, älyttömästi kivenhakkaamaa. Ois tuola tosiaan ne kaaret ja se konepelti joita jatkaa, kun sais aikaa ja kiinnostusta. Ylimaalauskin vois olla aiheellista, jälkiä aika paljon. Tosin samalla värillä. Mitä vanteita ehdottaisit ? Ite miettiny D90.jä tai jotain muita lautasia kiiltävinä.. | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 17:22 | |
| Voi comep comep. lue lisää niitä mun viestejä niin opit ehkä ymmärtämään vähän mimmonen mulkku täällä kirjottaa Ehän mä edes sun autoa millään tapaa tässä ole haukkunut, saatika mistään ajettavuudesta puhunut. Jätkät rupee taas analysoimaan pikkasen liikaa yhden lauseen letkautuksia. pitäkää tunkkinne perkele. toi on sitäpaitsi ihan ookoon näkönen tollaseks. vanteet ja stance (saukki huom.) puuttuu mut muuten ihan ajettava. | |
|
| |
Wald
Viestien lukumäärä : 140 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 17:42 | |
| - comep kirjoitti:
- Mitä vanteita ehdottaisit ? Ite miettiny D90.jä tai jotain muita lautasia kiiltävinä..
Itse näkisin jotain kohtuu yksinkertaista koottavaa (tai wnb-koottavaa) vannetta tuon alla. Keskin KT1 tyylistä leveenä, kiiltävällä lipillä ja vaikka gun metal-värisellä keskiöllä toimis omaan silmään! Tietenkin oikeella stancella sopis varmasti moni muukin tyyli. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 19:32 | |
| - Laatueine kirjoitti:
- Voi comep comep.
eäää, en oo ottanu mitään pajunvartta nokkaan, johan sanoin sen ekassa viestissä Ihmetyttää vaan tuollanen turha mussutus Jajoojaajoo. Nyt loppu | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 19:54 | |
| Totta, mut eihän se mikään trolli olis jossei se huutelis turhia | |
|
| |
robbe
Viestien lukumäärä : 171
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 20:07 | |
| joojoo mut vitun laatueine osaa olla spede jätkä, aina letkauttamas noita sen vitun "hyviä" juttuja :keskarihymiö | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 20:16 | |
| - robbe kirjoitti:
- joojoo mut vitun laatueine osaa olla spede jätkä, aina letkauttamas noita sen vitun "hyviä" juttuja :keskarihymiö
oivoi, pyyhi kyyneleet. multa ei mee yöunet vaikka kuinka spede olisin | |
|
| |
robbe
Viestien lukumäärä : 171
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 16 Loka 2010 - 20:21 | |
| nojoo ei multaka, kävi vaa vituttaa | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 17 Loka 2010 - 16:14 | |
| * has just entered the hiekkalaatikko? | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ma 10 Tammi 2011 - 11:25 | |
| Jeps. Eli seat tuli myytyä ilman stereoita ja kesävalsseja. -Käytin vielä ennen myyntiä katsastuksessa ja leima heltisi ilman valituksia. Tosin ennen leimaa vaihdoin taakse jarrupalat,jarruvaijerit ja pyöränlaakerit. Olivat muuten aika arseesta, ei saanu kun koko navan ja oli sit hintakin sen mukainen. Perkeleen kiristettävät laakerimallit. Jomikin oli ihan iskussaan vaikka kevyt 60tkm takana. Takana oli 65% ja edessä 85% ! -Täytyy myöntää et melkein harmittaa näin jäljestäpäin, mut koneitahan ne vaan on, ei niistä voi itkee. Taino, jos ei kerrota kellekkää. -Sen verran että autokauppoja hierotaan. Isä ostanee E60 520.sen edullisen ja vähän ajetun yksilön ja itse varmaan poistan nyt viimein sen vitosen...eihän se priima ole, 306tkm ajettu nakukone huonolla maalipinnalla (lommoja, naarmuja, ruostetta..), mut kyllähän siitä kivan varmaan sais. Ja on melkoset takuukilsat, ajopäiväkirja joka kilsalle .. Kaikki huollotkin on huoltokirjassa, että että.. Katsellaan nyt. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Ke 19 Tammi 2011 - 21:50 | |
| kuten jo aiemmin pohjustin, lähti cordoba jättäen vaan muiston. Ja aivan kuten aiemmin pohdiskelin, niin seuraajaksi tuli Golf. Vitosen myllytin g3.lla ja vahasin autoglymeillä. Onhan siinä ruostetta ja jälkiä mut samapa tuo. Tämän jälkeen käytin auton savilahdella arvioitavana ja tein päätöksen ostamisesta. On se sen arvoinen. 600km takana ja keskikulutus 5.1L. Aika herkkua. Tuli myös tilattua hyvää paskaa. Pioneerin AVH-3200DVD, din-sovitin, can-väyläsovitin (tässä on vähän epäselvää, ei ole sitä herätemuunninta, pitänee laittaa jatkuvalla virralla ? can väylässä särkymisvaara mikäli ottaa herätteen ??) , terminaali, 4neliötä vibroplastia, 1L noisekilleriä, muutama neliö kotelovanua ja helix 10" slim. Pitäs ostaa bitumia ja tehdä 22l kotelo varap.koteloon. Ja kontista pitäs tulla vähän muuta kun on ihan äsken nähty täälläkään. Sen verran spoilaan ylläriäni et auton malli tulee selväksi asennuksesta. Ulos sit gti sivu- ja takahelma. Samoin leditakavalot ja tummat etu-umpiot. Taino, eka kyllä teen noita hifejä.. | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 0:00 | |
| Woot, ruostetta ton ikäisessä vehkeessä? | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 0:07 | |
| ^Se on vw.
Jotain golf viheriöö tulossa konttiin? Eikai sentään...
Edit: ja kai uus auto saa uuden topikinkin?
Viimeinen muokkaaja, mosse pvm To 20 Tammi 2011 - 2:48, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
kaleiv
Viestien lukumäärä : 101 Paikkakunta : Mju
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 0:40 | |
| Ei tuon ikäisessä nyt vielä ruostetta pitäisi/saisi olla. Tosin onhan noita uudempiakin korjailtu takuuseen, kun on maalipinnan paksuuden todettu olevan alle minimi toleranssin, mittauksien jälkeen. | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 0:51 | |
| - kaleiv kirjoitti:
- Ei tuon ikäisessä nyt vielä ruostetta pitäisi/saisi olla.
306tkm syö uudempaakin pintaa... | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 9:08 | |
| Ja niinkuin puhetta ollu jossain, mie oo huoltanu 15tkm ajettuja vitosia missä koko taka-askeliston ympäristö pintaruosteessa | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 9:51 | |
| - Aaperi kirjoitti:
- Ja niinkuin puhetta ollu jossain, mie oo huoltanu 15tkm ajettuja vitosia missä koko taka-askeliston ympäristö pintaruosteessa
ja mie oon taas nähny niitä joilla on ajettu vielä alle tuon ja kokoikänsä ovat sisällä seissy, sadekourut ruosteessa ja iskaritorneihinhan se seuraavaks nappaa. | |
|
| |
JukeN
Viestien lukumäärä : 80 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 11:58 | |
| - mustonenj kirjoitti:
- Aaperi kirjoitti:
- Ja niinkuin puhetta ollu jossain, mie oo huoltanu 15tkm ajettuja vitosia missä koko taka-askeliston ympäristö pintaruosteessa
ja mie oon taas nähny niitä joilla on ajettu vielä alle tuon ja kokoikänsä ovat sisällä seissy, sadekourut ruosteessa ja iskaritorneihinhan se seuraavaks nappaa. Oletettavasti vaivaa muitakin saman perusrakenteen autoja? Näppärän menopelin tälläsestä saa. Tuo comfortline sisusta on helvetin ankea, GTI:stä sisustaa kehiin. Tästäkin näköjään hajonnut koelaudan vasemmanpuoleisen ilmasuulakkeen säätö. Oli aikanaan omasta Golf V:stä lähtenyt myös kävelemään. | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 21:12 | |
| Chrysler Voyagerin alla kävin kun kaverin korjaamolla oli tollanen oikaisussa. 2003, ajettu alle 100tkm ja pohja on surkeemmassa kunnossa kun 240tkm ajetussa 1998 micrassa. Tuon lisäksi pitänee golffikin lisätä autojen listalle jota ei mulle ole tulossa. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 To 20 Tammi 2011 - 21:26 | |
| Ei ole kyllä muuta pahaa sanottavaa kun tuo ruoste. Tosiaan auton historia kyllä hyvin tiedossa kun isällä ollu.. Tuosta palo alkuun kuskinpenkki lämppärin takia, peräkontin avausmekanismeja on vaihdettu ja pyöränlaakerit on kulutustavaraa. Taino, noilla kilsoilla ! Kytkin asetelma ja vauhtipyörä jouduttu vaihtamaan, ukon perse kai tottu pikkuhiljaa voimistuneeseen tärinään. Sanoin sille et taitaa olla kytkin menossa kun ravistaa, vastas vaan "Se on ravistellu uudesta saakka!" Sit se särky helsingin matkalla. Mut tosiaan, aika vähäistä minun mielestä. Pohjaa en oo nähny, ja ootan kauhulla mitä siellä on. Eihän se sinkitty puhkiruostu, mut ei se mikään vakuutus ole ettei ruoste tarttuis. En tiiä miks vesi on menny kontinkanteen, samaahan on octavioissa, mut helmoista maalit ainaki lähteny siks kun ovien tiivisteet niin timmit, hyvinhän se hioo sen pinnan rikki. Ja sisustassa muutaki sanomista ku kaks puuttuvaa tuuletin säädintä, esim. kuskinpenkissä reikä, peräluukun muoviverhoilu halki .. Noo, jos edullinen gti sarja löytyy niin sit sellainen, mut kyllä tuo nyt välttää. Halpa käyttöautohan tämä on ! ...niin, enkä tiedä siitä toisesta topicista, saastuttaa foorumia entisestään. Tiedä vaikka ruoste tarttuis muihin. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 Su 23 Tammi 2011 - 22:12 | |
| Tuli viikonloppuna paneuduttua golffiin. Hifeistä oli kiva alottaa. Tilaus saapu ja posti toi mankan, piuha- ja dinsovitteen, neljä neliötä silent coattia, ja kotelotarpeita. Kaverilta ostin viellä Helixin 10" ja vaihdoin toiselle kaverille vanhan lanzar htg200 digilankun rahaan ja alpinen v12 vahvistimeen. Kaapelit on tallessa cordobasta.. Tämän lisäksi käytin cordoban ylijäämä bitumit, en viitsinyt sc.tä konttiin upottaa. Alotin homman ettimällä läpiviennin virtakaapeleille, joka löyty sit konepellin vaijerin juuresta. Virtapiuhan suojasin ahtaissa paikoissa wurthin suojaputkella. Pientä purkamista joutui suorittamaan puolin ja toisin.. Seuraavaks pujotin 3x stingerin tuplasuojatut rca.t wuthin suojaputkeen ja tämä kyllä helpotti piilottelemista. Vielä soitin kiinni ja lauantai oli käsitelty. Tänään puuhastelin sit kontin kanssa. Ostin vartavasten yläjyrsimen ja se oli ehkä paras ostos tässä kuussa ! Mainio vehje kun on monipuolinen teräsarja. Jokatapauksessa, kontti näytti tältä aluksi. Aloitin äänieristyksestä, tarkoitus oli tehdä nyt vain kotelolle eristykset, jos tarve vaatii niin noisekiller tulee muun verhoilun kohdalla kyseeseen. Seuraavaksi lisäsin kotelon päätylevyn ja tein toiseen päätyyn kannakkeet. Pohjan muotoja oli helppo siirtää pahville piirretyltä mallilta mdf.lle jyrsimellä. Nämä palat kiinnitin liimatiivisteella ja bitumilla, luulisi pysyvän. Vaikeampi vain purkaa... Lopuksi lisäsin vanun ja jyrsin päällislevyn johon tuli elementin reikä ja terminaali. Jälkeenpäin ajateltuna terminaalin olisi voinut laittaa päätylevyyn, mutta nyt mennään näin. Vahvistinta en ehtiny kiinnittämään. Tiivistin kotelon viellä kaikkialta liimatiivisteellä ja bitumilla. Huomenna vuorossa vahvistin ja peitelevy.. | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Helmi 2011 - 10:19 | |
| Jotai paskaa päivittelyä. Tein golfii kesäks ruohomatot, ihan perussettiä leikata kumimaton mukaiset mut pelkkä leikattu reuna oli vähän tönkkö. Tästä syystä reunasin matot kanttinauhalla, tulipahan ompelukonekkin tutuksi. Tänää tuli myös MAM 11 koossa 19x8.5 et42, vähän pelottaa tuleeko kesänaikana miten massat kun näköjään tomasonilla vastaavat, mut myy sit pois. Nyt vaan sit rengas ja alusta pohdiskeluaaaaa. | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Helmi 2011 - 13:41 | |
| Mulla oli ennen golfissa 8,5x19" et 45 ja kumeina 235/35. Jouset vaihdettu eibachin sportlineihin madallus edessä 40-50 mm. Edestä raapi ja vähän toinen lokari väänty. Eli kumit oli liian leveet, suosittelen 215/35 tai pienempää jos haluut pudottaa autoo. Ja säädettävä alusta kannattaa hankkii | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Helmi 2011 - 16:03 | |
| Jep, lueskelin jotain ffp.n randomi juttuja ja sielä oli juttua et samoilla spekseillä valssit mut 235/35 renkaat ja raapi. Liekkö sit sinun kirjotuksia.. Tahtoisin 225/35 kumit, kuitenkin otteessa 16" ja pitäs nuo uudet sit muutostaa kuitenkin samoin ku alusta, noissa riittäs kantavuus. Kyllä menee taas mutkikkaaks ! Jotkut falken 225/35 kumit, eiks niissä oo kuvioleveys jotai ~210? Menisköhä ne..? Jokatapauksessa, vaikkei vanteet oo sitä mitä syksyllä ajattelin ensikesällä alla nähdä, kyllä nuo silti aika kiva on Nii, ja alustan suhteen ajatellu kw.tä. Kuitenkin ajettavuus kärsii niin paljon jo vanteista ja sääli pilata tuon ikäistä autoa.. EEntäs jos tilaan 225x2 ja 215x2, katsastukseen 225 eteen ja 215 taakse ja arkikäytössä toisinpäin ? Etuakselilla painoa 1080 ja takana 980, näinhän kantavuudet riittäis ? Mitä mieltä katsuri on ? | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 La 26 Helmi 2011 - 17:09 | |
| En oo katsuri mut 215/35@8.5 ei oo laillinen joten tuskin se siitä tykkäisi... Ostat 215/35 joka nurkkaan ja leimaat jollain lainakumeilla on mun ehdotus... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
| |
|
| |
| ex.Cordoba vario/ GMKV sivulta 4 | |
|