test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tontitus & ongelmat

Siirry alas 
+315
zmuli
KakkisLassi
olgr
Demon
4L0N3N
Volver
Mehu
Grontti
Mikk-
kri5u
lohiS
Green
daAmigo
Lainetti
Tuukk4
jusni
temeee.
jonte
Juibbi
Vietsu
Epi
Bronn
aajii
MaRsY
IP
DANi
turanen
t0mpp4
HAGE
Unto
^Rikke
HH -92-
jAuuso
niklas89
MixuJoo
Jok3la
EmH
pyöveli
TomVi
Repolainen
oogoo
Porkola^^
samza
j.lyly
weelani
mikkus
t-t
kimu
Pekko
elias
Reteks
Beasty
kikarikoiso
Himis
henkka.k
mf-690
BadBrains
pepe
Kepuuu
Specs
Juhiziquita
vokhelo
Leksa
temee
Jopez
Deri
kastemato
poju
PEna
Jupe©
zozua
henkkasavosta
Jara
WeirdDude
PELTSiii
Fate
Laatine
Chris13
rassi
OziBo_
Heku
mixuh
fresh
skruf
Spl_xtr
jouni.325
Vellulollero
Buuhiz
Pekkiis
Ventti-Ville
rigg
atte.P
-k4n1-
Mikael
Jusbe
Topsuu
jjjesse
citycamo
masaat
toubii
samuxd
Tomppeli
Juzzo
Ulpukka
Ate
d-link
friday13
Löwenpick
ai-m
rautio-
Karvanoppa
Sami J.
sampeli
Makke
stompe
t3mu
niko
mkl
Egiz
Masuli
Chagi
jallu81
Quorro
Ceisari
Jakw
Jonas_
buubaa
tombbis
_paffa
koikkis
Topelius
-zamppa-
"TUMPPI"
]usbe
Jesimiri
Wobbler
inno
Suutarinen_
Wheelback
balloon
TMA
Ekku88
niksude`
bgmnt
pellepoliisi
Vaikku
LarryL
Shakini
Insa
IL3
topppsu
kmo
Elementti
Auressalmi
wiiksi
pertsa_
Garash
Larssss
JuusoJuuso
EZet
j0ukkis
/Wille/
4NT54
villee
aan
topi
namniki
ezpej
römpsy
Makkeli
anttil
Piiskis
Mazuuu
LMakke
sallää
SJJ
latexi
sensei
Sawo
Mkko_
Janse2
kotsa
hanski
Dawntracker
csharp
Hallunisation
allu_
dumppi^^
Rister
ot8
Paltsu
Ian13
pokemonpoika
tuppuri_
PIFu
A.I
viva
Tyko H
jonipappa
jeQQ
Thompson
biblo
ramiok
Kumpulainen
Ino
Drunkenmunky
Keppis-
Juzzis
Jebe
pazi88
Kingston
Tikkku_
zippaaja
ee-2
Pazihi
Kääntä
joumään
Willeeeh
Mro
Gride
tobbe`
S^X
Timzy187
semppu
weicco
masaa
Jakke
Bassreflex
alkku_
micke_
LW
pouttu
jukkapoika
JoniP
mapa
MäTSi
JiiWee
miikam
hirvonen
xite
mikuli--
Juhuts
Jombe
llattee
oli
JS1984
cossmic
Meikkis01
CDLC.CO
lauri-
epk
Arttemi
Komulainen
pahe
partsu
Basu
Hanska
Rytkonen
JiiTee
Mai-
WILU
RöHnÄ
jani
Tume
teemu
tomes
rappe
Jookeli
Tepesu
EVT
JTG
GrapL
Kipe
eros
mosse
AtAi
mnky
Shakawkaw
-dtk-
jjjkkk
apuapina
cmbchrst
turhake
Sergey
Petep
Juhi
Pannu
Rivari-Ana
GeneralO
kiskola
sasu
jiri
Huiske
mustonenj
renox
penigue
Neuni
vildur
john_gleasy
TIKU
redi
salkku
Mikko
RapSu
Venom
toni
tomì
Jepa
wsq
Tuppe
Bete^
J4TOG
henks
salmine
N|ba
319 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 30  Seuraava
KirjoittajaViesti
JiiWee

JiiWee


Viestien lukumäärä : 570
Paikkakunta : Muumimaailma
Muut : tennarit

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 20 Syys 2010 - 14:23

Tarviiko olla just H&R:ät? Completokselta saa aika edullisesti satsin FK:ta Wink Kaveri osti w202:seensa ja aika jämäkät hyvät on ollu
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jiiwee.kuvat.fi/kuvat/
pouttu

pouttu


Viestien lukumäärä : 63
Paikkakunta : Tku/Lohja

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 20 Syys 2010 - 15:24

noo ei nyt välttämättä. mutta tuolla ei ainakaan omaan silmään osunut settiä 60/40. Ainoastaan samalla sekä eteen että taakke!
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiWee

JiiWee


Viestien lukumäärä : 570
Paikkakunta : Muumimaailma
Muut : tennarit

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 20 Syys 2010 - 15:26

Rälläkkää sit vaa Wink Nii meki tehtii siihen kaverin w202:seen eteen heti, talveks yks kierros edestä ja keväällä sitte sikalinttaan ja vanteet tulee talven aikana Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jiiwee.kuvat.fi/kuvat/
pouttu

pouttu


Viestien lukumäärä : 63
Paikkakunta : Tku/Lohja

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 20 Syys 2010 - 15:47

vaihtoehto sekin! Very Happy mutta kun 60/40 sarjaa pitäs ainaki löytyy h&r:ltä Laughing


Löytyykö keltään kokemusta K.A.W:n jousista? Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
LW

LW


Viestien lukumäärä : 136
Paikkakunta : 1835

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTi 21 Syys 2010 - 21:01

Niin sain vihdoin vaihetua D2 alustan bajeriin, mutta se jäi edestä helvetilliseen suomistanceen.
Iskari ei pohjaa ja jousen esijännitteen ja korkeuden säädön lukiterenkaat on toisissaan kiinni.
Silti wheelcabia on enemmän kuin jomissa apujousilla.
Lukiterenkaista sai parisentiä positamalla, mut ei riitä alkuunkaan.

Ottaako tommonen kierrejousi lämmöstä hittiä?
ei taida auttaa muu kun oneway! Pranee vaan leikata vinosti?

Kysympä kumminkin, vaikka kenellekkään muule ei tulisi mieleen leikellä moista.
Takaisin alkuun Siirry alas
micke_




Viestien lukumäärä : 1087
Paikkakunta : Siuntio
Muut :



Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTi 21 Syys 2010 - 21:52

Miten pitkät jouset sulla on? Rallyracelta sais 100mm pitkää kynäjousta, sisähalkaisija 57mm / 2,25".
En sit tiiä että meneekö noihin, pitäis varmaan olla 2,5" jousi Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
LW

LW


Viestien lukumäärä : 136
Paikkakunta : 1835

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTi 21 Syys 2010 - 21:58

Täytyy noita mittoja tarkastella.
Kyllä mä noi laikkaan. Kyllä sitä jotain keksii, kun menee vituiksi ko jeesuksen pääsiäinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
llattee

llattee


Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : salo

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTi 21 Syys 2010 - 22:05

aika kumma ku tilasin jomilta säädettävän alustan ni siin ei oo edes minkäänlaist säätömahollisuutta ja takan sokkasäätö Suspect noh, edest lähti jo 1.5 kierrost Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tomì

tomì


Viestien lukumäärä : 437
Paikkakunta : Mikkeli

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTi 26 Loka 2010 - 23:29

Kellään tietoa miten sais Fiat 600:sen etupään "tonttiin"?

Etupää on siis toteutettu lehtijousilla, tähän tapaan:
Tontitus & ongelmat - Sivu 9 31331200026_large
Takaisin alkuun Siirry alas
eros

eros


Viestien lukumäärä : 2561
Paikkakunta : Hellsinki
Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTi 26 Loka 2010 - 23:46

Kysymys mersumiehille:
Mites noissa mersuissa joissa on perän hydralinen tasonsääntö onnistuu toi perän madallus?
Jossain, joskus, joku puhui jotain hydralisäätimestä ja sen rukkaamisesta, mut ite oon täys noviisi noitte Persedeksien kanssa, niin sanoo mulle ihan yhtä paljon kuin että vaikka "Säde voidaan laskea myös summittaisesti kertomalla kappaleen massa luvulla 1,48, jonka jälkeen tulo kerrotaan luvulla 10 potenssiin -27.", eli ihan ydinfysiikka tässä vaiheessa....
Kysessä olisisi s123 300td vm-84.

EDIT: Kiitos Epk:lle vastauksesta, selvensi erittäin paljon!


Viimeinen muokkaaja, eros pvm Ke 27 Loka 2010 - 10:45, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.saka.fi
epk
Wingman
epk


Viestien lukumäärä : 3568
Paikkakunta : 02

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 27 Loka 2010 - 6:23

takavakaajatangossa on vipuvarsi jonka päässä on pituussäädettävä tanko, tanko on kiinni venttiliissä joka säätää perän korkeutta. Tanko irti ja venttiiliin vipusta säätää korkeuden (voihan vissiinkin säätää tankopaikallaankin jos suostuu säädöistään helpolla liikkumaan, omasta mielestä helpompi oli ottaa tanko irti ja sitten säätää vapaalla kädelllä venttillistä korkeus) -> sitten säätää tangon oikeeseen "uuteen" asentoon. Ei kannata olla pienessä tilassa alla kun säätää, tangosta saa hätäiseen muutettua maavara noin 10cm....
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 27 Loka 2010 - 17:43

tomì kirjoitti:
Kellään tietoa miten sais Fiat 600:sen etupään "tonttiin"?

Käännä norra väärinpäin. Eli lehti jonka päissä on kiinnikkeet. Putos muistaakseni sillä keinoin 15-20cm. klik
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
tomì

tomì


Viestien lukumäärä : 437
Paikkakunta : Mikkeli

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 27 Loka 2010 - 20:25

toni kirjoitti:
tomì kirjoitti:
Kellään tietoa miten sais Fiat 600:sen etupään "tonttiin"?

Käännä norra väärinpäin. Eli lehti jonka päissä on kiinnikkeet. Putos muistaakseni sillä keinoin 15-20cm. klik

Kiitoksia tiedosta.

Pitää vielä tutustua mummolan "aarteeseen" paremmin... Jos siitä vielä pienellä vaivalla sais tehtyä auton niin oishan sitä toki saatava lähemmäs maatakin bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
alkku_

alkku_


Viestien lukumäärä : 312
Paikkakunta : Nådendal

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyPe 29 Loka 2010 - 13:00

Löysin tollasen Coilover-holkkisatsin: A Brand New Coilover Springs Kit for Honda Civic 1988-2000/Del Sol 1992-1997/CRX 1988-1991/Integra 1994-2001 aattelin tollasesta rakentaa coilit eteen datsuniin.

Ongelma vaan on että en tiedä minkä paksuiselle tolpalle noi holkit on tarkotettu, kysymys kuuluu: viittiskö joku hondamies mitata civicin, del solin, crx:n tai integran etutolpan paksuuden? Olisin hyvin kiitollinen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Bassreflex




Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Porvoo/Loviisa

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: MK 1 Clio tontitus.   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 8:41

Ongelmani, koodinimi: Rapea Ranskalainen on tullut siihen vaiheeseen, että pitäisi alkaa tiputtelemaan. Keula ei tuota ongelmaa, koska sinne löytyykin jo coilit. Mutta peräpää onkin jo aikas jännä veijari. Vääntösauvajousitus siis perässä ja slamitin mukaan perää säädetään sauvoja säätämällä. Elikkäs siellä pitäisi olla boorit ja muutaman rihlan verran kun laskee perää, niin pitäisi tippua. Mites sitten perän jäykkyys ? Jäykkyyteen ei tietääkseni itse iskunvaimentimet vaikuta, vaan vääntösauva pitäisi vaihtaa jäykempään. Mutta mikäli jokin on tästä jotain kuullut, niin toki kertokaa mielipiteenne. Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Jakke

Jakke


Viestien lukumäärä : 247
Paikkakunta : Tku/pks

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 10:23

Bassreflex kirjoitti:
Ongelmani, koodinimi: Rapea Ranskalainen on tullut siihen vaiheeseen, että pitäisi alkaa tiputtelemaan. Keula ei tuota ongelmaa, koska sinne löytyykin jo coilit. Mutta peräpää onkin jo aikas jännä veijari. Vääntösauvajousitus siis perässä ja slamitin mukaan perää säädetään sauvoja säätämällä. Elikkäs siellä pitäisi olla boorit ja muutaman rihlan verran kun laskee perää, niin pitäisi tippua. Mites sitten perän jäykkyys ? Jäykkyyteen ei tietääkseni itse iskunvaimentimet vaikuta, vaan vääntösauva pitäisi vaihtaa jäykempään. Mutta mikäli jokin on tästä jotain kuullut, niin toki kertokaa mielipiteenne. Question

Kyllä vain, hakkaat ne sauvat ulos sieltä -> akselia ylös -> sauvat takasin ja avot, perä makaa maassa. Jossei iskarit ota vastaan. En tiedä tosta parin rihlan verran laskemisesta, ite vedin mitan navasta kaareen ja nostin akselia sen verran mitä halusin madaltaa ja sauvat takas. En nyt muista onko cliossa 2 vai 4 sauvanen systeemi mutta sama toimii molempiin. 4 sauvasessa on vaan kallistuksenvakaajat sit lisänä.

Jos löydät jostain löydät jäykempiä sauvoja niin kerro mullekin =) eli ei saa josset ala harrastamaan ja tee ite. Ite oisin tyytyväinen jos saisin uudet orkkis sauvat jostain ku ei noista koskaa tiiä millon pamahtavat paskaks varsinki ku saivat lämpöä niin vitusti sillon ku noita säätelin. Maksaavat vaan joku 300-400e kipale marmorilla kertaa kaks tohon mun meganeen. Jäykillä kunnon tolpilla saat sen perän niin tiukaks kun haluut. Ne iskarit kannattaa kuitenkin vaihtaa lyhkäsempiin olettaen ettet tee mitään 25mm madallusta.

ps. varaudu hajoamaan siihen irroitushommaan Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
Bassreflex




Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Porvoo/Loviisa

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 15:24

Jakke kirjoitti:
Bassreflex kirjoitti:
Ongelmani, koodinimi: Rapea Ranskalainen on tullut siihen vaiheeseen, että pitäisi alkaa tiputtelemaan. Keula ei tuota ongelmaa, koska sinne löytyykin jo coilit. Mutta peräpää onkin jo aikas jännä veijari. Vääntösauvajousitus siis perässä ja slamitin mukaan perää säädetään sauvoja säätämällä. Elikkäs siellä pitäisi olla boorit ja muutaman rihlan verran kun laskee perää, niin pitäisi tippua. Mites sitten perän jäykkyys ? Jäykkyyteen ei tietääkseni itse iskunvaimentimet vaikuta, vaan vääntösauva pitäisi vaihtaa jäykempään. Mutta mikäli jokin on tästä jotain kuullut, niin toki kertokaa mielipiteenne. Question

Kyllä vain, hakkaat ne sauvat ulos sieltä -> akselia ylös -> sauvat takasin ja avot, perä makaa maassa. Jossei iskarit ota vastaan. En tiedä tosta parin rihlan verran laskemisesta, ite vedin mitan navasta kaareen ja nostin akselia sen verran mitä halusin madaltaa ja sauvat takas. En nyt muista onko cliossa 2 vai 4 sauvanen systeemi mutta sama toimii molempiin. 4 sauvasessa on vaan kallistuksenvakaajat sit lisänä.

Jos löydät jostain löydät jäykempiä sauvoja niin kerro mullekin =) eli ei saa josset ala harrastamaan ja tee ite. Ite oisin tyytyväinen jos saisin uudet orkkis sauvat jostain ku ei noista koskaa tiiä millon pamahtavat paskaks varsinki ku saivat lämpöä niin vitusti sillon ku noita säätelin. Maksaavat vaan joku 300-400e kipale marmorilla kertaa kaks tohon mun meganeen. Jäykillä kunnon tolpilla saat sen perän niin tiukaks kun haluut. Ne iskarit kannattaa kuitenkin vaihtaa lyhkäsempiin olettaen ettet tee mitään 25mm madallusta.

ps. varaudu hajoamaan siihen irroitushommaan Very Happy




Jooh jäykemmät pamput tuli hommattua jo kuukausi takaperin, Montako rihlaa otit ite ? En usko hajoamiseeni, annetaan sitte pilliä niin perkeleesti. jollei muuten.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Jakke

Jakke


Viestien lukumäärä : 247
Paikkakunta : Tku/pks

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 15:48

Niinkun tuossa mainitsin niin en noista rihloista (pooreista) tiedä kun sauvat laitoin takasin samassa asennossa johtuen siittä ettei ne menny muuten päin. n. 80mm laittelin madallusta mitattuna navasta kaareen, kesäks sit enempi..

Nojoo eihän tuo maata mullistava homma ole, itellä vaan oli perkaleen jumissa 10 vuoden jälkeen. Kun ei kehdannu punahehkuun vetää ettei karkasu häviä sauvasta, tai niin isot pojat neuvo. Niin, ja laita litkut sinne muhimaan jo monta viikkoa ennen irrotusta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
masaa

masaa


Viestien lukumäärä : 47
Paikkakunta : Helsinki

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 16 Helmi 2011 - 20:19

Onkos kellään kokemuksii bc racingin coileista? Itelle ajattelin mk4 gölffii noita br mallisia.. huolestuttaa vaan hieman kun toi tuv tyyppihyväksyntä puuttuu.
Joku yleinen tuv hyväksyntähän noilla on mutta se ei käsittääkseni mitään auta. pale Oon käsittäny et muuten aika pätevä alusta ja hintahan on halpa ainakin paperilla noista ominaisuuksista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kipe

Kipe


Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 16 Helmi 2011 - 20:55

Onkos kukaan mk4 mies toteuttanut tuota vekkiä runkoon 1.8t malleissa etenkin että vetari mahtuu pyörimään ilman hinkkausta tontitettaessa? mitä katsastusmies tähän sanoo jos huomaa että runkoa leikelty?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kipe.1g.fi/kuvat/
hirvonen

hirvonen


Viestien lukumäärä : 521
Paikkakunta : hämeenlinna

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 16 Helmi 2011 - 20:59

Kipe kirjoitti:
Onkos kukaan mk4 mies toteuttanut tuota vekkiä runkoon 1.8t malleissa etenkin että vetari mahtuu pyörimään ilman hinkkausta tontitettaessa? mitä katsastusmies tähän sanoo jos huomaa että runkoa leikelty?

ex. gti golfiin tein. rasiaporalla porasin puoli ympyrän ja 3" putkesta
sopiva pala.. hyvin hitsas,hio saumat ja massat niskaan..
ei mulle ainakaan katsuri mitään sanonu..
Takaisin alkuun Siirry alas
Kipe

Kipe


Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 16 Helmi 2011 - 21:02

hirvonen kirjoitti:
Kipe kirjoitti:
Onkos kukaan mk4 mies toteuttanut tuota vekkiä runkoon 1.8t malleissa etenkin että vetari mahtuu pyörimään ilman hinkkausta tontitettaessa? mitä katsastusmies tähän sanoo jos huomaa että runkoa leikelty?

ex. gti golfiin tein. rasiaporalla porasin puoli ympyrän ja 3" putkesta
sopiva pala.. hyvin hitsas,hio saumat ja massat niskaan..
ei mulle ainakaan katsuri mitään sanonu..

Et sattunut kuvia ottamaan ihan mielenkiinnon vuoksi? Kysynpä nytten että eihän G4 alustan/vakaajan vaihdossa tarvi mitään speciaali työkaluja, että ei sen takia kuse vklp hommat kintuille Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kipe.1g.fi/kuvat/
hirvonen

hirvonen


Viestien lukumäärä : 521
Paikkakunta : hämeenlinna

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyKe 16 Helmi 2011 - 21:05

Et sattunut kuvia ottamaan ihan mielenkiinnon vuoksi? Kysynpä nytten että eihän G4 alustan/vakaajan vaihdossa tarvi mitään speciaali työkaluja, että ei sen takia kuse vklp hommat kintuille Rolling Eyes [/quote]

ei tullut valitettavasti otettua.. lovi on pirun helppo tehdä siinä vaiheessa,
kun tolppa ja vakaaja on irti, niin on tilaa temmeltää.. ei tarvii mitään
spesiaali työkaluja 16 ja 18 mm hylsyt jos löytyy, niin niillä pärjää..
Takaisin alkuun Siirry alas
weicco




Viestien lukumäärä : 449
Paikkakunta : JKL

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTo 17 Maalis 2011 - 19:12

Nyt olis sellanen kysymys, että minkälainen homma on säätää mk1 clion taka vääntösauvoja? saako niillä perää kuinka paljon alaspäin? scratch

Keula on sopivalla korkeudella, mutta perää pitäisi saada alaspäin, niin ja edestä ja takaa löytyy jo bilsteinin iskarit+jouset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTo 17 Maalis 2011 - 19:19

Saattaa tai siis aivan varmasti toi cliion takapää aivan vitun jumissa,kyllähän se nätisti tippuu kun boorin tai pari säätää alaspäin Very Happy itellä oli joskus 2v. vanha megane josta otettiin taka akseli alas ja säädettiin pari booria alas ja oli jo sillon jo aivan jumissa,onnea yritykselle,eiköhän se siitä aukea ku tarpeeksi mätkii Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
weicco




Viestien lukumäärä : 449
Paikkakunta : JKL

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTo 17 Maalis 2011 - 19:23

koopee kirjoitti:
Saattaa tai siis aivan varmasti toi cliion takapää aivan vitun jumissa,kyllähän se nätisti tippuu kun boorin tai pari säätää alaspäin Very Happy itellä oli joskus 2v. vanha megane josta otettiin taka akseli alas ja säädettiin pari booria alas ja oli jo sillon jo aivan jumissa,onnea yritykselle,eiköhän se siitä aukea ku tarpeeksi mätkii Razz

Jooh, pitää siis ottaa reilusti asennusjuomaa mukaan tallille. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Jakke

Jakke


Viestien lukumäärä : 247
Paikkakunta : Tku/pks

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyTo 17 Maalis 2011 - 23:32

Katoppa weicco tuosta pari viestii ylöspäin juuri oli puhetta siittä. Ne on todellakin jumissa jossei oo koskettu. Mulla oli reilu 10kg moska metrin varrella ja annoin moukkua muutaman tunnin sen mitä vähän isommasta miehestä lähtee. Iso puupölli jonka päällä vääntösauvan paksunen umpitanko jotain takorautaa ja siihen lekaa päähän vaan vuorotellen kuskin ja apparin puolelta. Aika karu tyyli mutta ei tohon oikee muukaan tepsi. Niin ja piti tehdä helmoihin ''kolot'' että mahtu ne sauvat tulemaan ulos, tää meganessa, cliossa eri juttu.

Ja saat sen perän niin alas kun haluat, ihan hyvä systeemi toisaalta ku ne saa auki, helppo säätää vaikka leimalle. Ei tarttenu munkaan kun keulaan ostaa coilit. Bilsteinin kepit on varmaan hyvät ne on tod. näk. paljon lyhyemmätkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
semppu

semppu


Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Forssa
Muut : Nissan RPS13, Toyota MX30

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyPe 18 Maalis 2011 - 10:26

masaa kirjoitti:
Onkos kellään kokemuksii bc racingin coileista? Itelle ajattelin mk4 gölffii noita br mallisia.. huolestuttaa vaan hieman kun toi tuv tyyppihyväksyntä puuttuu.
Joku yleinen tuv hyväksyntähän noilla on mutta se ei käsittääkseni mitään auta. pale Oon käsittäny et muuten aika pätevä alusta ja hintahan on halpa ainakin paperilla noista ominaisuuksista.
DNSF foorumilta katsele, mm. Nisukoissa käytetty. Samaa tasoa kuin D2.
Driftissä menestyksekkäästi käytetty joissain autoissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Timzy187

Timzy187


Viestien lukumäärä : 411
Paikkakunta : Oulu

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyPe 25 Maalis 2011 - 21:01

Nonni, tälle kesää ois viimein mahdollista alkaa hieromaan mersun stance kohillee, nii kertokaapa mersumiehet miten tässä edetään?
Bilsteinin Sprintit eteen ja jottai madallusjousta ympäriinsä ja tarvittaessa vietereistä liiat laikalla pois? scratch

E: Varmaan tulee hommattua noi sprintit eteen ja joku h&r/eibach/tms jousisetti.. Eikö tuo perän tasonsäätö toimi niinku ennenki ku säätää sen kohilleen ja sitte saa sinne veistettyä sopivan mittaiset jouset? Suspect


Viimeinen muokkaaja, Timzy187 pvm La 26 Maalis 2011 - 18:53, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
S^X




Viestien lukumäärä : 277
Paikkakunta : Mäntyharju

Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 EmptyPe 25 Maalis 2011 - 21:08

Ootteko huomannut iskareiden yläpäiden kestossa mitään erityisempää reilusti madalletussa autossa ? Noin niinkuin yleisellä tasolla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & ongelmat   Tontitus & ongelmat - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tontitus & ongelmat
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 30Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 30  Seuraava
 Similar topics
-
» Audi A4 b5 ongelmat
» BMW e30 tontitus
» Tontitus & Pyörienkuomat
» Auton myynnin jälkeiset ongelmat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Suspension-
Siirry: