| Tontitus & ongelmat | |
|
+315zmuli KakkisLassi olgr Demon 4L0N3N Volver Mehu Grontti Mikk- kri5u lohiS Green daAmigo Lainetti Tuukk4 jusni temeee. jonte Juibbi Vietsu Epi Bronn aajii MaRsY IP DANi turanen t0mpp4 HAGE Unto ^Rikke HH -92- jAuuso niklas89 MixuJoo Jok3la EmH pyöveli TomVi Repolainen oogoo Porkola^^ samza j.lyly weelani mikkus t-t kimu Pekko elias Reteks Beasty kikarikoiso Himis henkka.k mf-690 BadBrains pepe Kepuuu Specs Juhiziquita vokhelo Leksa temee Jopez Deri kastemato poju PEna Jupe© zozua henkkasavosta Jara WeirdDude PELTSiii Fate Laatine Chris13 rassi OziBo_ Heku mixuh fresh skruf Spl_xtr jouni.325 Vellulollero Buuhiz Pekkiis Ventti-Ville rigg atte.P -k4n1- Mikael Jusbe Topsuu jjjesse citycamo masaat toubii samuxd Tomppeli Juzzo Ulpukka Ate d-link friday13 Löwenpick ai-m rautio- Karvanoppa Sami J. sampeli Makke stompe t3mu niko mkl Egiz Masuli Chagi jallu81 Quorro Ceisari Jakw Jonas_ buubaa tombbis _paffa koikkis Topelius -zamppa- "TUMPPI" ]usbe Jesimiri Wobbler inno Suutarinen_ Wheelback balloon TMA Ekku88 niksude` bgmnt pellepoliisi Vaikku LarryL Shakini Insa IL3 topppsu kmo Elementti Auressalmi wiiksi pertsa_ Garash Larssss JuusoJuuso EZet j0ukkis /Wille/ 4NT54 villee aan topi namniki ezpej römpsy Makkeli anttil Piiskis Mazuuu LMakke sallää SJJ latexi sensei Sawo Mkko_ Janse2 kotsa hanski Dawntracker csharp Hallunisation allu_ dumppi^^ Rister ot8 Paltsu Ian13 pokemonpoika tuppuri_ PIFu A.I viva Tyko H jonipappa jeQQ Thompson biblo ramiok Kumpulainen Ino Drunkenmunky Keppis- Juzzis Jebe pazi88 Kingston Tikkku_ zippaaja ee-2 Pazihi Kääntä joumään Willeeeh Mro Gride tobbe` S^X Timzy187 semppu weicco masaa Jakke Bassreflex alkku_ micke_ LW pouttu jukkapoika JoniP mapa MäTSi JiiWee miikam hirvonen xite mikuli-- Juhuts Jombe llattee oli JS1984 cossmic Meikkis01 CDLC.CO lauri- epk Arttemi Komulainen pahe partsu Basu Hanska Rytkonen JiiTee Mai- WILU RöHnÄ jani Tume teemu tomes rappe Jookeli Tepesu EVT JTG GrapL Kipe eros mosse AtAi mnky Shakawkaw -dtk- jjjkkk apuapina cmbchrst turhake Sergey Petep Juhi Pannu Rivari-Ana GeneralO kiskola sasu jiri Huiske mustonenj renox penigue Neuni vildur john_gleasy TIKU redi salkku Mikko RapSu Venom toni tomì Jepa wsq Tuppe Bete^ J4TOG henks salmine N|ba 319 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
JiiWee
Viestien lukumäärä : 570 Paikkakunta : Muumimaailma Muut : tennarit
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ma 20 Syys 2010 - 14:23 | |
| Tarviiko olla just H&R:ät? Completokselta saa aika edullisesti satsin FK:ta Kaveri osti w202:seensa ja aika jämäkät hyvät on ollu | |
|
| |
pouttu
Viestien lukumäärä : 63 Paikkakunta : Tku/Lohja
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ma 20 Syys 2010 - 15:24 | |
| noo ei nyt välttämättä. mutta tuolla ei ainakaan omaan silmään osunut settiä 60/40. Ainoastaan samalla sekä eteen että taakke! | |
|
| |
JiiWee
Viestien lukumäärä : 570 Paikkakunta : Muumimaailma Muut : tennarit
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ma 20 Syys 2010 - 15:26 | |
| Rälläkkää sit vaa Nii meki tehtii siihen kaverin w202:seen eteen heti, talveks yks kierros edestä ja keväällä sitte sikalinttaan ja vanteet tulee talven aikana | |
|
| |
pouttu
Viestien lukumäärä : 63 Paikkakunta : Tku/Lohja
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ma 20 Syys 2010 - 15:47 | |
| vaihtoehto sekin! mutta kun 60/40 sarjaa pitäs ainaki löytyy h&r:ltä Löytyykö keltään kokemusta K.A.W:n jousista? | |
|
| |
LW
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : 1835
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ti 21 Syys 2010 - 21:01 | |
| Niin sain vihdoin vaihetua D2 alustan bajeriin, mutta se jäi edestä helvetilliseen suomistanceen. Iskari ei pohjaa ja jousen esijännitteen ja korkeuden säädön lukiterenkaat on toisissaan kiinni. Silti wheelcabia on enemmän kuin jomissa apujousilla. Lukiterenkaista sai parisentiä positamalla, mut ei riitä alkuunkaan.
Ottaako tommonen kierrejousi lämmöstä hittiä? ei taida auttaa muu kun oneway! Pranee vaan leikata vinosti?
Kysympä kumminkin, vaikka kenellekkään muule ei tulisi mieleen leikellä moista. | |
|
| |
micke_
Viestien lukumäärä : 1087 Paikkakunta : Siuntio Muut :
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ti 21 Syys 2010 - 21:52 | |
| Miten pitkät jouset sulla on? Rallyracelta sais 100mm pitkää kynäjousta, sisähalkaisija 57mm / 2,25". En sit tiiä että meneekö noihin, pitäis varmaan olla 2,5" jousi | |
|
| |
LW
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : 1835
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ti 21 Syys 2010 - 21:58 | |
| Täytyy noita mittoja tarkastella. Kyllä mä noi laikkaan. Kyllä sitä jotain keksii, kun menee vituiksi ko jeesuksen pääsiäinen. | |
|
| |
llattee
Viestien lukumäärä : 157 Paikkakunta : salo
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ti 21 Syys 2010 - 22:05 | |
| aika kumma ku tilasin jomilta säädettävän alustan ni siin ei oo edes minkäänlaist säätömahollisuutta ja takan sokkasäätö noh, edest lähti jo 1.5 kierrost | |
|
| |
tomì
Viestien lukumäärä : 437 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ti 26 Loka 2010 - 23:29 | |
| Kellään tietoa miten sais Fiat 600:sen etupään "tonttiin"? Etupää on siis toteutettu lehtijousilla, tähän tapaan: | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ti 26 Loka 2010 - 23:46 | |
| Kysymys mersumiehille: Mites noissa mersuissa joissa on perän hydralinen tasonsääntö onnistuu toi perän madallus? Jossain, joskus, joku puhui jotain hydralisäätimestä ja sen rukkaamisesta, mut ite oon täys noviisi noitte Persedeksien kanssa, niin sanoo mulle ihan yhtä paljon kuin että vaikka "Säde voidaan laskea myös summittaisesti kertomalla kappaleen massa luvulla 1,48, jonka jälkeen tulo kerrotaan luvulla 10 potenssiin -27.", eli ihan ydinfysiikka tässä vaiheessa.... Kysessä olisisi s123 300td vm-84.
EDIT: Kiitos Epk:lle vastauksesta, selvensi erittäin paljon!
Viimeinen muokkaaja, eros pvm Ke 27 Loka 2010 - 10:45, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 27 Loka 2010 - 6:23 | |
| takavakaajatangossa on vipuvarsi jonka päässä on pituussäädettävä tanko, tanko on kiinni venttiliissä joka säätää perän korkeutta. Tanko irti ja venttiiliin vipusta säätää korkeuden (voihan vissiinkin säätää tankopaikallaankin jos suostuu säädöistään helpolla liikkumaan, omasta mielestä helpompi oli ottaa tanko irti ja sitten säätää vapaalla kädelllä venttillistä korkeus) -> sitten säätää tangon oikeeseen "uuteen" asentoon. Ei kannata olla pienessä tilassa alla kun säätää, tangosta saa hätäiseen muutettua maavara noin 10cm.... | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 27 Loka 2010 - 17:43 | |
| - tomì kirjoitti:
- Kellään tietoa miten sais Fiat 600:sen etupään "tonttiin"?
Käännä norra väärinpäin. Eli lehti jonka päissä on kiinnikkeet. Putos muistaakseni sillä keinoin 15-20cm. klik | |
|
| |
tomì
Viestien lukumäärä : 437 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 27 Loka 2010 - 20:25 | |
| - toni kirjoitti:
- tomì kirjoitti:
- Kellään tietoa miten sais Fiat 600:sen etupään "tonttiin"?
Käännä norra väärinpäin. Eli lehti jonka päissä on kiinnikkeet. Putos muistaakseni sillä keinoin 15-20cm. klik Kiitoksia tiedosta. Pitää vielä tutustua mummolan "aarteeseen" paremmin... Jos siitä vielä pienellä vaivalla sais tehtyä auton niin oishan sitä toki saatava lähemmäs maatakin | |
|
| |
alkku_
Viestien lukumäärä : 312 Paikkakunta : Nådendal
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Pe 29 Loka 2010 - 13:00 | |
| | |
|
| |
Bassreflex
Viestien lukumäärä : 6 Paikkakunta : Porvoo/Loviisa
| Aihe: MK 1 Clio tontitus. Ma 31 Tammi 2011 - 8:41 | |
| Ongelmani, koodinimi: Rapea Ranskalainen on tullut siihen vaiheeseen, että pitäisi alkaa tiputtelemaan. Keula ei tuota ongelmaa, koska sinne löytyykin jo coilit. Mutta peräpää onkin jo aikas jännä veijari. Vääntösauvajousitus siis perässä ja slamitin mukaan perää säädetään sauvoja säätämällä. Elikkäs siellä pitäisi olla boorit ja muutaman rihlan verran kun laskee perää, niin pitäisi tippua. Mites sitten perän jäykkyys ? Jäykkyyteen ei tietääkseni itse iskunvaimentimet vaikuta, vaan vääntösauva pitäisi vaihtaa jäykempään. Mutta mikäli jokin on tästä jotain kuullut, niin toki kertokaa mielipiteenne. | |
|
| |
Jakke
Viestien lukumäärä : 247 Paikkakunta : Tku/pks
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ma 31 Tammi 2011 - 10:23 | |
| - Bassreflex kirjoitti:
- Ongelmani, koodinimi: Rapea Ranskalainen on tullut siihen vaiheeseen, että pitäisi alkaa tiputtelemaan. Keula ei tuota ongelmaa, koska sinne löytyykin jo coilit. Mutta peräpää onkin jo aikas jännä veijari. Vääntösauvajousitus siis perässä ja slamitin mukaan perää säädetään sauvoja säätämällä. Elikkäs siellä pitäisi olla boorit ja muutaman rihlan verran kun laskee perää, niin pitäisi tippua. Mites sitten perän jäykkyys ? Jäykkyyteen ei tietääkseni itse iskunvaimentimet vaikuta, vaan vääntösauva pitäisi vaihtaa jäykempään. Mutta mikäli jokin on tästä jotain kuullut, niin toki kertokaa mielipiteenne.
Kyllä vain, hakkaat ne sauvat ulos sieltä -> akselia ylös -> sauvat takasin ja avot, perä makaa maassa. Jossei iskarit ota vastaan. En tiedä tosta parin rihlan verran laskemisesta, ite vedin mitan navasta kaareen ja nostin akselia sen verran mitä halusin madaltaa ja sauvat takas. En nyt muista onko cliossa 2 vai 4 sauvanen systeemi mutta sama toimii molempiin. 4 sauvasessa on vaan kallistuksenvakaajat sit lisänä. Jos löydät jostain löydät jäykempiä sauvoja niin kerro mullekin =) eli ei saa josset ala harrastamaan ja tee ite. Ite oisin tyytyväinen jos saisin uudet orkkis sauvat jostain ku ei noista koskaa tiiä millon pamahtavat paskaks varsinki ku saivat lämpöä niin vitusti sillon ku noita säätelin. Maksaavat vaan joku 300-400e kipale marmorilla kertaa kaks tohon mun meganeen. Jäykillä kunnon tolpilla saat sen perän niin tiukaks kun haluut. Ne iskarit kannattaa kuitenkin vaihtaa lyhkäsempiin olettaen ettet tee mitään 25mm madallusta. ps. varaudu hajoamaan siihen irroitushommaan | |
|
| |
Bassreflex
Viestien lukumäärä : 6 Paikkakunta : Porvoo/Loviisa
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ma 31 Tammi 2011 - 15:24 | |
| - Jakke kirjoitti:
- Bassreflex kirjoitti:
- Ongelmani, koodinimi: Rapea Ranskalainen on tullut siihen vaiheeseen, että pitäisi alkaa tiputtelemaan. Keula ei tuota ongelmaa, koska sinne löytyykin jo coilit. Mutta peräpää onkin jo aikas jännä veijari. Vääntösauvajousitus siis perässä ja slamitin mukaan perää säädetään sauvoja säätämällä. Elikkäs siellä pitäisi olla boorit ja muutaman rihlan verran kun laskee perää, niin pitäisi tippua. Mites sitten perän jäykkyys ? Jäykkyyteen ei tietääkseni itse iskunvaimentimet vaikuta, vaan vääntösauva pitäisi vaihtaa jäykempään. Mutta mikäli jokin on tästä jotain kuullut, niin toki kertokaa mielipiteenne.
Kyllä vain, hakkaat ne sauvat ulos sieltä -> akselia ylös -> sauvat takasin ja avot, perä makaa maassa. Jossei iskarit ota vastaan. En tiedä tosta parin rihlan verran laskemisesta, ite vedin mitan navasta kaareen ja nostin akselia sen verran mitä halusin madaltaa ja sauvat takas. En nyt muista onko cliossa 2 vai 4 sauvanen systeemi mutta sama toimii molempiin. 4 sauvasessa on vaan kallistuksenvakaajat sit lisänä.
Jos löydät jostain löydät jäykempiä sauvoja niin kerro mullekin =) eli ei saa josset ala harrastamaan ja tee ite. Ite oisin tyytyväinen jos saisin uudet orkkis sauvat jostain ku ei noista koskaa tiiä millon pamahtavat paskaks varsinki ku saivat lämpöä niin vitusti sillon ku noita säätelin. Maksaavat vaan joku 300-400e kipale marmorilla kertaa kaks tohon mun meganeen. Jäykillä kunnon tolpilla saat sen perän niin tiukaks kun haluut. Ne iskarit kannattaa kuitenkin vaihtaa lyhkäsempiin olettaen ettet tee mitään 25mm madallusta.
ps. varaudu hajoamaan siihen irroitushommaan
Jooh jäykemmät pamput tuli hommattua jo kuukausi takaperin, Montako rihlaa otit ite ? En usko hajoamiseeni, annetaan sitte pilliä niin perkeleesti. jollei muuten.. | |
|
| |
Jakke
Viestien lukumäärä : 247 Paikkakunta : Tku/pks
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ma 31 Tammi 2011 - 15:48 | |
| Niinkun tuossa mainitsin niin en noista rihloista (pooreista) tiedä kun sauvat laitoin takasin samassa asennossa johtuen siittä ettei ne menny muuten päin. n. 80mm laittelin madallusta mitattuna navasta kaareen, kesäks sit enempi.. Nojoo eihän tuo maata mullistava homma ole, itellä vaan oli perkaleen jumissa 10 vuoden jälkeen. Kun ei kehdannu punahehkuun vetää ettei karkasu häviä sauvasta, tai niin isot pojat neuvo. Niin, ja laita litkut sinne muhimaan jo monta viikkoa ennen irrotusta | |
|
| |
masaa
Viestien lukumäärä : 47 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 16 Helmi 2011 - 20:19 | |
| Onkos kellään kokemuksii bc racingin coileista? Itelle ajattelin mk4 gölffii noita br mallisia.. huolestuttaa vaan hieman kun toi tuv tyyppihyväksyntä puuttuu. Joku yleinen tuv hyväksyntähän noilla on mutta se ei käsittääkseni mitään auta. Oon käsittäny et muuten aika pätevä alusta ja hintahan on halpa ainakin paperilla noista ominaisuuksista. | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 16 Helmi 2011 - 20:55 | |
| Onkos kukaan mk4 mies toteuttanut tuota vekkiä runkoon 1.8t malleissa etenkin että vetari mahtuu pyörimään ilman hinkkausta tontitettaessa? mitä katsastusmies tähän sanoo jos huomaa että runkoa leikelty? | |
|
| |
hirvonen
Viestien lukumäärä : 521 Paikkakunta : hämeenlinna
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 16 Helmi 2011 - 20:59 | |
| - Kipe kirjoitti:
- Onkos kukaan mk4 mies toteuttanut tuota vekkiä runkoon 1.8t malleissa etenkin että vetari mahtuu pyörimään ilman hinkkausta tontitettaessa? mitä katsastusmies tähän sanoo jos huomaa että runkoa leikelty?
ex. gti golfiin tein. rasiaporalla porasin puoli ympyrän ja 3" putkesta sopiva pala.. hyvin hitsas,hio saumat ja massat niskaan.. ei mulle ainakaan katsuri mitään sanonu.. | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 16 Helmi 2011 - 21:02 | |
| - hirvonen kirjoitti:
- Kipe kirjoitti:
- Onkos kukaan mk4 mies toteuttanut tuota vekkiä runkoon 1.8t malleissa etenkin että vetari mahtuu pyörimään ilman hinkkausta tontitettaessa? mitä katsastusmies tähän sanoo jos huomaa että runkoa leikelty?
ex. gti golfiin tein. rasiaporalla porasin puoli ympyrän ja 3" putkesta sopiva pala.. hyvin hitsas,hio saumat ja massat niskaan.. ei mulle ainakaan katsuri mitään sanonu.. Et sattunut kuvia ottamaan ihan mielenkiinnon vuoksi? Kysynpä nytten että eihän G4 alustan/vakaajan vaihdossa tarvi mitään speciaali työkaluja, että ei sen takia kuse vklp hommat kintuille | |
|
| |
hirvonen
Viestien lukumäärä : 521 Paikkakunta : hämeenlinna
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Ke 16 Helmi 2011 - 21:05 | |
| Et sattunut kuvia ottamaan ihan mielenkiinnon vuoksi? Kysynpä nytten että eihän G4 alustan/vakaajan vaihdossa tarvi mitään speciaali työkaluja, että ei sen takia kuse vklp hommat kintuille [/quote] ei tullut valitettavasti otettua.. lovi on pirun helppo tehdä siinä vaiheessa, kun tolppa ja vakaaja on irti, niin on tilaa temmeltää.. ei tarvii mitään spesiaali työkaluja 16 ja 18 mm hylsyt jos löytyy, niin niillä pärjää.. | |
|
| |
weicco
Viestien lukumäärä : 449 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat To 17 Maalis 2011 - 19:12 | |
| Nyt olis sellanen kysymys, että minkälainen homma on säätää mk1 clion taka vääntösauvoja? saako niillä perää kuinka paljon alaspäin? Keula on sopivalla korkeudella, mutta perää pitäisi saada alaspäin, niin ja edestä ja takaa löytyy jo bilsteinin iskarit+jouset. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat To 17 Maalis 2011 - 19:19 | |
| Saattaa tai siis aivan varmasti toi cliion takapää aivan vitun jumissa,kyllähän se nätisti tippuu kun boorin tai pari säätää alaspäin itellä oli joskus 2v. vanha megane josta otettiin taka akseli alas ja säädettiin pari booria alas ja oli jo sillon jo aivan jumissa,onnea yritykselle,eiköhän se siitä aukea ku tarpeeksi mätkii |
|
| |
weicco
Viestien lukumäärä : 449 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat To 17 Maalis 2011 - 19:23 | |
| | |
|
| |
Jakke
Viestien lukumäärä : 247 Paikkakunta : Tku/pks
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat To 17 Maalis 2011 - 23:32 | |
| Katoppa weicco tuosta pari viestii ylöspäin juuri oli puhetta siittä. Ne on todellakin jumissa jossei oo koskettu. Mulla oli reilu 10kg moska metrin varrella ja annoin moukkua muutaman tunnin sen mitä vähän isommasta miehestä lähtee. Iso puupölli jonka päällä vääntösauvan paksunen umpitanko jotain takorautaa ja siihen lekaa päähän vaan vuorotellen kuskin ja apparin puolelta. Aika karu tyyli mutta ei tohon oikee muukaan tepsi. Niin ja piti tehdä helmoihin ''kolot'' että mahtu ne sauvat tulemaan ulos, tää meganessa, cliossa eri juttu.
Ja saat sen perän niin alas kun haluat, ihan hyvä systeemi toisaalta ku ne saa auki, helppo säätää vaikka leimalle. Ei tarttenu munkaan kun keulaan ostaa coilit. Bilsteinin kepit on varmaan hyvät ne on tod. näk. paljon lyhyemmätkin. | |
|
| |
semppu
Viestien lukumäärä : 190 Paikkakunta : Forssa Muut : Nissan RPS13, Toyota MX30
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Pe 18 Maalis 2011 - 10:26 | |
| - masaa kirjoitti:
- Onkos kellään kokemuksii bc racingin coileista? Itelle ajattelin mk4 gölffii noita br mallisia.. huolestuttaa vaan hieman kun toi tuv tyyppihyväksyntä puuttuu.
Joku yleinen tuv hyväksyntähän noilla on mutta se ei käsittääkseni mitään auta. Oon käsittäny et muuten aika pätevä alusta ja hintahan on halpa ainakin paperilla noista ominaisuuksista. DNSF foorumilta katsele, mm. Nisukoissa käytetty. Samaa tasoa kuin D2. Driftissä menestyksekkäästi käytetty joissain autoissa. | |
|
| |
Timzy187
Viestien lukumäärä : 411 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Pe 25 Maalis 2011 - 21:01 | |
| Nonni, tälle kesää ois viimein mahdollista alkaa hieromaan mersun stance kohillee, nii kertokaapa mersumiehet miten tässä edetään? Bilsteinin Sprintit eteen ja jottai madallusjousta ympäriinsä ja tarvittaessa vietereistä liiat laikalla pois? E: Varmaan tulee hommattua noi sprintit eteen ja joku h&r/eibach/tms jousisetti.. Eikö tuo perän tasonsäätö toimi niinku ennenki ku säätää sen kohilleen ja sitte saa sinne veistettyä sopivan mittaiset jouset?
Viimeinen muokkaaja, Timzy187 pvm La 26 Maalis 2011 - 18:53, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
S^X
Viestien lukumäärä : 277 Paikkakunta : Mäntyharju
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat Pe 25 Maalis 2011 - 21:08 | |
| Ootteko huomannut iskareiden yläpäiden kestossa mitään erityisempää reilusti madalletussa autossa ? Noin niinkuin yleisellä tasolla... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tontitus & ongelmat | |
| |
|
| |
| Tontitus & ongelmat | |
|