Tänään otin savut ja testasin ihan pienen pätkän ajaa.. Toimi yllättävän hyvin..
Tuosta nyt ens hätään uteliaille ujo perunavideo tosta tyhjäkäynnistä ja saundista. Putki olikin yllättävän hiljainen (kiitos turbon) ja olin jopa yllättynyt että omat ajatuset kuulu päässä melko hyvin :DStartin vaihto olis huomenna et saa ton rallatuksen ja ylimääräsen mekaanisen metelin pois, eli startin solenoidi on tiensä pään nähny jo kauan sitten ja sen takia pendixratas jää vauhtipyörän kehälle rallattamaan.. Great
nyt ei oo pitkään aikaan tullu tehtyä mitään niinkuin ihan kirjaimellisesti. Motivaation poikanen on lähteny pesästä ja tallihommat menny lähinnä kahvin juonniks.
Uudet suuttimet odottais vaihtoa vieläkin et sais antaa kunnolla vetoa. Nykyisistä putoo yks pois 4000 kierroksen jälkeen niin ei pysty antamaan kunnolla jenkaa ja Tän takia ei tullu lähdettyä klitoriksella Viikonloppuna lahden cruisingiinkaan. Moottorin tukikumit pitäis vaihtaa kun tuntuu kone antavan myöten aika paljon. (löytyy jo uudet)
Tän Clitoriksen tarinahan loppuu syksyllä jolloin otetaan toivottavasti ehjä tekniikka irti ja kori romu-ukolle. Tarkotuksena olis alkaa syksyllä vääntää sitten Twingon koria ja ideana tehdä keskimoottori-takaveto combolla toimiva laitos.. katsellaan katsellaan
Tuossa linkin takana nyt pieni GoPro pätkä kun kaverin kanssa käytiin keskustassa kurvailemassa ajanvietteeks...
Pidä gopro kokoajan matkassa ja nauhoittamassa. Haluun nähä kyttien ilmeet, jos satut osumaa ratsiaan
Kyllä tossa toissa perjantaina jo nasautin ihmettelivät ensin et miks tällanen on pitäny tehdä ja sanoin et "oon sairaslomalla, koittakaa ymmärtää" kyllä ne vähän moitti, ehkä eniten ajokorkeudesta, joka on tällä hetkellä sen 3.5-4cm keulan alta. Pari päivää tuli aika tiukasti luettua tieliikennelakia ennenkun uskalti ajoon ottaa