| Golf/Jetta mk2 | |
|
+108jukkapoika JÖRDÖÖ jjjesse Ande Rister joney temeee. Auressalmi OziBo_ topppsu JooNat vilperj Japrnoo jusbo Jecce123 buubaa Puch pipiavo Juibbi Sawo Leksa tiki Egiz elias Mkko_ MahaBomber caddyk Mibo J`ni zami88 Bäkström jussi360 Jesimiri Makkeli Ebasteri Kk-inen salmine Tsebu Green -jokinen- stuba janpertti Jakw Jugga jori JuhiZZ Jonppa mikk3 pazi88 JTG m-tuninki motu ankold Jeppe. Kallonen kmo Ipe Sargo Jukkis Mikk- Tuuttero candyking ssmuli__ Pellikka toni stidi vw1 TIKU mkl denso Juzzis ripa vaginaattori Mikael miqzu Gride TMA Mro keula mosse uniitti ArtoE Jakke samza Palikka Elementti Makke wunderbaumi Raaka-Arska wilzu miikam tommi- Speedy mölli- miguliolio Basu Simooo Pazihi mustonenj antti_aamunen Ian13 Neuni jeQQ CaddyllaC l00mis vildur Tikkku_ 60lf 112 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 26 Loka 2012 - 2:16 | |
| Eikös Jetassa/Golfissa alkuperäisten pyöränpulttien koko ole M12x1,5x23,5mm? Jos on, niin kaiken järjen mukaan M12x1,5x44mm pultti riittää pituudeltaan, jos laitan 20mm spacerit väliin? | |
|
| |
Jukkis
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Parkano
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 11 Marras 2012 - 19:16 | |
| Eli mahtaisko tuollasen kakkiksen 1.6 --> 1.8 tekniikanvaihdossa olla mitään erikoista johtojen yms. kanssa ? Että käykö kaikki päikseensä yhteen ?
E: Ja se 1.8 kone tais ymmärtääkseni olla 35i passatista peräisin... | |
|
| |
wunderbaumi
Viestien lukumäärä : 39
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 11 Marras 2012 - 20:33 | |
| - Jukkis kirjoitti:
- Eli mahtaisko tuollasen kakkiksen 1.6 --> 1.8 tekniikanvaihdossa olla mitään erikoista johtojen yms. kanssa ? Että käykö kaikki päikseensä yhteen ?
E: Ja se 1.8 kone tais ymmärtääkseni olla 35i passatista peräisin... ja mikähän 1.8 kone sattumoisin? helpottas tiedon antamista esim. GU, RP, PF jne.. | |
|
| |
Jukkis
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Parkano
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 11 Marras 2012 - 20:35 | |
| - wunderbaumi kirjoitti:
- Jukkis kirjoitti:
- Eli mahtaisko tuollasen kakkiksen 1.6 --> 1.8 tekniikanvaihdossa olla mitään erikoista johtojen yms. kanssa ? Että käykö kaikki päikseensä yhteen ?
E: Ja se 1.8 kone tais ymmärtääkseni olla 35i passatista peräisin... ja mikähän 1.8 kone sattumoisin? helpottas tiedon antamista esim. GU, RP, PF jne.. Kaasarilla tais olla mutta sepä siinä ku ei mallia taida olla tiedos :/ olis vaan ilmaseks saatavis niin kiinostais... Vai oliko noita 1.8 tehty edes kaasarina ? | |
|
| |
wunderbaumi
Viestien lukumäärä : 39
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 11 Marras 2012 - 20:43 | |
| - Jukkis kirjoitti:
- wunderbaumi kirjoitti:
- Jukkis kirjoitti:
- Eli mahtaisko tuollasen kakkiksen 1.6 --> 1.8 tekniikanvaihdossa olla mitään erikoista johtojen yms. kanssa ? Että käykö kaikki päikseensä yhteen ?
E: Ja se 1.8 kone tais ymmärtääkseni olla 35i passatista peräisin... ja mikähän 1.8 kone sattumoisin? helpottas tiedon antamista esim. GU, RP, PF jne.. Kaasarilla tais olla mutta sepä siinä ku ei mallia taida olla tiedos :/ olis vaan ilmaseks saatavis niin kiinostais... no jos se AAM (55kW/75hv) kaasari motti on nii ois se pikkusen vääntävämpi itse vaihtohan ei sitten kummonen homma pitäs ollakaan | |
|
| |
Jukkis
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Parkano
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 11 Marras 2012 - 20:51 | |
| - wunderbaumi kirjoitti:
- Jukkis kirjoitti:
- wunderbaumi kirjoitti:
- Jukkis kirjoitti:
- Eli mahtaisko tuollasen kakkiksen 1.6 --> 1.8 tekniikanvaihdossa olla mitään erikoista johtojen yms. kanssa ? Että käykö kaikki päikseensä yhteen ?
E: Ja se 1.8 kone tais ymmärtääkseni olla 35i passatista peräisin... ja mikähän 1.8 kone sattumoisin? helpottas tiedon antamista esim. GU, RP, PF jne.. Kaasarilla tais olla mutta sepä siinä ku ei mallia taida olla tiedos :/ olis vaan ilmaseks saatavis niin kiinostais... no jos se AAM (55kW/75hv) kaasari motti on nii ois se pikkusen vääntävämpi itse vaihtohan ei sitten kummonen homma pitäs ollakaan Noniin kiitos tästä tiedosta ^^ Nyt uskaltaa jo suunnitellakki vaihtoa | |
|
| |
samza
Viestien lukumäärä : 319 Paikkakunta : Sumatra
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 12 Marras 2012 - 7:52 | |
| AAM ei ole kaasarilla ja sitäpaitsi sitä ei ole (mielestäni) passateissa käytetty | |
|
| |
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 12 Marras 2012 - 9:07 | |
| Eikös 35i passatit ole yleensä tuolla RP-moottorilla, jos 1.8 on kyse? | |
|
| |
samza
Viestien lukumäärä : 319 Paikkakunta : Sumatra
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 12 Marras 2012 - 9:17 | |
| juu on,ja RP on siis katillinen 1pisteruisku. GU olis kaasuttimella ilman kattia. Nuo kolmekirjaimiset on sitten pääasiassa uudemmista (esim mk3) kotoisin ja kaikki katillisia pelejä. | |
|
| |
Makke
Viestien lukumäärä : 65
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 12 Marras 2012 - 13:58 | |
| vw golf mk2 1,6kaasari ajossa yhtääkkiä väännöt häviää.. kaasun kun laittaa pohjaan niin röpöttää. Mistä lähteä vikaa etsimään. | |
|
| |
Sargo
Viestien lukumäärä : 18 Paikkakunta : Salo Muut : -75 BMW 520/4
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 12 Marras 2012 - 14:30 | |
| - Makke kirjoitti:
- vw golf mk2 1,6kaasari ajossa yhtääkkiä väännöt häviää.. kaasun kun laittaa pohjaan niin röpöttää. Mistä lähteä vikaa etsimään.
Ampuisin ensin kaasuttimesta läpi Valvolinen kaasuttimen puhdistajaa (seuraa purkin ohjeita). On helpoin ja halvin keino, usein auttaa ja varsinkin jos vika on tullut pikku hiljaa pahemmaksi. Jos ei auta / auttaa vain vähän niin kaasutin irti ja kunnon puhdistus. Varsinkin vakiokaasareissa menee ajan kanssa pienet kanavat tukkoon, nykybensan koostumus omasta mielestä nopeuttaa töhnän kertymistä. | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 12 Marras 2012 - 14:51 | |
| Tai sit tarkastaa ensimmäisenä kaasarin alta kumit kuntoon, kuulin että jollain joskus jossain on ollut jotain pientä feelua siinä. | |
|
| |
Makke
Viestien lukumäärä : 65
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 12 Marras 2012 - 15:17 | |
| lisättäköön vielä, että bensaa ruvenu hörppii 10l/100km. Tarkastan tänään ne kumit, jos siellä on hapertumista ilmenny niin ne sit vaiihtoon. | |
|
| |
kmo
Viestien lukumäärä : 125 Paikkakunta : Raahe
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 14 Marras 2012 - 16:06 | |
| Minkä vehkeen laturi passaa tuohon 1.8 GL Jettaan? Sopiiko 1.6? Koneen tarkempia tietoja en tiedä.
Toinen, mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa kun keskuslukko ei toimi?
Kolmas, pitkät ei lähde viiksestä päälle, mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa?
Auto siis 1,8 GL Jetta -91. | |
|
| |
vw1
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : Salo Muut : Parit lasten vaunut
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 14 Marras 2012 - 17:50 | |
| Kakkiksen 4 lovinen laatikko,oisko jollai Tietoa miten vaihtaa ns pohja laakerit? Ja onko vaihteen siirtäjiin jokin jippo? | |
|
| |
vaginaattori
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 21 Marras 2012 - 22:26 | |
| Olen suunitellu kakkikseeni suoraa rosteriputkistoa ja olen miettiny kumpi olisi parempi 2" vai 2,5" tuumainen putki? Ajattelin kysyä joltain asiasta enemmän tietävältä. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 23 Marras 2012 - 11:59 | |
| - vaginaattori kirjoitti:
- Olen suunitellu kakkikseeni suoraa rosteriputkistoa ja olen miettiny kumpi olisi parempi
2" vai 2,5" tuumainen putki? Ajattelin kysyä joltain asiasta enemmän tietävältä. Miks sinne pitää saada suora rosteriputki ? | |
|
| |
Kallonen
Viestien lukumäärä : 25
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 24 Marras 2012 - 15:00 | |
| Vaakaimu 45 dcoe Weberit 16v kr. Kokemuksia? | |
|
| |
vaginaattori
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 25 Marras 2012 - 22:29 | |
| - Neuni kirjoitti:
- vaginaattori kirjoitti:
- Olen suunitellu kakkikseeni suoraa rosteriputkistoa ja olen miettiny kumpi olisi parempi
2" vai 2,5" tuumainen putki? Ajattelin kysyä joltain asiasta enemmän tietävältä. Miks sinne pitää saada suora rosteriputki ? Koska haluan sinne suoran rosteriputken? Vastaisitko vaikka kysymykseen mielummin? | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 25 Marras 2012 - 22:31 | |
| Varmaan laittasin suoraan 3tuumasen varsinkin jos on 1.6 tai suurempi.
e: Laita vaikka vakiokokonen tai isompi tai pienempi. Paha mennä kenenkään varmaan sanomaan pelkästään sen tiedon varassa että haluat sellasen laittaa. | |
|
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 25 Marras 2012 - 22:54 | |
| Kyllä 2" riittää varmasti virtaavuudeltaan, jos nyt et mitään reippaasti yli 200 konia haaveile. Säästät samalla ympäristöä, kun ei ole sellaista jeesus kokosta rööriä rääkymäs. | |
|
| |
ArtoE
Viestien lukumäärä : 105 Paikkakunta : Pori Muut : Traktoria, kaivinkonetta
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 25 Marras 2012 - 23:28 | |
| Nyt olis kakkiksessa 1,6 pierpurkki automaattilaatikolla. Mikä kone sopisi tuohon automaattilaatikon jatkoksi, kun voisi vaihtaa sen kun pierpurkki kaipaa vaihtoa. Meniskö esim. kolmoskopasta 2 litranen? Kr:n kone taitaa olla liian raju tolle laatikolle vai kuinka? Onkohan tuo automaatti sama kakkos ja kolmoskopassa? | |
|
| |
Jeppe.
Viestien lukumäärä : 170 Paikkakunta : Oulusa Muut : Jopo
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 29 Marras 2012 - 17:58 | |
| Mitä vittua?
Eilen oli -19 pakkasta ja täräytin kolffin kylmiltään käyntiin, 500m ajon jälkeen syttyi mittariin himmeästi vilkun vihreä ledi ja vilkkujen toiminta lakkasi kokonaan, hätävilkun kytkimestä sammui valo ja nekään ei toimi? Voisko vika olla siinä hätärikatkaisijassa?
Ja sitten, mittariston takaa kuuluu iha helvetin kovalla semmone vittumaine ininä ku ajaa yli 40. Se kai sitte vois olla mittarin vaijerin rasvattomuutta? Tai en tiiä. Tarkemmin ku aattelee ni eikai se voi vaijerista tollai kuulua...
Hjälpe saatana. Ärsyttää. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 29 Marras 2012 - 19:05 | |
| Olet oikeilla jäljillä, ensimmäinen ongelma ilmeni omassa autossakin pari talvea sitten. Syynä oli vilkkurele joka rupesi reistailemaan kovalla pakkasella. Kun autolla ajoi jonkin aikaa ja rele lämpesi, saattoi vilkut alkaa toimimaan. Rele putsattiin ja rupes taas toimimaan. Eipä tollanen uuskaan tosiaan maksa mitään, mutta noi italialaiset tarvikkeet olivat ihan samanlaisia uutenakin Tuo ääni johtuu tuosta mainitsemastas vaijerista tai sitten se itse nopeusmittarin mekanismi ääntää. Aloittaisin käyttämällä vaijeria irti mittarin päästä ja laittamalla jotain rasvaa sinne. | |
|
| |
Jeppe.
Viestien lukumäärä : 170 Paikkakunta : Oulusa Muut : Jopo
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 29 Marras 2012 - 21:53 | |
| Nonnii, hyvä homma. Pitääpä alkaa katteleen noita palikoita että mitä löytyy. Kiitoksia neuvoista ! | |
|
| |
ssmuli__
Viestien lukumäärä : 5 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 1 Joulu 2012 - 13:26 | |
| Hmm, tuli semmonen ongelma jettaan että ei peräkontti aukea milläään kun avaa keskuslukituksen normaalisti ja menee sit painamaan peräkontin nappia. Niin se tuntuu samalta kun se oisi vielä lukossa tai lukko ei ''vastaa'' ollenkaan nappiin eli onkohan jonki liikkuva osa lähtenyt irti tai jotain.. Miten pääsis peräkonttiin auton sisältä päin ? Kun takapenkeissä on vaan suksiluukku mistä ei näe peräkonttiin koska subbarin kotelo on edessä.. Eli saako takapenkit kokonaan pois vai miten niissä on kiinnitys ? Ja miten hattuhylly on kiinni että pääsiskö sitä kautta sitten sinne... Jos joku osais auttaa , ku ei haluttais ihan sorkkaraudalla avata peräkonttia ja samallahan pitäsi uusi ostaa tilalle koska lukot yms muut hajoais.. | |
|
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 1 Joulu 2012 - 21:30 | |
| - ssmuli__ kirjoitti:
- Hmm, tuli semmonen ongelma jettaan että ei peräkontti aukea milläään kun avaa keskuslukituksen normaalisti ja menee sit painamaan peräkontin nappia. Niin se tuntuu samalta kun se oisi vielä lukossa tai lukko ei ''vastaa'' ollenkaan nappiin eli onkohan jonki liikkuva osa lähtenyt irti tai jotain.. Miten pääsis peräkonttiin auton sisältä päin ? Kun takapenkeissä on vaan suksiluukku mistä ei näe peräkonttiin koska subbarin kotelo on edessä.. Eli saako takapenkit kokonaan pois vai miten niissä on kiinnitys ? Ja miten hattuhylly on kiinni että pääsiskö sitä kautta sitten sinne... Jos joku osais auttaa , ku ei haluttais ihan sorkkaraudalla avata peräkonttia ja samallahan pitäsi uusi ostaa tilalle koska lukot yms muut hajoais..
Selkänojahan taitaapi olla semmosissa pellistä taivutetuissa hampaissa eikä niitä juur pääse kabiinin puolelta sörkkimään. Ja hattuhyllyn allahan on sit peltiä ihan urakalla ettei sitäkään kautta pääse luukkuua räpeltää, jos ei omaa julmetun kättä. Mut eikö se luukku aukee jos avaimella vääntää ihan sieltä luukun lukosta? Oiskoon tuo sit jopa ihan jäässä? | |
|
| |
ankold
Viestien lukumäärä : 8
| |
| |
Jukkis
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Parkano
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 2 Joulu 2012 - 13:09 | |
| Mikähän tuota kakkiksen konetta nyt vaivaa kun aikasemmin syksyllä kelit alko viileneen niin kone lakkas nostamasta lämpöjä. No nyt vaihdoin 87c termarin niin mitään muutosta ei tapahtunu vaikka pahviaki on nokalla. Vesi tuntuis kiertävän ku kaikki letkun on silti lämpösiä? | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 2 Joulu 2012 - 13:20 | |
| Vesipumppu? Anturit varmasti kunnossa? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 | |
| |
|
| |
| Golf/Jetta mk2 | |
|