| Golf/Jetta mk2 | |
|
+108jukkapoika JÖRDÖÖ jjjesse Ande Rister joney temeee. Auressalmi OziBo_ topppsu JooNat vilperj Japrnoo jusbo Jecce123 buubaa Puch pipiavo Juibbi Sawo Leksa tiki Egiz elias Mkko_ MahaBomber caddyk Mibo J`ni zami88 Bäkström jussi360 Jesimiri Makkeli Ebasteri Kk-inen salmine Tsebu Green -jokinen- stuba janpertti Jakw Jugga jori JuhiZZ Jonppa mikk3 pazi88 JTG m-tuninki motu ankold Jeppe. Kallonen kmo Ipe Sargo Jukkis Mikk- Tuuttero candyking ssmuli__ Pellikka toni stidi vw1 TIKU mkl denso Juzzis ripa vaginaattori Mikael miqzu Gride TMA Mro keula mosse uniitti ArtoE Jakke samza Palikka Elementti Makke wunderbaumi Raaka-Arska wilzu miikam tommi- Speedy mölli- miguliolio Basu Simooo Pazihi mustonenj antti_aamunen Ian13 Neuni jeQQ CaddyllaC l00mis vildur Tikkku_ 60lf 112 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 27 Huhti 2013 - 0:44 | |
| Tuosta noin. Inticatorlight ei ole pakollinen Paikkaan 85 tulee siis heräte pitkien johdoilta. | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 29 Huhti 2013 - 9:11 | |
| Nille lisävaloille on joo semmoset orkkis haarotussetit. Eli tulee liitin ajovalojen liittimeen kiinnni ja siitä sit valoon ja lisävaloon omat johdot. En tiiä saisko marmorilta vielä.. | |
|
| |
ArtoE
Viestien lukumäärä : 105 Paikkakunta : Pori Muut : Traktoria, kaivinkonetta
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 2 Toukokuu 2013 - 20:34 | |
| Käykö tollanen Audin AJL kone golf II:een? Siis onko lohko sellanen et siihen saa kiinni suoraan kakkiksen vaihdelaatikon? Moottori on siis A4:en 1.8 T. Olis mahdollisuus saada Audin AJL moottori/tekniikka. Sähköistä ei saa kun moottoriohjaimen. Saisko siitä tehtyä esim tuplilla kaasari vehkeen, niin ei tarvitsisi moottorinohjauksen ja sähköjen kanssa taistella? Olisko tuosta tekniikasta mitään hyötyä kakkiksen kanssa? Tietäs vaan alkaako irrotteleen vain pistääkö romuiks.. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 2 Toukokuu 2013 - 22:36 | |
| Pitäs mennä nelipyttyset laatikkoon kiinni. Ei kokemusta miten kytkimen saa soviteltua jos on 020 laatikko. Mutta väitän että onnistuu tai sitte laitat (jos ei jo ole) samalla 02a laatikon kans niin kestääkin. Voi tehä tuplilla, mutta ei mitään järkeä kyllä. Ruiskulla varmaan helpompi saada toimimaan, voihan siihen askarrella jonkun aftermarkettiruiskukin. Mikään kannake, apulaite, suodatinjalka ja öljypohja ei ainakaan käy jos kone on pitkittäin kuten audissa on. Eikä imu- ja pakosarja tai ahtoputkiston osat.
Pulttailemalla saa käypäseks mutta aika paljo saa osia hommailla ja muokata. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: golf II 1.3 kadonnut tehot... Pe 10 Toukokuu 2013 - 21:51 | |
| En tiedä kuuluuko kysymys tänne mutta ongelmana on siis että ostin tuossa kakosen golfin 1.3 kaasarilla ja koneesta on tehot kateissa, käy melko hyvin ja ottaa kierroksiakin. tyhjäkäyntiä ei meinaa ainakaan kylmänä käydä, mutta lämpimänä vähän paremmin. ehkä ei ollenkaan koska kaasuvaijeria on kiristetty että pysyisi edes jotenki käynnissä. sytytys pikkasen ehkä pielessä, mutta vaikuttaako tuo noi suuresti tehoihin ?, sitten vielä että onko normaalia kun painaa kaasua (sammuksissa) niin kaasarin takaata/alapuolelta kaasuvaijerin läheltä vuotaa bensaa ? olisi kiva saada nuihin kaikkiin vastaus ^^ uusittua löytyy: - virranjakajan kansi ja pyöriä - sytytyspuola - sysytysmoduuli - tulpat - ehkä muutakin mitä nyt ei tule mieleen lyökääs viisaat päänne yhteen ja auttakaa amatööriä | |
|
| |
janpertti
Viestien lukumäärä : 124 Paikkakunta : joensuu Muut : ex vento td
ex bora v5
ex kakkis
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 10 Toukokuu 2013 - 22:32 | |
| eihän 1.3 kaasari koneessa tehoja ookkaa mutta asiaan. ihan ekana pura kaasari pois ja kato että se imusarjan kumilaippa on ehjä. tämän jälkeen pura kaasari osiin ja tarkasta tiivisteet / vaihda uusiin ja samalla putsaa kaasari. ja ei kun baanalle itellä toimi ainaki 1.6 pierupurkissa... | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: golf II 1.3 kadonnut tehot... Pe 10 Toukokuu 2013 - 22:38 | |
| eli näin tomppelin järjellä, sullakin oli tehot kateissa siis ? huomenna vois availla ja puhdistella kaasarin ja laittaa ny samalla uudet alipaineletkutkin ? ^^ | |
|
| |
janpertti
Viestien lukumäärä : 124 Paikkakunta : joensuu Muut : ex vento td
ex bora v5
ex kakkis
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Pe 10 Toukokuu 2013 - 22:43 | |
| itellä tuo kulutus oli sen verta suuri että pakko oli puuttua asiaan (noin 13L/100km) tosiaan ne alipaine letkutkin syytä tarkastella ja kattoa netistä kasatessa että menee oikeille paikoille. mulla oli vaan yks letku halki mutta samalla vaivalla purin koko värkin ja vaihoin uudet tiivisteet ja nyt pelittää ku unelma | |
|
| |
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 11 Toukokuu 2013 - 10:25 | |
| Saako tuota kakkiksen "perälautaa" irti? ruostevaurioita korjatessa pisti silmään siinä takapuskurin ja taakaluukun välisessä osassa 'golf' merkin kohalla ruostekukkia. nii saako sitä pellinpätkää irti autosta? pitäis hioo, pakkeloida ja maalata, joten se ois paljo helpompaa jos sen sais irti autosta | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 11 Toukokuu 2013 - 11:10 | |
| Kyllä sen saa. Esim rälläkäll ä niistä hitsisaumoista vetelee. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 11 Toukokuu 2013 - 11:25 | |
| Siistimmin sen irroittaa avaamalla pistehitsit, vähän työläämpi vaihtoehto kyllä mutta saa vielä kivasti takaisin paikoilleenkin. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 La 11 Toukokuu 2013 - 11:31 | |
| Onko normaalia jos kaasua painaa, niin kaasarin takaata/alapuolella valuu bensaa ? tämä siis silloin kun moottori on sammuksissa | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 11 Toukokuu 2013 - 13:48 | |
| - jussi360 kirjoitti:
- Onko normaalia jos kaasua painaa, niin kaasarin takaata/alapuolella valuu bensaa ? tämä siis silloin kun moottori on sammuksissa
Kyllä tämä on aivan normaalia. Mitäs itse veikkaat? | |
|
| |
janpertti
Viestien lukumäärä : 124 Paikkakunta : joensuu Muut : ex vento td
ex bora v5
ex kakkis
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 11 Toukokuu 2013 - 13:55 | |
| ainut mistä pitäs kaasua painettaessa sammuksissa tulla bensua nii on kiihdytyspumppu... ja seki on kaasarin sisällä...
sanokaapas kakkiksia enemmän värkänneet mikä mylly kannattaa ottaa aihioksi kun aletaan rakentamaan kaasari konetta kakeroon? itellä vasta eka menossa nii kysytään viisaammilta... | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 11 Toukokuu 2013 - 16:32 | |
| VR6 kaasareilla ? Tee KR:stä tai sit jotain perus 8tappista. | |
|
| |
janpertti
Viestien lukumäärä : 124 Paikkakunta : joensuu Muut : ex vento td
ex bora v5
ex kakkis
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 11 Toukokuu 2013 - 16:49 | |
| kakkikseen ei vaan saa laittaa suomessa yli 2500cc konetta mut hommaa helpottaa huomattavasti että kikkare mikä on tällähetkellä vm-87 eikä vähäpäästönen turbotus hommia en jaksa rueta mietiskelemään ja onhan se perkeleen paljon retrompi vaparina... | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: golf 1.6 -90 La 11 Toukokuu 2013 - 22:03 | |
| tossa ihmeteltiin kaverin golfia että minne vittuun tulee lambda anturin johto kiinni elikkä ensinnäkin eikös tuossa golfissa lambda sijaitse pakosarjassa ? vai onko se edes lambda ? ^^ ja toiseksi montako johtoa siitä kuuluu lähteä, koska kaverilta lähtee vain 1 liila johto... Golf mk2 1.6 1990 | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 14:54 | |
| Lambda sijaitsee pakosarjassa, oletan että auto on Pierburgin 2e-e sähkökaasarilla joten lambdasta lähtee yksi johto joka menee liittimeen siihen jarrutehostimen läheisyyteen. Siitä sit jossain kohdassa vielä haarautuu kanteen ilmeisesti jokin häiriönpoistajajohto. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: golf mk2 1.3 Su 12 Toukokuu 2013 - 14:57 | |
| Nyt nopiasti apua, eli olen irroittamassa kaasaria mutta ei lähe millään irti... pitäisikö lähteä irtu kun kaikki ilmanputsarin alta otetut pultit on auki (4kpl ristipää pultteja ja 2kpl 10" pultteja) pitääkö se vaan repäistä irti siit kumista vai miten ?
pierburg 2e2
golf mk2 1.3 1989 | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 15:08 | |
| Jos en ihan väärin muista niin 2e2:ssa on neljällä 10mm pultilla kaasari kiinni laipassa. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 15:51 | |
| | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 16:23 | |
| nyt on tullut annettua virheellistä tietoa , nimittäin oma kaasari onkin pierburg 2e eikä 2e2 | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 17:17 | |
| no niin nyt olisi vuorossa kumilaipan irroitus imusarjasta... kuinkas tuollainen irtoaa ?, tuntuu olevan aika kovin kiinni. ja samalla joku joka tietää niin mikä on tuo aikaisemman viestini ilmoittama osanen (numero 11 kuvassa) | |
|
| |
Tsebu
Viestien lukumäärä : 29 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 19:23 | |
| Osaisko joku sanoa, mikä värikoodi kuuluu omaan golfiini kun pitäisi hieman paikkamaalia käydä ostamassa. kuva | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 20:52 | |
| Huoltokirjan ekoilla sivuilla on varustelista, missä lukee värikoodikin. Myös takakontissa on tarra missä lukee värikoodi. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 20:54 | |
| - jussi360 kirjoitti:
- no niin nyt olisi vuorossa kumilaipan irroitus imusarjasta... kuinkas tuollainen irtoaa ?, tuntuu olevan aika kovin kiinni. ja samalla joku joka tietää niin mikä on tuo aikaisemman viestini ilmoittama osanen (numero 11 kuvassa)
Neljä pulttia auki ja nostaa sen pois ? Joku on voinu joskus sinne laittaa jotain mäskiä väliin niin saattaa olla kiinni vähän paremmin. Ja tuo osa numero 11 on kiihdytyspumppu ja sen kalvo. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 20:57 | |
| kiitoskis taas kerran vastauksista katoin et siin on neljä kiinnikettä mutta kun nopeasti vilkasin niin oli pyöreitä... olisko niissä sit ollu jotku hatut päällä ? | |
|
| |
Tsebu
Viestien lukumäärä : 29 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 21:02 | |
| Täältäkin Neunille kiitokset! Pitääkin mennä kurkkaamaan. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 21:19 | |
| Neuni kun tunnut tietävän aika paljon näistä golfeista niin osaatko sanoa että löytyiskö esim. motonetistä tuota kiihdytyspumppua tai sen kalvoa ? jos ei niin mistä voisi löytyä ?, sitten tuli mieleen ku mun golfin huohotin on aika paskanen, niin voiko sen vaan pestä tosta vain ja tarvitseeko siellä olla öljyä ? | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 12 Toukokuu 2013 - 21:30 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Neuni pvm Su 12 Toukokuu 2013 - 21:40, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 | |
| |
|
| |
| Golf/Jetta mk2 | |
|