| Golf/Jetta mk2 | |
|
+108jukkapoika JÖRDÖÖ jjjesse Ande Rister joney temeee. Auressalmi OziBo_ topppsu JooNat vilperj Japrnoo jusbo Jecce123 buubaa Puch pipiavo Juibbi Sawo Leksa tiki Egiz elias Mkko_ MahaBomber caddyk Mibo J`ni zami88 Bäkström jussi360 Jesimiri Makkeli Ebasteri Kk-inen salmine Tsebu Green -jokinen- stuba janpertti Jakw Jugga jori JuhiZZ Jonppa mikk3 pazi88 JTG m-tuninki motu ankold Jeppe. Kallonen kmo Ipe Sargo Jukkis Mikk- Tuuttero candyking ssmuli__ Pellikka toni stidi vw1 TIKU mkl denso Juzzis ripa vaginaattori Mikael miqzu Gride TMA Mro keula mosse uniitti ArtoE Jakke samza Palikka Elementti Makke wunderbaumi Raaka-Arska wilzu miikam tommi- Speedy mölli- miguliolio Basu Simooo Pazihi mustonenj antti_aamunen Ian13 Neuni jeQQ CaddyllaC l00mis vildur Tikkku_ 60lf 112 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
zami88
Viestien lukumäärä : 59 Paikkakunta : ruokolahti
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 15 Toukokuu 2013 - 22:21 | |
| eikös 1.3 koneessa ole virranjakaja kannen päässä?? | |
|
| |
jukkapoika
Viestien lukumäärä : 134
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ke 15 Toukokuu 2013 - 23:02 | |
| - Lainaus :
- pitää kait kurjaa pois ja käyttää ilman jäähdytystä...
Ei tarvitse. 1.3:n YKK ja sytytyksen ajoitusmerkit löytyvät kampiakselin hihnapyörästä... Lohkossa on kiinni peltilipare jonka kohdalla merkin tulee olla. | |
|
| |
candyking
Viestien lukumäärä : 12
| Aihe: hiekkapelti To 16 Toukokuu 2013 - 0:35 | |
| sellaseen onkelmaan törmäsin ku rupesin kakkiksen isopuskuriin sumareita laittamaan et ku sumarit on kiinni puskurissa ja yrittää laittaa puskurii paikalleen ottaa sumareitten kannat hiekkapeltiin puskurin takana. kumpi on viisaampaa? jättää hiekkapelti kokonaan pois vai leikata lentävällä tilaa sumareille? | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 To 16 Toukokuu 2013 - 20:25 | |
| katsoin sinne virranjakajan kannen taakse enkä kyllä löytänyt minkään moisia merkkejä ... voisko joku vaikka linkata jonku kuvan josta näkis mimmoset merkit pitäis löytyä... kenties katoin väärästäpaikasta... | |
|
| |
zami88
Viestien lukumäärä : 59 Paikkakunta : ruokolahti
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 16 Toukokuu 2013 - 20:30 | |
| | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 To 16 Toukokuu 2013 - 21:15 | |
| tossa kattelin tota sivua 173 niin pitääkö tuo lovi olla tasan tuossa mihin B nuoli osoittaa ? elikkä kun lovi on siinä ja nokkapyörässä on se piste siin nuolen kohdalla (klo:6) niin siltä osin kunnossa ? tapahtuuko sitten hienosäätö virranjakajaa kääntämällä ? | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 La 25 Toukokuu 2013 - 20:00 | |
| No niin iltaa taas, nyt on golfi viimeistä ripausta vaille valmis ! mutta enään yksi ongelma, eli ilmenee kokoaikaista pientä nykimistä tyhjäjäynnillä sekä ajossa, että mikäs vois olla vikana ? yksi tossa vähä veikkas tyhjäkäyntisolenoidia vai mikä se oli mut joo... vosiko olla kenties joku tulppa tai tulpanjohto joka aiheuttais tämän pienen nykimisen ? koittakaa jaksaa vastata vielä tähän viimeiseen vikaan | |
|
| |
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 27 Toukokuu 2013 - 9:08 | |
| Mikäs idea on joissakin Golfiin myytävinä olevissa ajovalonumpioissa olevista ristikoista? Onko niillä vaikutusta valokuvioon vai onko ne siellä vaan "näyttävyyden" takia? | |
|
| |
J`ni
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 27 Toukokuu 2013 - 10:02 | |
| Eikö ne luo vaan sitä mustaa efektiä niihin umpioihin, jos yhtään tiedän mistä puhutaan.. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 La 1 Kesä 2013 - 11:53 | |
| Golfi viimeinkin lähellä täydellisyyttä :cheers: , katsastuksessakin kävin mutta eipä menny läpi... liian suuret päästöt. Kävin tutulla korjaamolla näyttämässä niin päästöt persillään koska kävi vaan 3 pytyllä, mutta kun suostus 4 käymään niin arvot ok ! elikkä vika on simmoinen että käy useimmiten 3 ja vähän väliä 4, huomaa ainakin tyhjäkäynnillä. sitten ku painaa kaasua vähän reippaammin niin alkaa käymään 4 pytyllä, mutta ei tämäkään kaasunraiskaus aina auta... juuri vaihdoin tulpanjohdot, virranjakajan kannen ja pyöriän, tulpatkin uudet (laadusta en kyllä osaa sanoa) jos saatais golfi viimeinkin tienpäälle ISO kiitos jo etukäteen !! | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 1 Kesä 2013 - 13:27 | |
| Olisko hall anturivika vai onkos noissa ns sytkäkiveä? Sehän tollasen vois aiheuttaa.. | |
|
| |
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 1 Kesä 2013 - 15:36 | |
| Sytkäkivi vaihtoon, löytyy vesikaukalosta kuskin puolelta. Kokeile ennen kuin käynnistät auton kylmällä moottorilla, niin lämmittää sitä sytkäkiven aluetta hiukan kuumailmapuhaltimella. Jos käy heti neljällä, niin vaihtoon kivi. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 Su 2 Kesä 2013 - 10:32 | |
| Siis tarkotatteko sytytysmoduulia tolla sytytyskivellä ? aivan outo termi minulle, jos ei niin vähän tarkempaa infoa miltä näyttää | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 Su 2 Kesä 2013 - 10:51 | |
| ai niin, miltein pääsi unohtumaan. Eli kuinkas nuo lämpötilaanturit (2kpl imusarjan päällä kannen kyljessä) mitataan ? yritin ohmi asennolla yleismittarilla mitata niin että toinen kärki siihen liittimeen ja toinen anturin runkoon mutta ei näytä mitään ? ja mitkä olis oikeat arvot noille kylmänä ja lämpimänä
antureista lähtee sininen johto ja toisesta keltainen johto | |
|
| |
janpertti
Viestien lukumäärä : 124 Paikkakunta : joensuu Muut : ex vento td
ex bora v5
ex kakkis
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Ma 3 Kesä 2013 - 13:15 | |
| onkos kukaan täälä istuttanu EZ koneeseen pärrän kaasareita? muutamat vinkit passais. pakko oli ostaa kun halvalla sain | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: golf mk2 1.3 Ma 3 Kesä 2013 - 13:19 | |
| PÄIVITYSTÄ vikaan ! tarkemmin testailtuani niin huomasin että moottorin lämpötila ei vaikuta asiaan vaan kaasun määrä ! eli kun kaasua polkasee kunnolla (yli n.4000rpm ?) niin tyhjäkäynti häviää/ alkaa käymään 3 pytyllä (veikkaus)? ja kun uudestaan polkasee kunnolla kaasua niin on taas hyvä ja käy tyhjäkäyntiä... olisko vika kaasarissa vai missä ? Golf mk2 1.3 1989 kaasari osaako joku viisaampi sanoa mikä riivaa golfi parkaa ? | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 La 8 Kesä 2013 - 10:57 | |
| Tuli tässä yksi ilta mieleen että kun noissa jossakin kakkoskoppasissa golfeissa on ohjaistehostin... niin onnistuisiko sillasen laitto 1.3 1989 vuoden golfiin ? | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 8 Kesä 2013 - 11:58 | |
| Muuten kyllä ihan helppo homma, pitää vaan tehdä kannake tehostimen pumpulle, semmosta kun ei löydy pikkulohkoon suoraan. Muuten käy kaikki muut osat suoraan paikoilleen. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 La 8 Kesä 2013 - 12:01 | |
| sepä hyvä kinnike nyt on helppo tehä, voisi tuota koittaa jos sais jostain osat halvalla | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 La 8 Kesä 2013 - 12:03 | |
| sen verran vielä että mitä osia täytynee vaihtaa jos meinaa tuollaisen laittaa ? | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 8 Kesä 2013 - 16:01 | |
| Tarvitset hammastangon (ehkä uuden ristinivelhässäkän rattiakselin alapäähän jos boorien koko erilainen uudessa hammastangossa), letkut joista toinen on se painetta kestävä ja toinen paluuletku, pumpun + kannakkeen, säiliön + kannakkeen ja sit ulomman hihnapyörän kampiakselille tai sitten laittaa samalle hihnalle laturin kanssa.
Jostain nettivaraosasta tai ffp:ltä varmaan saa ostettua kaikki yhtenä könttänä. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: mk2 golf 1.3 -89 La 8 Kesä 2013 - 18:01 | |
| | |
|
| |
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 15 Kesä 2013 - 18:31 | |
| onko 1.6koneen ja 1.3koneen vaihteensiirtäjät ja vaihdekeppitorni samanlaiset? | |
|
| |
jukkapoika
Viestien lukumäärä : 134
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 La 15 Kesä 2013 - 22:03 | |
| Torni ja siitä eteenpäin lähtevä tanko samat, toisessa päässä olevat osat ei. | |
|
| |
m-tuninki
Viestien lukumäärä : 76 Paikkakunta : Nivala Muut : Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 16 Kesä 2013 - 23:09 | |
| miten iso homma on vaihtaa kakkoskoppaseen jettaan ohjaustanko johon siis tulee ratti kiinni? ku varaosaautogolffista haluisin laittaa sporttiratin projektiautojettaan mutta huomasin että se booritus on ohjaustangoissa eri. Voiko sitä ratin keskellä olevaa alumiinirunkoo vaihtaa toiseen rattiin että sais oikeenkokosen reijän ja boorin siihe sporttirattiin vai pitääkö varaosaautosta ottaa se ohjaustanko jossa on rattiin passaava boori? | |
|
| |
Mibo
Viestien lukumäärä : 78 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 16 Kesä 2013 - 23:25 | |
| - m-tuninki kirjoitti:
- miten iso homma on vaihtaa kakkoskoppaseen jettaan ohjaustanko johon siis tulee ratti kiinni? ku varaosaautogolffista haluisin laittaa sporttiratin projektiautojettaan mutta huomasin että se booritus on ohjaustangoissa eri. Voiko sitä ratin keskellä olevaa alumiinirunkoo vaihtaa toiseen rattiin että sais oikeenkokosen reijän ja boorin siihe sporttirattiin vai pitääkö varaosaautosta ottaa se ohjaustanko jossa on rattiin passaava boori?
Kaikissa kakkiksissa on pikkubooriset rattiakselit, uudemmissa on vaan semmone holkki/adapteri missä on isommat boorit. | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: suurehko kulutus... Su 30 Kesä 2013 - 19:54 | |
| Osaako kukaan sanoa miksi oiva 1.3 mk2 golfini kuluttaa 9.1 l satasella sekalaista ajoa. kaasarikoneella.
uusittua on vaikka mitä. veikkaisin kasaria ? mutta missä siellä olisi vika.
| |
|
| |
janpertti
Viestien lukumäärä : 124 Paikkakunta : joensuu Muut : ex vento td
ex bora v5
ex kakkis
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 Su 30 Kesä 2013 - 19:57 | |
| - jussi360 kirjoitti:
- Osaako kukaan sanoa miksi oiva 1.3 mk2 golfini kuluttaa 9.1 l satasella sekalaista ajoa. kaasarikoneella.
uusittua on vaikka mitä. veikkaisin kasaria ? mutta missä siellä olisi vika.
itellä 1.6 keisari ja kulutuksen saanu tippumaan samoihin lukemiin joten kannattaa olla noihin vaa tyytyväinen jos toimii kunnolla | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: suurehko kulutus... Su 30 Kesä 2013 - 20:09 | |
| En ole tyytyväinen :DD kyllä sen nyt tonne 6-7 pitäis mennä saatana | |
|
| |
jussi360
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Salo Muut :
| Aihe: suurehko kulutus... Su 30 Kesä 2013 - 20:14 | |
| Simmosen vois kyllä mainita että olen tukkinut yhden kaasarin päällä olevan suuttimen koska muuten tyhjäkäynti heijailee matalalle, sitten vähän korkeammalle ja taas matalalle että koko paska tärisee... kun tukkisin. avot ja täydellinen tyhjäkäynti. olisko vaikutusta kulutukseen ? tarkemmin selostaen niin tukisin edestä katsottuna sen viimeisimmän suuttimen. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf/Jetta mk2 | |
| |
|
| |
| Golf/Jetta mk2 | |
|