test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Golf/Jetta/Caddy MK1

Siirry alas 
+86
JYKKE
toni
kommandant
elias
Dinweazel
henkkasavosta
Basu
Era_Jorma
Äpsä
Bronn
-jokinen-
advin
Keijo
ee-2
juh-o
topicross57
Jone
tuomos
Djsfh
IL3
tipetii
Ipe
WR
maxellix
vildur
Jukkis
-Kapsu-
Kepuuu
Japrnoo
Ropsu
ouboi
penttikari
Willeeeh
jussi360
caddyk
miqzu
ElektrikMekanik
caddyman
Mendez
janpertti
käkkyläukko
Janii
Ipetzo
regal
jjjkkk
Pekkiis
jeppe-
Repolainen
john_gleasy
apuapina
`villle
Jamppa
Joker
circa
SaKmund
ripa
wunderbaumi
jukkai
Neuni
sam[_]
Tikkku_
pahe
Hanska
mosse
Overdoze
Green
Speedy
Nollie
Epi
iTiC
massix
eRRo
matti.l
Pasi
viva
Aaperi
Pellikka
-dtk-
mustonenj
Pazihi
seba
TMA
teemu
HerQ
CDLC.CO
epk
90 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
Pellikka

Pellikka


Viestien lukumäärä : 407
Paikkakunta : Oulu
Muut : Pv

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyLa 24 Syys 2011 - 19:01

Takapenkki on erilainen kuten yleensä sedaneissa ja lyhytperäsissä. Selkänoja on luttero ja sen runko on korissa kiinteä osa. Etupenkit lie samaa tavaraa, kipit vaan erona ovimäärän muuttuessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
seba

seba


Viestien lukumäärä : 253
Muut : Ykkönen

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyTo 29 Syys 2011 - 18:47

Mites 1.8 v16 kr kone istuu ykköseen ? Entä kilvitys, teholapuilla ?
Vai mikä on järkevin bensakone ykköseen, mielellään tehokkain jonka saa kilpiin.
Entä diisseleistä tehokkain/järkevin ? Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyPe 30 Syys 2011 - 15:10

KR ei mee tehojen puolesta. Googletat tehokkaimman mk1 golffin tehot ja ynnäät siihen 20%. Sit tiedät paljonko tehoa saa olla. Ja sit googlaat taas tekniikanvaihtopykäliä, niin selviää muutkin vaatimukset.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
ee-2
Wingman
ee-2


Viestien lukumäärä : 2869
Paikkakunta : Helsinki

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyPe 30 Syys 2011 - 15:15

seba kirjoitti:
Vai mikä on järkevin bensakone ykköseen, mielellään tehokkain jonka saa kilpiin.
90kw (CAXA tms.) 1.4tsi + dsg - tä?
vai meneekö tolla combolla paino yli?

Tehot ei mene, koska tehokkain ykkönen on EG- (81kw) tai DX-koneinen (82kw).


Viimeinen muokkaaja, ee-2 pvm Pe 30 Syys 2011 - 15:21, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/ee2eetu
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyPe 30 Syys 2011 - 15:19

Nii ja jos toi edellämainittu yhdistelmä kiinnostaa, ni kysy vaikka mapalta yhteystietoja yhden kyseisen combon omistajaan. Muistaakseni on jotain parinkymmenen tonnin paikkeilla ajettu ja jopa järkihintaan.
EDIT: Painosta en tiedä sanoa, koska en jaksanu ite asiaan paljonkaan perehtyä ennen ku hautasin jo koko asian. Mut täh, tehot ei mee? 82kW + 20% = 98,4kW, musta menee helpostikin, ellen laskenu muka väärin.

EDIT: Eiku vitalis, tehot ei mee yli. Joo, no worries.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
Aaperi
Wingman



Viestien lukumäärä : 1993
Paikkakunta : KVL/SLN

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyPe 30 Syys 2011 - 16:00

Nelikirjaimiset(esim. caxa) bensa-vag lohkot alumiinia. Eli ei mene paino yli
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.aaperi.kuvat.fi/kuvat/
TMA
Wingman
TMA


Viestien lukumäärä : 2739
Paikkakunta : 03

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyPe 30 Syys 2011 - 17:22

No mites olis se PL? bolt-on, plug and play, mitä vielä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/taneli_a
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyLa 1 Loka 2011 - 21:13

Ne taas on vittumaisen hankalia löytää. Tosin jak3:lla oli just yks setti myynnissä, ei haisua onko enää. Kovasti sitä jouduin hetken pohtimaan itellekin, mut jostain syystä unohdin koko asian.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
seba

seba


Viestien lukumäärä : 253
Muut : Ykkönen

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyLa 1 Loka 2011 - 22:08

Foorumilla ainakin on ykkönen mainitsemallani koneella ja ffp:llä on (4 korisen golffin?) 20 v 1.8T koneella varustettu ykkönen. Kilvissä molemmat. Tarvii tsiigailla pykäliä. Nyt on vaan se vaihe kun pitäis päätöksiä ruveta tekemään, jos kiinnityksien paikkoja pitää vaihtaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
viva

viva


Viestien lukumäärä : 463
Paikkakunta : Keski-Kouvostoliitto

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyLa 1 Loka 2011 - 22:51

seba kirjoitti:
Foorumilla ainakin on ykkönen mainitsemallani koneella ja ffp:llä on (4 korisen golffin?) 20 v 1.8T koneella varustettu ykkönen. Kilvissä molemmat. Tarvii tsiigailla pykäliä. Nyt on vaan se vaihe kun pitäis päätöksiä ruveta tekemään, jos kiinnityksien paikkoja pitää vaihtaa.
1.8t ei taida suoraan mennä, vaatii ensin muutoksen 1.8 20v vaparilla jonka jälkeen "omavalmiste" turbo ettei mee tehorajat yli... Uudemman koneen voi vaihtaa jos se on samaa tai parempaa päästöluokkaa kun alkoperäinen sekä paino, tilavuus tai tehoraja ei ylity. Myöskään eri vetotavalle tyypitettyä konetta ei voi laittaa, koska päästöjä ei ole tyypitetty kyseisellä vetotavalla. Toki aivan mikä sattuu moottori laitto on sallittua jos on varaa mitata päästöt. joku saa/täytyy korjata jos oon ihan huuhaata kirjottannu Nii ja voihan aina poikkeuslupaa hakea, tosin niitä ei enää oikein myönnetä Sad

moottorishittii trafilta
Takaisin alkuun Siirry alas
Pasi




Viestien lukumäärä : 77

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptySu 2 Loka 2011 - 0:47

viva kirjoitti:
vaatii ensin muutoksen 1.8 20v vaparilla jonka jälkeen "omavalmiste" turbo ettei mee tehorajat yli...]

Ei ole mitään iloa leimata ensin vaparina, tai ei ainakaan vaadi sitä. Ei helpota yhtään sen "omavalmisteen" rakentamista.

Mieti ensin mihin moottoriin/tekniikkaan riittää rahat ja tieto/taito ja sen jälkeen kävelet konttorillesi kysymään minkälaista mieltä ollaan.

Loppuun vielä se niin tuttu lause "riippuu katsastusmiehestä"

Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptySu 2 Loka 2011 - 1:20

seba kirjoitti:
Foorumilla ainakin on ykkönen mainitsemallani koneella ja ffp:llä on (4 korisen golffin?) 20 v 1.8T koneella varustettu ykkönen. Kilvissä molemmat.
Jos firecloudin golffia meinaat, niin on tehty joskus hyvinä aikoina kun moinen vielä onnistu. Enää ei. Ja 1.8 20VT, joo toki se käy, mutta kuten sanottua, ei suoraan, vaan 1,8 20V lohkosta ahtamalla, omavalmistemoottorina. Näin mä ainakin jälkiviisaana luulisin Pasin tehneen. Oon kans joutunu ihan samoja asioita joskus miettii, eikä lopputulosta ole vieläkään päätetty. Tulee mitä tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
viva

viva


Viestien lukumäärä : 463
Paikkakunta : Keski-Kouvostoliitto

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptySu 2 Loka 2011 - 1:45

Pasi kirjoitti:

Ei ole mitään iloa leimata ensin vaparina, tai ei ainakaan vaadi sitä. Ei helpota yhtään sen "omavalmisteen" rakentamista.
Helpottaa se kun on lohko jo papereissa ja omavalmisteena voi leimata samoille tehoille turbona, vaatii vaan jännät teholaput että on samat (lailliset) tehot 0.5 ahdoilla... scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
seba

seba


Viestien lukumäärä : 253
Muut : Ykkönen

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptySu 2 Loka 2011 - 21:37

Jollen väärin muista niin se kone on kasattu vanhaan ykskasin lohkoon? Koska muuten se ei olis menny läpi ? Kyseisen auton nykyinen tai entinen (entiiä) omistaja on kai Lehtonen motorsportilla töissä.. Mut taidan pysyä 1.9 td koneessa. Kun sen virittämiseen varaa toista tonnia ni saa jo asiallisen paketin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Pasi




Viestien lukumäärä : 77

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptySu 2 Loka 2011 - 22:00

viva kirjoitti:
vaatii vaan jännät teholaput että on samat (lailliset) tehot 0.5 ahdoilla... scratch
Jep, joten mun mielestä se tekee siitä vaan vaikeampaa selvittää mitä muutoksia siihen on tehty jotta moottorista on saatu joku x määrä tehoa ulos, kuin se että menet täysin uuden "sekasikiö" moottorin kanssa josta on paperi todisteena minkä verran siinä on voimaa? Vai?

JA ei, ei ole mitään kirjoitettua sääntöä että ahtopaineen täytyy olla vähintään 0.5, jos tuolla vertauksella sitä tarkoitit.

Mun puolestani tää asia onkin tässä, kun näyttää olevan jo moottorikin päätetty..
Takaisin alkuun Siirry alas
seba

seba


Viestien lukumäärä : 253
Muut : Ykkönen

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyTo 13 Loka 2011 - 19:12

Kysytääs nyt vielä täälläkin kun ei omaan topicciini ketään oo vielä vastaillu. Mikä merkitys on kyseisillä reijillä takahiekka pellissä ? Vai onko ne turhia ? Kyseessä ykköskoppanen golffi.

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Reijat
Takaisin alkuun Siirry alas
matti.l

matti.l


Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyPe 4 Marras 2011 - 12:07

Valmistaakos kukaan etuiskareiden yläpäähän korkeampia kuppeja mk1:n, jolla saisi iskareiden yläpäätä hiukan korkeammalle. Itsevalmistettuja malleja ainkin on netissä tullut vastaan, mutta löytyykö ihan tehdastekoista palikkaa? Kun tuntuu ainakin jommin alustalla iskarit olevan rajoittava tekijä kunnolla madaltaessa ja tuolla tapaa näkee asiaa kierretyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
matti.l

matti.l


Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pirkanmaa

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyMa 7 Marras 2011 - 11:01

^Tämän kuvan tapainen osa siis hakusessa:
Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 24509710034_large
Ei taida mikään firma suoraan valmistaa? Pois lukien tämä hiukan erinäköisellä korokkeellaan.

Ilmeisesti 2" koroke menee pienellä konepellin muokkauksella, mutta tuota isommat eivät pellin alle enää sovi. Täytynee tarkemmin mittailla kunhan saan tolpan autosta irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
eRRo




Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Pori

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyMa 28 Marras 2011 - 17:05

Kysympä nyt vielä täälläkin kun en äskön tätä ketjua huomannut että viitsisikö joku vinkata mistä saisin mk1 jettaan uuden etuhiekkapellin? Vai onko vaan parempi marssia marmorille?
Takaisin alkuun Siirry alas
teemu

teemu


Viestien lukumäärä : 652
Paikkakunta : Lohja
Muut : seiskapätkä kikseri

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyTi 6 Joulu 2011 - 17:55

Osaako kukaan sanoa, että paljonko syvyyttä on caddyn takanavalla. Ei jaksais rengasta irrotella ja pitäs adapterit tilailla noille porsseille.

E: Elikkä tuo C kohta --> blingfactory
Takaisin alkuun Siirry alas
seba

seba


Viestien lukumäärä : 253
Muut : Ykkönen

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyKe 4 Tammi 2012 - 21:46

Onko kellään piirrustuksia /mittoja drop plateista Caddyyn. Tuommonen löyty netistä Mut onko oikeat mitat?

E: Ja mahtaako jenkki-malleissa olla erilainen kiinnitys akselissa? Eli jos on toi ei taida sopia..
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyKe 4 Tammi 2012 - 22:09

Karu muistikuva, et suomimalleissa on kiinnitys kuudella, joten heitäppä toi roskiin, pura akseli ja ala tekee jigiä tai jotain muuta jännittävää, jos et löydä omasta nelipulttista napaa. Kannattaa sit hiukan miettii omien tarpeiden mukaan sitä navan siirron tarvetta. Vinkkeinä esim. et coilit ei anna mahottomuuksia periks ja perseen saa roikkumaan noilla paloilla, vanne kohtaa akselin vanteen koosta riippuen n. 4-7cm dropilla, ym. Ihan ite joutuu moisia pähkäilee, ettei mee perse edellä puuhun.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
TMA
Wingman
TMA


Viestien lukumäärä : 2739
Paikkakunta : 03

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyKe 4 Tammi 2012 - 22:14

Kuudella ne on. Toni kertoikin loput oleelliset. 14" vanne ei tosiaan ihmeitä anna lopulta eteen + makaava lava-auto näyttää just siltä miltä kuulostaakin. Paskalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/taneli_a
massix

massix


Viestien lukumäärä : 28

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyTo 5 Tammi 2012 - 13:42

Mikä mahtaa olla jetassa vikana kun ei tyhjäkäyntiä käy lainkaan? On ilmanputsari vaihdettu, tulpat ja tulpanjohdot mutta ei saada käymää tyhjäkäyntiä. Ja kone on siis 1.5l bensavehje.
Olisko mitään ideoita?


Viimeinen muokkaaja, massix pvm To 5 Tammi 2012 - 13:49, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
TMA
Wingman
TMA


Viestien lukumäärä : 2739
Paikkakunta : 03

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyTo 5 Tammi 2012 - 13:48

Imulaippa. Kaasarin ja imusarjan välissä.

Halki/poikki/kaput. Haukkaa happee eikä toimi kunnolla. Nappaa painiote ilmanputsari kotelosta kun on käynnissä edes jotenkin ja jos käynti muuttuu painiotteilla sivuun jos toiseen haukkaa laippa paskaa, eli se on hajalla ja imee ilmat sivusta. Yleinen vika. Hinta 20-30e max. perus pierburggi kaasarin väliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/taneli_a
massix

massix


Viestien lukumäärä : 28

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyMa 9 Tammi 2012 - 16:35

Nyt saatiin käymään ryyppy päällä tyhjäkäyntiä, mutta heti kun ryyppy sammuu tyhjäkäynti häipyy? ja kaasari on pierburg 1b solex? mikä mahtaisi tällä kertaa olla?? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
iTiC




Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Kristiinankaupunki/Vaasa

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyTo 19 Tammi 2012 - 16:00

massix kirjoitti:
Nyt saatiin käymään ryyppy päällä tyhjäkäyntiä, mutta heti kun ryyppy sammuu tyhjäkäynti häipyy? ja kaasari on pierburg 1b solex? mikä mahtaisi tällä kertaa olla?? Very Happy

Jos se on joku automaattiryyppypaska ja meinaat oikeesti sillä ajella niin satsaa mieluummin 200-300e korvauskaasariin käsiryypyllä. Tuon verran tuut säästään suht nopeesti jo bensakuluis Very Happy Syytä tohon sun ongelmaan en pahemmin osaa sanoa, mut jos haluat pitäytyä pierupurkeis niin multa saat 1.3 kakkiksen oikeesti toimivan kaasarin pientä korvausta vastaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Epi

Epi


Viestien lukumäärä : 266
Paikkakunta : 20100

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 17:19

Ei äkkiseltään tuottanu haku täällä tai ffp:llä tulosta seuraavasta asiasta: RSL Cult 14x8 et15 vanteet pitäs saada Caddyssä pyörimään. No ei takana tietysti mitään probleemaa oo mut edessä ottaa kiinni jarrusatulan kelkkaan ja aika tarkkaan 10mm:stä kiinni.. Kelkka on 10mm paksu eli siitä nyt ei uskalla ottaa kuin max. puolet pois. Vanteista sorvaaminen ei oo myöskään vaihtoehto, koska ne millit joutuis ottamaan puolien ohkasimmista kohdista. Ulomman puolen jarrupalan jos vaihtais kuluneempaan vois saavuttaa parin millin edun, mikä ei taas oo välttämättä kovinkaan järkevää.. Very Happy

Spacereita en haluais käyttää, koska offsetti on nyt just eikä melkeen.. Kysymys kuuluukin, mistä vehkeestä kannattais etsiä jarruja joissa satula tai edes se kelkka ois sisempänä? Muita jippoja? scratch

Voin lisätä kuvia selvennykseksi tarpeen vaatiessa.

E: 1.8 bensavehje kyseessä ja 1.6:sen vakiojarrut.
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 19:43

Pikkulohkon jarruissa ei oo sitä kelkkaa. En yhtäkkiä nyt muista minkälaiset ne on, mut muistaakseni ne ei tule niin paljon ulos vanteen kiinnityspisteeseen nähden. Caddyissä on kai koneesta riippumatta aika pitkälti ne vw2(?) jarrut joita kaikki himoitsee muihin ykkösiin. Pikkulohkot on vissiin 1.1-1.5 ja ykkösistä noi tosiaan löytyy. Juttua noista on jossain tekniikanvaihtotopikissa muistaakseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
henkkasavosta




Viestien lukumäärä : 82
Paikkakunta : Olavinlinnan naapurissa
Muut : Yksi-, kaksi- ja kolmeosaisia

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 21:55

1,5 on jo isolohko, pitkäiskuinen pikkumäntä. Pikkulohkoja on 1,1-1,3.

Miulla on kotona jotkut caddystä puretut jarrut tuolla hangessa. Mie kurkkasen niitä ja vertaan GTI -jarruihin.

e: Oli muuten caddy-käikäleet ihan ankkajäässä. Ei niistä ottanut mitään tolkkua.
VW2 -jarrut huonossa kuvakulmassa ajat sitten kuvattuna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Golf/Jetta/Caddy MK1
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava
 Similar topics
-
» D2 ilmajousisarja VW Golf & Jetta V \ VI (optiona myös Golf IV)
» Vw Caddy -85& Vw Golf mk3
» Golf/Jetta mk2
» Golf V /Jetta V
» Golf/Jetta Mk 1 tekniikanvaihto

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Tech talk :: European-
Siirry: