test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Golf/Jetta/Caddy MK1

Siirry alas 
+86
JYKKE
toni
kommandant
elias
Dinweazel
henkkasavosta
Basu
Era_Jorma
Äpsä
Bronn
-jokinen-
advin
Keijo
ee-2
juh-o
topicross57
Jone
tuomos
Djsfh
IL3
tipetii
Ipe
WR
maxellix
vildur
Jukkis
-Kapsu-
Kepuuu
Japrnoo
Ropsu
ouboi
penttikari
Willeeeh
jussi360
caddyk
miqzu
ElektrikMekanik
caddyman
Mendez
janpertti
käkkyläukko
Janii
Ipetzo
regal
jjjkkk
Pekkiis
jeppe-
Repolainen
john_gleasy
apuapina
`villle
Jamppa
Joker
circa
SaKmund
ripa
wunderbaumi
jukkai
Neuni
sam[_]
Tikkku_
pahe
Hanska
mosse
Overdoze
Green
Speedy
Nollie
Epi
iTiC
massix
eRRo
matti.l
Pasi
viva
Aaperi
Pellikka
-dtk-
mustonenj
Pazihi
seba
TMA
teemu
HerQ
CDLC.CO
epk
90 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
KirjoittajaViesti
kommandant




Viestien lukumäärä : 56
Paikkakunta : siuntio

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyTo 12 Marras 2015 - 20:00

arvoisat kanssaharrastajat, kellään heittää jotain vinkkiä mistä kannattaisi metsästää peltiosia näihin ykköskorisiin? itselle tuli uudeksi projektiksi vm80 mk1 avo golf ja mätähän sitä on päässyt syömään Very Happy tuntuu vaan olevan perus mestoilla melko suolaisia noi hinnat... vw heritagella ainakin. voi heittää myös hyviä vinkkejä kaikenlaisista muistakin osista, tarvetta taitaa tulla aika monen paikan uusinnalle.. kiitoksia jo etukäteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
TIKU
Wingman
TIKU


Viestien lukumäärä : 1482
Paikkakunta : Tku
Muut : M-B S205

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyTo 12 Marras 2015 - 20:42

Werk34, classicparts ja tietty motonetistäkin jotain saa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tiku.kuvat.fi
kommandant




Viestien lukumäärä : 56
Paikkakunta : siuntio

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 18 Marras 2015 - 9:06

Iso kiitos! Tuolla werk34 tuntuis hinnat olevan jo todella paljon järkevämpiä Smile ja tyhmä jatkaa kyselyään, miten onko kukaan tehny tai kuullut isojen poikien juttuja et millä työllä menis mk2 kojelauta ykköseen? Itsellä on se niin rikki että ei oo oikein pelastettavissa enään ja ehjän löytäminen tuntuu olevan hankalaa.. saa vinkata mikäli jollain olisi ylimääräisenä! Ja vielä, onko kellekään sattunut eteen tuollaista karmann(??) Korisarjaa mmyynnissä? Eli se avo ykkiksen ns orkkis korisarja, saa olla vaikka ihan replikakin Smile ja jos jollain ykkiksen keulan peltiosia jäänyt ylimääräiseksi niin saa tarjota!
Takaisin alkuun Siirry alas
TIKU
Wingman
TIKU


Viestien lukumäärä : 1482
Paikkakunta : Tku
Muut : M-B S205

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 6 Tammi 2016 - 22:00

5v askiin vetarit? Kakkiksesta peräisin olevat vetarit ei ymmärtääkseni sovi eikä myöskään automaatin vanhat vetarit. Käykö minkä vaan ykköskorisen vetarit jos 90mm laipat?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tiku.kuvat.fi
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyPe 8 Tammi 2016 - 10:50

Kakkiksen ei sovi. 020-laatikon kanssa menee mitkä vaan 90mm nivelellä olevat ykkösen vetarit. Ilmeisesti joissain avoissa kuitenkin 100mm nivelillä ja ne taas sopii 02A:n kanssa. Jotain eroja noissa oli, mutten enää muista oliko itse vetarin pituudessa, vai nivelien paksuudessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
henkkasavosta




Viestien lukumäärä : 82
Paikkakunta : Olavinlinnan naapurissa
Muut : Yksi-, kaksi- ja kolmeosaisia

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyLa 9 Tammi 2016 - 12:12

Joo, kakkiksessa on liian pitkät vetarit. Omaan vaihdoin tekniikan ja yritin säilyttää 100mm laipat. Ei miun taidoilla ja rahoilla löytynyt vetareita. Mie vaihdoin nelivaihteisesta laatikosta 90mm laipat 100 millisten tilalle 020-laatikkoon. Silloin sai käymään alkuperäiset vetarit. Se on ihan simppeli juttu, stefat ja tarvikkeet löytyy lähimmästä Motonetista.
Takaisin alkuun Siirry alas
TIKU
Wingman
TIKU


Viestien lukumäärä : 1482
Paikkakunta : Tku
Muut : M-B S205

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptySu 10 Tammi 2016 - 18:30

Jeppis. Kiitokset näistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tiku.kuvat.fi
JYKKE




Viestien lukumäärä : 23

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyMa 25 Tammi 2016 - 18:10

Vinkkiviitosia tarvittais nyt nipullinen. Mk1 Golffiin menossa Venton 1.9td moottori ja 5v vaihdelaatikko. Minkähänlaista kytkinpolitiikkaa kannattaisi tuonne iskeä?
Entäpä syöttöpumppu/suuttimet? Isomman nestepään joutuu varmaan laittamaan. Riittääkö orkkis suuttimet? Tehotavoite reilu 200hv. Ahtimeksi tulee varmaankin joku Mersun OM606 ahdin.

E: 9mm nestepää näyttää olevan pumpussa. 494 lukee pumpun kyljessä. Eli eikös tuo 9 tarkota nestepään kokoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Äpsä

Äpsä


Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Kemijärvi

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyMa 25 Tammi 2016 - 20:56

JYKKE kirjoitti:
Vinkkiviitosia tarvittais nyt nipullinen. Mk1 Golffiin menossa Venton 1.9td moottori ja 5v vaihdelaatikko. Minkähänlaista kytkinpolitiikkaa kannattaisi tuonne iskeä?
Entäpä syöttöpumppu/suuttimet? Isomman nestepään joutuu varmaan laittamaan. Riittääkö orkkis suuttimet? Tehotavoite reilu 200hv. Ahtimeksi tulee varmaankin joku Mersun OM606 ahdin.

E: 9mm nestepää näyttää olevan pumpussa. 494 lukee pumpun kyljessä. Eli eikös tuo 9 tarkota nestepään kokoa.

Lainaus alan foorumilta:
Lainaus :
Pakosarja menee vag-valusarjalla. Imusarja kannattaa heti kättelyssä hommata parempi. Lisäksi jos edes lähelle 200hp tehoja ajattelee niin taitaapi mennä koneesta melkeinpä kaikki vaihtoon. Suosittelen gridleä, vahvempia veivejä (tdin veivit taitaa riittää mainiosti), kansi kannattaa varmaan kairauttaa. eli periaatteessa koneremontti mutta aika paljon tavaraa menee vaihtoon ja kestävempää tilalle.
Lisäksi jos haluat järkevää voimansiirtoa niin 02A vähintään johon löytyykö sit normi kytkinpaketteja ettei tarvi sinttereillä leikkiä. Tämä taas osaltaan aiheuttaa kannakkeiden uudelleen tekoa yms kaikkea pientä kivaa.

Jos TDI:n veivit laittaa niin kannattaa samalla laittaa myös TDI:n kampiakseli jossa on tuo päätylimppu D-sovitteella eikä vanhanmallin kiilauralla joka syö akselinpään pilaan ja alkaa ajan saatossa väpättämään kunkkupultin löyhtymisen vuoksi. Tämä akseli vaatii hieman koneistusta sopiakseen.
Välijäähyksi mahdollisimman iso, 550x300x65mm taisi mennä ilman konepellin lukon poistoa, syyläriä pitää siirtää että mahtuu väliin ja jos akku on omalla paikallaan niin 2" ahtoputkella menee nätisti, 2,5" ahdasta. Akku kannattaa jo ulkonäön vuoksi viskata konttiin ja poistaa kiinnike, plussana lisätilaa.
Pumppuun saisi melkein laittaa 10-11mm nestepään. Ja kyllä sulla on 9mm pumppu. Pumpun koodeista vähän:
Lainaus :
Elikäs, kertauksena: pumpussa on lukusarja mikä kertoo pumpusta oleelliset tiedot jos sitä ei ole menty muuttamaan millään tavalla.
0 460 4x4 xxx
Eka nolla ei tarkoita oikeastaan mitään oleellista. 460 tarkoittaa pumpun mallia ja sitten on se "oleellinen" numero sarja.Eli 4x4,tuo x tarjoittaa nestepään kokoa,eli 484 on 8mm pää,494 on 9mm ja 404 on 10mm pää,sitten hieman harvinaisempia pumppuja on 414, 11mm päällä ja 424 on sitten jo 12mm päällä.
Tämä viimeinen 424 pumppu on jo melko harvinainen, löytyy jostain 2.8jtd ducatoista ja muutamasta muusta.
Noi kolme viimeistä numeroa liittyy sitten pumpun säätöarvoihin ja pumpun malliin

Vakiosuuttimet riittää aika pitkälle, huoltaa ne kannattaa.
Suuttimista kannattaa laittaa paluu molemmista päistä, isoilla pumpuilla tahtoo vuotaa.
Pakoputkeksi vaikka 3"dp -> 2,5" loppumatka.

Kannattaa selailla ehkä muita foorumeita näissä TD/TDI-viriviri asioissa esim. turbodiesel.fi, ffp, vwvortex, myturbodiesel, vwdiesel.net  jnejne..
Takaisin alkuun Siirry alas
TomVi

TomVi


Viestien lukumäärä : 3391
Paikkakunta : Huittinen

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 6 Huhti 2016 - 15:59

Jos oletan, että Mk1 Golf ja Jetta käyttää samaa lattiamattoa, niin pahasti menee pieleen? 3-ovinen jetta siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
TIKU
Wingman
TIKU


Viestien lukumäärä : 1482
Paikkakunta : Tku
Muut : M-B S205

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyTo 19 Toukokuu 2016 - 19:42

Onko kukaan vaihtanut jotain universal syylriä ykköseen? Voiko alkuperäisen korvata jollain alumiini tuotoksella missä korkki suoraan syylärissä jottei tarvitse paisaria laittaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tiku.kuvat.fi
Tommms

Tommms


Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Somero

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 27 Heinä 2016 - 18:55

Kertokaa joku millai on caddy mk1 etu iskarit kasattu. Luulen et puuttuu jotain ylä jousilautasen ja yläpään välistä. Ja ootteko vaihtanu noita yläpäitä toisenlaisiks?
Takaisin alkuun Siirry alas
elias

elias


Viestien lukumäärä : 265
Paikkakunta : Tampere

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyTo 28 Heinä 2016 - 8:40

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Sdmidu
Takaisin alkuun Siirry alas
Tommms

Tommms


Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Somero

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 31 Elo 2016 - 15:50

Nyt tarttis neuvoa caddy niin kytkin valintaan. Luistaa nii pirusti. Eli 1.9td aaz moottori ja isompi turbo. Ei viitteis sintteriä ihan laittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
samza

samza


Viestien lukumäärä : 319
Paikkakunta : Sumatra

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 31 Elo 2016 - 17:07

mikä laatikko?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tommms

Tommms


Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Somero

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 31 Elo 2016 - 17:15

02a eli perus viis vaihteinen
Takaisin alkuun Siirry alas
samza

samza


Viestien lukumäärä : 319
Paikkakunta : Sumatra

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 31 Elo 2016 - 19:26

02a ei oo ihan perusloota ykköscaddyssä mutta jos siel semmonen vaijeriloota on niin laittaisin vr6 golffin levyn ja asetelman, sachsin setille luvataan 410nm ja sre asetelmalla vielä reilusti lisää
Takaisin alkuun Siirry alas
Tommms

Tommms


Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Somero

Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 EmptyKe 31 Elo 2016 - 19:34

Ei oo vaijeri laatikko. Mutta sopiiko esim tuo vr6 kytkin suoraa? Tarviiko laittaa vr6n vauhtipyörä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Golf/Jetta/Caddy MK1   Golf/Jetta/Caddy MK1 - Sivu 11 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Golf/Jetta/Caddy MK1
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 Similar topics
-
» D2 ilmajousisarja VW Golf & Jetta V \ VI (optiona myös Golf IV)
» Vw Caddy -85& Vw Golf mk3
» Golf/Jetta mk2
» Golf V /Jetta V
» Golf/Jetta Mk 1 tekniikanvaihto

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Tech talk :: European-
Siirry: