No kun ei mikään kerran pysy salassa niin lisätään vielä nyt että joku puhelinmyyjä myi mulle TUNING lehden... tänää tuli (mulle) eka lehti luukusta ja seuraavaan lehteen huudeltiin jotain 16v coupe mk2:sta.
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä koossa pyörii vanteet alla?
Pitäs varmaan sanoo että: "Emmä tiedä, mä vaan ajan sillä." Varsinainen harrastaja kun olen niin en nyt muista vanteiden tarkkoja speksejä enkä ole vielä ehtinyt mittailemaankaan mutta koko on 16" ja leveydet oli jotain 7.85" ja 8.xx"...
Juhi kirjoitti:
Takapyörät vielä keskelle kaarta ja porkkana morjenstaa turhan tehokkaasti?
Noille takapyörille tuskin tulee tehtyä mitään kun koko auton tulevaisuus on kysymysmerkki.
Porkkanat tuohon juoduin juuri viime viikolla vaihtamaan kun toinen vilkuista ei tuntunut pysyvän paikallaan kun ne kiinnitysklipsit oli poikki. Löytyi vielä omista kätköistä Seat ajalta nuo porkkanat hätäratkaisuksi. Katsotaan nyt minkämoiset siihen sitten tulee hommattua.
ekitys kirjoitti:
On muuten melko mukavaa kyytiä vähän kovemmissakin vauhdeissa
Olit muuten parkkinut tuossa Sunnuntaina oman kärryn viereen tuolla messukeskuksella, hopeinen A4 Avant..
Kyllähän tuo on aika mukava laite ajella, pienemmillä paineilla jopa pehmeä. Itse en vaan uskalla ihan mahaa raapien ajella ja yleensä pidän ajokorkeuden varsin ylhäällä.
Audin viereen parkkeeraus Messuparkkissa oli taktinen veto pääsi lähempää Audia katselemaan ja kun ikkunassa oli vielä Hakala Yhtiöiden tarra.
Kyllähän tuo on aika mukava laite ajella, pienemmillä paineilla jopa pehmeä. Itse en vaan uskalla ihan mahaa raapien ajella ja yleensä pidän ajokorkeuden varsin ylhäällä.
Audin viereen parkkeeraus Messuparkkissa oli taktinen veto pääsi lähempää Audia katselemaan ja kun ikkunassa oli vielä Hakala Yhtiöiden tarra. [/quote]
Juu se on kaverin puutikki, itse vain mainostan, kun tulee suhattua noilla pikiteillä niin paljon..
Mikä on ylhäällä?? täällä päin sillä työnneltiin n 3-4cm koroilla..
Jone
Viestien lukumäärä : 260 Paikkakunta : Savonlinna Muut : BBS
En ostanut, vaan se tuli vaihdossa ex Jettaan. Vähän niinkun vahingossa toi mulle päätyi, kun tarkoitus oli supistaa autojen määrää.
Kuulostaa selittelyltä, et kai sä nyt ainakaan niitä pysty vähentää.. Onnittelut nyt kuitenkin hyvästä vaihtokaupasta, Psssaaatti ihan pelkkää seksiä! :cheers:
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro La 1 Loka 2011 - 5:19
On se passatti oossomi, mut ei se mun mielest oo ripan näkönen auto.
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro La 1 Loka 2011 - 11:13
vildur kirjoitti:
On se passatti oossomi, mut ei se mun mielest oo ripan näkönen auto.
Täysin totta, tuon allekirjoitan. Kyllä mä enemmän noista kakkos kopperoista ja vanhemmista diggailen. Katotaan nyt mitä tuon Passatin kanssa teen. Meneekö keväällä myyntiin?!?
Pannu
Viestien lukumäärä : 455 Paikkakunta : Vantaa Muut : Ex: Vw Vento, Vw Jetta 1, Polo 86c Steilheck, Leon FR, Polo 86c Saloon, VW Golf MK2
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro La 1 Loka 2011 - 13:26
Sun tarvii hommata jostain ykkös Golf tai Jetta, ton Pasuunan tilalle
RöHnÄ
Viestien lukumäärä : 254 Paikkakunta : Akaa
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro Su 2 Loka 2011 - 22:19
Maukas pasta salaatti Mitkä on vanne/rengas speksit? Näyttää 16 tuumasilta Hankin kanssa tälläsen diisselin reilu kuukausi takaperin työmatka-autoks. Ilma-alusta oli kans mielessä, mutta iski nuukuus /ajan puute, niin mennään ihan coilovereilla. Hiukan epäilytti myös ilma-alustan kestävyys/luotettavuus, kun tulee paljon kilsoja. Onko tässä joku asennusvalmis pussisarja vai ihan omaa tekoa?
tOubi
Viestien lukumäärä : 94 Paikkakunta : Jyväskylä
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro Su 2 Loka 2011 - 23:18
Näitä ei liikaa suomessa nää rakennettuna Hieno peli
subi
Viestien lukumäärä : 254 Paikkakunta : tampere Muut : EX: bmw e30 caprio, bmw 730 audi a4 b5, Jetta mk1, Kermit mk2, peugeot 205, peugeot 405mi16, fiat croma T, bmw 325 ix,
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro Ma 3 Loka 2011 - 17:02
Eikös tuo passatti puseilla ja vr6 koneella ole ? muutaman kerran luuulen tampereeööa nähneeni
xite Wingman
Viestien lukumäärä : 1640 Paikkakunta : Åbo Muut : Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air, Polo 9N, GTI MKIV, Bora V5, Leon FR -05 , Polo6R
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro Ma 3 Loka 2011 - 17:17
subi kirjoitti:
Eikös tuo passatti puseilla ja vr6 koneella ole ? muutaman kerran luuulen tampereeööa nähneeni
Lainattu FFp:ltä
"Passat B4 korimallina, vm -93. Uutena Exclusiv-tarroilla varustettuun kulkineeseen on listattu 2.8 VR6 ja automaatin lisäksi mukavasti varusteita uutena: sport-nahat, automaatti-ilmastointi, vakionopeudensäädin, tehdaskoukku, eberi, sähkölasit, lasikattoluukku,
Vanteet: Schmidt ModernLine ML 3-os. 16" Alusta : Universal Air Aero Sport + Airlift Chapman Kit"
ekitys
Viestien lukumäärä : 14
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro Ma 3 Loka 2011 - 17:48
xite kirjoitti:
subi kirjoitti:
Eikös tuo passatti puseilla ja vr6 koneella ole ? muutaman kerran luuulen tampereeööa nähneeni
Lainattu FFp:ltä
"Passat B4 korimallina, vm -93. Uutena Exclusiv-tarroilla varustettuun kulkineeseen on listattu 2.8 VR6 ja automaatin lisäksi mukavasti varusteita uutena: sport-nahat, automaatti-ilmastointi, vakionopeudensäädin, tehdaskoukku, eberi, sähkölasit, lasikattoluukku,
Vanteet: Schmidt ModernLine ML 3-os. 16" Alusta : Universal Air Aero Sport + Airlift Chapman Kit"
Juurikin näin joo Tampesterista hyvinkin lähtenyt.
dope
Viestien lukumäärä : 24 Paikkakunta : Espoo
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro Ke 5 Loka 2011 - 0:17
Hiano ja matala on! Näytti livenä upealle tuolla Vuokin Apsilla. Keväällä ehkä myyntiin...Eli toimiiko tämä talviautona, mallia perus?
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
Aihe: Vs: ripa: Jetta Mk2 CL "Coupe" & Passat 35i G60 Syncro Ke 5 Loka 2011 - 17:12
dope kirjoitti:
Eli toimiiko tämä talviautona, mallia perus?
Voi olla aika vähäistä tämän käyttö talvella mutta ajattelin ottaa kuitenkin ilmavehkeet pois ja talvipyörät laittaa alle. Katsotaan nyt jos siltä näyttää ettei sillä tule ajettua niin pistän seisontaan. Sen verran varmaan joutuu vetämään sanoja takaisin että ei tuota varmaan myytyä tule kuitenkaan... Löysin itseni jo toissa iltana istumasta koneelta Ebayta selaillen ja johan sitä joutui laittamaan parit nippelit tilaukseen Passattiin. Niistä sitten tuolempana.
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
Passattiin tuli suoritettua pientä "retrofit" ratin vaihtoa. Alkuperäinen nahkainen ratti oli hieman kuluneen oloinen ja yritin etsiä ehjää samanlaista rattia tilalle mutta aikani kun netissä tutkiskelin eri rattien sopivuuksia niin jotenkin alkoi himottamaan pieni ratin päivitys rojekti. Lopulta päädyin tuollaiseen Lupon mukavan pyöreähköön ruoriin joka omaan silmään istuu nätisti. Olisi vaan pitänyt etsiä se GTI:n nahkainen versio mutta katsotaan jos sellainen sattuu vastaan tulemaan niin vaihdetan. Tuo perus malli kun ei hirveitä maksanut bägeineen.
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
Passatin pussit tuli tuossa purettua ja rupesin sovittelemaan niitä Jetan alle. Ensin kasasin etupään tuohon FK Königsport tolppiin apujousien kanssa kun ajattelin kokeilla mihin tasoon keula asettuu. Tietenkin liian ylöshän se jäi paineettomana, ei sitten muuta kuin apujouset pois uusi yritys... vieläkin tuosta saisi 15-20mm riipasta pois (juuri sen mitä tolppiin jäi kierrettä). Videolla näkyvällä säädöllä keulan maavara asettuu yläasennossa lain vaatimaan 80mm ja alhaalla noin 20mm.
Jetasta onkin pikkasen vaikeempaa löytää tilaa kaikelle roippeelle jota autoon tulee noiden pussien myötä. Nekin kun pitää saada piiloon ja mitään ei sais rikkoa. Mutta tehdään kerrankin joku ajan kanssa ja kunnolla
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
Koitin etsiä netistä juttu alla olevasta lehden kannesta bongatun Jay McToldridgen Mk2 Golfista.. en tiedä mikä salattu projekti tuo on kun ei mitään löytynyt. Tuo Jayn Golffi osoitti aika pitkälti tyylillisesti sen suunnan johon itse haluaa mennä oman beigen Jetan kanssa. Eikä muuten ole ollenkaan hassumpi tuo valkoinen 190E punaisine nahkasisustoineen joka samaisessa lehdessä esiteltiin. Loistava lehti muuten, suosittelen.